ماساژ صورت با دستگاه ماساژور
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

ماساژ صورت با دستگاه ماساژور؛ آموزش بهترین روش!

به این مطلب امتیاز دهید

پوست صورت انسان و عضلات آن از جمله بافت‌های حساس بدن انسان محسوب می‌شوند که نیازمند مراقبت‌های لازم هستند. روش‌های بسیاری برای بهبود سلامت صورت انسان وجود دارند، اما ماساژ صورت با دستگاه ماساژور از جمله روش‌هایی است که دارای فواید بی‌شمار و روش‌های متعدد است. با توجه به این که ماساژ دادن صورت از جمله فعالیت‌های رایج از ایام گذشته تا به امروز به شمار می‌رود، سال‌هاست روش جدیدی از این کار به وجود آمده که با استفاده از دستگاه‌های برقی انجام می‌شود.

موضوع اصلی مقاله ما در مورد ماساژ صورت با دستگاه ماساژور است و قرار شده در این مطلب به همه نکات آن اشاره داشته باشیم. در مقاله‌ای که هم‌اکنون پیش روی شماست، قرار است هم به فواید ماساژ صورت با دستگاه برقی و هم به روش‌های استفاده از آن اشاره شود.

در ادامه، انواع دستگاه‌های ماساژور هم مورد بررسی قرار خواهند گرفت و یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. برای این که بتوانید از نحوه استفاده از دستگاه‌های ماساژ صورت مطلع شوید، باید تمام نکات این مقاله را مد نظر داشته باشید تا به بهترین روش ممکن برای تقویت عضلات و پوست صورت دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ماساژ صورت با دستگاه ماساژور از جمله روش‌هایی است که دارای فواید بی‌شمار و روش‌های متعدد است.

فواید ماساژ صورت با دستگاه ماساژور

بررسی‌ها نشان داده است استفاده از دستگاه ماساژور می‌تواند مزایای مورد توجهی برای صورت و پوست آن داشته باشد. با توجه به این که ماساژ صورت و پوست با استفاده از دستگاه‌های هوشمند و کاربردی باعث ایجاد گردش خون بالاتر و بهبود وضعیت‌های ناگوار می‌شود، لازم دانستیم این بخش از مقاله را به صورت مفصل به بررسی مزایای ماساژ صورت با دستگاه ماساژور اختصاص دهیم. مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، از همین قبیل مزایا هستند.

برطرف کردن چین‌وچروک‌‎های صورت

از جمله مزایای ماساژ صورت با دستگاه ماساژور این است که با استفاده از آن می‌توان وضعیت کلی بافت‌های پوست را به صورت کامل بهبود داد. با توجه به مطالعاتی که انجام شد، اگر کاربران بتوانند برای مدت 2 ماه به صورت روزانه از دستگاه ماساژور برای صورت خود استفاده کنند، می‌توانند به بهبود وضعیت پوست صورت خود امیدوار باشند.

نکته جالبی در مورد دستگاه ماساژور صورت این است که اثربخشی آن به مراتب بیشتر از داروها و محصولات بهداشتی یا مراقبتی پوست موجود در بازار است.

نکته جالبی در مورد دستگاه ماساژور صورت این است که اثربخشی آن به مراتب بیشتر از داروها و محصولات بهداشتی یا مراقبتی پوست موجود در بازار است.

نکته بسیار مهمی که در این مورد وجود دارد، این است که شما می‌توانید برای مدت بیشتر از یک هفته، هر روز به مدت 2 الی 3 دقیقه از دستگاه ماساژور صورت استفاده کنید تا از مزایای آن برای افزایش تولید پروتئین در سطح پوست بهره‌مند شوید.

متعادل کردن فشارهای سینوسی در قسمت بینی

سینوس‌ها از جمله نواحی بسیار حساس هستند که تحریک شدن آنها منجر به ایجاد عفونت و تشدید علائم آزاردهنده می‌شود. اگر سینوس شما در وضعیت نامطلوبی قرار دارد، می‌توانید از طریق ماساژ صورت با دستگاه ماساژور به بهبود عملکرد آن کمک کنید.

مهم‌ترین تأثیر دستگاه ماساژور بر کاهش فعالیت‌های تحریک‌آمیز سینوس‌ها به تخلیه کردن مخاط بینی، از بین بردن سردردهای مکرر و افزایش گردش خون در بخش بینی و گونه‌ها مربوط می‌شود.

از بین بردن آکنه و بهبود ظاهر پوست صورت

عدم گردش خون کافی در نواحی پوست صورت، از جمله عوامل پیدایش آکنه‌های آزاردهنده در سطح پوست صورت محسوب می‌شود. با استفاده از دستگاه‌های ماساژور صورت می‌توان به این قضیه امیدوار بود که ماساژ دادن پوست صورت به بهبود گردش خون منجر می‌شود و این، باعث کاهش بروز آکنه خواهد شد. نکته جالب در مورد از بین بردن آکنه با استفاده از دستگاه ماساژور این است که اگر حین استفاده از دستگاه، کمی روغن زیتون هم روی پوست خود بمالید، می‌توان انتظار اثربخشی به مراتب بیشتر را در نظر داشت.

کمک به درخشان شدن پوست

بسیاری از افراد با استفاده از روش‌های مختلف به روشن شدن و درخشان شدن پوست صورت خود کمک می‌کنند. یکی از این روش‌ها استفاده از محصولات بهداشتی شیمیایی و یکی دیگر، استفاده از دستگاه ماساژور است. با توجه به این که دستگاه ماساژور به هیچ عنوان حاوی مواد شیمیایی و مضر نیست، می‌توان روی اثربخشی آن بر درخشان شدن پوست تکیه کرد.

سفت شدن بافت‌های پوست صورت از جمله دلایلی است که باعث تیره شدن رنگ پوست می‌شود و در نتیجه، التهابات پوستی را به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از دستگاه ماساژور می‌توان گردش خون را در بافت‌های پوست صورت افزایش داد تا پوست صورت درخشان و روشن شود.

آیون ماساژور - بهترین راه ماساژ پوست و یوگای صورت
آیون ماساژور کیوت اسکین، راز جوانی پوست

از بین بردن جای زخم

اسکار، جای زخم و شیارهای قدیمی که از سال‌های گذشته باقی مانده‌اند، ممکن است برای شما ناخوشایند و آزاردهنده به نظر بیایند. بسیاری از افراد با استفاده از لیزر و روش‌های ناکارآمد و خطرناک دیگر برای برطرف کردن این آثار استفاده می‌کنند.

نکته جالب اینجاست که ماساژ صورت با دستگاه ماساژور می‌تواند با افزایش جریان خون و بهبود بافت‌های اطراف آثار زخم به صاف شدن شیارها و برجستگی‌ها کمک کند تا رفته‌رفته، این اسکارها و زخم‌ها از بین بروند.

درمان دردهای ناشی از مفاصل

سردرد، درد مفاصل، درد گوش درد فک و نواحی مختلف صورت، باعث آزرده‌خاطر کردن انسان می‌شوند و بدون درمان آنها نمی‌توان زندگی آرامش‌بخشی را تجربه کرد.

بسیاری از افراد با استفاده از مسکن‌ها و داروهای مختلف، این دردها را به صورت موقتی کنترل می‌کنند، اما جالب است بدانید با استفاده از دستگاه‌های ماساژور برقی می‌توان این دردهای رایج در قسمت مفاصل صورت برای همیشه از بین برد. به همین دلیل ماساژ صورت با دستگاه ماساژور برای تسکین دردهای مفصلی به شدت توصیه می‌شود.

سردرد، درد مفاصل، درد گوش درد فک و نواحی مختلف صورت، باعث آزرده‌خاطر کردن انسان می‌شوند
به پوستت جون تازه بده

روش استفاده از دستگاه ماساژور صورت

لازم است در ابتدا بدانید نحوه استفاده از دستگاه‌های ماساژور صورت به طور کاملاً مستقیم به نوع دستگاه مربوط می‌شود. البته ناگفته نماند نحوه عملکرد همه دستگاه‌ها با هم یکسان است و با دانستن نحوه کارکرد هر کدام از دستگاه‌ها می‌توان از انواع دیگر هم به راحتی استفاده کرد و از مزایای آن برای پوست صورت بهره‌مند شد.

با این اوصاف، ممکن است پیچیدگی‌های مختلفی در هر کدام از دستگاه‌های ماساژور وجود داشته باشد که به مدل آنها مربوط شود. بهترین نوع استفاده از دستگاه‌های ماساژور این است که آنها را روی سطح پوست خود قرار دهید تا با فشار دادن دکمه عملکرد آن، بتوان سطح پوست را به راحتی ماساژ داد. البته ممکن است در جعبه دستگاه مورد نظر، سَری‌های مختلف و ویژه‌ای هم وجود داشته باشند که با نصب کردن هر یک از آنها بتوان به صورت‌های مختلفی، پوست صورت را ماساژ داد.

ممکن است سری‌های تعبیه‌شده در جعبه دستگاه ماساژور صورت دارای انواع مختلفی باشند؛ بعضی از این سری‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • سری ویژه پاک‌سازی لوازم آرایش
  • سری بازکننده منافذ صورت
  • سری مخصوص ماساژ زیر چشم
  • سری ویژه برای افزایش گردش خون
  • سری مخصوص آرامش‌بخش
  • سری مخصوص برای بهبود بافت پوست و ایجاد نرمی
  • سری مخصوص برای زدودن سلول‌های پیر و مرده پوست صورت

برای این که بتوانید از هر کدام این سری‌ها استفاده کنید، لازم است پیش از اتصال دستگاه به پریز برق، در ابتدا سری‌ها را نصب و سپس برای ماساژ دادن صورت اقدام کنید.

اگر به دسته دستگاه دقت کنید، دکمه‌های مربوط به تنظیمات سرعت و قدرت را مشاهده خواهید کرد که با تنظیم هر کدام از آنها می‌توانید سرعت مورد نظر را ایجاد کنید. پس از روشن کردن دستگاه، دسته را محکم بگیرید و سری مورد نظر را به آرامی روی سطح پوست ماساژ دهید.

زمان مورد نظر ماساژ صورت با دستگاه ماساژور

نکته مهمی که باید در مورد نحوه استفاده از دستگاه‌های ماساژور مد نظر داشته باشید، این است که عملیات ماساژ پوست صورتتان بیشتر از 15 دقیقه طول نکشد.

در نهایت هم بهتر است برای حفظ سلامت پوست خود، سری مورد استفاده را با آب و صابون آبکشی کنید تا برای دفعه بعدی، پاکیزه و عاری از باکتری و میکروب باشد. اگر قرار است پس از شما شخص دیگری از این دستگاه استفاده کند، لازم است دستگاه به مدت 15 دقیقه خاموش بماند تا قدرت مورد نظر را برای 15 دقیقه بعدی داشته باشد.

نکته مهمی که باید در مورد نحوه استفاده از دستگاه‌های ماساژور مد نظر داشته باشید، این است که عملیات ماساژ پوست صورتتان بیشتر از 15 دقیقه طول نکشد

انواع دستگاه ماساژور صورت

دستگاه‌های ماساژور در انواع مختلفی وارد بازار شده‌اند و هر کدام از آنها دارای کارایی، ویژگی‌ها و مزایای خاص خودشان هستند. برای مثال ماساژورهایی در بازار وجود دارند که علاوه بر کاربردی بودن برای پوست صورت برای پوست بدن هم مناسب تلقی می‌شوند.

علاوه بر این موضوع، ماساژورهای دستی از جمله دستگاه‌های مناسب برای ماساژ صورت هستند که نیازهای کاربران را برطرف می‌کنند. لازم به ذکر است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار را می‌توان با توجه به مشخصاتی که دارند، مورد بررسی قرار داد تا به بهترین انتخاب ممکن دست یافت. در ادامه بهتر است با چند مدل دستگاه ماساژور که هم برای صورت و هم برای بدن مناسب هستند، آشنا شوید. موارد زیر از این قبیل دستگاه‌ها هستند:

  • ماساژور دستی صورت و گردن
  • ماساژور صورت و بدن
  • ماساژورهای مخصوص صورت
  • ماساژورهای دستی صورت

در ادامه این مقاله به یکی از بهترین دستگاه‌های ماساژ صورت اشاره خواهیم کرد که با خرید آن می‌توانید به بهترین وضعیت پوست خود دست یابید و از مزایای ویژه آن لذت ببرید. در ضمن، مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد دستگاه‌های ماساژور صورت وجود دارد، این است که هیچ شخصی به جز افراد متخصص نمی‌توانند در مورد کاربردی بودن یک دستگاه ماساژور نظر بدهد. لازم به ذکر است نکات گردآوری‌شده در این مقاله توسط افراد صاحب‌نظر و متخصص گلچین شده است و از این بابت می‌توانید روی اعتبار و صحت‌ مطالب حساب ویژه‌ای باز کنید.

تفاوت دستگاه ماساژور صورت با دستگاه ماساژور بدن چیست؟

ماساژ صورت با دستگاه ماساژور مخصوص از این بابت حائز اهمیت است که می‌توان با استفاده از سری‌های مخصوصی که برای آن طراحی شده‌اند، شرایط بهتری را برای بافت‌های حساس پوست به وجود آورد. از طرفی همان‌طور که گفتیم، دستگاه‌های ماساژوری هم وجود دارند که علاوه بر صورت برای نواحی مختلف بدن هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکته مهمی که در این مورد وجود دارد، این است که پوست صورت برای بازیابی سلامت و شادابی خود، نیازمند ماساژهای فراوان و مختلفی است که به واسطه سری‌های مخصوص ایجاد می‌شوند؛ به همین دلیل بهتر است که برای بهبود وضعیت سلامت پوست صورت خود از دستگاه‌های مخصوص ماساژ صورت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ماساژ صورت برای ایجاد گونه را بیاموزید!

خرید ماساژور صورت کیوت اسکین

دستگاه ماساژور صورت کیوت اسکین از جمله محصولات تولید شده توسط برند معتبر و بسیار معروف Cute Skin است. شرکت کیوت اسکین، شرکتی پیشتاز در حوزه مراقبت پوست است و برای خدمات‌رسانی بهتر به کاربران، دستگاه‌های ماساژور پیشرفته را به بازار عرضه کرده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول این است که با استفاده از تنظیم دمای آن می‌توان حالت فعالیت آن را تا دمای 42 درجه سانتی‌گراد افزایش داد تا علاوه بر بهبود گردش خون، چین‌وچروک صورت کاهش یابد و سلول‌های مرده بافت پوست از بین بروند.

از جمله ویژگی‌های مهم این دستگاه ماساژور صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، به بهبود وضعیت پوست صورت کمک خواهند کرد:

  • دارای ویژگی‌های کاربردی و مناسب برای یوگای صورت و ماساژ کامل
  • دارای 2 حالت مختلف برای ماساژ (معمولی و گرم)
  • دارای پتانسیل افزایش دما به 42 درجه
  • تولید یون منفی
  • کمک به رفع چین‌وچروک صورت
  • رفع انواع سیاهی، پف و خطوط مختلف دور چشم
  • قابل استفاده برای ماساژ نواحی گردن
  • کمک به جوان‌سازی پوست صورت و افزایش میزان گردش خون
  • دارای یک سال گارانتی برای پشتیبانی تعویض یا تعمیر قطعات
  • دارای سنسور لمسی برای خاموش و روشن کردن دستگاه
  • دارای ویبره قدرتمند برابر با 158 میکرو لرزه در هر ثانیه
  • مجهز به سیستم شارژی و بدون نیاز به باتری
  • مناسب برای همه پوست‌ها
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • کمک به کلاژن‌سازی پوست
  • کمک به جذب هر چه بهتر مواد مغذی توسط پوست صورت
  • کمک به جذب آرامش
  • کاهش سردرد و علائم مربوط به عفونت سینوزیت
  • بهبود وضعیت پوست‌های آفتاب‌سوخته

آیا دستگاه ماساژور صورت کیوت اسکین مجهز به یون تراپی است؟

ماساژ صورت با دستگاه ماساژور کیوت اسکین علاوه بر تحریک کلاژن‌سازی در پوست صورت می‌تواند به یون تراپی منجر شود. این دستگاه به دلیل برخورداری از قابلیت تولید یون منفی می‌تواند باعث یون تراپی هم بشود.

از آنجایی که غشای سلولی پوست دائماً دارای بار یا یون مثبت است، باعث جذب شدن مواد مغذی در کُندترین حالت ممکن می‌شود. از طرفی، این دستگاه با ایجاد یون تراپی، سطح پوست صورت را با یون‌های منفی آغشته می‌کند تا این عملیات با سرعت بیشتری صورت بپذیرد.

با استفاده از قابلیت تولید یون منفی توسط دستگاه کیوت اسکین، امکان جذب مواد مغذی سرم‌ها، کرم‌ها و سایر محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی افزایش می‌یابد و می‌توان در انتظار بهبود وضعیت پوست نشست. با در نظر گرفتن همه این اوصاف، ماساژ صورت با دستگاه ماساژور کیوت اسکین، بهترین روش برای بهبود وضعیت پوست صورت محسوب می‌شود.

با استفاده از قابلیت تولید یون منفی توسط دستگاه کیوت اسکین، امکان جذب مواد مغذی سرم‌ها، کرم‌ها و سایر محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی افزایش می‌یابد

پیش از ماساژ صورت با دستگاه ماساژور از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

به دلیل افزایش گردش خون در نواحی پوست صورت و باز شدن منافذ پوست، احتمال جذب شدن مواد مغذی مورد نیاز پوست بالا می‌رود. به تبع همین اتفاق، بهتر است پیش از ماساژ صورت با دستگاه ماساژور، از محصولات بهداشتی و مراقبتی باکیفیت پوست، مثل مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید تا پس از ماساژ، مواد مغذی کرم مرطوب‌کننده به صورت مستقیم جذب بافت پوست شوند. البته فراموش نکنید پس از استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پیش از ماساژ صورت با دستگاه ماساژور، پوست خود را با استفاده از یک دستمال مرطوب، آماده کنید.

همچنین، علاوه بر کرم مرطوب‌کننده می‌توانید از کرم‎‌های جوان‌ساز، درخشان‌کننده و غیره هم استفاده کنید تا پس از ماساژ دادن صورت با دستگاه، عملیات جذب مواد مغذی و مورد نیاز پوست به راحتی انجام شود. البته به یاد داشته باشید انتخاب محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی باید با دقت فراوان انجام شود و محصولاتی که دارای کیفیت پایین هستند، نباید مورد استفاده قرار بگیرند.

برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت پوست، می‌توانید با پزشکان متخصص پوست و مو مشورت‌های لازم را به عمل بیاورید تا هیچ دغدغه‌ای در این مورد وجود نداشته باشد. دستگاه‌های ماساژور رولی یا دستی کمک می‌کنند تا محصولات مراقبت پوستی مثل انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و روغن‌ها به صورت کامل جذب پوست شوند.

بیشتر بخوانید: ماساژ صورت با روغن سیاه دانه

دفعات مناسب استفاده از ماساژور چقدر است؟

در نظر داشتن تعداد دفعات مجاز برای ماساژ صورت با دستگاه ماساژور از جمله نکاتی است که همواره باید در نظر داشته باشید. بعضی از کارشناسان عقیده دارند برای دریافت نتایج بهتر در مورد بهبود وضعیت پوست صورت، بهتر است ماساژ صورت با دستگاه ماساژور به صورت روزانه تا 10 روز ادامه‌دار باشد.

البته توصیه شده است در این روش، هر روز به مدت 2 دقیقه و در 2 نوبت یک‌دقیقه‌ای، ماساژ صورت انجام شود. بعضی از کارشناسان هم عقیده دارند که استفاده از ماساژور برای بهبود پوست صورت باید 3 بار در هفته و هر بار به مدت 10 الی 15 دقیقه انجام بپذیرد تا تاثیرات مورد نظر در پوست صورت مشاهده شوند.

بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات پوستی به دلیل عدم گردش خون مناسب در بافت‌ها بروز پیدا می‌کنند و ماساژ یکی از بهترین روش‌ها برای رفع این مشکلات است.

این مقاله به صورت اختصاصی در مورد ماساژ صورت با دستگاه ماساژور تهیه شده است و در موضوعات مختلف آن به نحوه استفاده از دستگاه‌ها ماساژور، مزایا و فواید آنها برای پوست صورت و معرفی بهترین دستگاه ماساژور از برند معتبر Cute Skin اشاره شد. اگر برای اولین ‌بار است قصد دارید از دستگاه ماساژور برای بهبود وضعیت پوست صورتتان استفاده کنید، نکات گردآوری‌شده در این مقاله را از دست ندهید.

منبع ++++

از مهم ترین ویژگی های ماساژور کیوت اسکین چیست؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول این است که با استفاده از تنظیم دمای آن می‌توان حالت فعالیت آن را تا دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد افزایش داد تا علاوه بر بهبود گردش خون، چین‌وچروک صورت کاهش یابد و سلول‌های مرده بافت پوست از بین بروند.

آیا دستگاه ماساژور صورت کیوت اسکین مجهز به یون تراپی است؟

ماساژ صورت با دستگاه ماساژور کیوت اسکین علاوه بر تحریک کلاژن‌سازی در پوست صورت می‌تواند به یون تراپی منجر شود. این دستگاه به دلیل برخورداری از قابلیت تولید یون منفی می‌تواند باعث یون تراپی هم بشود.

پیش از ماساژ صورت با دستگاه ماساژور از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

به دلیل افزایش گردش خون در نواحی پوست صورت و باز شدن منافذ پوست، احتمال جذب شدن مواد مغذی مورد نیاز پوست بالا می‌رود. به تبع همین اتفاق، بهتر است پیش از ماساژ صورت با دستگاه ماساژور، از محصولات بهداشتی و مراقبتی باکیفیت پوست، مثل مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید تا پس از ماساژ، مواد مغذی کرم مرطوب‌کننده به صورت مستقیم جذب بافت پوست شوند. البته فراموش نکنید پس از استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پیش از ماساژ صورت با دستگاه ماساژور، پوست خود را با استفاده از یک دستمال مرطوب، آماده کنید.

دفعات مناسب استفاده از ماساژور چقدر است؟

در نظر داشتن تعداد دفعات مجاز برای ماساژ صورت با دستگاه ماساژور از جمله نکاتی است که همواره باید در نظر داشته باشید. بعضی از کارشناسان عقیده دارند برای دریافت نتایج بهتر در مورد بهبود وضعیت پوست صورت، بهتر است ماساژ صورت با دستگاه ماساژور به صورت روزانه تا ۱۰ روز ادامه‌دار باشد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی