مژه هیبریدی
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱ دیدگاه zohre.kh

مژه هیبریدی؛ از کاشت تا نگهداری و روش انتخاب

به این مطلب امتیاز دهید

چه جزو طرفداران اکستنشن مژه باشید و چه نباشید، انکار زیبایی اکستنشن مژه هیبریدی دشوار است. مژه‌های هیبریدی نوعی از اکستنشن مژه هستند که دنیای زیبایی را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند و فرصت دیگری به کسانی می‌دهند که به دنبال زیبایی بیشتر در ظاهر خود هستند. این مژه‌ها ترکیبی از مژه‌های ساده و شیک کلاسیک با مژه‌های پرطمطراق و جذاب والیوم هستند. مژه‌های هیبریدی برای افرادی که مژه‌های نامرتب یا کم پشت دارند و نیازمند افزایش حجم یا بلندی مژه هستند، یک گزینه عالی محسوب می‌شوند. اما برای کسانی که هنوز در انتخاب اکستنشن مردد هستند، این مقاله کمک می‌کند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. علاوه‌براین، در این مقاله به بررسی کاشت مژه هیبریدی، تفاوت آن با مژه کلاسیک، مزایا و ماندگاری آن، علت ریزش مژه‌های هیبریدی و نکات مراقبتی بعد از کاشت آن پرداخته می‌شود.

کاشت مژه هیبریدی چیست؟

اکستنشن مژه‌های هیبریدی، یک ترکیب 70-30 از مژه‌های کلاسیک و مژه‌های حجیم است. معمولا ستارگان سینما این نوع مژه را دوست دارند، چون یک خط مژه‌ طبیعی، اما دلپذیر و رویایی ایجاد می‌کند. مژه‌های هیبریدی نسبت به مژه‌های معمولی، تنوع بافت و حجم بیشتری دارند، اما ظاهر غیرطبیعی مژه‌های والیوم را به‌وجود نمی‌آورند.

مژه‌های هیبریدی برای افرادی که مژه‌های نامرتب یا کم پشت دارند و نیازمند افزایش حجم یا بلندی مژه هستند، یک گزینه عالی محسوب می‌شوند.

این مژه‌ها بسیار نرم، زیبا و بلند هستند! مژه‌های هیبریدی ترکیبی از تکنیک کلاسیک 1 به 1 مورداستفاده برای اکستنشن با تکنیک فن‌ پیشرفته را استفاده می‌کنند که برای ایجاد مژه‌های روسی حجیم یا SVS نیز استفاده می‌شود. فن‌های مژه با چسباندن 2 تا 8 اکستنشن مژه به یکدیگر روی یک مژه طبیعی اجرا می‌شوند.

این تکنیک باعث ایجاد عمق و حجم می‌شود، اما بسته به این‌که می‌خواهید مژه‌هایتان چقدر پر باشند، قابل تنظیم است. سپس یک اکستنشن مژه جداگانه روی مژه طبیعی میان فن‌های حجم‌دهنده گذاشته می‌شود تا مژه‌ها حالتی طبیعی، زیبا و شبیه مژه‌های طبیعی پیدا کنند.

روش اکستنشن هیبریدی به مژه آرتیست این امکان را می‌دهد که خلاقیت داشته باشد و بتواند همان مدلی را که مشتری دوست دارد، روی پلک‌هایش اجرا کند. اکستنشن مژه هیبریدی برای پنهان‌کردن نواحی کم‌پشت یا شکاف مژه‌های طبیعی عالی است.

به پوستت جون تازه بده

چه نوع مژه هیبریدی را انتخاب کنیم؟

یکی از جذابیت‌های مژه اکستنشن هیبریدی این است که می‌توانید درمورد میزان پرپشت یا کم پشت بودن آن تصمیم بگیرید. البته همیشه سالن‌هایی وجود دارند که انعطاف‌پذیری زیادی نسبت به مدل دلخواه شما نشان نمی‌دهند، اما می‌توانید مژه آرتیستی را انتخاب کنید که نیازهای دلخواه شما را برآورده کند.

به‌عنوان مثال، سالن‌هایی هستند که پکیج‌های ترکیبی از 50% مژه والیوم و 50% مژه‌ کلاسیک را به‌عنوان مژه هیبریدی ارائه می‌دهند. اما سالن دیگری ممکن است ترکیبی از 70% مژه والیوم و 30% مژه کلاسیک را پیشنهاد دهد.

پیشنهاد ما به شما این است که حداقل با سه متخصص درباره مدل اکستنشن‌تان صحبت کنید و بپرسید که برای فرم چشم‌های شما چه چیزی را توصیه می‌کنند. یک متخصص باید بتواند بهترین ترکیبی را که مناسب صورت، شکل چشم و سبک زندگی شما باشد، طراحی و اجرا کند.

بیشتر بخوانید: مژه اسپایکی؛

یک متخصص باید بتواند بهترین ترکیبی را که مناسب صورت، شکل چشم و سبک زندگی شما باشد، طراحی و اجرا کند.

مژه‌های هیبریدی از چه ساخته شده‌اند؟

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که در اکستنشن مژه استفاده می‌شود. اولین مورد، مژه مینک است که از خز راسو ساخته شده است و از نظر بهداشتی و نیز به لحاظ حفاظت از حقوق حیوانات توصیه نمی‌شود. نوع دیگری از مژه‌های مصنوعی، ترکیبی از مواد صنعتی و ابریشم است که بسته به ترکیب آن، ممکن است ماندگاری و حالت متفاوتی داشته باشد.

اکستنشن مژه هیبریدی از مواد صیقلی و اکریلیک ساخته شده، اما براق‌تر و جنس آن کمی ضخیم است. از آن‌جایی که اکستنشن مژه مصنوعی می‌تواند اندازه‌ها و ضخامت‌های متفاوتی داشته باشد، می‌توان آن‌ها را ترکیب کرد تا جلوه مناسب را پیدا کنند. محکم‌ بودن اکستنشن هیبریدی می‌تواند فر مژه را زیباتر نشان دهد.

تفاوت کاشت مژه کلاسیک و کاشت مژه هیبریدی

اکستنشن مژه کلاسیک، ساده، زیبا و طبیعی است. این اکستنشن‌ها با نسبت 1:1 روی مژه اجرا می‌شوند؛ یعنی اکستنشن مژه کلاسیک با چسباندن یک اکستنشن روی هر مژه طبیعی ایجاد می‌شود که نتیجه آن، یک پوشش طبیعی با ظاهر ظریف است. بااین‌حال، وقتی صحبت از مژه‌‌های والیوم می‌شود، یک فن از اکستنشن به هر مژه طبیعی متصل می‌شود.

اکستنشن‌های اضافه شده، حجم بیشتری به مژه‌ها می‌دهند که می‌توان آن‌ها را برای هر نفر به دلخواه او تنظیم کرد. اکستنشن هیبریدی را شاید در فیلم‌ها دیده باشید، زمانی که تصور کرده بودید مژه‌های بازیگر فیلم مرطوب و بال‌دار به‌نظر می‌رسد. باید بدانید که این موضوع ژنتیکی نیست، بلکه یک اکستنشن مژه ترکیبی هیبریدی است.

اکستنشن‌های هیبریدی که توسط کارداشیان‌ها محبوب شده‌اند، از همین نوع هستند. این اکستنشن‌ها خط مژه‌ای شکسته ایجاد می‌کنند که حالت‌دار و بال‌دار و درعین‌حال فوق‌العاده نرم به‌نظر می‌رسد. مژه‌های هیبریدی برای افرادی که قسمت‌هایی از خط مژه‌شان کم‌پشت‌تر از بقیه است یا به‌طورکلی مژه‌های نازکی دارند، مناسب است.

فن‌های اکستنشن را می‌توان به قسمت‌هایی اضافه کرد که مژه‌های طبیعی نازک‌تر یا کوتاه‌تری دارند. اگر اکستنشن مژه کلاسیک را امتحان کرده‌اید و مطمئن نیستید که می‌خواهید به مژه‌های خود حجم‌ زیادی بدهید، اکستنشن مژه‌های هیبریدی یک ایستگاه عالی است تا زمانی که مطمئن شوید چه می‌خواهید.

مژه هیبریدی این فرصت را به شما می‌دهد که ببینید مژه‌های حجیم‌تر روی چشمان شما چگونه به‌نظر خواهند رسید. اما اگر باز هم مطمئن نیستید، با مژه‌ آرتیست‌تان مشورت کنید. مژه آرتیست‌ها دقیقاً می‌دانند چه نوع مژه‌هایی برای چه نوع چشم و ظاهری مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید: مژه چسباندن؛

باید بدانید که این موضوع ژنتیکی نیست، بلکه یک اکستنشن مژه ترکیبی هیبریدی است.

تفاوت بین مژه کلاسیک، هیبریدی و حجم‌دهنده چیست؟

بزرگ‌ترین تفاوت این سه مدل اکستنشن، در نتیجه‌ای است که ایجاد می‌کنند. اکستنشن کلاسیک، حجم زیادی اضافه نمی‌کند اما می‌تواند به بلندی مژه‌ها کمک کند. اکستنشن مژه کلاسیک یک خط مژه یکنواخت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود چشم‌هایتان همیشه آرایش‌شده به‌نظر برسد و زیبایی طبیعی مژه‌هایتان را تقویت می‌کند.

یکی دیگر از تفاوت‌های مژه‌های کلاسیک با هیبریدی همان‌طور که گفته شد، این است که مژه‌های کلاسیک به‌صورت جداگانه و با نسبت 1:1 اجرا می‌شوند اما مژه‌های هیبریدی معمولاً از 30% تا 40% مژه‌ کلاسیک و 60 تا 70% مژه والیوم استفاده می‌کنند و حجم آن‌ها معمولاً بین 1:2 تا 1:10 است.

در روش کلاسیک، 1 اکستنشن مژه به 1 مژه طبیعی وصل می‌شود. در روش اکستنشن والیوم، یک فن بسیارسبک شامل 2 تا 6 اکستنشن مژه به مژه طبیعی وصل می‌شود. از آن‌جایی که مژه‌های هیبریدی ترکیبی از این دو هستند، شما خط مژه‌ای پرتر و بافت‌دارتر نسبت به مژه‌های کلاسیک استاندارد خواهید داشت و درعین‌حال، آن حالت حجیم و غیرطبیعی مژه والیوم را نیز تجربه نخواهید کرد.

آیون ماساژور - بهترین راه ماساژ پوست و یوگای صورت
آیون ماساژور کیوت اسکین، راز جوانی پوست

اجرای اکستنشن مژه کلاسیک معمولاً 1.5 تا 2 ساعت طول می‌کشد (اگر کسی به شما بگوید که می‌تواند آن را در کمتر از یک ساعت انجام دهد، نشانه خوبی نیست). اما اگر اکستنشن مژه هیبریدی را انتخاب کرده‌اید، خود را آماده کنید تا زمان بیشتری را روی صندلی سالن سپری کنید.

استفاده از مجموعه کامل اکستنشن هیبریدی حدود 2 ساعت و نیم طول می‌کشد، چون در مقایسه با سایر مدل‌ها به دقت، خلاقیت و و مهارت بیشتری نیاز دارد. بااین‌حال این روند ناراحت‌کننده نیست و برخی از افراد حتی طی فرایند به خواب می‌روند!

تفاوت دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، هزینه اکستنشن‌هاست. مژه‌های کلاسیک نیاز به آماده‌سازی کمی دارند. بنابراین اگر بودجه برای شما مهم است، گزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند. اما مژه‌های والیوم و هیبریدی به مهارت بالاتر و صرف زمان بیشتری نیاز دارند، چون فن‌ها قبل از شروع کار با دست ساخته می‌شوند.

با‌این‌حال، مژه‌های کلاسیک معمولاً زودتر از مژه‌های والیوم حالت «عنکبوتی» و ریزش پیدا می‌کنند و نیاز به ترمیم دارند، چون وقتی مژه‌ها می‌شکنند یا می‌ریزند، مژه‌های کمتری برای حفظ ظاهر طبیعی چشم وجود دارد.

درمجموع، انتخاب نوع مژه کاملا به مدل موردنظر فرد و فرم مژه‌های طبیعی او بستگی دارد. مثلا افرادی که به‌طور طبیعی مژه‌های طبیعی پرپشتی دارند، ممکن است بهتر باشد مژه‌های کلاسیک را انتخاب کنند، اما کسانی که مژه‌های نازک دارند، ممکن است اکستنشن مژه هیبریدی بهترین حالت را برای چشمان‌شان ایجاد کند. بااین‌وجود، اگر مطمئن نیستید چه نوع اکستنشنی را دوست دارید، تردیدتان را با مژه آرتیست خود در میان بگذارید. او می‌تواند به شما کمک کند تا به ظاهری که به دنبال آن هستید، برسید. اگر به ظاهر جسورتر علاقه دارید، احتمالاً مژه‌های هیبریدی را به مژه‌های کلاسیک ترجیح می‌دهید. مژه‌های کلاسیک واقعا زیبا هستند، اما نسبت به مژه‌های هیبریدی محافظه‌کارانه‌ترند.

مژه‌های هیبریدی در مقابل روسی

مدل‌های مژه روسی بسیار پرتر از مژه‌های هیبریدی و والیوم هستند، اما باوجوداین واقعا وزن سبکی دارند. اگر به دنبال حجم و حالت دراماتیک بیشتر هستید، می‌توانید از مژه‌های روسی استفاده کنید. از طرف دیگر اکستنشن مژه‌های والیوم نسبت به مژه‌های روسی جذابیت کمتری دارد. تصویر زیر تفاوت انواع مژه را نشان می‌دهد.

ماندگاری اکستنشن مژه هیبریدی

به‌طور متوسط، اکستنشن مژه هیبریدی می‌تواند کم و بیش هشت هفته دوام بیاورد، اما اگر هر 3 هفته یک‌بار ترمیم انجام دهید، ممکن است عمر آن‌ها کمی بیشتر باشد. به دوره مراقبت پس از مژه توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا این دوره‌ها در مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه هیبریدی بسیار مهم هستند.

اگر مژه‌های کلاسیک را امتحان کرده‌اید و می‌خواهید کمی حجم بیشتری به آن‌ها اضافه کنید، مژه‌های هیبریدی خط مژه‌ای پرتر را با ترکیبی عالی از حجم و بافت ارائه می‌کنند

مزایای مژه هیبریدی

اگر مژه‌های کلاسیک را امتحان کرده‌اید و می‌خواهید کمی حجم بیشتری به آن‌ها اضافه کنید، مژه‌های هیبریدی خط مژه‌ای پرتر را با ترکیبی عالی از حجم و بافت ارائه می‌کنند که مزایای زیر را دارد:

  • خط مژه حجیم و زیبا
  • مژه نرم و طبیعی
  • ظاهر بافت‌دارتر مژه‌ها
  • لیفت بالا

علت ریزش

اکستنشن مژه ممکن است ریزش کند و حتی اگر ریزش آن طبیعی باشد، بهتر است برای بررسی مجدد آن به سالن مراجعه کنید. برخی از دلایل ریزش اکستنشن هیبریدی، عبارتند از:

  • چرخه رشد طبیعی مژه
  • رژیم غذایی نامناسب ممکن است باعث ضعیف‌شدن مژه‌های طبیعی شود.
  • مواد و خدمات بی‌کیفیت
  • استفاده از ریمل می‌تواند ریزش اکستنشن مژه را افزایش دهد.
  • محصولات حاوی روغن، ممکن است چسب اکستنشن مژه را ضعیف کنند.
  • سرم‌ها و تقویت‌کننده‌های مژه باعث رشد مژه‌ها می‌شود و در نتیجه ممکن است روی اکستنشن مژه تاثیر بگذارد.
  • عدم رعایت بهداشت مژه‌ها
  • شرایط آب و هوایی؛ برای مثال، قرار گرفتن بیش از حد درمعرض نور خورشید می‌تواند باعث ضعیف‌شدن چسب مژه شود.

دلایل دیگری نیز ممکن است در ریزش مژه هیبریدی نقش داشته باشد، اما بهتر است برای ردیابی آن‌ها به اینترنت اعتماد نکنید. بهترین کار این است که یک قرار ملاقات با مژه آرتیست خود رزرو کنید تا بررسی کند که آیا دلایل ریزش مژه‌های شما طبیعی هستند یا خیر!؟

نکات مراقبتی بعد از کاشت

بعد از کاشت مژه هیبریدی نکاتی وجود دارد که باید رعایت شوند تا ماندگاری و زیبایی مژه حفظ شود. این نکات به این صورت هستند:

  • در 24 ساعت اول پس از اکستنشن، مژه‌های خود را مرطوب نکنید.
  • تا 48 ساعت پس از اکستنشن از استفاده از سونا و اتاق بخار خودداری کنید، چون چسب مژه ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد که کاملاً خشک شود و تماس با گرما، آب یا بخار می‌تواند روی آن تأثیر بگذارد که ممکن است باعث افتادن اکستنشن مژه شود.
  • پس از این دوره زمانی، دوش گرفتن، شنا‌کردن و استفاده از سونا مشکلی ندارد.
  • روزانه مژه‌های خود را با دقت و با استفاده از برس ریمل، به نرمی تمیز کنید.
  • اگر به یک متخصص آموزش دیده مراجعه می‌کنید، نباید دلیلی برای آسیب‌دیدن مژه‌های طبیعی وجود داشته باشد.
دلایل دیگری نیز ممکن است در ریزش مژه هیبریدی نقش داشته باشد، اما بهتر است برای ردیابی آن‌ها به اینترنت اعتماد نکنید.

چگونه مژه‌های هیبریدی را تمیز کنیم؟

این فرآیند بسیار ساده و برای تمام انواع اکستنشن مژه یکسان است. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از یک شوینده ملایم مژه بدون روغن و الکل استفاده کنید.
  • مژه‌های خود را با آب گرم خیس کنید.
  • کمی پاک‌کننده را روی یک سواب پنبه‌ای بمالید و به آرامی با حرکات بالا و پایین مژه را تمیز کنید.
  • سپس آن را به آرامی با آب ولرم بشویید.
  • از به‌کار بردن پد پنبه‌ای خودداری کنید. می‌توانید از انگشت خود به‌جای سواب پنبه‌ای استفاده کنید.

آیا اکستنشن هیبریدی به مژه‌های طبیعی آسیب می‌زند؟

کاشت اکستنشن مژه هیبریدی توسط یک مژه آرتیست حرفه‌ای به مژه‌های طبیعی آسیب نمی‌رساند، چون برای مژه آرتیست‌های کارآزموده و ماهر، سلامت مژه فرد در اولویت قرار دارد. آن‌ها با در نظر گرفتن طول، ضخامت و وضعیت مژه‌های طبیعی فرد، اکستنشن‌های زیبا را طراحی و جای‌گذاری می‌کنند و درعین‌حال مژه‌های طبیعی را سالم نگه می‌د‌ارند.

همچنین، استفاده از محصولات و مواد باکیفیت نیز در کاهش آسیب به مژه نقش زیادی دارد. علاوه‌براین، مژه آرتیست‌های حرفه‌ای همیشه از دستورالعمل‌های اصول و قواعد وزن مژه پیروی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که اکستنشن، مژه‌های طبیعی مراجع را سنگین نمی‌کند. همچنین توصیه می‌کنیم برای مراقبت بیشتر از مژه‌های هیبریدی، از روال مراقبت‌های ویژه بعد از کاشت پیروی کنید.

مژه آرتیست‌های حرفه‌ای همیشه از دستورالعمل‌های اصول و قواعد وزن مژه پیروی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که اکستنشن، مژه‌های طبیعی مراجع را سنگین نمی‌کند.

آیا می‌‎توانید با این مژه‌ها آرایش کنید؟

با مژه‌های هیبریدی می‌توانید آرایش کنید، اما ریمل نزنید؛ چون این کار باعث بسته‌شدن فن‌ها و خراب‌شدن اکستنشن مژه می‌شود. فونداسیون‌ها و پودرها را می‌توان به‌طور معمول روی پوست استفاده کرد، اما باید از مصرف محصولات بر پایه روغن، در اطراف چشم از جمله پاک‌کننده آرایش خودداری کنید.

روغن‌ها باعث از بین‌رفتن چسب‌های مژه می‌شوند که می‌تواند منجر به شل‌شدن یا افتادن اکستنشن مژه شود. برای پاک‌کردن ایمن و صحیح آرایش چشم ایمن توصیه می‌کنیم از ژل‌های پاک‌کننده آرایش چشم پری‌بیوتیک استفاده کنید، چون این فرمول بدون ایجاد اختلال در اکستنشن مژه‌ها روی پیوندها می‌چرخد و همچنین مملو از مواد تقویتی مژه است.

سوالات متداول

در ادامه به چند پرسش و پاسخ درباره مژه هیبریدی می‌پردازیم.

  • آیا می‌توانم مژه‌های هیبریدی را در خانه پاک کنم؟ اگر به اکستنشن مژه فکر می‌کنید، به خاطر داشته باشید که برداشتن آن‌ها در خانه به تنهایی، یک گزینه ایمن و سالم نیست. بنابراین، برای خود برنامه‌ریزی کنید که همیشه از ابتدا تا انتها از کمک یک مژه آرتیست حرفه‌ای برخوردار باشید. اگر نیاز دارید یا فقط تصمیم دارید مژه‌های خود را بردارید، حتما به یک سالن مژه مراجعه کنید.
  • آیا گذاشتن مژه هیبریدی ارزشش را دارد؟ اگر به دنبال ظاهری جسورانه‌تر هستید، مژه‌های هیبریدی برای شما مناسب هستند. اما اگر فردی محتاط هستید، حتما برای اطمینان از تصمیمی که می‌گیرید، با مژه آرتیست‌های معتبر و حرفه‌ای مشورت کنید.

اکستنشن مژه هیبریدی یک روش کاربردی است که مژه‌های شما را پر، حالت‌دار و حجیم می‌کند. این کار با ترکیب استراتژیک مژه‌های کلاسیک و والیوم در سراسر خط مژه انجام می‌شود. اکستنشن‌های هیبریدی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی هستند که مژه‌های کم‌پشت یا نامنظم دارند.

اکستنشن هیبریدی معمولا تا 8 هفته ماندگاری دارد و اگر مراقبت‌های لازم مانند عدم شستشوی چشم‌ها تا 24 ساعت بعد از کاشت، عدم استفاده از ریمل و مواد روغنی روی پلک و مژه انجام شود، ماندگاری آن نیز بالاتر می‌رود. اکستنشن هیبریدی با مدل کلاسیک و والیوم متفاوت است.

اکستنشن مژه هیبریدی یک روش کاربردی است که مژه‌های شما را پر، حالت‌دار و حجیم می‌کند.

فن‌های مدل والیوم، حالت پر و حجیم را روی مژه ایجاد می‌کنند، اما از اکستنشن‌های کلاسیک مژه برای افزایش طول و کاهش یکنواختی مژه‌های تقریبا پر اما نامرتب و بی‌حالت استفاده می‌شود. مژه‌های هیبریدی معمولا محبوب افراد مشهوری مانند کارداشیان‌ها یا کسانی هستند که به دنبال بلندی و حجم بیشتر در مژه‌ها با ظاهری طبیعی و چشمگیر هستند.

در اکستنشن هیبریدی، درست مانند زمانی که از مژه‌های کلاسیک و والیوم استفاده می‌شود، مژه آرتیست هر مژه را پیش از چسباندن اکستنشن ایزوله می‌کند. برای بهترین اثر، فن‌ها قبل از چسباندن به یک مژه طبیعی ایزوله، توسط مژه آرتیست ساخته و حالت داده می‌شوند. معمولاً دو فن روی دو مژه جداگانه قرار می‌گیرند و یک اکستنشن تک مژه روی مژه‌های ایزوله در هر طرف گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: مژه والیوم؛

سپس این روش بارها و بارها تکرار می شود تا زمانی که کار اکستنشن به پایان برسد. این روش به‌طور متوسط، 2 تا 3 ساعت به طول می‌انجامد که البته ممکن است از سالنی به سالن دیگر متفاوت باشد، اما اگر کسی قول می دهد که در کمتر از 2 ساعت انجامش خواهد داد، باید در مورد کار او بیشتر تحقیق کنید. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال کیفیت بالا هستید، اجازه دهید یک فرد حرفه‌ای روی مژه‌هایتان وقت بگذارد.

منبع +++++

کاشت مژه هیبریدی چیست؟

اکستنشن مژه‌های هیبریدی، یک ترکیب 70-30 از مژه‌های کلاسیک و مژه‌های حجیم است. معمولا ستارگان سینما این نوع مژه را دوست دارند، چون یک خط مژه‌ طبیعی، اما دلپذیر و رویایی ایجاد می‌کند. مژه‌های هیبریدی نسبت به مژه‌های معمولی، تنوع بافت و حجم بیشتری دارند، اما ظاهر غیرطبیعی مژه‌های والیوم را به‌وجود نمی‌آورند.

چه نوع مژه هیبریدی را انتخاب کنیم؟

یکی از جذابیت‌های مژه اکستنشن هیبریدی این است که می‌توانید درمورد میزان پرپشت یا کم پشت بودن آن تصمیم بگیرید. البته همیشه سالن‌هایی وجود دارند که انعطاف‌پذیری زیادی نسبت به مدل دلخواه شما نشان نمی‌دهند، اما می‌توانید مژه آرتیستی را انتخاب کنید که نیازهای دلخواه شما را برآورده کند.

آیا اکستنشن هیبریدی به مژه‌های طبیعی آسیب می‌زند؟

کاشت اکستنشن مژه هیبریدی توسط یک مژه آرتیست حرفه‌ای به مژه‌های طبیعی آسیب نمی‌رساند، چون برای مژه آرتیست‌های کارآزموده و ماهر، سلامت مژه فرد در اولویت قرار دارد. آن‌ها با در نظر گرفتن طول، ضخامت و وضعیت مژه‌های طبیعی فرد، اکستنشن‌های زیبا را طراحی و جای‌گذاری می‌کنند و درعین‌حال مژه‌های طبیعی را سالم نگه می‌د‌ارند.

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی