کرم پودر دائم صورت
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۵ دیدگاه sahar.fard

کرم پودر دائم صورت چیست؟ مزایا و عوارضی که باید بدانید!

به این مطلب امتیاز دهید

تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! می‌پرسید چگونه؟ به لطف تکنیکی به نام کرم پودر دائم! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد.

کرم پودر دائم چیست؟

آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید.

کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند.

این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند.

اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است. سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد.

این آرایش معمولاً ترکیبی از 2 تا 3 کرم پایه آرایشی است که متخصص زیبایی آن‌ها را با هم مخلوط کرده تا برای هر مشتری یک رنگ سفارشی ایجاد کند. این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند.

این نوع درمان درواقع برای پوست بسیار عالی است زیرا سبب تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. این عمل تقریباً 3 ساعت طول می‌کشد که یک ساعت آن به بی‌حسی مربوط می‌شود و دو ساعت دیگر به درمان اختصاص دارد.

این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند.

فیس براش آیلو، بهترین انتخاب برای هر نوع پوست
برش پاکسازی آیلو، بهترین انتخاب برای هر نوع پوست

بیشتر بخوانید: چگونه آرایشگر خود باشیم؟

به پوستت جون تازه بده

فواید کرم پودر دائم

پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. این تکنیک به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست طراحی شده است. از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست نتیجه نهایی بهترین تکنیک زیبایی بدون آرایش است!

کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است.

این روش درمانی فواید زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ترمیم تناژ رنگی پوست و درخشندگی آن
  • روشن‌کننده و سفیدکننده مؤثر پوست و کاهش چین‌وچروک‌های پوستی
  • کاهش تیرگی زیر چشم و خطوط ریز اطراف آن
  • با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند.
  • کاهش دانه‌های سرسیاه و منافذ مسدود شده صورت و خنثی کردن رادیکال‌های آزاد پوست
  • کاهش تغییر رنگ پوست در اثر عوامل محیطی چون تابش نور آفتاب
  • تحریک پوست به تولید کلاژن طبیعی و درخشش رنگ‌دانه‌های پوستی
  • کاهش میزان ملانین موجود در پوست(قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراءبنفش)
  • برطرف ساختن نقص‌های پوستی صورت
  • مرطوب‌کنندگی و صاف کردن پوست
  • برخلاف کرم‌های پایه آرایشی، سبب مسدود شدن منافذ نخواهد شد لذا پوست به‌راحتی می‌تواند نفس بکشد.
  • ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است.
پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند.

سؤالات متداول در مورد کرم پودر دائم

  1. برای چه افرادی مناسب است؟

هم خانم‌ها و هم آقایان با انواع پوست طبیعی، آفتاب‌سوخته، خشک، چرب یا لک‌دار می‌توانند از کرم پودر دائم برای رفع نواقص پوستی خود استفاده کنند. البته این روش درمانی برای افراد زیر 15 سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: باورهای غلط آرایشی؛

  1. آیا کرم پودر دائم با عوارض جانبی همراه است؟

در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است. ازآنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند.

به‌طورکلی فرد در این روش بسیار احساس راحتی می‌کند اگرچه گاهی ممکن است سوزن سوزن شدن و سفتی در پوست را احساس کند. به‌علاوه BB کرم­ها عاری از الکل، مواد آلرژی‌زا، مواد شیمیایی چون بنزوفنون، اسانس، فرمالدئید، پارابن­ها، روغن‌های معدنی یا رنگ‌های مصنوعی هستند. عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد.

  1. محبوب‌ترین برندهای BB glow در بازار ایران کدامند؟

پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند.

  1. تعداد جلسات لازم برای درمان چقدر است؟

اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود. بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند.

  1. مدت‌زمان درمان در هر جلسه چقدر است؟

هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد. متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود.

اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: کرم تقلبی چیست؟ 

  1. مراقبت‌های لازم بعد از تزریق کرم پودر دائم؟

بعد از انجام درمان BB glow و اطمینان از ماندگاری و اثربخشی آن رعایت موارد زیر توصیه می‌شود:

  • حداقل تا 24 ساعت از پاک‌کننده‌های صورت استفاده نشود.
  • حداقل تا 12 ساعت از لمس کردن پوست خودداری کنید.
  • اجتناب از آرایش و لایه‌برداری پوست تا 5 روز
  • تا 7 روز از رفتن به استخر خودداری شود.
  • تا 14 روز در معرض گرمای مستقیم( ازجمله آفتاب گرفتن، سونا یا سولار) قرار نگیرید.
  • همچنین به‌طور مداوم از کرم آبرسان، ترمیم‌کننده و ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید.

افراد کمی این شانس را دارند که بدون استفاده از کرم پودر پوست صافی داشته باشند! اما کرم پودر دائم این امکان را برای همه فراهم ساخته تا همواره از داشتن پوستی صاف و درخشان لذت ببرند. آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کرم پودر دائم چیست؟

این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند.

برای چه افرادی مناسب است؟

هم خانم‌ها و هم آقایان با انواع پوست طبیعی، آفتاب‌سوخته، خشک، چرب یا لک‌دار می‌توانند از کرم پودر دائم برای رفع نواقص پوستی خود استفاده کنند. البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود.

تعداد جلسات لازم برای درمان چقدر است؟

اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود. بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند.

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۵ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی