لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

به این مطلب امتیاز دهید

بسیاری از افراد به‌علت بالا‌رفتن سن، کاهش کلاژن‌های پوستی یا بروز چین‌وچروک دچار افتادگی ابرو می‌شوند. در چنین شرایطی، لیفت‌کردن به‌عنوان یک روش درمانی به کمک این افراد می‌آید. قطعا داشتن ابروهایی پرپشت، کمانی و زیبا باعث جوان‌تر نشان‌دادن چهره می‌شود و همین امر اقبال عمومی به این فرایند درمانی و زیبایی را به همراه دارد. جالب است بدانید چنانچه نخواهید هزینه‌های گزافی صرف کنید و ترجیح بدهید به روش‌های غیر‌تهاجمی خانگی این کار را انجام دهید، می‌توانید از روش های خانگی لیفت ابرو استفاده کنید. این روش‌ها نسبت به روش‌های تهاجمی مزایای فراوانی دارند و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را به شما می‌دهند. با ما همراه باشید تا انواع روش‌های لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی را برایتان ذکر کنیم.

لیفت ابرو چیست؟

واژه لیفت برگرفته از یک کلمه انگلیسی است که به معنای بالا‌بردن بوده و امروزه لیفت ابرو به معنای انجام هرگونه اقدامی جهت بالاتر‌بردن ابروها گفته می‌شود. درواقع فرایند لیفت‌کردن روشی برای حالت‌دادن به ابرو است و تاثیر بسیار ملموسی روی زیبایی چهره بانوان دارد.

جالب است بدانید چنانچه نخواهید هزینه‌های گزافی صرف کنید و ترجیح بدهید به روش‌های غیر‌تهاجمی خانگی این کار را انجام دهید، می‌توانید از روش های خانگی لیفت ابرو استفاده کنید.

لازم است بدانید لیفت‌کردن صرفا برای ابرو به کار نمی‌رود و برای بالا‌کشیدن پوست بخش‌های مختلف صورت، مانند پوست پیشانی، گونه و دور چشم نیز از این فرایند استفاده می‌شود.

امروزه مراکز زیبایی مختلفی در راستای لیفت ابرو خدمات متنوعی ارائه می‌دهند؛ زیرا همان‌طور که گفتیم این عمل علاوه‌بر زیبایی یک فرایند درمانی هم محسوب می‌شود. در این مطلب ما قرار است تنها به روش‌های طبیعی و خانگی این فرایند بپردازیم.

به پوستت جون تازه بده

لیفت ابرو در خانه با کتیرا

اگر دنبال یک روش فوری و تضمینی برای حالت‌دادن به ابرو‌های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم لیفت ابرو در خانه با استفاده از کتیرا را امتحان کنید. این روش بسیار آسان و راحت می‌تواند تا چندین ساعت ابروهای شما را رو به بالا و خوش‌فرم نگه دارد.

برای‌ گرفتن بهترین نتیجه از این ماده کافی است ظرف کوچک و مناسبی را انتخاب کنید و یک بند انگشت از کتیرا را با مقدار کمی از آب در آن مخلوط کنید.

این کار باعث می‌شود از غلظت کتیرا کاسته شده و این ماده برای لیفت ابروی شما آماده شود. وقتی به یک خمیر یکدست رسیدید، باید با استفاده از یک براش ریمل تمیز مقداری از آن را روی ابروهای خود بزنید و سپس با شانه‌کردن ابرو به سمت بالا هر حالتی که دوست دارید را به آن‌ها بدهید.

رای‌ گرفتن بهترین نتیجه از این ماده کافی است ظرف کوچک و مناسبی را انتخاب کنید و یک بند انگشت از کتیرا را با مقدار کمی از آب در آن مخلوط کنید.

لیفت ابرو در خانه با وازلین

کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که در آن وازلین وجود نداشته باشد، زیرا این ماده مصارف بسیار زیادی برای پوست، مو، مژه و ابرو دارد و در موارد مختلفی به کمک شما می‌آید. استفاده از آن روی ابرو‌ها هم باعث می‌شود تارهای ابرو نرم و نازک، بسیار ضخیم‌تر و خوش‌فرم‌تر به نظر بیایند و در جای خود کاملا تثبیت شوند.

همچنین وازلین با ترکیبات فوق‌العاده خود باعث حفظ رطوبت در ابروها شده و از ریزش و کم پشت‌شدن آن‌ها هم جلوگیری می‌کند. لیفت ابرو در خانه با استفاده از وازلین بسیار ساده است و با صرف زمان کوتاهی می‌توانید بهترین نتیجه ممکن را حاصل کنید.

برای لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی وازلین، کافی است ابتدا در یک ظرف کوچک و مناسب یک قاشق چایخوری وازلین را به همراه چند قطره روغن کرچک و درصورت امکان مقداری از سایه ابرو پودری مخلوط کنید. این ترکیب را تا جایی هم بزنید که یک ماده خمیری‌شکل داشته باشید.

حالا می‌توانید با استفاده از یک براش ابرو تمیز و نرم خمیر آماده‌شده را روی ابرو‌هایتان بزنید و هر حالتی که دوست دارید را به آن بدهید. توصیه می‌کنیم برای کسب نتیجه بهتر از این روش، آن را هر شب روی ابروهای خود بزنید و اجازه دهید تا صبح باقی بماند. پس از مدتی به شکل ملموسی نتیجه لیفت ابروهای خود را خواهید دید. لازم است بدانید اضافه‌کردن مقداری از روغن‌های طبیعی مانند روغن کرچک به این ترکیب، باعث تقویت رشد و ضخیم‌تر‌شدن ابروهای شما خواهد شد.

همچنین وازلین با ترکیبات فوق‌العاده خود باعث حفظ رطوبت در ابروها شده و از ریزش و کم پشت‌شدن آن‌ها هم جلوگیری می‌کند.

لیفت ابرو در خانه با عسل

یکی دیگر از موادی که می‌توانید جهت لیفت‌کردن ابرو‌های خود در خانه از آن استفاده کنید، عسل است. البته باید بدانید عسل به‌تنهایی جهت لیفت ابرو مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

به همین منظور لازم است ترکیباتی حاوی این ماده طبیعی و معجزه‌آسا تهیه کنید و از آن برای دستیابی به مقصود خود استفاده نمایید.

پیش از استفاده از این ترکیبات مطمئن شوید پوست‌تان به عسل حساسیتی نداشته باشد، زیرا این ماده طبیعی بسیار قوی بوده و ممکن است روی پوست‌های حساس قرمزی یا خارش ایجاد کند. پس از اطمینان حاصل‌کردن از عدم حساسیت پوست خود می‌توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید و مراحل لیفت ابروی خود را آغاز نمایید.

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو با نخ؛

روش اول لیفت ابرو با استفاده از عسل در خانه

برای لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی عسل، باید حدود نصف قاشق چای‌خوری از عسل را به همراه 1 قاشق چای‌خوری پودر کاکائو و 2 قاشق چای‌خوری قهوه خیس‌شده در ظرفی مناسب بریزید و آن‌ها را کاملا مخلوط کنید. پس از مخلوط‌کردن کامل ترکیب، لازم است 4 الی 6 قطره روغن نارگیل و کمی ژل آلوئه‌ورا را هم اضافه کرده و مجددا هم بزنید تا خمیری لطیف و یکدست به‌دست آورید.

خمیر به‌دست آمده را به مدت 3 الی 5 دقیقه با استفاده از براش ابرو یا گوش پاک‌کن روی ابروهای خود بگذارید و به آن‌ها فرم دلخواه خود را بدهید. پس از گذشت زمان گفته‌شده ابروهای خود را با آب ولرم بشورید و با یک حوله نرم خشک کنید.

موم عسل را به همراه چند قطره روغن نارگیل یا روغن کرچک در ظرفی بریزید و سپس آن‌ها را با موم گرانولی آب شده، مخلوط نمایید.

روش دوم لیفت ابرو در خانه با استفاده از عسل

حتما به دنبال عسل طبیعی و مرغوبی باشید که در آن موم هم وجود داشته باشد. موم عسل را به همراه چند قطره روغن نارگیل یا روغن کرچک در ظرفی بریزید و سپس آن‌ها را با موم گرانولی آب شده، مخلوط نمایید.

برای ویتامینه‌شدن این ترکیب هم می‌توانید از چند قطره ویتامین E استفاده کنید. تمامی مواد گفته‌شده را هم بزنید و آن را در فریزر یا یخچال با دمای بالا قرار دهید تا سرد شود و خودش را بگیرد. پس از اینکه ماده سفت شد، می‌تواند یک جایگزین مناسب برای صابون‌های مخصوص لیفت ابرو باشد. صابون را روی ابروهای خود بکشید و هر حالتی که می‌خواهید به آن‌ها بدهید.

لیفت ابرو در خانه با آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا یکی از معروف‌ترین محصولات طبیعی است که برای مراقبت‌های پوستی به کار می‌رود. این ماده با ترکیبات فوق‌العاده خود می‌تواند کار یک لیفت‌کننده ابرو طبیعی را برایتان انجام دهد. برای استفاده از این ماده می‌توانید مقدار کمی از آلوئه‌ورا را برش دهید و ژل آن را خارج کنید.

یک قاشق چای‌خوری از این ژل را با سه قطره روغن رزماری، اسطوخودوس، نارگیل یا هر روغن دیگری ترکیب نمایید و آن‌قدر هم بزنید تا به یک ماده خمیری‌شکل چسبناک برسید. پس از یکدست‌شدن ژل، آن را با براش ابروی تمیز به‌آرامی روی ابروهای خود بکشید و به سمت بالا شانه کنید تا کاملا شکل بگیرد.

این ترفند یک روش موقت برای حالت‌دادن به ابروها محسوب می‌شود و تا چند ساعت برایتان ماندگاری خواهد داشت. این ژل را تا یک ماه می‌توانید در محیط خشک و خنک نگهداری نمایید.

آلوئه‌ورا یکی از مفیدترین و معروف‌ترین گیاهان جهت تقویت رشد مو‌ی سر، مژه، ابرو و حفظ سلامت پوست محسوب می‌شود. ژل موجود در این گیاه معجزه‌آسا با داشتن ترکیبات فوق‌العاده مغذی و قدرتمند، مانند انواع ویتامین‌ها، آمینواسید‌ها و مواد معدنی باعث تقویت ابروهای شما می‌شود.

فیس براش آیلو پرو
یک دستگاه با دو قابلیت: شستشوی پوست و ماساژ صورت

این ژل در ترکیبات ویژه خود حاوی آنزیم‌های موثری است که محرک رشد مو محسوب می‌شوند و با برداشتن پوست مرده، رویش مجدد مو در ناحیه سر و ابرو از طریق فولیکول‌ها را سرعت می‌بخشند. از این جهت لیفت ابرو در خانه با استفاده از آلوئه‌ورا از مزایایی مثل هزینه پایین و ایمنی بسیار بالا برخوردار است. همچنین استفاده از این محصول به‌علت طبیعی‌بودن آن، مانع از ایجاد حساسیت‌های پوستی شده و اثرگذاری بسیار سریعی دارد.

برای کسانی که تمایل به استفاده از روش‌های شیمیایی مانند هاشور یا روش‌های تهاجمی مانند لیفت ابرو با نخ را ندارند، این گیاه بسیار مناسب بوده و به‌علت برخورداری از مواد مغذی برای آن‌هایی که ابروهای کم‌پشت و نازک دارند، مفید خواهد بود. همچنین این گیاه قوی می‌تواند باعث تقویت پوست ناحیه اطراف ابرو شما شود که این اتفاق جلوگیری از افتادن پلک را به همراه خواهد داشت.

شاید تنها عیب این محصول، ماندگاری پایین باشد که در تمام روش‌های خانگی یک امر طبیعی است و شما با تمدید آن روی ابروی خود می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

آلوئه‌ورا یکی از مفیدترین و معروف‌ترین گیاهان جهت تقویت رشد مو‌ی سر، مژه، ابرو و حفظ سلامت پوست محسوب می‌شود.

لیفت با ژل ابرو

یکی دیگر از روش‌های تضمینی لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی، استفاده از ژل است. چه ژل ابرو را به‌صورت خانگی تهیه کرده و چه آن را از فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کرده باشید، می‌تواند به آبرسانی و حالت‌دهی ابروهایتان کمک کند. نکته مهمی که در رابطه با این محصول باید مد نظر داشته باشید، بافت آن است که عموما بر پایه آب قرار دارد.

محصولاتی که بر پایه آب تولید می‌شوند، معمولا یک حالت‌دهی بسیار ملایم را ایجاد می‌کنند و همین امر سبب درخشان‌شدن ابروهایتان خواهد شد. بنابراین برای ابروهایی که تارهای نازک دارند، استفاده از این روش بسیار مناسب است.

شما می‌توانید ژل ابرو باکیفیت و مرغوبی را از برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید. علاوه‌بر آن امکان تهیه ژل در خانه با استفاده از مواد بسیار ساده هم وجود دارد. ژل‌های ابروی آماده باکیفیت عموما فوایدی مانند ماندگاری و دوام بالا، حالت‌دهی فوق‌العاده به ابرو و کاهش ریزش را برایتان به همراه دارند. در ادامه طرز تهیه ژل ابرو در خانه به روشی ساده را برایتان شرح می‌دهیم.

مواد و وسایل لازم برای این تهیه ژل ابرو خانگی، عبارت‌اند از:

  • یک ظرف خالی با ابعاد مناسب جهت نگه‌داری ژل (برای این کار می‌توانید از ظرف خالی شسته‌شده ریمل یا رژ لب‌های مایع هم استفاده نمایید.)
  • مقداری ژلاتین مرغوب
  • روغن اسطوخودوس، کرچک، هسته انگور یا هر یک از روغن‌های مفید دیگر برای ابرو
  • مقداری آب جوشیده
  • قاشق
  • قیف کوچک

برای تهیه ژل، ابتدا لازم است حدود نصف قاشق ژلاتین مرغوب را با نصف فنجان آب گرم مخلوط نمایید و آن‌قدر هم بزنید تا ژلاتین به‌طور کامل حل شود. برای این‌که پودر ژلاتین استفاده‌شده گوله گوله نشود، می‌توانید آن را به‌آرامی به آب گرم اضافه کنید و فرایند هم‌زدن را ادامه دهید.

پس از حل‌شدن کامل ژلاتین در آب، 4 قطره از روغن انتخاب‌شده را به دیگر مواد اضافه نمایید و آن‌ها را کاملاً مخلوط کنید. بعد از آماده شدن، این ترکیب را با یک قیف کوچک و مناسب داخل ظرف ریمل یا ظرف دیگری که انتخاب کرده‌اید، بریزید.

حواستان باشد ظرف را نباید به‌طور کامل پر کنید و باید حدود یک چهارم از ظرف خالی بماند. سپس آن را برای 12 ساعت در دمای اتاق قرار دهید و اجازه دهید استراحت کند. اگر عجله دارید و می‌خواهید سریعا آن را استفاده کنید، به مدت چهار ساعت در فضای سردی مانند یخچال قرار دهید.

اگر دوست دارید ژل ابرویتان رنگی باشد و جلوه فانتزی به صورت شما بدهد، می‌توانید در زمان ساخت مقدار خیلی کمی از رنگ مورد نظرتان را از سایه چشمی به همان رنگ بتراشید و به مواد ترکیب‌شده اضافه کنید. نحوه استفاده از آن‌ هم بسیار ساده است.

با استفاده از گوش‌ پاک‌کن یا یک براش نرم و مناسب مقداری از ماده را روی ابروهای خود بزنید و هر طور که دوست دارید آن‌ها را حالت دهید. فراموش نکنید ژل ابرو بر پایه آب تولید می‌شود و این یعنی برای یک حالت‌دهی بسیار ملایم روی ابروهایتان کاربرد دارد. همچنین این ژل در مدت زمان کمی خشک شده و باعث درخشان‌شدن ابروهایتان می‌شود. درصورت لزوم می‌توانید آن را تمدید کنید.

اگر دوست دارید ژل ابرویتان رنگی باشد و جلوه فانتزی به صورت شما بدهد، می‌توانید در زمان ساخت مقدار خیلی کمی از رنگ مورد نظرتان را از سایه چشمی به همان رنگ بتراشید و به مواد ترکیب‌شده اضافه کنید.

لیفت ابرو با استفاده از صابون

یکی از ترفندهای جذاب و کاربردی برای لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی، استفاده از صابون است. صابون باعث برق‌زدن مداوم ابروها نمی‌شود، حالت‌دهی بسیار قوی دارد و نتیجه استفاده از آن می‌تواند کاملا با لمینت ابرو قابل مقایسه باشد. تفاوت استفاده از این روش با لمینت و روش‌های تهاجمی این است که در روش استفاده از صابون مواد شیمیایی قوی و آسیب‌زا کاربردی ندارد و برای شما مشکلات مختلف به وجود نمی‌آورد.

صابون از نوعی چربی به نام گلیسرین درست شده که می‌تواند به خوبی سطح موهای ابرو را آغشته کند و آن‌ها را در جای خود و رو به بالا نگه دارد. این محصول قادر است در تمام طول روز فرم ابروهای شما را حفظ کند، حالتی تمیز، صاف، زیبا و بدون برق‌زدن به آن‌ها دهد و در پایان روز هم به راحتی مانند باقی قسمت‌های آرایش‌شده از روی سطح پوست پاک شود.

توجه داشته باشید باید از صابون‌های مخصوص استفاده نمایید، زیرا یکی از موادی که در ساخت صابون‌ها به کار می‌روند، آلکالین یا قلیا است که pH آن بالاتر از هفت بوده و اگر روی سطح پوست قرار بگیرد، منجربه حساسیت، سوزش و خارش آن ناحیه می‌شود.

درکنار فرمولاسیون قلیایی این ماده، چربی‌ها و روغن‌های مختلفی هم هست که تماس آن‌ها با سطح پوست و قرار گرفتن‌شان روی ابروها می‌تواند ظاهر آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و جلوه جذابی نداشته باشد. به همین علت است که به هیچ وجه استفاده از صابون‌های معمولی برای ابروها پیشنهاد نمی‌شود.

بهتر است برای‌گرفتن نتیجه بهتر از این فرایند به سراغ صابون‌های مخصوص ابرو بروید. این صابون‌ها توسط برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی تولید شده‌اند و هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی‌کنند. همچنین سطح pH این صابون‌ها کاملا متعادل بوده و با پوست بدن سازگاری بسیار زیادی دارد. بنابراین، منجربه ایجاد خارش و سوزش درصورت شما نخواهد شد.

خوب است بدانید ترکیبات به کار رفته در انواع صابون مخصوص ابرو درست مشابه ترکیباتی است که در مرطوب‌کننده‌های پوستی استفاده می‌شود.

برای مثال نوعی چربی به نام استریک اسید در این صابون‌ها یافت می‌شود که به‌عنوان یک لایه محافظ خارجی روی پوست عمل می‌کند و کارکردی شبیه گلیسیرین برای پوست صورت شما دارد. استفاده از محصولات مطمئن و امتحان‌شده ریسک بروز مشکلات بعدی و خطرات مختلف را از بین می‌برد و درنهایت، بهترین عملکرد ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت.

برای‌گرفتن بهترین نتیجه از لیفت ابرو باید مراحل آن را به دقت و با کیفیت بسیار بالایی انجام دهید تا در نهایت به فرم ابروی دلخواه خود برسید. در ادامه با ما همراه شوید تا مراحل مختلف لیفت ابرو با استفاده از صابون را برایتان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو با بوتاکس؛ 

مرحله اول لیفت ابرو با استفاده از صابون در خانه

براش مخصوص ابروهایتان که فرمی شبیه فرچه ریمل دارد را با اسپری‌کردن مقداری میس واتر یا آب مرطوب نمایید تا از حالت خشکی اولیه در بیاید.

دقت داشته باشید هرقدر مقدار رطوبت این براش کمتر باشد، لایه صابونی که جذب می‌کند ضخیم‌تر خواهد بود. با توجه به اینکه چه مقدار از صابون ابرو جهت فرم‌دادن به ابروهای شما مناسب است، می‌توانید میزان رطوبت مناسب برای براش ابروها را به کمک آزمون و خطا به‌دست بیاورید.

مرحله دوم لیفت ابرو با استفاده از صابون در خانه

در این مرحله باید براش مرطوب‌شده را روی صابون ابرو بمالید و مقدار لازم برای فرم‌دادن به ابروهایتان را جدا کنید. این ترکیب عموما بافتی نیمه‌مرطوب دارد و ممکن است کمی شبیه به ژل‌های ابرو باشد، اما باید بدانید نتیجه لیفت با آن بسیار قوی‌تر از لیفت با ژل ابرو خواهد بود.

اگر نمی‌خواهید ابروهایتان حالت واکس‌زده و خیلی سفتی داشته باشد، ابتدا باید مقدار کمتری از صابون را برای لیفت ابرو امتحان کنید و اگر لازم بود باز هم به آن اضافه نمایید. اما اگر ابروهایتان برای شکل‌گرفتن و ایستایی کامل به مقدار زیادی از صابون نیاز دارد، باید از همان ابتدا مقدار مناسبی از صابون را جدا نمایید و فرم‌دادن به ابروها را شروع کنید.

برای این کار باید براش حاوی صابون را داخل ابروها ببرید و تارهای آن را رو به بالا شانه کنید. صابون ابرو سریعا خشک نمی‌شود و شما تا زمان خشک‌شدن آن‌ فرصت دارید فرم دلخواه‌ خود را با همان براش ایجاد نمایید.

د. بنابراین کمی صبر کنید تا ابروهایتان کاملا خشک شود و بعد به‌آهستگی با استفاده از سایه یا مداد ابرو نقاطی را که می‌خواهید، حالت دهید.

مرحله سوم لیفت ابرو با استفاده از صابون در خانه

توجه داشته باشید باید استفاده از مداد یا سایه ابرو را به بعد از‌زدن صابون لیفت موکول کنید. اگر این کار را پیش از لیفت‌کردن انجام دهید، آرایش ابرویتان به‌راحتی پاک خواهد شد. بنابراین کمی صبر کنید تا ابروهایتان کاملا خشک شود و بعد به‌آهستگی با استفاده از سایه یا مداد ابرو نقاطی را که می‌خواهید، حالت دهید.

به یاد داشته باشید در طول روز اگر پوست چربی دارید، زیاد عرق می‌کنید یا ممکن است پوست صورتتان درمعرض مواد محلولی مانند آب قرار بگیرد، صابون می‌ریزد و شکل آرایش شما دست‌خوش تغییر می‌شود. به همین علت بهتر است بین ابروها و آرایش چشم خود فاصله بسیار کوچک و نامحسوسی قرار دهید تا اگر یک درصد صابون ریزش کرد، منجربه پاک‌شدن یا خراب‌شدن آرایش چشم‌ها و صورتتان نشود.

در این مطلب شما به‌طور کامل روش‌های لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی را شناختید. همان‌طور که دیدید لازم نیست برای زیباتر‌کردن ابروهای خود سراغ روش‌های تهاجمی بروید و می‌توانید با امکانات ساده و مواد طبیعی این کار را در منزل خود انجام دهید.

منبع ++++

آیا لیفت ابرو در خانه با آلوئه‌ورا امکان پذیر است؟

آلوئه‌ورا یکی از معروف‌ترین محصولات طبیعی است که برای مراقبت‌های پوستی به کار می‌رود. این ماده با ترکیبات فوق‌العاده خود می‌تواند کار یک لیفت‌کننده ابرو طبیعی را برایتان انجام دهد. برای استفاده از این ماده می‌توانید مقدار کمی از آلوئه‌ورا را برش دهید و ژل آن را خارج کنید.

لیفت با ژل ابرو چگونه است؟

یکی دیگر از روش‌های تضمینی لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی، استفاده از ژل است. چه ژل ابرو را به‌صورت خانگی تهیه کرده و چه آن را از فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کرده باشید، می‌تواند به آبرسانی و حالت‌دهی ابروهایتان کمک کند. نکته مهمی که در رابطه با این محصول باید مد نظر داشته باشید، بافت آن است که عموما بر پایه آب قرار دارد.

آیا لیفت ابرو با استفاده از صابون میشود؟

یکی از ترفندهای جذاب و کاربردی برای لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی، استفاده از صابون است. صابون باعث برق‌زدن مداوم ابروها نمی‌شود، حالت‌دهی بسیار قوی دارد و نتیجه استفاده از آن می‌تواند کاملا با لمینت ابرو قابل مقایسه باشد. تفاوت استفاده از این روش با لمینت و روش‌های تهاجمی این است که در روش استفاده از صابون مواد شیمیایی قوی و آسیب‌زا کاربردی ندارد و برای شما مشکلات مختلف به وجود نمی‌آورد.

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی