سی سی کرم چیست؟
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱ دیدگاه admin

سی سی کرم چیست؟ فواید استفاده از CC کرم

به این مطلب امتیاز دهید

CC کرم  از جمله جدیدترین و بهترین کرم‌های آرایشی به شمار می‌رود که بسیاری از خانم ها از این کرم آرایشی استفاده می‌کنند. پوششی که سی سی کرم روی پوست ایجاد می‌کند بسیار سنگین و ضخیم می‌باشد، به همین دلیل باید بدانید به خوبی می‌تواند بسیاری از نواقص صورت را پوشش دهی نماید. مراقبت کردن از صورت در برابر اشعه خورشید یکی از مهمترین ویژگی های این کرم به شمار می‌رود که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند و از مزیت های آن بهره مند می‌شوند. لکه های تیره و قرمزی که روی پوست وجود دارد به وسیله این کرم ها به خوبی پوشش داده می‌شود و همچنین روشن کننده پوست هم می‌باشد. برای اینکه اطلاعات و آشنایی شما با CC کرم بیشتر شود در ادامه برخی از مهمترین مزیت‌های این کرم را بیان می‌کنیم.

سی سی کرم چیست؟

سی سی به معنای اصلاح رنگ است. ورژن مدرن و بهبود یافته بی بی کرم به حساب می‌آید. شاید بشود تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم را چنین چیزی دانست. همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، نوعی کرم در زمینه آرایشی است و می‌تواند لکه‌های ناخواسته صورت و همچنین خطوط روی پوست را بپوشاند.

مراقبت کردن از صورت در برابر اشعه خورشید یکی از مهمترین ویژگی های این کرم به شمار می‌رود که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند

علاوه بر این که یک وسیله آرایشی است، سی سی کرم از پوستمان در برابر خورشید محافظت می‌کند، آن را مرطوب می‌سازد و به پوستمان خاصیت درخشندگی می‌دهد. به طور کلی، معمولاً در سایه‌های مختلفی ارائه می‌شود تا هر خانمی بدون هیچ مشکلی بتواند آن را مطابق رنگ پوستی که دارد انتخاب کند. این محصول حاوی خاصیت مغذی، پوشانندگی، آرایشی، ضد پیری و همچنین محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش دارد.

به پوستت جون تازه بده

مزیت‌های CC کرم 

CC کرم مزیت‌های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که از این کرم ها به عنوان بهترین و کارآمدترین کرم نام می‌برند. هر فردی در سراسر جهان از این کرم استفاده می‌کند و به آن علاقه دارد، چرا که پوشش بسیار یکدست و مناسبی را در پوست ایجاد می‌کند. برخی از مهمترین مزیت هایی که در سی سی کرم وجود دارد عبارت است از:

۱. محافظت از پوست

یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت هایی که در CC کرم وجود دارد این است که در برابر آفتاب از پوست شما محافظت می‌کند. در واقع اگر شما به دنبال کرم مناسب آرایشی که از پوست‌تان هم محافظت کند می‌باشید، می‌توانید این کرم را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید.

همه ما به خوبی می‌دانیم رادیکال‌های آزاد امکان دارد که به پوست آسیب جدی وارد سازد، به همین دلیل باید به دنبال بهترین و با کیفیت ترین کرم باشید تا از پوست خود محافظت نمایید. خواص آنتی اکسیدان سی سی کرم از دیگر مزایای آن به شمار می‌رود که بسیاری از خانم‌هایی که علاقه زیادی به سلامت پوست و زیبایی خود دارند به همین دلیل از این کرم استفاده می‌کنند.

۲. پنهان کردن نواقص پوست

از آنجایی که در CC کرم رنگدانه های معدنی طبیعی بسیاری وجود دارد می‌‎توانید تمامی نواقص صورت را به خوبی از بین ببرد. شما اگر از این کرم استفاده کنید، بدون شک می‌توانید صورت خود را اصلاح نمایید و از آن به عنوان یک پایه بی عیب و نقص برای پوشش دهی صورت خود استفاده کنید. بسیاری از خانم‌ها هستند که جوش ها و یا لکه‌های پوستی زیادی روی صورت خود داشته باشند، آنها می‌توانند با استفاده از سی سی کرم تمامی این نواقص را از بین ببرند و صورت خود را زیباتر نمایند

سی سی کرم
مراقبت کردن از صورت در برابر اشعه خورشید یکی از مهمترین ویژگی های این کرم به شمار می‌رود که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند

۳. پرایمر

فرمولاسیونی که در CC کرم وجود دارد بسیار خاص و منحصر بفرد می‌باشد، به همین دلیل از آن به عنوان پرایمر هم استفاده می‌کنند تا منافذی که در پوست وجود دارد به وسیله پرایمر به خوبی پوشش دهی داشته باشد. در واقع باید بدانید زمانی که شما از سی‌سی کرم ها استفاده کنید دیگر نیازی نیست از پرایمر نیز استفاده نمایید.

البته یکی از نکاتی که در مورد استفاده از این کرم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر پوست شما چرب باشد و یا اینکه بسیار خشک باشد، می‌توانید از یک پرایمر دیگر استفاده نمایید، ولی به طور کلی CC کرم به عنوان پرایمر یکی از بهترین انتخاب هایی می‌باشد که می‌توانید داشته باشید.

۴. رطوبت رسانی به پوست

از آنجایی که قدرت آبرسانی در CC کرم بسیار زیاد است از آن به عنوان یکی از کرم های آبرسان هم استفاده می‌نمایند. طراوت و زیبایی پوست با محصولات این کرم و انواع آن بسیار بیشتر می‌شود، به همین دلیل شما هم می‌توانید از این کرم استفاده کنید تا رطوبت پوست خود را حفظ کنید.

یکی از مهمترین نیازهایی که تمامی پوست ها و انواع آن دارند، این است که رطوبت آنها حفظ شود و در CC کرم این ویژگی نیز وجود دارد.

۵. سلامت پوست

این کرم خواص آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر رادیکال های آزاد که به پوست آسیب جدی وارد می سازند، محافظت می کند پس اگر علاقه زیادی به سلامت پوست و زیبایی خود دارید از این کرم استفاده کنید.

CC کرم
فرمولاسیونی که در CC کرم وجود دارد بسیار خاص و منحصر بفرد می‌باشد، به همین دلیل از آن به عنوان پرایمر هم استفاده می‌کنند

۶. بافت سبک و دارای ویتامین و مواد معدنی

این کرم پوشانندگی زیاد دارد و فاقد فارابن، روغن های معدنی می باشند و به دلیل بافت سبکی که این مواد معدنی دارند، شما هیچ گونه احساس سنگینی روی پوست خود نخواهید کرد. در ساخت این کرم ها از ویتامین های مفید برای پوست مثل ویتامین E و … استفاده کرده اند تا خاصیت تغذیه کنندگی پوست هم به مزایای این کرم پرکاربرد اضافه شود.

نکاتی در خرید و استفاده از CC کرم

CC کرم ویژگی‌های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما پیش از اینکه این کرم ها را خریداری نمایید باید به برخی از ویژگی‌های بسیار مهم آن توجه داشته باشید تا کرم مناسبی را برای پوست خود خریداری نمایید. برخی از ویژگی‌هایی که در CC کرم وجود دارد و شما باید در زمان خرید به آنها توجه داشته باشید عبارت می‌باشد از :

  1. بررسی SPF کرم

همانطوری که بیان نمودیم و شما متوجه شدید CC کرم به عنوان یک کرم ضد آفتاب بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد، به همین دلیل باید در زمان خرید این کرم ها به این ویژگی که در کرم ها وجود دارد توجه بسیاری نشان دهید. شما بر اساس نوع پوستی که دارید باید یکی از انواع این کرم ها را که درجه بندی متفاوتی دارد را انتخاب نمایید، تا با پوست شما سازگاری بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: فواید ضد آفتاب؛

CC کرم
در واقع این دسته از افراد باید در هنگام خرید این کرم پوشش دهی آن را بررسی کنند تا به خوبی متوجه شوند برای پوست آنها مناسب است.
  1. میزان پوشش دهی

برخی از افراد که به دنبال مرطوب کننده‌های رنگی می‌باشند و جوش و یا لکه ای روی صورت خود ندارند، باید بدانند که CC کرم برای زیبایی آنها بسیار مناسب می‌باشد، ولی برخی از افرادی که جوش ها و یا لکه های زیادی روی پوست خود دارند باید از پوشش دهی این کرم اطمینان لازم را به دست آورند. در واقع این دسته از افراد باید در هنگام خرید این کرم پوشش دهی آن را بررسی کنند تا به خوبی متوجه شوند برای پوست آنها مناسب است.

  1. رنگ کرم

یکی از نکات دیگری که در زمان خرید CC کرم باید به آن دقت و توجه بسیاری داشته باشید رنگ بندی کرم‌های سی‌سی است. هر یک از رنگ های این کرم با دیگری متفاوت می‌باشد و شما باید بر اساس رنگ پوست خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید و از آن برای پوشش دهی پوست خود استفاده نمایید.

رنگ روشن، متوسط، تیره از جمله اصلی ترین رنگ های آن به شمار می‌رود که شما باید بر اساس رنگ پوست خود یکی از انواع CC کرم را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از نکات دیگری که در زمان خرید CC کرم باید به آن دقت و توجه بسیاری داشته باشید رنگ بندی کرم‌های سی‌سی است.

چگونه CC کرم ایده آل خود را پیدا کنیم؟

CC کرم‌ها در سه دسته مات، طبیعی و درخشان به بازار عرضه می شوند و هر یک از این سه گروه، می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد. بنابراین، برای انتخاب سی سی کرم ایده ال، شما باید در ابتدا تصمیم بگیرید که به چه منظوری می خواهید از این کرم استفاده کنید. سی سی کرم مات یا طبیعی برای آرایش های ساده و مینیمال مناسب است و درخشش متعادلی به پوست شما می دهد تا پوششی کامل و ایده آل را برای پوست ایجاد کنید.

اگر به دنبال درخشندگی بیشتر پوست خود هستید و یا فوندانسیونی درخشان برای ارایش خود می خواهید، سی سی کرم های درخشان انتخاب به مراتب بهتری می باشند. پس از تعیین نوع CC کرم باید به دنبال نزدیک ترین رنگ محصول با پوست طبیعی خود باشید. از آنجایی که سی سی کرم فونداسیون آرایشی شما محسوب می شود، این کرم نباید خیلی تیره تر یا روشن تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.

 قیمت سی سی کرم

در مورد قیمت سی سی کرم نیز همانند محصول خواهرش یعنی انواع BB کرم ها قیمت محصول بستگی به ایرانی یا خارجی بودن و هم چنین وزن و برند سازنده آن با یکدیگر متفاوت هستند. رنج قیمتی انواع سی سی کرم در حال حاضر از 50 الی 300 هزار تومان است.

فیس براش آیلو، بهترین انتخاب برای هر نوع پوست
برش پاکسازی آیلو، بهترین انتخاب برای هر نوع پوست

چگونه باید از CC کرم استفاده کنیم ؟

اول از همه روتین مراقبت از پوست خود را کامل کنید. یعنی صورت خود را بشویید و بعد مرطوب کننده بزنید و سپس می توانید به سراغ سی سی کرم بروید.سی سی کرم یک محصول مایع محسوب می شود. بنابراین می توانید آن را با انگشت و یا بیوتی بلندر به صورت خود اعمال کنید. انتخاب با خود شماست.

برای اینکه از CC کرم استفاده کنید می‌توانید مقداری از آن را روی یکی از برس‌های آرایشی بمالید و سپس به خوبی آن را روی سطح پوست خود بمالید تا جذب پوست شود. البته شما می‌توانید مقداری از آن را روی پوست خود بمالید و سپس با انگشتانتان به خوبی آن را روی پوستتان بمالید.

ولی باید بدانید که استفاده از برس‌های آرایشی برای اینکه این کرم های را به خوبی روی پوست بمالید بهترین انتخابی می‌باشد که می‌توانید داشته باشید، چرا که با این روش CC کرم به خوبی وارد منافذ پوست شما می‌شود و پوست تان یکدستی و زیبایی منحصر به فردی به دست می‌آورد. حرکات‌های دایره ای روی پوست موجب می‌شود ظاهر پوست درخشان تر و یکدست تر شود.

سی سی کرم
برای اینکه از CC کرم استفاده کنید می توانید مقداری از آن را روی یکی از برس‌های آرایشی بمالید و سپس به خوبی آن را روی سطح پوست خود بمالید تا جذب پوست شود.

اگر شما می‌خواهید لکه های پوستی روی صورت خود را به طور کلی از بین ببرید، باید بدانید استفاده از CC کرم بهترین انتخابی می‌باشد که می‌توانید داشته باشید. چرا که این کرم ها قدرت پوشش دهی بسیار بالایی دارند و به همین دلیل است که از آنها امروزه استفاده زیادی می‌شود.

بیشتر خانم‌های که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند پوست و صورت زیبایی داشته باشند از این کرم ها استفاده می‌کنند و در واقع آنها در این زمینه به هیچ وجه اشتباه نکرده‌اند و بهترین انتخاب را داشته اند.

تفاوت بی‌بی و سی‌سی کرم‌ها 

 تنها تفاوت واقعی در بافت و جلوه‌ی نهایی آنها است. با این حال هنگام انتخاب بین این دو محصول مهم است که نوع پوست خود را در نظر بگیرید. در ادامه به مواردی که باید با توجه به نوع پوستتان برای خرید این کرم‌ها در نظر بگیرید اشاره خواهیم کرد.

پوست چرب

‌سی‌سی کرم بهترین انتخاب برای این نوع پوست است. به لطف بافت مات و پوشش مناسب‌تر به راحتی روی پوست پخش می‌شود، در حالی که بی‌بی کرم ممکن است جلوه‌ای چرب یا درخشان به پوست شما دهد. هنگام انتخاب سی‌سی کرم برای  پوست چرب به دنبال ترکیباتی مانند سیلیس، خاک رس و زغال باشید که خاصیت مات‌کنندگی دارند.

پوست خشک

بی‌بی کرم‌ها اغلب دارای خاصیت آبرسانی هستند، بنابراین بهترین گزینه برای پوست خشک به حساب می آیند. اگر در ترکیبات بی بی کرم ها موادی مانند سرامید‌ها، اسید هیالورونیک، گلیسیرین و پانتول وجود دارند محصول مناسب برای پوست خشک هستند.

بیشتر بخوانید: BB کرم چیست و چرا باید از آن استفاده کرد ؟

با این حال هنگام انتخاب بین این دو محصول مهم است که نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

آیا باید از پاک‌کننده آرایش برای پاک کردن سی سی کرم استفاده کنیم؟

پاسخ، بله است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، این کرم حاوی رنگ‌دانه‌هایی است و لکه‌ها و چین و چروک های روی پوست را می‌پوشاند. به همین خاطر، علاوه بر کرم بودن با بسیاری از مزایای پوستی، به عنوان لوازم آرایش محسوب می‌شود و همه لوازم آرایش باید شب قبل از خواب پاک شوند.

دلیلش این است که آرایش باید پیش از خواب پاک شود تا سلول‌ها تازه شوند. پوست شما در طول شب تا صبح خودش را بازسازی می‌کند با این حال، در طول روز، بدن از منابع خود برای سالم به نظر رسیدن و مقابله با عوامل مضر استفاده می‌کند. به همین خاطر پوست باید پیش از خواب تمیز شود.

یکی از ویژگی هایی که در CC کرم وجود دارد این است که، با انواع پوست سازگاری لازم را دارد، یعنی اگر پوست شما چرب و یا خشک باشد فرقی ندارد و شما می‌توانید از آنها برای پوست خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که در هنگام خرید CC کرم باید با پزشکی و متخصص که در زمینه شناخت این کرم ها تخصص زیادی دارد مشورت کنید تا بهترین و با کیفیت ترین آنها را بر اساس نوع پوست تان به شما معرفی کند.

سی سی کرم برای پوشش‌دهی سبک و محافظت از پوست در برابر نور خورشید و برای افرادی که آرایش سنگین دوست ندارند، گزینه مناسبی است. به هر حال این نوع کرم باعث درمان یا بهبود مشکلات پوست یا تغییر ظاهر پوست به‌صورت دائمی نمی‌شود. خواندن تجربه شما از مصرف کرم سی سی، دی‌دی و بی‌بی، این مطلب را کاربردی‌تر خواهد کرد؛

سی سی کرم چیست؟

یک وسیله آرایشی است، سی سی کرم از پوستمان در برابر خورشید محافظت می‌کند، آن را مرطوب می‌سازد و به پوستمان خاصیت درخشندگی می‌دهد. به طور کلی، معمولاً در سایه‌های مختلفی ارائه می‌شود تا هر خانمی بدون هیچ مشکلی بتواند آن را مطابق رنگ پوستی که دارد انتخاب کند. این محصول حاوی خاصیت مغذی، پوشانندگی، آرایشی، ضد پیری و همچنین محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش دارد.

میزان پوشش دهی کرم سی سی چقدر است؟

برخی از افراد که به دنبال مرطوب کننده‌های رنگی می‌باشند و جوش و یا لکه ای روی صورت خود ندارند، باید بدانند که CC کرم برای زیبایی آنها بسیار مناسب می‌باشد، ولی برخی از افرادی که جوش ها و یا لکه های زیادی روی پوست خود دارند باید از پوشش دهی این کرم اطمینان لازم را به دست آورند. در واقع این دسته از افراد باید در هنگام خرید این کرم پوشش دهی آن را بررسی کنند تا به خوبی متوجه شوند برای پوست آنها مناسب است.

آیا باید از پاک‌کننده آرایش برای پاک کردن سی سی کرم استفاده کنیم؟

دلیلش این است که آرایش باید پیش از خواب پاک شود تا سلول‌ها تازه شوند. پوست شما در طول شب تا صبح خودش را بازسازی می‌کند با این حال، در طول روز، بدن از منابع خود برای سالم به نظر رسیدن و مقابله با عوامل مضر استفاده می‌کند. به همین خاطر پوست باید پیش از خواب تمیز شود.

۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

11 دیدگاه برای سی سی کرم چیست؟ فواید استفاده از CC کرم

عالی

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی