آرایش صورت
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷ دیدگاه admin

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

به این مطلب امتیاز دهید

اغلب  خانم‌ها از دهه دوم زندگی خود، ساعت‌ها برای آرایش صورت وقت خود را جلوی آینه می‌گذرانند و بیشتر اوقات به نتیجه دلخواه خود نیز نمی‌رسند چون اکثرا  نکات مهمی را در نحوه آرایش کردن رعایت نمی‌کنند. در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم.

امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. از آنجایی که تنوع در محصولاتی که می‌توان از آن‌ها برای آرایش کردن استفاده کرد زیاد شده است، نحوه‌‌ی صحیح آرایش کاری دشوار شده است و افراد می‌بایست برای اینکه آرایش صورت ملایم، آن‌ها را زیباتر کند، در ابتدا به شناخت و کاربرد محصولات و سپس به نحوه‌ی صحیح استفاده از آن‌ها بپردازند.

اگر که از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کمک محصولات آرایشی چهره‌ای طبیعی داشته باشید و نقص‌های چهره‌ی خود را کمتر کنید پس حتما برای یادگیری نحوه‌ی صحیح آرایش صورت ملایم با ما همراه باشید.

نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت برای افراد مبتدی

همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.

شست و شوی بیش از حد صورت

شست وشوی صورت اولین اصل داشتن آرایش صورت خوب است. هر فرد پوست متفاوتی دارد. سن نیز پوست انسان را دست‌خوش تغییراتی می‌کند. مثلا وقتی شما پوست خشک و پوسته پوسته‌ای دارید نباید در شست و شوی صورت خود افراط کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره نکات مراقبتی از پوست‌های خشک مقاله ۵ راه برای شستشوی پوست خشک و حساس را حتما بخوانید.

ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان  برای شست وشو استفاده کنید.

تکنیک‌های اشتباه محو کردن

حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. کلید اصلی آرایش طبیعی هنر محو کردن است. آرایشی که درست محو نشود بسیار مضحک به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید.

آرایش صورت
روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است.

استفاده نادرست از کانسیلر concealer

کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود.

همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر.

برای استفاده از کانسیلر بهتر است دو مورد را در نظر بگیرید:

  • هرگز بیش از حد از کانسیلر استفاده نکنید. استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید.
  • روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. همچنین می‌توانید از تکنیک لایه‌بندی استفاده کنید. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. می‌توانید بین دو لایه از پودر فیکس نیز استفاده کنید.
  • از کرم پودر به عنوان کانسیلر استفاده نکنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.
  • کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید.
  • شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.
آرایش صورت
استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است.

 استفاده بیش از حد از کرم پودر

استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند.

رنگ کرم پودر را مطابق با رنگ پوستتان انتخاب کنید. از رنگ‌های روشن‌تر از پوستتان استفاده نکنید. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه لوازم آرایش طبیعی بخریم و استفاده کنیم!

آرایش صورت
بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند.

انتخاب کرم پودر مناسب

کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. برای خرید کرم پودر مهم‌ترین نکته رنگ آن است که می‌بایست متناسب با رنگ پوست شما باشد برای مثال خانم‌هایی که دارای پوست با پایه زرد هستن باید کرم پودری را انتخاب کنند که پایه آن زرد باشد تا رنگ پوست آنها طبیعی‌تر و آرایش صورت ملایم  آن‌ها زیباتر دیده شود.

اشتباهات آرایش ابرو

ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید.

برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید. برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید.

بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.

استفاده نادرست از خط چشم

اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. از خطوط صاف و خشن برای کشیدن خط چشم استفاده نکنید.

خط چشم از دیگر محصولاتی است که می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی چشمان شما داشته باشد اما برای کشیدن خط چشمی زیبا که متناسب با حالت چشم شما باشد شما می‌بایست بسیار تمرین کنید پس اگر که کشیدن خط چشم کار سختی برای شما می‌باشد نیازی نیست خود را خسته کنید. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید.

شناخت ناکافی در انتخاب ریمل

رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. بیش از حد و پشت هم روی مژهایتان ریمل نزنید. زیرا باعث مصنوعی شدن مژه‌هایتان می‌شود.

از ریمل‌های ضدآب استفاده نکنید، شاید به نظر مژه‌هایتان را زیباتر نشان دهد و زیر چشمانتان پخش نشود ولی در عمل مژه‌هایتان را به شدت خشک می‌کند و شست وشوی مداوم آنها آسیب‌های زیادی به همراه دارد و باعث ریزش مژه‌هایتان می‌شود. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید.

آرایش صورت
استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد.

 اشتباهات کشیدن خط لب

از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.

استفاده از رژ تیره

رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. رنگ‌های تیره باعث می‌شوند شما مسن‌تر به نظر بیایید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید.

استفاده نادرست از پنکک

بعضی از خانم‌ها بر  این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید.

آرایش صورت دلقک‌‌مانند ممنوع

یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در  آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. برای رژگونه از براش نرم و بزرگ استفاده کنید.

آرایش صورت
حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود.

افراط در مصرف عطر

استفاده از عطر و بوی خوش برای بدن بسیار لازم است و شاید اهمیت آن به‌اند ازه استراحت کافی برای بدن است. با این استفاده افراطی از عطر ممکن است شاهد عوارضی چون سردرد و آلرژی باشید.

استفاده از شامپو نامناسب برای مو

برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. تا از شوره زدن یا پوسته دادن سرتان جلوگیری کنید.

استفاده مداوم از رژلب

مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود. پس در استفاده از رژ محتاط‌تر باشید.

بیشتر بخوانید: تاثیر فرم صورت در آرایش

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید.

زیبایی لحظه‌ای شروع می‌شود که تصمیم می‌گیری خودت باشی  “کوکو چنل”

به پوستت جون تازه بده

نکات کلیدی در نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت

همانطور که گفته شد امروزه بیشتر افراد دوست دارند به گونه‌ای آرایش کنند که علاوه بر اینکه کاملا طبیعی به نظر بیاید، چهره افراد را نیز زیباتر کند. برای این کار و برای یادگیری بهتر نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت در ابتدا می‌بایست با فرم صورت و اجزای صورت خود آشنا شوید. برای مثال ببینید صورت شما گرد است یا بلند؟ چشمان شما چه حالتی دارد؟ رنگ پوست شما روشن است یا تیره؟

با چهره خود آشتی کنید

اولین قدم در یادگیری نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت این است که باید با چهره‌ی خود آشتی کنید؛ برای مثال اگر شما دارای پوستی روشن هستید اما به پوست تیره علاقه دارید بهتر است قبول کنید که شما با پوست روشن نیز زیبا هستید و برای تیره کردن رنگ پوست خود دست به دامن کرم‌پودرهای تیره نشوید زیرا در صورتیکه از کرم تیره استفاده کنید تفاوت رنگی که بین صورت و گردن و یا صورت و دست‌ها ایجاد می‌شود ظاهر خوبی را برای شما نمی‌سازد. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.

براش میکاپ الکترونیکی

 اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

در اولین مرحله باید نوع پوست خود را تشخیص بدهید؛ اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای پوستی خشک هستند در ابتدا می‌بایست کرم مرطوب کننده و یا آبرسانی متناسب با پوست خود داشته باشید تا هنگامی که از کرم پودر استفاده می‌کنید صورت شما صاف و زیبا نشان داده شود؛ همچنین می‌توان قبل از استفاده از کرم پودر از کرم پایه یا فونداسیون نیز برای بهتر نشستن کرم پودر بر روی پوست استفاده کرد.

یکی از عوامل موثر در آرایش، شناخت درست پوست خود است. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.

استفاده بیش از حد از لاک براق

استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. همیشه ناخن‌هایتان را مرتب و تمیز نگه دارید.

پخش شدن آرایش چشم

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید.

عدم تعادل در آرایش

از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. زیرا جلوه خوبی از چهره شما به نمایش نمی‌گذارد. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

آرایش خود را با لباستان ست کنید. رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست.

 انتخاب نور نامناسب برای آرایش صورت

بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

استفاده نامناسب هایلایتر

از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند.

 استفاده از زرق و برق زیاد در آرایش صورت

استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.

بی اهمیت شمردن پرایمر

از پرایمر حتما قبل از آرایش صورت خود استفاده کنید. زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود.

 خوابیدن با آرایش

هیچ بهانه‌ای برای خوابیدن با آرایش پذیرفته نیست. حتما قبل از خوابیدن تمام آرایش خود را پاک کنید. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود.

خوابیدن روی صورت

بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد.

چند نکته مهم برای آرایش صورت

  • بهتر است برای انتخاب رنگ‌هایی که می‌خواهید در آرایش خود استفاده کنید موقعیت مکانی را در نظر بگیرید؛ برای مثال آرایشی به رنگ تیره برای مکانی مانند محل کار و یا مکان‌های عمومی مناسب به نظر نمی‌رسد و بهتر است برای مکان‌های عمومی بیشتر از رنگ‌های طبیعی مانند صورتی روشن و یا هلویی استفاده کنید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند.
  • اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود.
  • اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید.
  • برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید.
  • اگر چشمان شما دارای پف می‌باشد برای اینکه چشمان زیباتری و آرایش صورت ملایم داشته باشید بهتر است قبل از شروع آرایش از کمپرس آب گرم استفاده کنید، همچنین بهتر است از سایه‌ی چشم بسیار کمی استفاده کنید و اگر هم می‌خواهید خط چشم بکشید بهتر است خط چشم بسیار باریکی بکشید.

منبع: + +

چگونه باید خط لب بکشیم؟

هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.

برای پرپشت نشان دادن ابروها چه کنیم؟

برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید. برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید.

چرا شناخت نوع پوست مهم است؟

در اولین مرحله باید نوع پوست خود را تشخیص بدهید؛ اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای پوستی خشک هستند در ابتدا می‌بایست کرم مرطوب کننده و یا آبرسانی متناسب با پوست خود داشته باشید تا هنگامی که از کرم پودر استفاده می‌کنید صورت شما صاف و زیبا نشان داده شود؛ همچنین می‌توان قبل از استفاده از کرم پودر از کرم پایه یا فونداسیون نیز برای بهتر نشستن کرم پودر بر روی پوست استفاده کرد.

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

17 دیدگاه برای آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

چقدر خوب و مفید بود

چه قشنگ شد ممنون از ویدیو خوبت
به نظر من آرایش کردن یه مرحله اس اینکه بتونی درست فیکس کنی یه مرحله دیگه من خیلی محصولات فیکس استفاده کردم اما تا حالا محصولات با این کیفیت ندیده بودم

به نظرم برای ماندگاری بهتر لوازم آرایش و پوشوندن عیب های پوست بهتره از یه پرایمیر خوب استفاده کنید و دوستان حتما از مواد آرایشی اورجینال استفاده کنید چون مستقیم با پوسستون در ارتباطه من همیشه از اینجا میگیرم
https://dayacenter.com/158-primer-makeup

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی