کربوکسی تراپی مو
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۷ دیدگاه zohre.kh

کربوکسی تراپی مو؛ فواید و عوارض و هزینه‌های درمان ریزش مو با روش‌های مدرن

به این مطلب امتیاز دهید

مو یکی از اصلی‌ترین عناصر زیبایی و جذابیت هر کس به شمار می‌آید و برای بسیاری از افراد مهم است که موهای پرپشت و سالمی داشته باشند، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات ژنتیکی، افزایش سن و بیماری‌های خاص، فرد ریزش مو را تجربه کند یا موهای کم‌پشتی داشته باشد. این اتفاق قطعا روی اعتماد‌به‌نفس بسیاری از این افراد تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است روابط اجتماعی آنان را محدود کند. اگر شما یا اطرافیانتان از این مشکل رنج می‌برید، باید بگوییم نگرانی‌تان بیهوده است؛ چراکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت پزشکی برای لاینحل‌ترین مشکلات هم راه درمانی پیدا می‌شود و رویش مجدد و تقویت تار موها پروسه غیرممکنی نیست. یکی از این روش‌های درمانی، کربوکسی تراپی مو نام دارد که از اوایل قرن ۲۰ میلادی به‌عنوان یک روش درمانی موثر برای بهبود وضعیت سلامت و رویش موها مطرح شد. این روش درمانی غیرتهاجمی با نتایج فوق‌العاده توانست با استقبال بسیاری از افراد مواجه شود و این‌چنین خود را به‌عنوان یکی از قطعی‌ترین روش‌های درمانی زیبایی ثابت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این فرایند درمانی، کامل‌ترین اطلاعات ممکن را به شما بدهیم.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین و مهم‌ترین شیوه‌ها در فرایندهای اصلاح‌کننده پوستی است که از آن جهت بهبود وضعیت ارتجاعی و کشسانی پوست، بهبود شرایط و استحکام تار موها، کاهش چین‌وچروک پوست، رفع تیرگی زیر چشم و افزایش کلاژن‌سازی استفاده می‌شود.

یکی از این روش‌های درمانی، کربوکسی تراپی مو نام دارد که از اوایل قرن ۲۰ میلادی به‌عنوان یک روش درمانی موثر برای بهبود وضعیت سلامت و رویش موها مطرح شد.

این روش مبتنی بر بهره‌گیری از گاز کربن دی‌اکسید است و متخصص پوست و مو می‌تواند به کمک گاز کربن دی‌اکسید خون‌رسانی را در بخش مورد نظر افزایش داده و مشکلات مواضع مختلف را رفع کند. کربوکسی تراپی مو یکی از کاربردی‌ترین روش‌های غیر تهاجمی جهت بهبود روند رشد مو و تقویت ریشه آن است.

معنای غیرتهاجمی بودن این روش این است که بدن انسان به‌ شکل طبیعی طی فرایندهایی کربن دی‌اکسید را تولید می‌کند و با تزریق مقدار اضافی‌تری از آن واکنش شیمیایی جدید و مخربی در بدن شکل نمی‌گیر‌د.

با تزریق‌کردن کربن دی‌اکسید به ریشه مو و نواحی که باید تحت درمان قرار بگیرد، رگ‌های خون‌رسان تحریم می‌شوند و با افزایش سرعت جریان گردش خون، تغذیه و تقویت فولیکول موها انجام می‌شود.

به زبان ساده اگر بخواهیم فرایند علمی این فعالیت را توضیح دهیم، باید بگوییم تزریق کربن دی‌اکسید به نواحی مختلف سر باعث می‌شود آن نواحی مورد هجوم تعداد زیادی از گلبول‌های قرمز قرار بگیرند. در حقیقت زمانی که کربن دی‌اکسید وارد بدن شما می‌شود، سیستم گردش خون بدن‌تان به‌سرعت تحریک می‌شود.

در این حال بدن تصور می‌کند اکسیژنش کم شده و در شرایط بحرانی قرار گرفته و به همین علت بافت‌ها و سیستم عصبی بدن تلاش می‌کنند با استفاده از رگ‌های خونی و افزایش اکسیژن‌رسانی شرایط را تحت کنترل خود دربیاورند. این وضعیت با تامین اکسیژن مورد نیاز بدن ادامه پیدا کرده، پوست به کلاژن‌سازی روی می‌آور‌‌‌د و در پی آن کربن دی‌اکسید اضافی بدن هم دفع می‌گردد.

در نهایت هم فعالیت این گلبول‌های حاوی اکسیژن فولیکول‌های مو را بازسازی می‌کنند و این‌چنین فرایند تقویت و رشد موها انجام می‌شود.

به‌طور کلی کربوکسی تراپی نه فقط برای موها، که برای بسیاری از نواحی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهای درمانی کربوکسی تراپی عبارتند از:

  • درمان ریزش مو و بهبود روند رشد موها
  • رفع تیرگی زیر چشم‌ها
  • کاهش میزان اسکارهای پوستی و ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده پوست
  • درمان استرچ مارک یا ترک‌های پوستی که بر اثر کاهش و افزایش وزن به وجود می‌آیند
  • کاهش میزان سلولیت و چربی در بخش‌های مختلف بدن
  • درمان بیما‌ری‌های سیستم عروق که به علت دیابت به وجود آمده است
  • درمان مشکلات نعوظ که به علت اختلالات سیستم عروقی حاصل شده است
  • درمان چین‌وچروک، کک و مک، لک و دیگر مشکلات پوستی

بیشتر بخوانید: عوارض مزوتراپی چیست؟

به پوستت جون تازه بده

چه کسانی بهترین گزینه برای انجام کربوکسی تراپی مو هستند؟

هرچند این روش یک روش غیر تهاجمی و بی‌خطر محسوب می‌شود، اما قطعا در میان افراد کسانی هستند که مناسب‌ترین گزینه برای کربوکسی تراپی مو به شمار می‌آیند و وقت آن رسیده که به این روش درمانی روی بیاورند. در ادامه افرادی که برای این روش درمانی بهترین کاندیدا محسوب می‌شوند را معرفی می‌کنیم:

  • افرادی که دچار ریزش موی موقت شده‌اند، می‌‌توانند با مشورت پزشک برای انجام کربوکسی تراپی مو اقدام کنند.
  • افرادی که خط رویش مو از پیشانی‌شان عقب‌نشینی کرده یا در حال عقب‌نشینی است، می‌توانند با کربوکسی تراپی مو این مشکل را حل کنند.
  • افرادی که به دلیل مصرف داروهای مختلف و طی‌کردن طول درمان دچار ریزش مو شده‌اند، می‌توانند با پایان یافتن درمان و مصرف داروها اقدام به انجام کربوکسی تراپی کنند.
  • افرادی که ریزش موی پراکنده دارند و رشد موهایشان در تمام نواحی سر یکسان نیست نیز یکی از بهترین کاندیداهای انجام کربوکسی تراپی مو هستند.
  • افرادی که دچار ریزش موی پس از بارداری شده‌اند هم از گزینه‌های اصلی انجام کربوکسی تراپی هستند.
کسانی هستند که مناسب‌ترین گزینه برای کربوکسی تراپی مو به شمار می‌آیند و وقت آن رسیده که به این روش درمانی روی بیاورند.

چه کسانی بهتر است از انجام کربوکسی تراپی مو منصرف شوند؟

همان‌طور که عده‌ای مناسب‌ترین گزینه برای انجام این روش درمانی به شمار می‌آیند، عده‌ای هم باید از انجام کربوکسی تراپی مو منصرف شوند؛ چراکه این روش ممکن است برایشان مشکلاتی به وجود بیاورد. اگر جزو این دسته از افراد هستید، حتما با پزشک خود مشورت کنید و بعد تصمیم بگیرید:

  • افرادی که دچار مشکلات کلیوی مانند نارسایی کلیه هستند و در پروسه درمانی دیالیز قرار دارند، نمی‌توانند از کربوکسی تراپی مو بهره ببرند.
  • افرادی که به علت ابتلا به سرطان تحت انجام شیمی درمانی هستند تا پایان طول درمان نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.
  • بانوانی که در دوره بارداری قرار دارند گزینه مناسبی برای انجام کربوکسی تراپی مو نیستند.
  • افرادی که مبتلا به کم‌خونی هستند تا زمانی که به شرایط خونی متعادلی نرسیده‌اند، نباید برای کربوکسی تراپی اقدام کنند.
  • بیماران مبتلا به صرع به هیچ وجه گزینه مناسبی برای این روش درمانی نیستند.
  • افراد دچار مشکلات مغزی بهتر است از انجام کربوکسی تراپی پرهیز کنند.
  • بیماران قلبی و عروقی و بیمارانی با مشکلات تنفسی مانند آسم، گزینه مناسبی برای استفاده از کربوکسی تراپی نیستند.
  • افرادی که از گلوکوم یا همان آب سیاه چشم رنج می‌برند، باید از انجام کربوکسی تراپی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: کربوکسی تراپی؛

عوارض جانبی کربوکسی تراپی مو

مشخصا اطلاع از عوارض جانبی هر روش درمانی حق بیمار است و یکی از اصلی‌ترین فاکتورها جهت انتخاب روش درمانی مورد نظر محسوب می‌شود. جالب است بدانید کربوکسی تراپی هیچ‌گونه عارضه درمانی برای کسانی که گزینه مناسب انجام این روش به حساب می‌آیند، ندارد.

همان‌طور که گفتیم کربوکسی تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است، چراکه دی‌اکسید کربن در بدن انسان به شکل طبیعی وجود دارد و مشخصا با تزریق این ماده هیچ‌گونه واکنش شیمیایی مخربی در بدن شکل نمی‌گیرد؛ بنابراین کربوکسی تراپی مو یک روش درمانی بی‌خطر و بدون عوارض است که شما می‌توانید در صورت نیاز بدون هیچ نگرانی خاصی از مزایای آن بهره ببرید.

کربوکسی تراپی هیچ‌گونه عارضه درمانی برای کسانی که گزینه مناسب انجام این روش به حساب می‌آیند، ندارد.

مزایای کربوکسی تراپی مو

دانستید که این روش درمانی عارضه خاصی برایتان ایجاد نمی‌کند. قطعا دانستن مزایای کربوکسی تراپی به شما کمک می‌کند انتخاب عاقلانه‌تر و منطقی‌تری داشته باشید. اطلاع از مزایای هر روش‌های درمانی به شما در انتخاب آن روش کمک می‌کند و باعث می‌شود با انگیزه بیشتری به دنبال درمان بروید. مزایای کربوکسی تراپی مو عبارتند از:

  • کربوکسی تراپی یک روش درمانی بدون عارضه و بدون خطر است.
  • این روش درمانی یک فرایند غیر تهاجمی به شمار می‌آید و در ادامه مشکلاتی برایتان به وجود نمی‌آورد.
  • این روش درمانی کاملا سر پایی است و بدون بی‌هوشی، با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
  • شما در هنگام انجام کربوکسی تراپی هیچ‌‌گونه درد و خون‌ریزی احساس نمی‌کنید.
  • کربوکسی تراپی برای هر ناحیه از بدن تاییدیه ‌سازمان غذا و داروی امریکا را دارد.
  • درصد موفقیت کربوکسی تراپی بسیار بالا است که این خود انگیزه انجام آن برای بیماران را دوچندان می‌کند.
  • نتایج کربوکسی تراپی به شکل ملموسی قابل مشاهده است و تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. همین امر موجب افزایش اعتمادبه‌نفس در فرد بیمار پس از درمان می‌شود.

کربوکسی تراپی مو و تاییدیه FDA

در بخش مزایای کربوکسی تراپی گفتیم این روش تاییدیه‌ سازمان غذا و دارو را دارد. این مسئله معمولا یکی از مهم‌ترین پارامترهای مراجعین برای انتخاب روش‌های درمانی مختلف محسوب می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند راحت‌تر تصمیم بگیرند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید خیال‌تان را راحت کنیم و بگوییم این روش درمانی بدون عارضه، بدون مشکل و بدون ایجاد خطرات جانبی انجام می‌شود و از طرف‌سازمان غذا و داروی امریکا یا همان «FDA» تاییدیه رسمی دارد که می‌توانید صحت این موضوع را در سایت رسمی‌سازمان بررسی کنید.

مراجعین برای انتخاب روش‌های درمانی مختلف محسوب می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند راحت‌تر تصمیم بگیرند.

اقدامات پیش از انجام

مشخصا رعایت اقداماتی پیش از انجام هر فرایند درمانی جهت گرفتن نتیجه بهتر ضروری است. کربوکسی تراپی هم از این قاعده مستثنا نیست؛ اما درگیری‌های بسیار کمتری دارد. شما تنها لازم است به یک پزشک متخصص حرفه‌ای برای انجام این کار مراجعه نمایید.

در حقیقت تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که یک کلینیک فوق تخصصی با پرسنل مجرب و حرفه‌ای و ابزار نوین و استریل پیدا کنید و بعد با خیال راحت موهای خود را به دست پزشک بسپارید.

دلیل اینکه شما نباید نگرانی خاصی برای انجام کربوکسی تراپی و مراقبت‌های کلی داشته باشید این است که این فرایند کاملا غیر تهاجمی و بدون بیهوشی است. البته اگر مشکل پزشکی خاصی دارید، باید حتما آن را به متخصص کلینیک اطلاع دهید و تصمیم خود در رابطه با انجام کربوکسی تراپی را با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت‌های پس از انجام کربوکسی تراپی

رعایت مراقبت‌هایی پس از انجام کربوکسی تراپی مو جهت مشاهده سریع نتیجه و ماندگاری آن لازم است. قطعا اگر بخواهید این مراقبت‌ها را ساده فرض کرده و با بی‌توجهی از کنار آن عبور کنید، ممکن است ریسک ناموفق بودن روند درمان را افزایش دهید و متحمل خسارات مالی زیادی شوید.

همچنین رعایت موارد بهداشتی که در ادامه ذکر می‌کنیم، ضامن سلامتی شما تا پایان دوره نقاهت خواهد بود. این مراقبت‌ها عبارتند از:

  • بعد از انجام کربوکسی تراپی از حضور در محل‌های آلوده با احتمال انتقال عفونت و باکتری بپرهیزید.
  • تا پایان دوره نقاهت از حضور در استخر و سونا خودداری نمایید.
  • تا پایان طول درمان، دستورات تجویزشده توسط پزشک که شامل استفاده از قطره، پماد و فوم‌های موضعی است را کامل کنید.
  • از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید، چراکه تعریق زیاد مانع از تکمیل فرایند درمانتان خواهد شد.
  • به هنگام استحمام حتما از شامپویی که پزشک تجویز کرده است استفاده نمایید تا طول درمانتان کامل شود.
  • از درمان‌های خودسرانه و ماسک‌های خانگی بدون اطلاع پزشکتان استفاده نکنید.
این فرایند مستقیما با سلامتی و زیبایی شما ارتباط دارد و به هیچ وجه نباید این مراحل را ساده فرض کنید.

مهارت و تجربه پزشک چه تاثیری دارد؟

شما از زمانی که تصمیم به انجام کربوکسی تراپی مو می‌گیرید، باید از هر روشی که شده است برای پیدا‌کردن بهترین متخصص در این حوزه تحقیق کنید. می‌توانید از آشنایان و دوستان پرس‌وجو کنید، می‌توانید‌ سوابق پزشک را در سایت‌های مختلف مطالعه نمایید و حتی می‌توانید یک جلسه مشاوره با پزشک‌هایی که انتخاب‌ کردید داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

حتما در جلسه مشاوره نمونه کارهای پزشک را ببینید و تصمیم نهایی خود را بعد از کامل‌کردن روند تحقیقات خود بگیرید. این فرایند مستقیما با سلامتی و زیبایی شما ارتباط دارد و به هیچ وجه نباید این مراحل را ساده فرض کنید.

به یاد داشته باشید نحوه عملکرد و مهارت پزشک و همچنین نوع تزریق و چگونگی انتخاب موضع آن از اصلی‌ترین فاکتورهای یک پروسه درمانی با بازدهی بسیار بالا است. حتما اطمینان حاصل کنید فرایند درمانی شما در کلینیک توسط همان پزشک متخصص انتخاب‌شده انجام می‌شود و او کار را به دستیاران خود نمی‌سپارد. این‌گونه می‌توانید ریسک بروز مشکلات و خطرات مختلف را به صفر برسانید.

فیس براش آیلو پرو
یک دستگاه با دو قابلیت: شستشوی پوست و ماساژ صورت

سوالات متداول

در ادامه بخشی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین سوالات در رابطه با کربوکسی تراپی مو را پاسخ می‌دهیم.

  • چه تعداد جلسه برای کربوکسی تراپی مو لازم است؟ بهترین پاسخ‌دهنده به این سوال، پزشک متخصص است. شما ابتدا باید کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اولین جلسه حضورتان در کلینیک پزشک متخصص با شما دیدار می‌کند. در این جلسه شما باید هدف و انگیزه خود از انجام کربوکسی تراپی مو را بیان کنید و اگر مشکل پزشکی خاصی دارید، با پزشک در میان بگذارید. پزشک با انجام معاینات و مشاهدات لازم ابتدا موضع درمان را مشخص می‌کند و با توجه به آن، یک برآورد کلی از هزینه‌های درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز برای گرفتن بهترین نتیجه به شما می‌دهد. سپس شما بعد از این جلسه مشاوره می‌توانید تصمیم نهایی را بگیرید.
  • دوره درمان کربوکسی تراپی مو در چه مدت کامل می‌شود؟ دوره درمانی و مدت زمان لازم جهت جواب‌دادن پوست برای بازگرداندن موهای از دست رفته در هر شخصی متفاوت است و بدن افراد به این روش درمانی واکنش‌های منحصربه‌فردی نشان می‌دهد. پزشک بعد از مشاهده شرایط و نواحی که باید تحت درمان قرار بگیرد، می‌تواند تخمینی برای پایان طول درمان و مشاهده اولین نتایج بزند که به‌طور متوسط بین ۲ الی ۳ ماه خواهد بود. البته این اعداد ممکن است برای بعضی اشخاص دست‌خوش تغییر شود و فرد با کمک درمان‌های جانبی توصیه‌شده توسط پزشک در مدت زمان کوتاه‌تری نتیجه اولیه را ببیند؛ اما به‌طور کلی بهترین زمان مشاهده اثر کربوکسی تراپی، ۶ ماه پس از آخرین جلسه است. صبور باشید و سعی کنید اقدامات پس از انجام کربوکسی تراپی را انجام دهید تا طول درمانتان به‌سرعت کامل شود.
  • برای کربوکسی تراپی مو چه هزینه‌ای باید پرداخت شود؟ به‌طور قطع نمی‌توان برای تمام مراجعه‌کنندگان یک فاکتور پیچید و محاسبه هزینه نهایی این فرایند درمانی پارامترهای مختلفی دارد. مواردی مانند کلینیک میزبان، مهارت و تجربه پزشک، خدمات جانبی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان موضع آسیب‌دیده و … در برآیند هزینه‌ها موثر است. البته پزشک می‌تواند در اولین جلسه مشاوره یک برآورد کلی به شما بدهد. در این بخش لازم است اشاره کنیم بسیاری از کلینیک‌ها ممکن است در تبلیغاتشان هزینه‌های بسیار پایینی را اعلام کنند؛ اما شما باید آگاه باشید که این هزینه پایین ممکن است به قیمت از دست رفتن سلامتی شما که از هر برگه چک و اسکناسی باارزش‌تر است، تمام شود. در این کلینیک‌های غیرتخصصی عموما از افراد بی‌تجربه، مواد تقلبی و ابزار نامناسب استفاده می‌شود که هزینه نهایی کار برای فریب مردم کاهش پیدا کند. توصیه ما این است از همان ابتدا به سراغ مراکز معتبر بروید و فریب سودجویان را با قمار‌کردن روی سلامتی خود نخورید. قطعا هزینه‌هایی که باید برای جبران خسارات واردشده بپردازید بسیار بیشتر از هزینه‌ای خواهد بود که می‌توانستید به یک کلینیک تخصصی برای دریافت بهترین خدمات ممکن بپردازید.
  • آیا کربوکسی تراپی مو نیاز به بیهوشی و بستری دارد؟ یکی از نگرانی‌های بسیاری از افراد برای انجام درمان‌های زیبایی پوست و مو، ترس از بستری‌شدن و بیهوشی است که حتی گاهی اوقات باعث منصرف شدنشان از انجام فرایند درمانی می‌شود. البته این نگرانی با وجود بسیاری از عوارض پس از بیهوشی تا حدی طبیعی است. اما باید به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که کربوکسی تراپی مو یک روش درمانی سر پایی و بدون بیهوشی است. پزشک صرفا پیش از شروع درمان موضع مربوطه را با داروهای بی‌حسی موضعی باکیفیت بی‌حس می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت و بدون ترس از عارضه جانبی خاصی از فرایند درمان خود لذت ببرید.
  • هر جلسه کربوکسی تراپی مو چقدر طول می‌کشد؟ زمان مورد نیاز برای تزریق دی‌اکسید کربن در هر جلسه درمانی به میزان ناحیه آسیب‌دیده بستگی دارد، اما به‌طور معمول هر جلسه از این فرایند درمانی حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. البته به همان میزان که پزشک شما باتجربه‌تر و ماهرتر باشد، این زمان کمتر هم خواهد شد.
  • آیا کربوکسی تراپی مو با درد همراه است؟ ترس و واهمه از درد در فرایندهای درمانی مختلف کاملا طبیعی و به‌جا است؛ اما همان‌طور که گفتیم کربوکسی تراپی مو بدون بیهوشی و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بنابراین اگر فرایند بی‌حسی شما به‌طور کامل صورت گیرد، دیگر نباید نگران حس‌کردن درد باشید. هرچند آستانه تحمل درد در هر شخص متفاوت است، ولی به دلیل اینکه این پروسه درمانی بسیار ظریف است و توسط پزشک ماهر با سوزن‌های ریز انجام می‌شود، اصولا درد خاصی را احساس نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: کربوکسی تراپی زیر چشم؛ 

توصیه ما این است از همان ابتدا به سراغ مراکز معتبر بروید و فریب سودجویان را با قمار‌کردن روی سلامتی خود نخورید.

اگر تا پایان این مطلب همراه ما بوده باشید، با ریزترین جزئیات کربوکسی تراپی مو آشنا شدید. مشخصا درمان‌های زیبایی و سلامت پوست و مو بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد، اما به یاد داشته باشید هیچ چیز از سلامتی شما مهم‌تر نیست و برای رسیدن به زیبایی مد نظرتان نباید روی سلامتی خود قمار کنید. توصیه می‌کنیم حتما این فرایند درمانی را در معتبرترین و تخصصی‌ترین مراکز پزشکی انجام دهید.

منبع ++++

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین و مهم‌ترین شیوه‌ها در فرایندهای اصلاح‌کننده پوستی است که از آن جهت بهبود وضعیت ارتجاعی و کشسانی پوست، بهبود شرایط و استحکام تار موها، کاهش چین‌وچروک پوست، رفع تیرگی زیر چشم و افزایش کلاژن‌سازی استفاده می‌شود.

عوارض جانبی کربوکسی تراپی مو چیست؟

همان‌طور که گفتیم کربوکسی تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است، چراکه دی‌اکسید کربن در بدن انسان به شکل طبیعی وجود دارد و مشخصا با تزریق این ماده هیچ‌گونه واکنش شیمیایی مخربی در بدن شکل نمی‌گیرد؛ بنابراین کربوکسی تراپی مو یک روش درمانی بی‌خطر و بدون عوارض است که شما می‌توانید در صورت نیاز بدون هیچ نگرانی خاصی از مزایای آن بهره ببرید.

دوره درمان کربوکسی تراپی مو در چه مدت کامل می‌شود؟

دوره درمانی و مدت زمان لازم جهت جواب‌دادن پوست برای بازگرداندن موهای از دست رفته در هر شخصی متفاوت است و بدن افراد به این روش درمانی واکنش‌های منحصربه‌فردی نشان می‌دهد. پزشک بعد از مشاهده شرایط و نواحی که باید تحت درمان قرار بگیرد، می‌تواند تخمینی برای پایان طول درمان و مشاهده اولین نتایج بزند که به‌طور متوسط بین ۲ الی ۳ ماه خواهد بود.

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۷ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی