برجسته کردن لب بدون عمل جراحی و تزریق ژل
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱ دیدگاه sahar.fard

برجسته کردن لب بدون عمل جراحی و تزریق ژل

2.5/5 - (2 امتیاز)

برجسته کردن لب یک عمل زیبایی است که می‌تواند لب‌هایی بزرگتر و حجیم‌تر به شما هدیه دهد! اگرچه امروزه بیشتر از جراحی یا تزریق ژل برای برجسته کردن لب‌ها استفاده می‌شود اما با برخی روش‌های ساده می‌توانید بدون تزریق و جراحی لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید! می‌خواهید بدانید چگونه؟ با ما همراه باشید!

۷ گام برای برجسته کردن لب بدون عمل جراحی و تزریق ژل

شاید اولین و احتمالاً ساده‌ترین راه برای برجسته کردن لب‌ استفاده از آرایش باشد. با این روش با استفاده از چند لوازم‌آرایشی ساده، می‌توانید لب‌هایی برجسته و بزرگتر داشته باشید. آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ مراحل زیر را دنبال کنید:

برای اینکه لب‌هایتان بزرگتر دیده شوند باید کمی بالاتر از خط طبیعی لب خود، خط لب بکشید.

شاید اولین و احتمالاً ساده‌ترین راه برای برجسته کردن لب‌ها استفاده از آرایش باشد اما با استفاده از دستورالعمل‌های خانگی و یوگای صورت نیز می‌توانید لب‌هایتان را برجسته کنید!

۱.قدم اول لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید

همان‌طوری که برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست، از اسکراب صورت استفاده می‌شود، برای لب‌ها نیز همین‌طور است! بنابراین اگر می‌خواهید لب‌هایی حجیم و بزرگتر داشته باشید با لایه‌برداری لب شروع کنید.

می‌توانید از یکی از اسکراب­های صورتتان استفاده کنید یا معجونی از روغن زیتون و شکر قهوه‌ای تهیه‌کرده و لب‌هایتان را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه با آن ماساژ دهید تا پوسته‌های خشک روی لب‌ها از بین رفته و لب‌هایتان نرم و لطیف شود.

۲.در گام دوم لب‌هایتان را آبرسانی کنید

لب‌هایی که به‌خوبی آبرسانی شده باشد به‌طور طبیعی حجیم و بزرگتر به نظر می‌رسد. هر زمانی از روز روی لب‌هایتان احساس خشکی کردید از بالم لب‌های مغذی استفاده کنید. جدا از این نوشیدن آب به‌اندازه کافی، برای هیدراته نگه‌داشتن بدن فراموش نشود. زمانی که بدن کم آب باشد لب‌ها خشک می‌شوند.

۳.در گام سوم خط لب بکشید

برای اینکه لب‌هایتان بزرگتر دیده شوند باید کمی بالاتر از خط طبیعی لب خود، خط لب بکشید. برای شروع یک کانسیلر بردارید و روی لب‌هایتان بمالید. سپس یک خط لب خارج از خط طبیعی لب خود بکشید و درنهایت رژ لب بزنید.

رنگ رژلبتان نیز تأثیر زیادی در بزرگتر دیده شدن لب‌هایتان دارد، رنگ‌های تیره مثل بنفش یا قهوه‌ای لب‌هایتان را نازک‌تر می‌کنند در عوض رژهایی با رنگ‌های روشن لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند.

۴.مرحله چهارم برق لب بزنید

این مرحله کوچک دوثانیه‌ای برای برجسته کردن لب ضروری است بنابراین آن را از دست ندهید. یک برق لب شفاف یا برق لبی همرنگ رژتان بردارید  آن را به مرکز، بالا و پایین لب‌هایتان بمالید. این محصول سبب انعکاس نور روی لب‌ها شده و کمک می‌کند تا لب‌ها برجسته به نظر برسند.

اگر لب‌هایتان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست.

۵.در گام پنجم مقداری هایلایتر بزنید

یک ترفند دیگر برای برجسته کردن لب، استفاده از هایلایتر روی خمیدگی‌ لب‌هاست. همچنین می‌توانید کمی برنزر مات را زیر لب پایین، دقیقاً بالای چانه بزنید تا لب‌ها بزرگتر به نظر برسند.

۶.مرحله ششم از رژهای حجیم­ کننده لب استفاده کنید

برخی از خانم‌ها روی این محصولات برای برجسته کردن لب قسم می‌خورند! این محصولات دارای موادی هستند که باعث می‌شوند لب‌هایتان برای مدتی متورم شوند و این کار را با افزایش گردش خون در لب‌ها انجام می‌دهند.

۷.در مرحله آخر به لب‌هایتان بُعد بدهید!

این ترفند، آخرین اما کوتاهترین ترفند آرایشی برای برجسته کردن لب‌هاست. تمام کاری که باید انجام دهید این است که سایه‌ای روشن‌تر از تناژ رنگی رژتان انتخاب کنید و آن را به وسط لب‌ها بزنید. این کار باعث می‌شود تا در عرض چند ثانیه لب‌هایتان حجیم و برجسته شود.

بیشتر بخوانید: دلایل و درمان خشکی و ترک لب

به پوستت جون تازه بده

۴ روش طبیعی برای برجسته کردن لب در خانه!

اگر لب‌هایتان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. با یکی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید به‌طور طبیعی و بدون عمل جراحی و تزریق، لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید:

۱.روغن نعنا

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

اگر لب‌هایتان به دلیل استفاده از نعنا فلفلی، گلگون رنگ شد نگران نباشید این روغن طبیعی هیچ ضرری ندارد بلکه اثر خنک‌کنندگی بسیار خوبی روی لب‌ها دارد که ممکن است بیش از یک ساعت طول نکشد. می‌توانید مستقیماً این روغن را روی لب بمالید یا آن را با بالم لب موردعلاقه خود مخلوط کنید.

فیس براش آیلو پرو
یک دستگاه با دو قابلیت: شستشوی پوست و ماساژ صورت

۲.عسل

عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود. اگر لب نرم، براق و برجسته می‌خواهید عسل می‌تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب شدن لب‌ها کافی است؛ آبرسانی برای برجسته دیده شدن لب‌ها بسیار ضروری است.

عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود.

۳.دارچین

از دیگر مواد طبیعی‌ای که می‌توانید برای برجسته کردن لب در خانه استفاده کنید، روغن دارچین است. روغن دارچین به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند و باع می‌شود که لب‌هایتان بزرگتر و برجسته‌تر دیده شود. کافی است یک یا دو قطره روغن دارچین را با بالم لب خود مخلوط کنید و آن را به لب‌ها بمالید.

اگر روغن دارچین در دسترس ندارید می‌توانید از مخلوط پودر دارچین با مقدار کمی روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید. این مخلوط را روی لب‌ها بمالید و بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند، سپس لب‌هایتان را بشویید.

ممکن است ابتدا کمی احساس سوزش یا خارش کنید که بعد از چند دقیقه از بین می‌رود. دارچین یک ماده تحریک‌کننده طبیعی است که کمک می‌کند تا لب‌هایتان لطیف، نرم و برجسته شود.

۴.روغن فلفل کاین

این روغن در برجسته کردن لب‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و مشابه روغن‌های اساسی دیگر با تحریک مویرگ‌ها و درنتیجه افزایش گردش خون کار می‌کند. برای بهره‌مندی از این محصول، حدود دو قطره از این روغن را به بالم لب خود اضافه کنید و از آن به‌عنوان براق‌کننده لب استفاده کنید.

حتی می‌توانید کمی آب به این روغن اضافه کنید و هرزمانی که می‌خواهید لب‌هایتان برجسته‌تر دیده شود، آن را به لب‌هایتان بمالید. روش سوم استفاده از این روغن، ترکیب آن با روغن نارگیل خام و کره کاکائو است. می‌توانید مقداری روغن نارگیل خام و کره کاکائو را با دو قطره روغن فلفل مخلوط کنید و از آن به‌عنوان حجم­دهنده طبیعی لب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چه عواملی باعث تیرگی لب می‌شوند؟

برجسته کردن لب با یوگای صورت!

یک روش ساده دیگر برای برجسته کردن لب‌ها، ورزش است! با یوگای صورت به‌سادگی و بدون جراحی و تزریق می‌توانید لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید. این تمرینات سادۀ صورت نتایج طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند. همچنین باعث بهبود عضلات صورت و درنتیجه کاهش علائم پیری می‌شوند. می‌توانید در هرزمانی از روز آن را انجام دهید.

  • سوت بزنید

بله درست خوانده‌اید، اولین ورزش برای برجسته کردن لب‌ها به‌سادگی سوت زدن است! عمل سوت زدن باعث تقویت عضلات صورت و لب می‌شود. انجام منظم این حرکت در طول روز باعث افزایش حجم لب و برجسته شدن آن می‌شود. در حین سوت زدن باید کمی احساس کشش در اطراف دهان داشته باشید؛ درواقع احساس کشش نشان می‌دهد که شما این حرکت را به‌درستی انجام می‌دهید.

این روغن در برجسته کردن لب‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و مشابه روغن‌های اساسی دیگر با تحریک مویرگ‌ها و درنتیجه افزایش گردش خون کار می‌کند.
  • لب‌هایتان را غنچه کنید

بوسیدن راه دیگری برای برجسته کردن لب‌هاست. خب ما از شما نمی‌خواهیم کسی را ببوسید بلکه می‌خواهیم لب‌هایتان را مانند زمانی که می‌خواهید کسی را ببوسید غنچه کنید! برای ۱۰ تا ۱۵ ثانیه لب‌ها را در این وضعیت نگه دارید و سپس رها کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر باید این حرکت را ۳ بار در روز و هر بار ۱۰  مرتبه تکرار کنید.

یک روش دیگر برای برجسته کردن لب، ماساژ دادن لب‌هاست. همان‌طوری که ماساژ پوست به کاهش استرس و درخشش پوستتان کمک می‌کند، ماساژ لب نیز می‌تواند در برجسته دیده شدن آن مؤثر باشد!

بنابراین اگر لب‌های برجسته می‌خواهید یا می‌خواهید لب‌های ترک‌خورده خود را درمان کنید مقداری روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن بادام روی لب‌ها بمالید و به‌آرامی آن را برای حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. پس‌ازآن اجازه دهید روغن روی لب‌هایتان بماند تا جذب شود. ماساژ دادن نه‌تنها به برجسته کردن لب کمک می‌کند بلکه سبب نرمی و براق شدن لب‌ها می‌شود.

کلام آخر اینکه اگر می‌خواهید بدون تزریق و جراحی لب‌هایی برجسته و حجیم داشته باشید می‌توانید از محصولات آرایشی، دستورالعمل‌های خانگی و چند تمرین ساده یوگای صورت کمک بگیرید. شما از چه روشی برای برجسته کردن لب‌هایتان استفاده می‌کنید؟ لطفاً تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: +

برای برجسته کردن لب چه کنیم؟

بنابراین اگر لب‌های برجسته می‌خواهید یا می‌خواهید لب‌های ترک‌خورده خود را درمان کنید مقداری روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن بادام روی لب‌ها بمالید و به‌آرامی آن را برای حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. پس‌ازآن اجازه دهید روغن روی لب‌هایتان بماند تا جذب شود. ماساژ دادن نه‌تنها به برجسته کردن لب کمک می‌کند بلکه سبب نرمی و براق شدن لب‌ها می‌شود.

آیا روغن نعنا حجم دهنده طبیعی است؟

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

آیا آبرسانی کردن لب ها در حجیم شدن آن موثر است؟

لب‌هایی که به‌خوبی آبرسانی شده باشد به‌طور طبیعی حجیم و بزرگتر به نظر می‌رسد. هر زمانی از روز روی لب‌هایتان احساس خشکی کردید از بالم لب‌های مغذی استفاده کنید. جدا از این نوشیدن آب به‌اندازه کافی، برای هیدراته نگه‌داشتن بدن فراموش نشود. زمانی که بدن کم آب باشد لب‌ها خشک می‌شوند.

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

21 دیدگاه برای برجسته کردن لب بدون عمل جراحی و تزریق ژل

مطلب خیلی خوبی بود

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی