بهترین کرم ابرسان پوست
۲ آبان ۱۴۰۰ ۳۱ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

بهترین کرم آبرسان پوست: معرفی 10 کرم آبرسان ایرانی و خارجی موجود در بازار

3.8/5 - (5 امتیاز)

یکی از کلیدی‌ترین روتین‌های مراقبتی برای داشتن پوستی سالم و درخشان، صرف‌نظر از فصل، سن و نوع پوست، استفاده روزانه از بهترین کرم آبرسان پوست است. اگر فکر می‌کنید که پوستتان خشک و کدر به نظر می‌رسد و چین‌وچروک‌های آن بیشتر از حالت عادی دیده می‌شود به احتمال زیاد پوستتان دهیدراته شده است.

در این وضعیت حتماً باید از بهترین مدل کرم آبرسان برای آبرسانی پوستتان استفاده کنید. در این مقاله ما ۱۰ مورد از بهترین کرم‌های آبرسان ایرانی و خارجی را معرفی کرده‌ایم؛ در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام آبرسان برای پوست شما مناسب است!

کرم آبرسان چیست؟

متخصصان معتقدند که آبرسانی برای سالم و جوان نگه‌داشتن پوست بسیار مهم است. پوست هیدراته- به دلیل عدم وجود سلول‌های مرده- نور را بهتر منعکس می‌کند و ظاهری لطیف و درخشان دارد. درعین‌حال پوست کم آب یا دهیدراته اغلب خشک، کدر و خشن به نظر می‌رسد؛ دقیقاً نقطه مقابل درخشندگی!

 با وجود رعایت نکاتی مثل نوشیدن آب، استفاده از مرطوب‌کننده و انواع ماسک‌ها، باز هم حفظ لطافت و شادابی پوست می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این وجود استفاده بهترین کرم آبرسان پوست متناسب با نوع پوست، می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند! بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند. کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند. 

کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.
کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

آبرسان­ها اغلب حاوی محصولات یا ترکیباتی تحت عنوان Humectants مثل هیالورونیک اسید، گلیسیرین و ترکیبات گلیکولی هستند که ازنظر ساختاری برای جذب مولکول‌های آب از پوست یا هوا طراحی شده‌اند. درواقع این محصولات ترکیباتی آب‌دوست هستند که باعث شکل‌گیری سریع مولکول‌های آب و هیدروژن می‌شوند. Humectants یا جاذب رطوبت­ها نه‌تنها می‌توانند آب را از محیط اطراف بیرون بکشند بلکه می‌توانند آن را از لایه‌های عمیق‌تر پوست مانند درم به لایه‌های بالایی پوست بکشانند.

بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند.
کرم آبرسان
آبرسان پوست، با تأمین آب موردنیاز سلول‌های پوستی می‌تواند از سد پوستی محافظت کند

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کرم آبرسان پوست

آبرسان پوست، با تأمین آب موردنیاز سلول‌های پوستی می‌تواند از سد پوستی محافظت کند، درنتیجه پوستتان کمتر در معرض التهاب و آسیب قرار می‌گیرد و سالم و شاداب به نظر می‌رسد. برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای کرم‌های آبرسان، روزانه دومرتبه- صبح و عصر- صورت خود را با آن آبرسانی کنید و در حین استفاده ماساژ دهید. این کار باعث افزایش جذب و اثربخشی آن و همین‌طور بهبود گردش خون می‌شود.

به پوستت جون تازه بده

۱۰ مورد از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی و خارجی در بازار ایران

همان‌طور که بدن شما برای عملکرد بهتر نیازمند آب است، بیرونی‌ترین لایه بدن یعنی پوست نیز برای اینکه بهتر به نظر برسد به آبرسانی نیاز دارد. اگرچه پیروی از یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر میوه و سبزیجات و نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز می‌تواند باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شود اما برای حفظ شادابی، لطافت و جوانسازی آن کافی نیست. اینجاست که بهترین کرم آبرسان پوست برای مراقبت از پوست پا به صحنه می‌گذارد!

اما با وجود محصولات زیادی که همه ادعا دارند پوست را آبرسانی می‌کنند چگونه می‌توان بهترین کرم آبرسان پوست را انتخاب کرد و مطمئن بود که رطوبت موردنیاز پوست را تأمین می‌کند؟ در ادامه چند نمونه از بهترین کرم‌های آبرسان را معرفی کرده‌ایم:

۱. کرم آبرسان لدورا

این کرم آبرسان به دلیل دارا بودن روغن‌های گیاهی مؤثر همچون شی باتر و جوجوبا، سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری بوده و می‌تواند در افزایش رطوبت و خاصیت الاستیسیته پوست مؤثر باشد. آلانتوئین موجود در این محصول یک ضدالتهاب قوی است و اثر نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای بر پوست دارد.

عصاره دانه اسکالیس، دیگر ماده مؤثر در این کرم آبرسان است که سرشار از ویتامین C، آهن و فسفر بوده و می‌تواند در حفظ شادابی، کنترل منافذ، بهبود لکه‌های پوستی و درمان آکنه مؤثر باشد. روغن کرچک و دی پنتنول از دیگر ترکیبات مؤثر در این محصول هستند که می‌توانند درترمیم، بازسازی و بهبود چین‌وچروک‌های پوستی نقش داشته باشند.

۲. کرم و ژل آبرسان کامان

کرم آبرسان کامان مدل Collagen نمونه‌ای از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی است که برای انواع تیپ پوستی کاربرد دارد. همان‌طوری که از نام آن پیداست این کرم قابلیت کلاژن سازی دارد و می‌تواند در سفت شدن و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست مؤثر باشد. همچنین با از بین بردن چین‌وچروک‌های سطحی پوست مانع از پیری زودرس می‌شود. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین‌های A، B1، B3 و B5، در مرطوب نگه‌داشتن پوست نیز بسیار قوی عمل می‌کند.

ژل آبرسان کامان
ژل آبرسان کامان مدل آلوورا یک محصول ضد حساسیت، ضد التهاب، ضد سوزش و قرمزی و بهترین کرم آبرسان پوست است

ژل آبرسان کامان مدل آلوورا یک محصول ضد حساسیت، ضد التهاب، ضد سوزش و قرمزی و بهترین کرم آبرسان پوست است که در درمان جای زخم، بریدگی‌های سطحی، نیش حشرات و لک جوش نیز می‌تواند مؤثر باشد. همچنین به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول که حاوی ویتامین C است می‌تواند در درمان آفتاب‌سوختگی نیز کمک‌کننده باشد.

۳. کرم آبرسان اورال

این محصول بهترین کرم آبرسان پوست با ۳ عملکرد آبرسان، تونر و شاداب کننده است که می‌تواند برای آبرسانی و حفظ شادابی پوست به‌صورت روزانه مورداستفاده قرار گیرد. این کرم به دلیل دارا بودن ویتامین‌های E، C، B5 و همین‌طور منیزیم و کلسیم، در افزایش شادابی و لطافت پوست بسیار مؤثر است. همچنین سرامیدهای موجود در این محصول همانند یک فیلتر در مقابل اثرات مخرب اشعه UV روی پوست عمل می‌کنند و در حفظ زیبایی و جوانسازی پوست نقش دارند. اگر پوست معمولی یا مختلط دارید، کرم اورال مدل Triple Active برای شما مناسب است.

۴. کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره مدل Hydra Plus Timeless حاوی انواع روغن‌های مغذی پوست ازجمله روغن آرگان است که می‌تواند باعث تسریع روند بازسازی لیپیدهای از دسته رفته پوست، رطوبت رسانی و رفع خشکی پوست شود.

روغن سبوس برنج به‌کاررفته در این محصول به دلیل ویتامین B و آنتی‌اکسیدانی که دارد می‌تواند در شادابی پوست مؤثر باشد. این محصول آبرسان، حاوی عصاره مخمر و مرطوب‌کننده طبیعی NMF است که می‌تواند در رطوبت رسانی عمیق و احیای پوست بسیار مؤثر باشد. همچنین اسکوالن و شی باتر موجود در این محصول می‌توانند باعث نرمی و لطافت پوست شوند.

کرم آبرسان اوسرین
این محصول با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد گزینه مناسبی برای آبرسانی پوست است

۵. کرم آبرسان اوسرین

کرم آبرسان اوسرین سری sensitive Skin مدل Aquaporin Active یک برند آلمانی است که می‌تواند در رفع خشکی و حفظ رطوبت پوست مؤثر باشد. این محصول با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد گزینه مناسبی برای آبرسانی پوست است و می‌تواند در شادابی، لطافت و درخشندگی پوست نقش مهمی داشته باشد. این کرم همچنین مانع از تبخیر آب پوست می‌شود و کمک می‌کند تا مدت‌زمان بیشتری پوستتان مرطوب بماند.

۶. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس

این محصول که برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس مناسب است به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد می‌تواند مانع از پیری زودرس پوست و حفظ لطافت آن شود. این کرم که به‌عنوان بهترین کرم آبرسان پوست معرفی شده است با وجود ترکیباتی همچون گلیسیرین و آووکادو- که سرشار از ویتامین‌های A، B، C، E و همین‌طور آنتی‌اکسیدان‌های مفید برای پوست هستند- می‌تواند به افزایش خاصیت کشسانی پوست کمک کند.

۷. آبرسان ژوت مدل هیدرااکتیو

کرم آبرسان دست و صورت ژوت بهترین کرم آبرسان پوست است که به دلیل بافت سبک و سرعت جذب بالا می‌تواند در عمق پوست نفوذ کند. شی باتر، روغن زیتون، دکسپنتنول، ویتامین E و آلوورا بخشی از ترکیبات مؤثر این محصول هستند که همگی خاصیت ضدالتهابی و تسکین دهندگی دارند. عدم وجود پارابن و چربی در این محصول سبب شده تا برای انواع پوست حتی پوست‌های چرب و حساس مناسب باشد.

۸. کرم آبرسان الارو

بیشتر بخوانید: آبرسانی به پوست را فراموش نکنید! 

الارو یکی دیگر از برندهای خارجی است که میان مصرف‌کنندگان ایرانی بسیار طرفدار دارد و کرم آبرسان آن به‌عنوان بهترین آبرسان پوست شناخته شده است. این کرم آبرسان به دلیل فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد باعث افزایش کلاژن سازی و خاصیت کشسانی پوست می‌شود ازاین‌رو می‌تواند در کاهش چین‌وچروک‌های ناشی از افزایش سن و بازگرداندن نرمی و لطافت به پوست مؤثر باشد.

۹. ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost

این کرم به‌عنوان بهترین کرم آبرسان حاوی هیالورونیک اسید، یک آبرسان قوی است که می‌تواند برای پوست‌های چرب بسیار مناسب باشد زیرا بافتی سبک و فاقد چربی دارد و بلافاصله جذب پوست می‌شود، همچنین منافذ را مسدود نمی‌کند. گلیسیرین موجود در این محصول می‌تواند درترمیم پوست و کنترل میزان ترشح چربی پوست مؤثر باشد و باعث کاهش حساسیت، قرمزی و خارش پوست شود.

اسکین اسکرابر، درما اف
اسکین اسکرابر، جعبه ابزار پوست

۱۰. کرم آبرسان و شفاف کننده کلیون

این محصول به دلیل دارا بودن عصاره انار و عصاره جلبک دریایی در ترکیبات خود، می‌تواند به‌عنوان یک آبرسان و درخشان کننده قوی پوست معرفی شود. این کرم بافت سبکی دارد و به‌سرعت جذب پوست می‌شود.

[su_panels panels_color=”#ffffff” border_color=”#f30907″ text_color=”#000000″ radius=”7″]کلام آخر اینکه بهترین مدل کرم آبرسان پوست، آب موردنیاز سلول‌های پوستی را تأمین می‌کند و پوستی سالم و شاداب به شما می‌بخشد. آیا از کرم‌های آبرسان در روتین مراقبتی پوست خود استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.[/su_panels]
کرم آبرسان چیست؟

بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند. کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

چرا باید از آبرسان پوست استفاده کنیم؟

همان‌طور که بدن شما برای عملکرد بهتر نیازمند آب است، بیرونی‌ترین لایه بدن یعنی پوست نیز برای اینکه بهتر به نظر برسد به آبرسانی نیاز دارد. اگرچه پیروی از یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر میوه و سبزیجات و نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز می‌تواند باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شود اما برای حفظ شادابی، لطافت و جوانسازی آن کافی نیست. اینجاست که بهترین کرم آبرسان پوست برای مراقبت از پوست پا به صحنه می‌گذارد!

ژل آبرسان آلوورا برای پوست مناسب است؟

ژل آبرسان مدل آلوورا یک محصول ضد حساسیت، ضد التهاب، ضد سوزش و قرمزی و بهترین کرم آبرسان پوست است که در درمان جای زخم، بریدگی‌های سطحی، نیش حشرات و لک جوش نیز می‌تواند مؤثر باشد. همچنین به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول که حاوی ویتامین C است می‌تواند در درمان آفتاب‌سوختگی نیز کمک‌کننده باشد.

۱۰ مورد از بهترین کرم آبرسان پوست ایرانی و خارجی در بازار ایران کدامند؟

۱. کرم آبرسان لدورا ۲. کرم و ژل آبرسان کامان ۳. کرم آبرسان اورال ۴. کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سینره ۵. کرم آبرسان اوسرین ۶. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سوپکس ۷. آبرسان ژوت مدل هیدرااکتیو ۸. کرم آبرسان الارو ۹. ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost ۱۰. کرم آبرسان و شفاف کننده کلیون

۲ آبان ۱۴۰۰ ۳۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

31 دیدگاه برای بهترین کرم آبرسان پوست: معرفی 10 کرم آبرسان ایرانی و خارجی موجود در بازار

سلام من از واترژل نوتروژینا اسافده

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی