روغن خراطین و لب
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳ دیدگاه zohre.kh

روغن خراطین و لب؛ مزایا و طرز استفاده روغن خراطین برای لب

4/5 - (2 امتیاز)

داشتن چهره و اندام زیبا تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد دارد. در دنیای مد امروز افزایش حجم برخی از اندام‌های بدن مانند عضلات، لب، گونه و … مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. بسیاری از افراد برای دست یافتن به اندام‌های خوش‌فرم و افزایش حجم عضلات خود به سراغ روش‌هایی مانند تزریق چربی، جراحی و … می‌روند که ممکن است در درازمدت عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد. غافل از اینکه روغن خراطین یک روش طبیعی افزایش حجم محسوب شده و قادر است به شکل طبیعی و به راحت‌ترین وجه ممکن، گونه‌ها، عضلات، لب‌ها و … را حجیم کند. دسترسی به این روغن و استفاده از آن بسیار ساده است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن خراطین افزایش حجم لب‌ها است. در ادامه می‌خواهیم بیشتر در رابطه با رابطه روغن خراطین و لب و فواید و کاربردهای بی‌شمار این روغن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین روغنی است که از سال‌های بسیار دور در طب سنتی منطقه اروپا و آسیا به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمانی و اصلاحی طبیعی جهت بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن انسان مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت بسیار زیادی دارد. در طب سنتی نواحی نام برده شده از روغن خراطین به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب و کاربردی برای تمام کرم‌های شیمیایی موجود، چربی‌های تزریقی، بوتاکس و جراحی جهت افزایش حجم و رشد موضعی عضلات مختلف بدن استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن خراطین افزایش حجم لب‌ها است.

در واقع، بسیاری از بانوان برای افزایش سایز برخی از اندام‌های خود، همچون گونه، لب، باسن، خط خنده، سینه و … از روغن خراطین استفاده کرده و آقایان هم عموما جهت افزایش سایز آلت تناسلی خود این روغن را استفاده می‌کنند. روغن خراطین اصل دارای بوی بسیار نامطبوعی است و بافت غلیظی هم دارد. این روغن عموما با انواع پوست‌ها سازگاری داشته و به‌راحتی جذب پوست بدن می‌شود. ترکیبات این روغن، حاوی مواد زیر است:

  • کلاژن
  • امگا ۳
  • امگا ۶
  • امگا ۹
  • ویتامین E
  • گلیس
  • الانتئین
  • پروتئین
به پوستت جون تازه بده

فواید روغن خراطین

روغن خراطین خواص و فواید بی‌شماری دارد و در موارد بسیار زیادی به کار می‌آید. برای مثال می‌توان از بین بردن خط اخم، خط لبخند و خطوط به جا مانده بر پیشانی را نام برد. روغن خراطین با خاصیت جوان‌سازی خود قادر است چین و چروک‌های پوستی را کاهش داده و به جذابیت و شادابی پوست بدن و صورت انسان بیفزاید.

علاوه بر این، این روغن با ایجاد شفافیت و درخشندگی بسیار زیاد در پوست بدن انسان موجب لطافت و نرمی آن هم می‌شود. روغن خراطین به جهت محو کردن و از بین بردن لک‌های پوستی، یکی از گران‌ترین روغن‌های جهان محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا خواص روغن خراطین و کاربردهای بی‌شمار آن را برایتان شرح دهیم.

افزایش سایز و حجم سینه

همان‌طور که پیش‌تر در این مقاله (روغن خراطین و لب) گفتیم، یکی از مهم‌ترین فواید و کاربردهای روغن خراطین، افزایش سایز و حجم بافت سینه است. البته که روش‌های متنوعی جهت افزایش حجم و سایز سینه بانوان وجود دارد. یکی از این روش‌های متداول جراحی است که روشی پر هزینه، خطرناک و دردناک محسوب می‌شود.

روش دیگر استفاده از حجم‌دهنده‌های شیمیایی، مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها و ژل‌ها است که این روش‌ها نیز برای فرد مشکلاتی را به وجود می‌آورد. منشا این مشکلات ترکیبات شیمیایی موجود در این محصولات است. این ترکیبات شیمیایی در برخورد با بسیاری از پوست‌ها باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی شده و می‌تواند باعث سیاه شدن پوست، لکه‌دار شدن آن، خارش، سوزش و التهاب طولانی‌ مدت شود.

اما روغن خراطین به دلیل اینکه یک روغن طبیعی و گیاهی محسوب می‌شود، هیچ یکاز این مشکلات را به همراه نداشته و در نتیجه، عوارضی پوست انسان را تهدید نمی‌کند.

افزایش حجم گونه‌ها

بسیاری از افراد دوست دارند تغییری در چهره‌شان ایجاد کنند و این تغییر را در افزایش حجم گونه‌هایشان می‌بینند. از این رو به سراغ روش‌های مختلفی می‌روند تا به این نتیجه دست پیدا کنند. روش‌هایی مانند تزریق ژل، بوتاکس، کار گذاشتن پروتز و… همگی باعث حجیم شدن گونه‌ها می‌شوند، اما عوارضی همچون ایجاد کبودی، تورم و التهاب سلولی را نیز به همراه دارند.

بسیاری از متخصصان زیبایی این روش‌ها را به دلیل عوارض جانبی‌شان تایید نمی‌کنند. روغن خراطین طبیعی قادر است بعد از مصرف یک دوره کامل سی تا چهل روزه، باعث حجم دادن به گونه‌ها شده و آن را به حجم دلخواه شما برساند.

بسیاری از افراد دوست دارند تغییری در چهره‌شان ایجاد کنند و این تغییر را در افزایش حجم گونه‌هایشان می‌بینند.

افزایش و بهبود جریان خون در رگ‌ها

شاید برایتان جالب باشد بدانید که روغن خراطین موجب بهبود جریان خود در رگ‌های شما خواهد شد. بهبود جریان خون نیز به خودی خود می‌تواند ضامن سلامتی، شادابی و جوانی انسان باشد. ماساژ دادن روغن خراطین روی عضلات مختلف بدن باعث افزایش خون‌رسانی و تغذیه‌ بهتر رگ‌ها شده و در نتیجه این اتفاق، عضلات با سرعت بیشتری حجم می‌گیرند و فرم زیبایی برای آن‌ها ساخته می‌شود.

از طرف دیگر، افزایش سرعت گردش خون و ماساژ دادن نواحی مختلف موجب تسکین دردهای مفصلی و روماتیسمی شده و از این جهت برای افرادی که از درد عضلات و مفاصل رنج می‌برند نیز مفید است.

چاق شدن صورت

به همان اندازه که صورت استخوانی و زاویه‌دار برای بسیاری از افراد جز فاکتورهای مهم زیبایی محسوب می‌شود، صورت پر و اصطلاحا تپل نیز برای تعداد زیادی از انسان‌ها جذاب است و تمایل دارند اندام‌هایی خوش‌فرم به همراه صورتی تپل و زیبا داشته باشند. برخی از افراد نگران هستند که هنگام رژیم گرفتن یا ورزش کردن صورتشان نیز مانند دیگر اعضای بدنشان لاغر شود و بافت حجیم خود را از دست بدهد.

باید بگوییم تا زمانی که روغن خراطین در دسترس شما قرار دارد، نباید نگران این موضوع باشید. روغن خراطین با خاصیت حجم‌دهی خود می‌تواند باعث نگه‌داشتن حجم صورت شما شده و به چاق شدن آن کمک کند. کافی است این روغن را در دوره‌های مصرفی چند روزه بر روی گونه‌ها و لپ‌های خود ماساژ دهید.

افزایش حجم لب

افزایش حجم لب با استفاده از روغن خراطین، یکی از مهم‌ترین کاربردهای این روغن معجزه‌آسا است. دلیل این امر این است که داشتن لب‌های نازک و باریک در ژورنال‌های مد جهانی جایگاه خاصی نداشته و از لحاظ میکاپ نیز مورد پسند عموم مردم واقع نمی‌شود.

در مقابل آن داشتن لب‌های حجیم، خوش‌فرم و بزرگ و انجام کمی آرایش روی آن می‌تواند تغییرات زیادی در چهره ایجاد کند و یک جلوه جذاب، رویایی و زیبا را برای صورت افراد به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: روغن خراطین و لب؛ 

در این میان روش‌هایی که معمولا خانم‌ها جهت داشتن لب‌های قلوه‌ای استفاده می‌کنند، همان روش‌های شیمیایی و تهاجمی مانند تزریق ژل و پروتز است که به جز هزینه بالا، می‌تواند عوارض و آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد.

روغن خراطین طبیعی و اصلی با قدرت فوق‌العاده و معجزه‌آسای خود در افزایش حجم لب‌ها، می‌تواند یک انتخاب بسیار ایده‌آل جهت تغییر سایز لب‌ها و خوش‌فرم کردن آن‌ها باشد. برای دست پیدا کردن به اندازه دلخواه تنها نیاز است مقداری از این روغن را طی یک دوره چند روزه استفاده کنید. در رابطه با روغن خراطین و لب، در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

روغن خراطین طبیعی و اصلی با قدرت فوق‌العاده و معجزه‌آسای خود در افزایش حجم لب‌ها، می‌تواند یک انتخاب بسیار ایده‌آل جهت تغییر سایز لب‌ها و خوش‌فرم کردن آن‌ها باشد.

افزایش سایز آلت جنسی آقایان

یکی دیگر از کاربردهای این روغن گیاهی، افزایش سایز آلت تناسلی آقایان است. البته باید گفت سایز طبیعی و نرمال آلت تناسلی آقایان، چیزی حدود ۱۵ سانتی‌متر است، اما بسیاری از آقایان علاقه دارند طول آلت تناسلی‌شان افزایش پیدا کند و به بیشتر از ۲۰ سانتی‌متر برسد. افزایش طول آلت تناسلی و قطر آن، می‌تواند فوایدی داشته باشد. از میان این فواید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش مدت زمان و کیفیت رابطه جنسی
  • افزایش لذت در رابطه جنسی برای فرد و شریک جنسی‌اش
  • کاهش خمیدگی آلت تناسلی
  • ارگاسم لذت‌بخش‌تر
  • افزایش اعتماد به نفس در فرد و داشتن آرامش روحی و روانی بیشتر

در این بین بسیاری از افراد برای رسیدن به این سایز از آلت تناسلی از روش‌های پزشکی و تهاجمی مانند انجام عمل جراحی یا دستگاه‌های وکیوم و کاهش وزن استفاده می‌کنند. اما باید بدانید یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها، استفاده از روغن خراطین است. استفاده از این روغن روشی طبیعی، مطمئن، ایمن و کم‌هزینه است که بالاترین بازدهی را نیز به همراه دارد. با استفاده از روغن خراطین می‌توان طول آلت جنسی را حدود ۲ تا ۵ سانتی‌متر در یک دوره ۳۰ تا ۴۵ روزه افزایش داد.

تقویت و رشد موها

مو یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی برای هر فرد محسوب می‌شود. بسیاری از افراد دوست دارند موهایی حجیم با تارهای قوی داشته باشند. بسیاری دیگر دوست دارند رشد موهایشان افزایش پیدا کند تا موهایی بلند و زیبا داشته باشند. اغلب این افراد برای حصول این مقصود دست به راه‌هایی مانند مزوتراپی یا راه‌های مصنوعی‌تر مانند اکستنشن می‌زنند.

غافل از اینکه روغن خراطین به عنوان یک روش طبیعی می‌تواند این مهم را برای آن‌ها انجام داده و باعث افزایش قطر تار موها و رشد آن‌ها بشود. می‌توان از روغن خراطین در دوره‌های چند روزه جهت دست یافتن به این هدف استفاده کرد و در کنار آن لطافت و شادابی را برای موها به ارمغان آورد.

مو یکی از مهم‌ترین عناصر زیبایی برای هر فرد محسوب می‌شود. بسیاری از افراد دوست دارند موهایی حجیم با تارهای قوی داشته باشند.

افزایش حجم موضعی عضلات ورزشکاران

در عصر امروز بسیاری از جوانان به بدنسازی و مشتقات آن روی آورده‌اند. قطعا یکی از اهداف این ورزشکاران، پرورش اندام و ساختن عضلات قوی و حجیم است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این عضلات خوش‌فرم از آمپول‌ها و داروهای هورمونی استفاده می‌کنند که البته عوارض بسیار زیادی دارد.

عوارض این داروها می‌تواند مدت‌ها گریبان‌گیر ورزشکاران باشد و زندگی شخصی‌شان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از این رو افراد باید به دنبال روش دیگری باشند تا بتوانند در کنار تمرین کردن، سریع‌تر به عضلات دلخواه خود دست یابند. یکی از این روش‌ها، استفاده از روغن خراطین است. اغلب ورزشکاران و بدن‌سازان جهت رشد عضلات و افزایش حجم آن‌ها از روغن خراطین استفاده می‌کنند و از خاصیت حجم‌دهی این روغن جهت حصول به مقصود خود بهره می‌گیرند.

بسیاری از افراد برای رسیدن به این عضلات خوش‌فرم از آمپول‌ها و داروهای هورمونی استفاده می‌کنند که البته عوارض بسیار زیادی دارد.

مواد لازم جهت تهیه روغن خراطین

روغن خراطین یک روغن کاملا طبیعی محسوب می‌شود. جهت تهیه هر ۶۰ سی سی روغن خالص خراطین به ۱۰ عدد کرم خاکی نیاز است. باید توجه داشته باشید برای تهیه روغن خراطین نیاز به روغن کنجد نیز هست و باید از ۶۰ سی سی روغن کنجد هم در ساخت این روغن بهره گیرید. در ادامه مقاله روغن خراطین و لب، روش‌های مختلف تهیه روغن خراطین را برایتان شرح می‌دهیم.

روش اول تهیه روغن خراطین

ابتدا باید کرم‌های خاکی را به‌خوبی بکوبید تا کاملا پودر شوند. سپس باید این پودر را در روغن کنجد ریخته و مقداری آب به آن اضافه کنید و تمام این ترکیب را در بالای آتش یا روی سماور قرار دهید. این ترکیب باید با حرارت مستقیم به جوش بیاید تا مقداری از آب و روغن آن بخار شود. در نهایت هم باید ترکیب باقی‌مانده را از صافی رد کرده و تفاله آن را دور بریزید.

روش دوم تهیه روغن خراطین

برای تهیه این روغن نیاز است روغن خراطین نیم‌کوب را در مقداری روغن زیتون بریزید و آن را برای ۱۵ روز در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. بعد از گذشت ۱۵ روز کامل، این ترکیب را از صافی رد کنید تا روغن خراطین شما آماده شود.

روش سوم تهیه روغن خراطین

در این روش نیاز نیست کرم خاکی را به اندازه روش اول بکوبید. در واقع باید کرم خاکی را به شکل نیم‌کوبیده در روغن کنجد بریزید و بعد از آن، این ترکیب را به مدت ۱۵ روز در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. سپس آن را از صافی رد کنید تا تفاله‌های آن جدا شود.

نکاتی که باید در رابطه با مصرف و نگهداری روغن خراطین بدانید!

  • اگر می‌خواهید از روغن خراطین برای چاق شدن صورت استفاده کنید، متناسب با جنس و حساسیت پوست صورت خود باید از آن در دوره‌های ۱۵ تا ۳۰ روزه بهره بگیرید تا نتیجه دلخواه شما حاصل شود. البته که دوره استفاده شما تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان، می‌تواند ادامه‌دار هم باشد.
  • نباید نگرانی خاصی در رابطه با عوارض مصرف این روغن داشته باشید. روغن خراطین هیچ گونه عوارضی برای پوست شما ایجاد نمی‌کند. تنها افرادی که پوست چربی دارند و مستعد جوش زدن هستند، بهتر است دو ساعت بعد از استفاده از روغن خراطین صورت خود را کاملا شستشو دهند.
  • روغن خراطین بسیار به دمای هوا حساس است و سرد شدن و گرم شدن هوا می‌تواند روی آن تاثیر بگذارد. بهتر است این روغن را در دمایی متعادل بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.
  • مصرف طولانی مدت این روغن باعث افزایش سایز و حجم بافت مورد نظر می‌شود. بنابراین باید برای دست‌یابی به نتیجه مورد نظر صبور باشید و از طرف دیگر پس از رسیدن به نتیجه دلخواه مصرف روغن خراطین را متوقف کنید.
  • توجه داشته باشید که مصرف خوراکی این روغن ممنوع است.

شیوه استفاده روغن خراطین

در بخش‌های بالاتر مقاله “روغن خراطین و لب” گفتیم یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن خراطین، افزایش حجم لب و خوش‌فرم کردن آن‌ها است. روغن خراطین و لب پیوندی دیرینه دارند و از این روغن می‌تواند در جهت زیبایی صورت بهره‌های زیادی برد. رسیدن به نتیجه دلخواه، نیازمند پیمودن مراحلی است که تاثیرگذاری آن را بالاتر می‌برد. در ادامه مراحل مختلف افزایش حجم لب به‌وسیله روغن خراطیان را برایتان شرح می‌دهیم.

مرحله اول: لایه‌برداری پوست

در مرحله ابتدایی لازم است دست‌ها و لب‌های خود را به بهترین و تمیزترین شکل ممکن با آب و صابون یا هر شوینده دیگری که مناسب پوستتان است، شستشو دهید. بعد از آن لازم است برای پوست خود یک لایه‌برداری سطحی انجام دهید. جهت لایه‌برداری سطحی می‌توانید از ماسک‌های لایه‌بردار خانگی مانند ترکیب عسل و شکر یا عسل و دارچین استفاده کنید. پس از گذشت ۵ دقیقه باید ماسک لایه‌بردار صورتتان را پاک کنید.

مرحله دوم: پاک کردن سطح صورت از سلول‌های مرده

بعد از پاک کردن ماسک لایه‌بردار سطحی و طبیعی‌تان، باید شروع به ماساژ دادن پوست لب خود کنید تا سلول‌های مرده موجود در لایه سطحی پوستتان کاملا پاک بشوند. سپس لازم است با آب ولرم دوباره لب‌های خود را بشویید.

مرحله سوم: استفاده از روغن خراطین

در این مرحله به سراغ اصلی‌ترین ماده این فرایند یعنی روغن خراطین می‌رویم. در اینجا نیاز است لب‌های خود را کاملا خشک کنید تا هیچ‌گونه رطوبتی روی آن‌ها باقی نمانده باشد. در این مرحله لب‌های شما آماده جذب این روغن است و باید مقدار مناسبی از آن را روی لب‌های خود زده و در همین حال با سر انگشتانتان آن را ماساژ دهید. با این کار باعث می‌شوید روغن به لایه‌های زیرین و عمیق‌تر لب شما نیز نفوذ کند.

آیون ماساژور - بهترین راه ماساژ پوست و یوگای صورت
آیون ماساژور کیوت اسکین، راز جوانی پوست

مرحله چهارم: سرد کردن موضع و جذب حداکثری روغن خراطین

در این مرحله نیاز است با تکه‌های یخ، بطری آب منجمد، حوله‌ای سرد یا کمپرس‌های آماده یخ، موضع استفاده از روغن خراطین که همان لب‌ها است را خنک کنید. باید یکی از این موارد را به‌آرامی بر روی لب‌های خود بمالید و چند دقیقه به این کار ادامه دهید تا روغن کاملاً جذب لب‌های شما بشود.

مرحله پنجم: صبر برای جذب بیشتر

بعد از سرد کردن کامل موضع نیاز تا یک ساعت به لب‌های خود فرصت بدهید تا روغن را جذب خود کند. البته که می‌توانید در صورت تمایل و داشتن امکان، اجازه دهید روغن برای مدت بیشتری بر روی لب‌های شما باقی بماند تا جذب و تاثیر بیشتری داشته باشد. پس از آن باید با آب خنک لب‌های خود را از روغن خراطین پاک کنید.

البته که می‌توانید در صورت تمایل و داشتن امکان، اجازه دهید روغن برای مدت بیشتری بر روی لب‌های شما باقی بماند تا جذب و تاثیر بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:‌ برجسته کردن لب بدون عمل جراحی 

نکات مهم در استفاده از روغن خراطین

  • اصل مهم استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم هر ناحیه‌ای از بدن، تداوم در استفاده از آن و صبوری است.
  • برای گرفتن بهترین نتیجه از این اقدام، لازم است ۲ تا ۲.۵ هر روز از این روغن استفاده کنید و جهت مشاهده نتیجه کمی صبور باشید.
  • سعی کنید روزانه حداقل یک بار از این روغن استفاده نمایید. البته جهت حصول نتیجه بهتر می‌توانید روزانه دو مرتبه از روغن خراطین استفاده کنید.
  • روغن خراطین اصل، قهوه‌ای رنگ است و دارای بوی بسیار تندی است و طبع بسیار گرمی هم دارد. اگر پوست شما حساس است به این نکته در مدت زمان استفاده از روغن توجه کنید تا دچار جوش و آکنه نشوید.
  • پیش از خرید روغن خراطین، حتما به اصل بودن آن توجه کنید تا روغن‌های تقلبی به پوست شما آسیب نرسانند.
  • در تولید روغن خراطین از روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده شده و با این دو روغن فرآوری می‌شود. اگر حساسیت خاصی به روغن کنجد یا زیتون دارید، حتما به این نکته توجه داشته باشید.

در این مطلب سعی کردیم در رابطه با روغن خراطین و لب اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم. همچنین، فواید و کاربردهای مختلف روغن خراطین را برایتان شرح دادیم. دانستید که می‌توانید در منزل هم روغن خراطین تهیه کنید و یا آن را از معتبرترین فروشگاه‌های کشور خریداری کرده و اقدام به استفاده از آن نمایید.

روغن خراطین یکی از بهترین حجم‌دهنده‌ها است که به علت طبیعی بودنش می‌تواند بدون ایجاد هیچ‌گونه عوارض جانبی، شما را به حجم دلخواه عضلاتتان برساند. افزایش حجم لب‌ها، افزایش حجم عضلات، تقویت و رشد موها، افزایش سایز آلت تناسلی آقایان و…، تنها بخشی از کاربردهای این روغن طبیعی و گیاهی است. امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم.

منبع ++

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین روغنی است که از سال‌های بسیار دور در طب سنتی منطقه اروپا و آسیا به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمانی و اصلاحی طبیعی جهت بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن انسان مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت بسیار زیادی دارد. در طب سنتی نواحی نام برده شده از روغن خراطین به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب و کاربردی برای تمام کرم‌های شیمیایی موجود، چربی‌های تزریقی، بوتاکس و جراحی جهت افزایش حجم و رشد موضعی عضلات مختلف بدن استفاده می‌شود.

آیا روغن خراطین برای افزایش حجم لب تاثیر دارد؟

روغن خراطین طبیعی و اصلی با قدرت فوق‌العاده و معجزه‌آسای خود در افزایش حجم لب‌ها، می‌تواند یک انتخاب بسیار ایده‌آل جهت تغییر سایز لب‌ها و خوش‌فرم کردن آن‌ها باشد. برای دست پیدا کردن به اندازه دلخواه تنها نیاز است مقداری از این روغن را طی یک دوره چند روزه استفاده کنید.

روغن خراطین برای رشد مو موثر است؟

غافل از اینکه روغن خراطین به عنوان یک روش طبیعی می‌تواند این مهم را برای آن‌ها انجام داده و باعث افزایش قطر تار موها و رشد آن‌ها بشود. می‌توان از روغن خراطین در دوره‌های چند روزه جهت دست یافتن به این هدف استفاده کرد و در کنار آن لطافت و شادابی را برای موها به ارمغان آورد.

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

13 دیدگاه برای روغن خراطین و لب؛ مزایا و طرز استفاده روغن خراطین برای لب

برای تهیه روغن خراطین کرمها را خشک میکنیم ؟یا درهمان حالت نرم میکوبیم؟

بجای کرم خاکی میشه از حلزون استفاده کرد؟

دومین ایمیل .آیاکرمهارا بعدازخشک شدن پودرمیکنیم یا درحال نرم لهشان میکنیم
2.بجای کرم از حلزون میشه استفاده کرد؟

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی