لیفتینگ صورت با مواد طبیعی
۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۰ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

لیفتینگ صورت با مواد طبیعی؛ بررسی همه راه‌های خانگی و موثر

به این مطلب امتیاز دهید

با افزایش سن، بدن شما به‌طور طبیعی برخی از اجزای کلیدی سازنده‌ی پوست که به حفظ خاصیت ارتجاعی آن کمک می‌کنند را از دست می‌دهد و چین‌وچروک روی پوست صورت شما افزایش می‌یابد. بدین ترتیب، میلیون‌ها مرد و زن در سرتاسر جهان دوست دارند از شر مشکلاتی مانند شلی و افتادگی پوست، خطوط ریز و چین‌وچروک یا چربی اضافی صورت خلاص شوند. علاوه بر این، با افزایش سن، سطح کلاژن که یک عامل کلیدی در حفظ پوست سفت و محکم است، به‌طور طبیعی کاهش می‌یابد. با وجود امکانات بی‌پایان روش‌های زیبایی برای حل مشکلات پیری پوست صورت که امروزه در دسترس هستند، روش لیفتینگ صورت با مواد طبیعی به دلایل بسیاری سودمند است. در ادامه به برخی از سوالات مربوط به لیفتینگ صورت با مواد طبیعی پاسخ می‌دهیم.

چرا افتادگی پوست ایجاد می‌شود؟

لیفتینگ صورت با مواد طبیعی را با بررسی دلایل افتادگی پوست آغاز می‌کنیم. پوست سفت و سالم می‌تواند به راحتی کشیده شود، اما سپس به جای خود باز می‌گردد.

. با وجود امکانات بی‌پایان روش‌های زیبایی برای حل مشکلات پیری پوست صورت که امروزه در دسترس هستند، روش لیفتینگ صورت با مواد طبیعی به دلایل بسیاری سودمند است.

هنگامی که پوست این توانایی را از دست می‌دهد، شروع به افتادگی می‌کند. افتادگی پوست تقریباً در هر جایی از بدن ممکن است رخ دهد. نواحی رایجی که ممکن است در آنها پوست افتاده مشاهده کنید، عبارتند از:

  • پلک‌ها
  • غبغب و فک
  • چانه
  • گلو
  • بازوهای بالایی
  • شکم

افتادگی پوست دلایل مختلفی دارد. آنها عبارتند از:

پیری

با افزایش سن، پوست دو پروتئین مهم تولید شده در درم، یعنی الاستین و کلاژن را از دست می‌دهد. همانطور که از نام آن پیداست، الاستین به پوست خاصیت ارتجاعی (الاستیک) می‌بخشد، یعنی به پوست سفت این توانایی را می‌دهد که با برگشت به عقب در هنگام کشیده‌شدن به فرم اولیه خود بازگردد.

کلاژن هم توسط فیبروبلاست‌ها تولید می‌شود. وقتی پوست شما کشیده و سفت است، باید از کلاژن تشکر کنید! کلاژن از فیبرهایی محکم تشکیل شده که به پوست کمک می‌کنند تا ساختار و استحکام خود را حفظ کند.

تولید الاستین و کلاژن با افزایش سن کاهش می‌یابد. این دو پروتئین می‌توانند در اثر عوامل خارجی در طول زمان کمتر شوند. این عوامل خارجی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قرار گرفتن درمعرض اشعه ماوراء بنفش
  • آلاینده‌های موجود در محیط، از جمله دود سیگار
  • برخی از عوامل سبک زندگی، مانند تغذیه نامناسب و نوشیدن بیش از حد الکل

قرار گرفتن بیش از حد درمعرض نور خورشید و عدم مراقبت از پوست یا سلامتی می‌تواند روند پیری پوست را تسریع کند. این امر می‌تواند باعث شود پوست شما در سنین جوانی افتاده و چروکیده به نظر برسد.

اسکین اسکرابر کیوت اسکین، درما اف
اسکین اسکرابر، جعبه ابزار پوست

بیشتر بخوانید: بهترین روش لیفتینگ صورت چیست؟

کاهش وزن

حمل وزن اضافی برای مدت طولانی می‌تواند باعث آسیب به رشته‌های کلاژن و الاستین در پوست شما شود. این امر باعث می‌شود در هنگام کاهش وزن، برگشتن پوست به فرم طبیعی خود سخت‌تر شود.

اگر مقدار قابل توجهی از وزن بدن خود (مثلا 40 کیلوگرم یا بیشتر) را از دست بدهید، ممکن است مقدار قابل توجهی از پوست بدنتان دچار افتادگی شود.

افتادگی پوست زمانی که کاهش وزن سریع است (مانند دوره‌ی بعد از جراحی چاقی)، بیشتر اتفاق می‌افتد. در برخی موارد، این روش‌های کاهش وزن ممکن است منجر به افتادگی پوست به صورتی شود که پوست روی بدن آویزان است. از آنجایی که پوست جوان‌تر سریع‌تر برمی‌گردد، سن شما در زمان کاهش وزن نیز می‌تواند در افتادگی پوست شما نقش داشته باشد.

بارداری

ایجاد درجاتی از افتادگی و شلی پوست پس از بارداری رایج است. زنانی که چند قلو دارند، ممکن است نسبت به زنانی که یک نوزاد دارند، پوست آویزان بیشتری اطراف شکم خود ببینند. سن مادر در زمان بارداری نیز ممکن است نقش داشته باشد.

بیماری

چند بیماری وجود دارند که با افتادگی پوست مشخص می‌شوند. یکی از اینها یک زیرگروه بسیار نادر از لنفوم سلول T پوستی است که به نام شلی پوست گرانولوماتوز شناخته می‌شود.

افراد مبتلا به این عارضه شاهد شل‌شدن بسیار تدریجی پوست در آرنج و زانو هستند. افتادگی پوست ناشی از شلی پوست گرانولوماتوز معمولاً به خوبی به درمان پاسخ نمی‌دهد.

سندرم اهلرز-دانلوس

بیماری دیگری که باعث افتادگی پوست می‌شود، سندرم اهلرز دانلوس (EDS) است. این سندرم یک اختلال نادر بافت همبند است که به صورت ژنتیکی به فرزندان منتقل می‌شود. افراد مبتلا به EDS نقصی در تولید کلاژن دارند که منجر به افتادگی و شل‌شدن پوست، اغلب روی صورت می‌شود.

به پوستت جون تازه بده

عمل لیفت طبیعی صورت چیست؟

لیفتینگ صورت با مواد طبیعی یک عمل زیبایی با فواید بی‌پایان است. این روش که قبلاً به عنوان تکنیک Double C Plication شناخته می‌شد، برای سفت‌کردن تدریجی و طبیعی پوست برای بهبود وضعیت پوست گردن، صورت و خط فک افرادی که به دنبال ظاهری جوان‌تر هستند، طراحی شده است.

در طول یک لیفت طبیعی صورت، جراح پلاستیک از برش‌های کوچک و غیرقابل رویتی استفاده می‌کند تا به تدریج عضله را در ناحیه مورد نظر سفت کرده و نتیجه‌ای را که در انتظارش هستید حاصل کند.

برای سفت‌کردن تدریجی و طبیعی پوست برای بهبود وضعیت پوست گردن، صورت و خط فک افرادی که به دنبال ظاهری جوان‌تر هستند، طراحی شده است.

روش لیفتینگ صورت به صورت طبیعی یک عمل زیبایی شناخته شده است و برای مردان و زنان در هر سن و نژادی به عنوان جایگزینی برای لیفت صورت سنتی (ریتیدکتومی) در دسترس است.

قبل از انجام این کار، طی یک قرار ملاقات با جراح پلاستیک، آزمایشات مختلفی را برای اطمینان از سلامت کلی خود انجام خواهید داد، زیرا سلامت عمومی بدن نقش مهمی در بهبودی و دستیابی به بهترین نتایج دارد.

بسیاری از جراحان پلاستیک با خوشحالی یک لیفت صورت طبیعی را روی مردان و زنانی انجام می‌دهند که به دنبال داشتن ظاهری طبیعی و جوان هستند و در مجموع از سلامت خوبی برخوردارند و از این روش، اهمیت دستورالعمل‌های استراحت و بهبودی بعد از عمل و همچنین خطرات مرتبط با هر یک از روش‌های جراحی آگاه هستند.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که بافت پوست یک کاندیدای لیفت صورت طبیعی نباید خاصیت ارتجاعی ضعیفی داشته باشد، یا به دنبال اصلاح یا بازسازی گسترده صورت خود باشد، زیرا این روش به جای یک لیفت طبیعی صورت شامل یک روش بسیار عمیق‌تر و طولانی‌تر است.

چگونه بفهمیم که نیاز به لیفت طبیعی صورت داریم؟

نشانه‌های متعددی از نیاز به یک لیفت طبیعی صورت وجود دارد که ممکن است فرد آنها را تجربه کند و تمایل بیشتری به پرس‌وجو در مورد این روش معمول داشته باشد. بسیاری از زنان و مردان در صورت داشتن یک یا چند مورد از موارد زیر به دنبال مشاوره برای این جراحی پلاستیک هستند:

  • کاهش خاصیت ارتجاعی پوست یا افتادگی پوست
  • دو تکه‌شدن چانه
  • رسوب چربی اضافی در نزدیکی چانه یا خط فک
  • گونه‌های فرورفته یا توخالی
  • عدم اعتماد به نفس
  • افرادی که کاندیدای ایده‌آل برای مداخلات غیرجراحی مانند بوتاکس نیستند

لیفتینگ پوست صورت با مواد طبیعی

لیفت صورت! این کلمه‌ی وابسته به دنیای زیبایی، حسی شبیه سلبریتی‌شدن را در ذهن همه القا می‌کند! اگرچه لیفت صورت از قدیم‌الایام بخشی از صنعت آرایشی و مراقبت از پوست بوده است، اما هنوز خیل عظیمی از افسانه‌ها پیرامون این پدیده وجود دارد.

این روش به دلیل نتایج باکیفیتی که ایجاد می‌کند، توانسته به یک درمان جراحی مورد تقاضا تبدیل شود. با این حال، انجام یک درمان جراحی برای ظاهر بهتر، برای بسیاری از ما جذاب و وحشتناک به نظر می‌رسد. در قسمت قبل درباره عمل طبیعی لیفت صورت توضیحاتی ارئه کردیم، اما آیا فوق‌العاده نیست اگر بتوانیم نتایج لیفت صورت را از راه‌های طبیعی ممکن و بدون جراحی به دست آوریم؟ در اینجا، فهرستی از روش‌های طبیعی را برایتان آورده‌ایم که می‌توانند بدون نیاز به یک روش جراحی واقعی، صورت شما را متحول کنند.

برای تأثیر کامل فیس لیفت، باید هر بار روی نواحی جداگانه صورت خود تمرکز کنید. این کار نتایج بهتر و تأثیر طولانی مدت را نه تنها روی پوست، بلکه بر سلامت کلی شما ارائه می‌دهد.

با این حال، انجام یک درمان جراحی برای ظاهر بهتر، برای بسیاری از ما جذاب و وحشتناک به نظر می‌رسد.

ماسک‌های طبیعی لیفت صورت

ماسک‌های لیفتینگ صورت با مواد طبیعی، بهترین راه برای دستیابی به پوستی درخشان و جوان هستند. انواع زیادی از این ماسک‌ها وجود دارد که می‌توانید از آنها به راحتی در خانه استفاده کنید. افراد به راحتی می‌توانند ماسک لیفت صورت را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنند. اگر کنجکاو هستید که محبوب‌ترین ماسک‌های لیفت صورت مورد استفاده کدامند، این لیست را ببینید:

  • ماسک سفت‌کننده صورت خیار و سفیده تخم‌مرغ.
  • ماسک سفت‌کننده پوست موز.
  • ماسک سفت‌کننده پوست کلم و عسل.
  • ماسک لیفت صورت آرد برنج و پاپایا.
  • ماسک سفت‌کننده پوست عسل و زغال اخته.

بررسی چربی صورت، راهکار لیفتینگ صورت با مواد طبیعی

چربی صورت همان نگرانی اصلی است که در فرآیند لیفتینگ صورت با مواد طبیعی درمان می‌شود. به همان اندازه که داشتن چربی در صورت ساده به نظر می‌رسد، بسیاری از ما به نام چاق یا بامزه بودن، به راحتی از آن چشم‌پوشی می‌کنیم.

در سنین پایین‌تر، گونه‌های چاق سفت می‌مانند، اما با گذشت سال‌ها، گونه‌های چاق شروع به افتادگی می‌کنند. اگر در سنین پایین‌تر به چربی‌های صورت رسیدگی شود، می‌تواند ما را از انبوهی از مشکلاتی که ممکن است در سال‌های آینده با آن مواجه شویم، نجات دهد.

قسمت‌های اصلی صورت چاق که ما را به لیفتینگ صورت با مواد طبیعی نیازمند می‌کنند، عبارتند از:

  • گونه‌ها
  • چاه‌های پارگی
  • لب بالا
  • چین چین
  • غبغب

رهایی از تنش عضلانی، راهکار لیفتینگ صورت با مواد طبیعی

تنش در عضلات صورت دلیل اصلی علائم پیری، مانند چین‌وچروک، خطوط ریز و غیره است. در اینجا لیستی از فعالیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند به شما در کاهش تنش صورت کمک کند:

  • صورت خود را دو یا سه بار در روز با آب سرد بشویید.
  • با کرم صورت مناسب به آرامی پوست خود را ماساژ دهید.
  • فقط از محصولات تسکین‌دهنده پوست استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن درمعرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

لیفت چانه

کیسه‌های پوست اطراف گونه‌ها ممکن است در سنین جوانی پرتر به نظر برسند، اما احتمال افتادگی چانه در نتیجه افزایش سن بیشتر است. لیفت در عضلات چانه باعث می‌شود صورت شما باریک و تراشیده به نظر برسد. روش‌های مختلفی برای لیفت چانه وجود دارد:

  • به آرامی ناحیه‌ای که عضلات چانه شما با عضلات گردن برخورد می‌کنند را ماساژ دهید.
  • ورزشی شامل بالا بردن چانه و خم‌کردن آن با تعداد 6 تا 8 بار در هر نوبت را دو بار در روز تمرین کنید.
  • تمرینات صورت و حرکات گردن را روزانه انجام دهید.

سفت‌کردن گونه‌ها

اگر شما از آن دسته زنانی هستید که فکر می‌کنند گونه‌های پرتر و گونه‌های سفت‌تر مثل هم بوده و به یک اندازه سالم هستند، نکاتی وجود دارد که احتمالا هنوز نمی‌دانید! به‌طور کلی گونه‌های سفت در تمام سن شما، معمولا سفت باقی می‌مانند.

اما گونه‌های چاق شاید در سنین جوانی زیبا به نظر می‌رسند، اما قبل از اینکه متوجه شوید، دچار افتادگی می‌شوند! برای داشتن گونه‌های سفت چه کاری می‌توانید انجام دهید:

  • سعی کنید صورت خود را به حالت پوکر فیس به مدت 10 ثانیه نگه دارید و دوباره به حالت آرام برگردید، 4 ست این کار را در روز امتحان کنید.
  • گونه‌های خود را تا آنجا که می‌توانید با هوا پر کنید، 5 ثانیه نگه دارید و رها کنید. این کار را در یک ست 5 تایی در روز امتحان کنید.
  • همیشه هنگام بیرون رفتن از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
اما گونه‌های چاق شاید در سنین جوانی زیبا به نظر می‌رسند، اما قبل از اینکه متوجه شوید، دچار افتادگی می‌شوند!

غذاهای لیفتینگ صورت با مواد طبیعی که باید حتما در رژیم خود بگنجانید

بدن ما بازتابی از غذایی است که می‌خوریم و این موضوع برای بدن انسان با هر نوع و شکلی صدق می‌کند. خانم‌ها! ما می‌توانیم با مصرف مجموعه‌ای مناسب از مواد غذایی، افتادگی پوست و علائم پیری را درمان کرده و از آن جلوگیری کنیم. در اینجا لیستی از غذاهای بسیار توصیه شده برای مصرف آورده شده است:

  • میوه‌های تازه و آب میوه‌های خانگی را با معده خالی بخورید.
  • نوشیدن مقدار زیادی آب.
  • از خوردن غذاهای روغنی و سرخ شده خودداری کنید.
  • غذاهای ناسالم را به یک تا دو بار در هفته محدود کنید.

ترفندهای لیفت صورت DIY

همیشه نکاتی سریع و آسان برای دستیابی به یک لیفت صورت فوری برای رویدادهای خاص مانند یک قرار ناگهانی یا نزدیک‌شدن به مراسم عروسی بدون آمادگی زیاد وجود دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که می‌تواند مفید باشد!

  • کمپرس سرد زیر چشم.
  • انجام 10 دقیقه تمرینات ضروری صورت.
  • استفاده از ماسک لایه‌بردار صورت با میوه تازه.

لیفتینگ صورت با مواد طبیعی موجود در آشپزخانه

آشپزخانه شما تقریباً برای تمام مشکلات پوستی راه‌حلی دارد، زیرا زنان از قدیم الایام در مبارزه با چین‌وچروک، علائم پیری مانند خطوط ریز، افتادگی پوست و چربی صورت با استفاده از مواد ساده‌ی موجود در آشپزخانه تلاش کرده و موفق بوده‌اند! در اینجا لیستی از مواد موجود در آشپزخانه‌های ایرانی و تأثیر آنها روی پوست ما آمده است:

  • گوجه‌فرنگی برای روشن‌شدن پوست.
  • لیمو برای روشن‌شدن پوست.
  • پاپایا برای سفت‌شدن پوست.
  • آلوئه ورا برای سفت‌شدن پوست.
  • نشاسته برنج برای پاکسازی عمیق پوست.
  • خیار و سیب‌زمینی خام برای رفع چین‌وچروک.

بنابراین اگر عمل لیفت صورت شما را می‌ترساند، به سراغ جایگزین‌های آسان‌تری مانند لیفتینگ صورت با مواد طبیعی بروید!

استفاده از غلتک یشم

غلتک یشم جدیدترین ابزار زیبایی است که دنیای مد و فشن را دگرگون می‌کند. اگر به دنبال بوستر قدرتمندی در مراقبت از پوست خود هستید، غلتک یشم بهترین گزینه است.

این ابزار شگفت‌انگیز برای کاهش خطوط ریز، کاهش پف و افزایش گردش خون در پوست معجزه می‌کند. اما قبل از اینکه به سراغ واگن غلتکی یشم بروید، روش صحیح استفاده از آن روی صورت را یاد بگیرید:

  1. در نظر داشته باشید باید غلتک را از مرکز صورت به سمت بیرون حرکت دهید. بنابراین، اگر بینی نقطه شروع ماساژ است، حرکات چرخشی ملایم را به غلتک اعمال کرده و آن را به سمت نقاط بیرونی صورت حرکت دهید. به آرامی روی یک طرف صورت خود کار کنید تا مطمئن شوید که هیچ قسمتی از پوست آن ناحیه را از دست نمی‌دهید.
  2. سه تا چهار بار از روی همان تکه پوست رد شوید و همیشه به سمت لبه بیرونی صورت خود حرکت کنید. هنگامی که می‌خواهید غلتک را به نقطه شروع برگردانید، آن را بردارید و در ابتدای کار قرار دهید. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است: غلتک را به سمت عقب روی پوست خود نمالید!
  3. برای ماساژ گونه‌ها، از بینی به سمت گوش بچرخید. برای ناحیه ظریف زیر چشم و پلک، از انتهای کوچک غلتک استفاده کنید و به آرامی از گوشه داخلی چشم خود به سمت شقیقه حرکت کنید. برای ناحیه ابروی خود، از سمت بزرگ‌تر غلتک استفاده کرده و به دنبال خط استخوان ابرو، پوست خود را به سمت بیرون (خط رویش مو) ماساژ دهید.
  4. شما می‌توانید کل این فرآیند را در کمتر از 5 دقیقه کامل کنید. حین انجام این کار، متوجه گرگرفتگی پوست خود خواهید شد که نشان‌دهنده افزایش گردش خون است.

بیشتر بخوانید: آموزش ماساژ لیفتینگ صورت

یخ صورت برای درخشندگی و طراوت پوست

و در آخرین روش لیفتینگ صورت با مواد طبیعی، کافی است یک کاسه آب خنک یخ بردارید و صورت خود را در آن فرو کنید تا منافذ بزرگ صورت کاهش یافته و رنگ پوست روشن شود.

بهترین نوع ماسک‌های لیفتینگ صورت با مواد طبیعی

وقتی نوبت به روتین‌های مراقبت از پوست می‌رسد، شاید هیچ گامی راحت‌تر از انجام ماسک صورت نباشد. ماسک‌های صورت برای رساندن غلظت بالایی از مواد فعال به پوست شما طراحی شده‌اند. اما به‌طور کلی برای لیفتینگ صورت با مواد طبیعی معمولا از ماسک‌های آبرسانی استفاده می‌شود که حاوی کلاژن باشند.

از آنجایی که پوست شما بعد از استفاده از ماسک احساس آبرسانی و بازسازی بیشتری می‌کند، هر زمان که از ماسک لیفت صورت استفاده می‌کنیم، قطعاً متوجه سفتی و صافی فوری در امتداد خط فک می‌شویم. حال با در نظر گرفتن جزئیاتی مانند: کیفیت ماسک‌های لیفتینگ صورت، ویژگی‌ها و مزیت‌ها، مواد سازنده، ماندگاری نتایج و طراحی ماسک لیفتینگ صورت، سهولت استفاده از محصول و قیمت، می‌توانیم محصولات زیر را به شما معرفی کنیم:

  1. Reusable V Line Mask Facial Slimming Strap
  2. 7 Piece V Line Shaping Face Masks
  3. Desert Oasis All-In-One Wash Off Face Lifting Mask with Hyalpol Matrix Anti-Aging Formula
  4. Collagen Essential Lifting & Firming Face Mask
  5. V Shaped Slimming Face Mask Double Chin Reducer V Line Lifting Mask Neck Lift Tape Face Slimmer Patch For Firming and Tightening Skin

انواع روغن‌های طبیعی موثر در لیفتینگ صورت با مواد طبیعی

اسانس‌ها به عصاره‌های گیاهی مایع بسیار غلیظ و قوی اطلاق می‌شوند که فواید درمانی متعددی را ارائه می‌دهند. آنها فواید متعددی مانند ضد پیری، بازسازی سلولی و جوانسازی را برای پوست به ارمغان می‌آورند. در ادامه 15 روغن ضروری برای سفت‌کردن پوست و لیفتینگ صورت با مواد طبیعی را لیست کرده‌ایم:

  1. روغن اسطوخودوس
  2. روغن شمعدانی
  3. روغن پاتچولی
  4. روغن کندر
  5. روغن مر
  6. روغن درخت چای (تی‌تیری)
  7. روغن رزماری
  8. روغن لیمو
  9. روغن ترنج
  10. روغن سرو
  11. روغن نرولی
  12. روغن بادام
  13. روغن دانه انگور
  14. روغن چوب صندل
  15. روغن یاس

به پایان مطلب بررسی لیفتینگ صورت با مواد طبیعی می‌رسیم. پیر‌شدن و افتادگی پوست صورت، کابوس هر بانویی است که به زیبای ظاهر خود اهمیت می‌دهد!

اگرچه روش‌های جراحی برای بهبود افتادگی پوست در سال‌های اخیر گسترش یافته‌اند، اما مثل همیشه، طبیعت راهکارهایی را برای مقابله با این مشکلات دارد و چه بهتر که با امتحان‌کردن لیفتینگ صورت با مواد طبیعی از مواجهه با چاقو و کادر پزشکان در امان بمانیم!

منبع +++++++

چرا افتادگی پوست ایجاد می‌شود؟

با افزایش سن، پوست دو پروتئین مهم تولید شده در درم، یعنی الاستین و کلاژن را از دست می‌دهد. همانطور که از نام آن پیداست، الاستین به پوست خاصیت ارتجاعی (الاستیک) می‌بخشد، یعنی به پوست سفت این توانایی را می‌دهد که با برگشت به عقب در هنگام کشیده‌شدن به فرم اولیه خود بازگردد.

عمل لیفت طبیعی صورت چیست؟

لیفتینگ صورت با مواد طبیعی یک عمل زیبایی با فواید بی‌پایان است. این روش که قبلاً به عنوان تکنیک Double C Plication شناخته می‌شد، برای سفت‌کردن تدریجی و طبیعی پوست برای بهبود وضعیت پوست گردن، صورت و خط فک افرادی که به دنبال ظاهری جوان‌تر هستند، طراحی شده است.

ماسک‌های طبیعی لیفت صورت کدامند؟

1. ماسک سفت‌کننده صورت خیار و سفیده تخم‌مرغ. 2. ماسک سفت‌کننده پوست موز. 3. ماسک سفت‌کننده پوست کلم و عسل. 4. ماسک لیفت صورت آرد برنج و پاپایا.

۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۰ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی