پوست و ویتامین ها
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

پوست و ویتامین ها

به این مطلب امتیاز دهید

ویتامین رسانی به پوست:

پوست اندامی فعال و واکنش پذیر است.

پوست به نوعی یک کارخانه است زیرا بی وقفه از ساختار حمایت کننده خود محافظت، و سلول های پوستی را تولید می کند و با تولید ماده ای ژل مانند این سلول ها را در کنار هم نگه می دارد.
هرچه وارد بدن می شود، روی این اندام تأثیرگذار است. پس اگر خواهان پوستی سالم هستید، باید تمامی غشای سلولی و بافت های مربوط را با مواد مورد نیاز تأمین کنید، از جمله پروتئین و اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب، لسیتین، ویتامین B و C، و املاح معدنی. با پر شدن کارخانه سلول های پوستی، کارآیی آنها به تدریج کمتر می شود. این کارخانه با افزایش مواد خام یعنی مواد محافظت کننده و ترمیم کننده، می تواند به دوران جوانی خود برگردد.

همچنین این مفهوم، پایه و اساس یک میدان رو به رشد است که آن را محصولات غذایی- درمانی می خوانند. این محصولات نیز موادی غذایی هستند که به درمان یا پیشگیری اختلالات پوستی می پردازند. وقتی صحبت از پوست سالخورده به میان می آید این مواد ابزار اصلی بازسازی کارخانه پوست محسوب می شوند. برای مثال عصاره انار یک آنتی اکسیدان طبیعی قدرتمند است، که می تواند تأثیر کرم های ضد آفتاب را افزایش دهد، در سال ۲۰۰۰، این ماده به فرمول مکمل ها و کرم های ضد آفتاب افزوده شده است.

از آنجا که پوست محافظی قوی، و لایه سطحی آن فاقد خون است، به سختی می تواند مواد مغذی و سایر مواد حیاتی را از سطح پوست به لایه های عمیق تر برساند یعنی لایه هایی که سلول ها تغذیه می شوند. مواد تکمیلی، یعنی موادی که سلول ها را از درون و توسط گردش خون تغذیه می کنند، می توانند پاسخگوی بسیاری از مشکلات پوستی باشند.

پوست و ویتامین ها

به پوستت جون تازه بده

ویتامین سی:

اکنون دانشمندان از ترکیب فناوری نو با عوامل مختلف بهره برداری می کنند. مثلا هم زمان با لیزر که محبوبیت زیادی دارد، از تزریق ویتامین C و مواد تکمیلی مغذی استفاده می کنند تا مواد مغذی مستقیما به لایه های پوست برسند. با روش تزریق ویتامین C ، مواد آنتی اکسیدان، ضد التهاب، آب‌رسان و سازنده کلاژن مستقیما به لایه های پوست می رسند.
استفاده مداوم از مواد مکمل ضد پیری و محافظت پوست در مقابل آفتاب به این مفهوم است که شما هرگز شاهد اختلالات پوستی ناشی از بی توجهی به پوستتان نخواهید بود.

برنامه ای که امروز خدمتتان معرفی می کنیم شامل پنج اصل مهم مراقبت از پوست است:

۱٫ پوست باید سالم باشد.

مهم ترین عملکرد پوست نگهداری رطوبت در درون خود و بیرون کردن سموم و مواد متجاوز است. این عملکرد در زمانی ممکن است که پوست سالم باشد.

۲٫ اشباع درونی و برونی پوست با آب و ترمیم غشای سلولی به شکلی که هر سلول و همه سلول ها با تمام ظرفیت خود مملو از آب باشند. هر کاری که برای بهبود پوست انجام می گیرد، به منظور افزایش ذخیره آب آن است.

۳٫ ترمیم هر نوع صدمه ای که ناشی از ضربات برونی و درونی زندگی روزمره است. با تأمین سلامتی پوست، عملکرد آن هرچه بیشتر به دوران جوانی نزدیک می شود.

۴٫ پوست باید در قبال جراحات محیطی بیشتر و همچنان صدمات ناشی از نیروهای درونی مانند تنش و فشار روحی در امان باشد.

۵٫ هدف های فوق را با اجرای برنامه جامعی حاوی مواد مختلف و مکمل ها که عوامل پیری را نشانه می گیرند، تحقق ببخشید. همه راهکارهای بهینه سازی پوست براساس استفاده از آنتی اکسیدان ها، ضدالتهاب ها، آبرسان ها، سازنده های کلاژن و حفاظت کنندگان پوست است. هیچ محصول یا ماده ای به تنهایی قادر به ترمیم جوان سازی پوست نیست.

در کنار همه این عوامل برای تسهیل کردن برنامه مراقبت از پوست داشتن وسیله ای به نام فیس براش همیشه به دردتان خواهد خورد. این دستگاه کوچک دستی با برس های متعدد برای شستشو، ماساژ و آرایش پوست کاربرد دارد. عملکرد فیس براش در شستشوی صورت ۶ برابر بهتر از عملکرد معمول است. اثر پاک کنندگی آن در رفع کثیفی و جوش های سرسیاه بسیار عالی است چرا که حرکتی سریع و ملایم دارد. این ویژگی در ماساژ صورت هم بسیار اهمیت دارد و باعث ریلکس شدن عضلات زیر پوست می شود. فیس براش از چین و چروک زودرس جلوگیری می کند و پوستی شفاف و جوان را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی بیشتر با این محصول کاربردی اینجا را کلیک کنید.

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

1 دیدگاه برای پوست و ویتامین ها

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی