آموزش لیفت ابرو در خانه
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

آموزش لیفت ابرو در خانه

به این مطلب امتیاز دهید

چهره هر شخص، مهم‌ترین بخش ظاهر او را تشکیل می‌دهد. این چهره ماست که علائم شادی، غم، خشم و تمام احساسات انسانی ما را در خود منعکس می‌کند و بنابراین کاملا طبیعی است علائم پیری را هم به همان خوبی و سادگی نشان دهد. هنگامی که چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز اطراف چشم و روی پیشانی شروع به ظاهر‌شدن می‌کنند، می‌توانند هر فردی را مسن‌تر از آن‌چه هست نشان دهند. ابروهایی که دچار افتادگی یا ریزش می‌شوند نیز می‌توانند خستگی و پژمردگی صورت را افزایش دهند. در این موارد، بسیاری از زنان و مردان برای بازگرداندن ظاهری جوان‌تر، شروع به اقداماتی مانند جراحی یا تزریق می‌‎کنند. درحالی‌که شاید با برخی اقدامات ساده در خانه نیز بتوان این روند را به تعویق انداخت. در این مقاله به مراحل آموزش لیفت ابرو در خانه، آموزش ورزش‌های صورت و ابرو و توضیحاتی درباره معایب لیفت ابرو خواهیم پرداخت.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو یک عمل بسیار ساده و بدون جراحی زیبایی برای بالا‌بردن ابروها است و با بالا‌بردن تارهای موی ابرو به زیبایی و جوان‌تر دیده‌شدن ظاهر چهره کمک زیادی می‌کند. معمولا افرادی که ابروهای کم‌پشت و افتاده، نامتقاران و به‌هم ریخته دارند، ممکن است لیفت ابرو را انتخاب کنند.

در این موارد، بسیاری از زنان و مردان برای بازگرداندن ظاهری جوان‌تر، شروع به اقداماتی مانند جراحی یا تزریق می‌‎کنند.

گاهی از لیفت ابرو با عنوان لمینیت ابرو نیز یاد می‌شود. لیفت و لمینیت ابرو نوعی درمان نیمه دائمی برای زیبایی ابروها است که موهای ابرو را صاف، تنظیم و رنگ می‌کنند و تا هشت هفته ابروهایی پرپشت و خوش‌حالت برای فرد به ارمغان می‌آورند. افزایش سن معمولاً باعث می‌شود ابروها به سمت پایین حرکت کنند.

همان‌طور که پوست و بافت‌های نرم با بالا‌رفتن سن، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند، فاصله بین ابروها و مژه‌ها نیز کوتاه‌تر می‌شود. افتادگی ابروها چهره را خسته، عصبانی یا غمگین نشان می‌دهد، اما لیفت ابرو می‌تواند با بالا‌بردن ابروها، ظاهری باطراوت و سرزنده را به فرد باز‌گرداند.

ازسوی‌دیگر، ورزش عضلات صورت ازجمله ورزش ابروها نیز می‌تواند به تقویت عضلات و تحریک گردش خون در این نواحی کمک کند. این تکنیک‌های ورزشی، روش‌هایی کاملا طبیعی برای لیفت‌کردن ابرو بدون استفاده از جراحی هستند و می‌توانند به افرادی که دچار بیماری‌های عضلانی صورت مانند فلج بل می‌شوند، کمک کنند تا کنترل این عضلات را دوباره به‌دست آورند.

علاوه‌براین، پاکسازی، گرم‌کردن و ماساژ ملایم پلک‌ها نیز باعث افزایش گردش خون، نرم‌تر‌شدن و انعطاف‌پذیری عضلات پلک و ابرو می‌شود.

هنگامی که ابروها دچار افتادگی می‌شوند، به‌دلیل برآمدگی پلک‌های بالایی و روی هم قرار‌گرفتن مژه‌ها، چشم‌ها ریزتر و گودافتاده‌تر به‌نظر می‌رسند. اگر افتادگی ابروها ناشی از وضعیتی به نام پتوز ابرو باشد، بافت چشم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد.

برای رفع افتادگی ابروهایی که ناشی از استرس و کم‌خوابی است، می‌توان از درمان‌های طبیعی استفاده کرد. یک رژیم غذایی غنی از سبزیجات، با کمک ویتامین‌ها و موادمغذی طبیعی به پوست اطراف ابرو فرصت ترمیم می‌دهد. در مجموع، برای آموزش لیفت ابرو در خانه روش‌های متعدد و متنوعی وجود دارد که از تارهای ابرو گرفته تا عضلات آن را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

به پوستت جون تازه بده

مراحل قدم به قدم لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو یک ترفند زیبایی در حال توسعه در اروپا، ایالات متحده و ایران است. در اصل این لیفت، نوعی لیفت مژه است که برای ابروها به‌کار می‌رود و با فرم‌دادن و تغذیه موهای طبیعی ابروها را ضخیم‌تر، پُرتر و سالم‌تر نشان می‌دهد.

لیفت ابرو حتی سرسخت‌ترین ابروها را کنترل می‌کند و به ابروهای باریک، نامنظم یا کم‌پشت، حجم و جلوه می‌بخشد. در ادامه به توضیح درباره مراحل آموزش لیفت ابرو در خانه خواهیم پرداخت.

لیفت ابرو حتی سرسخت‌ترین ابروها را کنترل می‌کند و به ابروهای باریک، نامنظم یا کم‌پشت، حجم و جلوه می‌بخشد.

مرحله اول آموزش لیفت ابرو در خانه

ابتدا باید مطمئن شوید پوست زیر ابروها سالم و بدون آسیب باشد؛ یعنی هیچ‌گونه جوش، زخم، بریدگی و آفتاب‌سوختگی نداشته و اخیراً هم لایه‌برداری شیمیایی نکرده باشید. همچنین نباید بعد از میکروبلیدینگ یا پس از انجام تاتوهای دائمی ابرو از لیفت ابرو استفاده کنید. لیفت ابرو پس از گذشت 2 ماه از میکروبلیدینگ یا تاتو ابرو توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

مرحله دوم آموزش لیفت ابرو در خانه

محصولات و ابزار موردنیاز برای آموزش لیفت ابرو در خانه عبارتند از:

  • فوم پاک‌کننده
  • لیفت‌کننده
  • لوسیون فرکننده لیفت ابرو
  • لوسیون فیکس‌کننده لیفت ابرو
  • ترمیم براق
  • برس سیلیکونی
  • پد پنبه‌ای
  • رنگ (در صورت نیاز)
  • برس تخت

استفاده از لوسیون فرکننده ابرو بسیار مهم است. موهای مژه و ابرو یکسان نیستند، بنابراین لوسیون فرکننده لیفت ابرو به‌طور خاص برای تغییرشکل و کراتینه موهای ابرو طراحی شده است و برای لیفت مژه قابل استفاده نیست.

در این مرحله ابتدا پوست و ابروهای خود را با فوم پاک‌کننده و ملایم کاملا تمیز کنید. از اسکراب استفاده نکنید، چون پوست شما نباید تحریک شود. مطمئن شوید تمام مواد آرایشی، گرد و غبار و چربی طبیعی پوست را پاک کرده‌اید.

مرحله سوم آموزش لیفت ابرو در خانه

در این مرحله از لیفت‌کننده برای باز‌کردن کوتیکول‌های مو استفاده می‌شود. لیفت‌کننده به لوسیون‌ها اجازه می‌دهد به‌طور موثرتری به موهای ابرو نفوذ کنند.

2 قطره برای دو ابرو کافی است. برای‌داشتن ابروهای پرتر می‌توانید از مقدار بیشتری از این کرم استفاده کنید. ابروها را با حرکات عقب و جلو برس کنید تا مواد به ریشه ابروها برسد.

مرحله چهارم آموزش لیفت ابرو در خانه

مهم‌ترین مرحله، استفاده از لوسیون لیفت ابرو است. این لوسیون کوتیکول‌های موهای ابرو را مجددا باز و کراتین آن، موهای ابرو را نرم می‌کند. لوسیون ابرو، تهاجمی‌ترین و حساس‌ترین محصول بین تمام محصولاتی است که در این روش استفاده می‌شود. بنابراین، لطفاً از لوسیون فرکننده و لیفت مژه روی ابروها استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست شود.

با حرکات دایره‌ای به‌سرعت کل ابرو را با لوسیون بپوشانید تا تارهای ابرو از ریشه کراتینه و نرم شوند. زمان پردازش لوسیون فرکننده بسته به ساختار ابرو بین 5 تا 6 دقیقه است.

ابروهای قوی‌تر به 6 دقیقه و ابروهای نازک به 5 دقیقه زمان نیاز دارند. زمان پردازش طولانی‌تر از 6 دقیقه می‌تواند پوست را تحریک کند. به محض اینکه محصول روی پوست قرار گرفت، تایمر را روشن کنید. وقتی زمان تمام شد، لوسیون را با یک پد پنبه‌ای بردارید.

لوسیون ابرو، تهاجمی‌ترین و حساس‌ترین محصول بین تمام محصولاتی است که در این روش استفاده می‌شود.

مرحله پنجم آموزش لیفت ابرو در خانه

مرحله بعدی لوسیون حذف‌کننده لیفت ابرو است. این لوسیون فرم ابروها را ثابت می‌کند و کوتیکول‌های موی ابرو را می‌بندد. به محض برداشتن لوسیون فرکننده، باید از لوسیون فیکس‌کننده استفاده کنید تا اثر لوسیون اول متوقف شود.

در این مرحله، موهای ابرو را به‌طور کامل برس بزنید و تمام ابرو را بپوشانید. زمان پردازش لوسیون فیکس‌کننده برای انواع ابرو 7 دقیقه است. سپس لوسیون را با یک پد پنبه‌ای بردارید.

مرحله ششم آموزش لیفت ابرو در خانه

درصورت نیاز به رنگ‌کردن ابروها، این مرحله بعد از فیکس‌کردن لوسیون انجام می‌شود. رنگ‌کردن را از پایه ابرو شروع کنید و با کمک یک برس صاف ابرو را با رنگ بپوشانید. بهتر است زمان ماندن رنگ روی ابرو را کاهش دهید، چون لوسیون فرکننده، کوتیکول‌های مو را باز کرده و رنگ سریع‌تر عمل می‌کند. سپس رنگ را با یک پد پنبه‌ای پاک کنید.

مرحله هفتم آموزش لیفت ابرو در خانه

به‌عنوان آخرین مرحله از اسپری یا محلول درخشان‌کننده ابرو استفاده کنید. این محصول موهای آسیب‌دیده و پوست ابرو را تغذیه و ترمیم می‌کند، درخشندگی و حجم زیادی به ابروها می‌بخشد و فرم جدید ابرو را نیز اصلاح می‌کند.

اسپری را با برس سیلیکونی تا روی ابروها بزنید. زمان ماند این محصول برای انواع ابرو 6 دقیقه است. سپس لوسیون را با یک پد پنبه‌ای از روی ابرو پاک کنید. در آخر ابرو را اصلاح کنید و با ژل ابروی شفاف حالت دهید. یک مدل دیگر از آموزش لیفت ابرو در خانه نیز به صورت زیر است:

  • مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که ابروهایتان کاملا تمیز هستند.
  • مرحله 2: ابروها را با یک برس کاملا به سمت بالا بکشید و با کرم لیفت ابرو آغشته کنید. وقتی هر تار مو با کرم لیفت پوشیده شد، یک بار دیگر ابرو را برس بزنید تا موهای ابرو به سمت بالا کشیده شوند.
  • مرحله 3: محلول پرایمر را در جهت رو به بالا، روی ابرو بزنید.
  • مرحله 4: یک سلفون را روی ابروهای خود قرار دهید و بگذارید به‌مدت 8 تا 10 دقیقه روی پوست بماند، سپس محلول را با میسلار واتر پاک کنید.
  • مرحله 5: محلول تنظیم‌کننده را روی ابروهای خود بمالید و سپس یک سلفون تمیز را به‌مدت 10 دقیقه روی ابروها قرار دهید. سپس محلول را با میسلار واتر تمیز کنید.
  • مرحله 6: ابروهای خود را به‌دلخواه خود مرتب کنید. اگر ابروهای روشنی دارید، می‌توانید آن‌ها را رنگ کنید تا موهای نازک‌تر و روشن‌تر، ضخیم‌تر و پرتر دیده شوند. همچنین ممکن است لازم باشد گاه به گاه تارهای ابرو را کوتاه کرده یا بچینید تا ظاهری منظم‌تر داشته باشند. برای ماندگاری نتیجه کار، ابروها را خیس نکنید و به مدت 24 ساعت از هر مواد آرایشی دور بمانید. برای حفظ سلامت موهای ابرو، هر شب قبل از خواب، ابروهای خود را با روغن مغذی و یک اسپول شانه کنید.
آیون ماساژور - بهترین راه ماساژ پوست و یوگای صورت
آیون ماساژور کیوت اسکین، راز جوانی پوست

برای پیشگیری از افتادگی ابرو و پلک و کمک به لیفت ابرو در خانه چه کنیم؟

یکی دیگر از روش‌هایی که کمک می‌کند بدون هزینه بالا در خانه لیفت ابرو انجام دهید، انجام ورزش‌های ابرو است. این تمرینات ضدپیری و لیفت ابرو، برای تقویت عضلات اطراف چشم بسیار عالی عمل می‌کنند. روش آموزش لیفت ابرو در خانه با تمرینات ورزشی به‌صورت زیر است:

تمرین شماره 1 لیفت ابرو در خانه

  • انگشتان میانی هر دو دست را زیر هر ابرو قرار دهید. این کار به آرامش ابروها کمک می‌کند.
  • مطمئن شوید که کف دست‌هایتان روی صورتتان قرار دارد.
  • با نوک انگشت‌ها ابروهای خود را ابتدا به سمت بالا و سپس به سمت بیرون بکشید. مطمئن شوید که هر دو چشمتان باز است.
  • تا 5 ثانیه در همین حالت ثابت بمانید.
  • ابروهای خود را به سمت پایین خود فشار دهید.
  • دوباره حدود 5 ثانیه نگه دارید.
  • این کار را سه بار در روز تکرار کنید.
این تمرینات ضدپیری و لیفت ابرو، برای تقویت عضلات اطراف چشم بسیار عالی عمل می‌کنند.

تمرین شماره 2 لیفت ابرو در خانه

  • چشمان خود را در تمام مدت بسته نگه دارید.
  • تا جایی که می‌توانید به پایین نگاه کنید تا چشمانتان کاملا بسته شوند. باید یک کشش خفیف را احساس کنید.
  • 5 ثانیه در این وضعیت بمانید.
  • چشمان خود را بسته نگه دارید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید به سمت بالا نگاه کنید. باید کشش خفیفی را احساس کنید.
  • دوباره 5 ثانیه در این وضعیت بمانید.
  • این تمرین را 6 بار تکرار کنید.
چشمان خود را بسته نگه دارید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید به سمت بالا نگاه کنید.

تمرین شماره 3 لیفت ابرو در خانه

  • در این تمرین باید هر دو چشم خود را باز نگه دارید.
  • سر خود را صاف نگه دارید و به جلو نگاه کنید.
  • سر را تا جایی که می‌توانید بی‌حرکت نگه داشته و سپس برای چند ثانیه به سمت بالا نگاه کنید.
  • همین کار را برای سمت پایین نیز تکرار کنید.
  • این تمرین را در مجموع حدود 6 بار انجام دهید.
  • وقتی نگاه‌کردن به بالا و پایین را تمام کردید، سعی کنید به چپ و راست نگاه کنید.

تمرین شماره 4 لیفت ابرو در خانه

  • در این تمرین باید ماهیچه‌های صورت خود را طوری منقبض کنید که انگار درحال اخم‌کردن هستید.
  • همان‌طور که خود را در آن وضعیت نگه داشته‌اید، سعی کنید ابروهای خود را به سمت پایین بیاورید.
  • حالا هر دو چشم را کاملا درشت کنید و هر دو ابرو را تا جایی که می‌توانید بالا ببرید.
  • این تمرین را حداقل 6 بار تکرار کنید.
همان‌طور که خود را در آن وضعیت نگه داشته‌اید، سعی کنید ابروهای خود را به سمت پایین بیاورید.

تمرین شماره 5 لیفت ابرو در خانه

  • تا جایی که می‌توانید چشمان خود را محکم ببندید.
  • حالا هر دو ابروی خود را تا حد امکان بالا ببرید.
  • چند ثانیه نگه دارید و چشمان خود را باز نکنید.
  • این تمرین را 10 تا 15 بار تکرار کنید.

تمرین لیفت بالای چشم و ابرو

  • این تمرین از مقاومت برای کمک به تقویت عضلات اطراف ناحیه ابرو استفاده می کند.
  • با قرار‌دادن سه انگشت وسط هر دست خود مستقیماً در زیر هر ابرو شروع کنید.
  • سپس از آن انگشتان برای فشار‌دادن ابروهای خود به سمت بالا و بیرون استفاده کنید.
  • این وضعیت را با چشمان باز حفظ کنید.
  • ابروهای خود را به سمت پایین منقبض کنید، درحالی‌که با نوک انگشتان خود مقاومت ایجاد می‌کنید.
  • پس از هر بار تکرار، صورت و دست‌های خود را شل کنید و درحالی که چندین نفس عمیق و تمیز می‌کشید، به گردش خون در صورت کمک کنید.
این تمرین از مقاومت برای کمک به تقویت عضلات اطراف ناحیه ابرو استفاده می کند.

با این آموزش لیفت ابرو در خانه، عرض یک هفته ظاهر ابروها سفت‌تر و جوان‌تر خواهد شد.

تمرین لیفت اطراف ابرو

  • سه انگشت وسط هر دست را مستقیماً زیر هر ابرو قرار دهید و ابروهای خود را به سمت بالا و کمی به سمت بیرون بکشید.
  • ابروهای خود را پایین بیاورید و با نوک انگشتان خود تا 5 شماره نگه دارید.
  • قبل از این‌که انگشتانتان را به حالت اولیه زیر ابروهایتان برگردانید، دست‌هایتان را بردارید و نفس عمیقی بکشید.
  • یک بار دیگر این کار را تکرار کنید و این بار ابروها را تا 10 شماره نگه دارید و چشمان خود را در ثانیه هفتم ببندید.
  • باز هم نفس عمیق بکشید تا عضلات صورتتان شل شوند و این تمرین را دو بار دیگر تا 10 شماره تکرار کنید.

یک توصیه مهم برای جلوگیری از پیری زودهنگام صورت این است که سیگار نکشید! سیگار جریان خون را در پوست کاهش می‌دهد و می‌تواند باعث پژمردگی و پیری پوست صورت گردد.

یوگای صورت نیز یک راه عالی برای لیفت طبیعی ناحیه ابرو و پلک است. اما قبل از انجام این تکنیک‌ها، مطمئن شوید صورت و دست‌هایتان تمیز هستند تا آلودگی به پوست صورت منتقل نشود. ماساژ ابرو با یوگا به شادابی پوست و کاهش تنش کمک می‌کند و باعث می‌شود ابروها شکل زیبای خود را حفظ کنند.

یوگای صورت نیز یک راه عالی برای لیفت طبیعی ناحیه ابرو و پلک است.

تکنیک نیشگون‌گرفتن از ابرو

برای شروع، با دو انگشت امتداد ابروها را به‌طور عمقی نیشگون بگیرید. می‌توانید این تمرین را تا حدود یک دقیقه یک یا دو بار در روز انجام دهید. به نوبت روی هر چشم و در نقاط مختلف خط ابرو تمرکز کنید. این تکنیک، راهی برای طراوت پوست و ایجاد جریان خون در پوست‌های خسته است که به شادابی پوست صورت کمک می‌کند.

تکنیک لاین ابرو

  • از دو انگشت اشاره استفاده کنید.
  • آن‌ها را زیر ابرو ببرید و به آرامی کمی بالا بیاورید. انگشتان شما باید به شکل ابروهایتان و موازی با زمین باشند.
  • به آرامی انگشت‌ها را روی پوست ابرو بکشید و به سمت بالا فشار دهید.
  • درحالی‌که روی تنفس خود تمرکز می‌کنید، ابروهای خود را در آن حالت نگه دارید.
  • نباید به ابروها زیاد فشار بیاورید، چون این کار پوست پیشانی را چروک می‌کند.
  • چشمان خود را ببندید و مقاومت انگشتان اشاره را که ابروهایتان را بالا نگه می‌دارند، احساس کنید.
  • نبض کمی را زیر انگشتانتان احساس خواهید کرد که باید آن را برای 10-20 ثانیه نگه دارید. این کار به جلوگیری از افتادگی ابرو کمک می‌کند.
برای شروع، با دو انگشت امتداد ابروها را به‌طور عمقی نیشگون بگیرید.

تکنیک صاف‌کردن ابرو

  • با استفاده از نوک انگشتان خود، پیشانی را به سمت بیرون بکشید تا خطوط یا چین‌هایی که ممکن است در ناحیه پیشانی ایجاد شده باشد، صاف شوند.
  • مانند هر تمرین یوگا، مطمئن شوید نفس عمیق می‌کشید. این تکنیک‌ها به آرامش صورت کمک می‌کنند.
  • مطمئن شوید به‌طور تصادفی نفس خود را حبس نکرده‌اید، زیرا تنفس صحیح در تحریک جریان خون و شاداب نگه‌داشتن پوست نقش دارد.
مانند هر تمرین یوگا، مطمئن شوید نفس عمیق می‌کشید. این تکنیک‌ها به آرامش صورت کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو با نخ؛ 

معایب لیفت ابرو در خانه

آموزش لیفت ابرو در خانه اگر به‌طور صحیح و بادقت انجام شود، معایب یا عوارضی را به ابروها تحمیل نمی‌کند، اما اگر کرم‌ها و لوسیون‌ها بیش از زمان گفته شده روی ابرو بمانند باعث سوختگی ابرو می‌شوند. به‌همین دلیل بسیار مهم است ابروها بعد از لیفت‌شدن، حتما آبرسانی و هیدراته شوند تا بهترین نتیجه را نشان دهند. علاوه‌براین، برای کاهش حداقلی عوارض باید مراقبت‌های زیر بعد از لیفت ابرو جدی گرفته شود:

  • حداقل تا 24 ساعت بعد از لیفت شدن، ابروها نباید درمعرض بخار آب، آرایش و شستشو قرار بگیرند.
  • بعد از لیفت ابرو بهترین کار این است که از روغن‌های درمانی و گیاهی ملایم مثل روغن بادام شیرین، کرچک یا نارگیل روی ابروها استفاده شود تا ابروها تقویت و آرام شوند.
  • شانه‌زدن ابروها با کمک ژل ابرو، به رشد موها در جهت دلخواه‌تان کمک می‌کند.
حداقل تا 24 ساعت بعد از لیفت شدن، ابروها نباید درمعرض بخار آب، آرایش و شستشو قرار بگیرند.

آموزش لیفت ابرو در خانه اگرچه کار ساده‌ای به‌نظر می‌رسد، اما ظرافت‌های خاص خودش را دارد که با دقت‌کردن به آن‌ها می‌توان بهترین نتیجه را برای‌داشتن ابروهایی خوش حالت و پُر گرفت.

برای این کار بهتر است به زمان‌بندی دقیق قرار‌دادن لوسیون‌ها و کرم‌ها روی ابروها توجه کنید تا از سوختن تارهای ابرو جلوگیری شود. آبرسانی و هیدراته‌کردن ابروها و استفاده از روغن‌های ملایم برای تقویت آن‌ها هم بعد از لیفت ضروری است. کنار این موارد، انجام بعضی از تمرینات ورزشی و یوگای ابرو نیز می‌تواند در به تعویق‌انداختن روند پیری و افتادگی ابرو نقش مهمی داشته باشد.

منبع +++++++

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو یک عمل بسیار ساده و بدون جراحی زیبایی برای بالا‌بردن ابروها است و با بالا‌بردن تارهای موی ابرو به زیبایی و جوان‌تر دیده‌شدن ظاهر چهره کمک زیادی می‌کند. معمولا افرادی که ابروهای کم‌پشت و افتاده، نامتقاران و به‌هم ریخته دارند، ممکن است لیفت ابرو را انتخاب کنند.

در مرحله اول لیفت ابرو در خانه باید به چه چیزی دقت کنیم؟

ابتدا باید مطمئن شوید پوست زیر ابروها سالم و بدون آسیب باشد؛ یعنی هیچ‌گونه جوش، زخم، بریدگی و آفتاب‌سوختگی نداشته و اخیراً هم لایه‌برداری شیمیایی نکرده باشید. همچنین نباید بعد از میکروبلیدینگ یا پس از انجام تاتوهای دائمی ابرو از لیفت ابرو استفاده کنید. لیفت ابرو پس از گذشت 2 ماه از میکروبلیدینگ یا تاتو ابرو توصیه می‌شود.

در تکنیک نیشگون‌گرفتن از ابرو باید چه کنیم؟

برای شروع، با دو انگشت امتداد ابروها را به‌طور عمقی نیشگون بگیرید. می‌توانید این تمرین را تا حدود یک دقیقه یک یا دو بار در روز انجام دهید. به نوبت روی هر چشم و در نقاط مختلف خط ابرو تمرکز کنید. این تکنیک، راهی برای طراوت پوست و ایجاد جریان خون در پوست‌های خسته است که به شادابی پوست صورت کمک می‌کند.

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی