کانتور صورت با ژل
۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۷ دیدگاه zohre.kh

کانتور صورت با ژل؛ نکات مهم کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل

به این مطلب امتیاز دهید

چهره افراد مهم‌ترین بخش زیبایی و جذابیت آنان است. هرچند معیارهای زیبایی و جذابیت کاملا سلیقه‌ای است و برای هر فرد و حتی هر فرهنگ متفاوت است؛ اما به‌طور کلی صنعت زیبایی امروزی بیشتر به چهره‌های استخوانی و زاویه‌دار اقبال دارد. بسیاری از افراد به‌شکل ژنتیکی صورتشان دارای زاویه است و بسیاری دیگر از افراد باید با انجام روش‌های گوناگونی مانند میکاپ، جراحی یا تزریق ژل به این هدف دست پیدا کنند. کانتور صورت با ژل، یکی از آسان‌ترین این روش‌ها است که در سراسر جهان در کلینیک‌های معتبر زیبایی، به دست مجرب‌ترین متخصصان پوست انجام می‌شود. اگر شما هم قصد انجام این فرایند درمانی زیبایی را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه انجام، مزایا، عوارض و هزینه‌های آن اطلاعاتی به شما بدهیم.

کانتورینگ صورت چیست؟

کانتورینگ صورت یک روش پزشکی تاییدشده برای جوان‌سازی، زیباسازی و زاویه‌سازی صورت است. مشخصا زاویه‌های صورت می‌توانند ظرافت و زیبایی بی‌نظیری به چهره شما ببخشند. همان‌طور که بسیاری از افراد به‌شکل ژنتیکی صورتشان دارای زاویه است، برخی از افراد هم از ابتدا صورتی بدون زاویه و گرد دارند.

بسیاری از افراد به‌شکل ژنتیکی صورتشان دارای زاویه است

اگر جز این دسته از افراد هستید، نگران نباشید. درحال حاضر روش‌های مختلفی برای تغییر‌دادن بخش‌هایی از چهره و نمایان‌کردن زوایای صورت به وجود آمده است و در سراسر جهان روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی زیادی برای زاویه‌دادن به‌صورت استفاده می‌شود. روش‌هایی مانند برداشتن چربی، تزریق چربی و ژل، ایمپلنت‌ و برجسته‌کردن قسمت‌های مخلتف صورت، جزو روش‌های کانتورینگ صورت به‌شمار می‌آیند.

با قاطعیت می‌توان گفت کانتور صورت با ژل محبوب‌ترین روش درمیان روش‌های درمانی و عمل‌های زیبایی است. این ژل‌ها نه تنها با پر‌کردن و حالت‌دادن به‌صورت باعث تولید زوایای زیبا می‌شوند، بلکه تولید کلاژن را نیز به همراه دارند. حتما می‌دانید تولید کلاژن آثار پیری چهره را از بین برده و موجب بازیابی و جوان‌سازی پوست می‌شود. محبوب‌ترین روش‌های کانتورینگ صورت با تزریق ژل به گزارش مجله پزشکی «fresh medical aesthetics» شامل موارد زیر هستند:

  • افزایش حجم لب‌ها
  • پر‌کردن بافت گونه‌ها
  • از بین‌بردن خطوط چین‌وچروک پیشانی
  • تغییر شکل چانه و بینی و باریک‌تر‌کردن آن‌ها
  • از بین‌بردن خط چروک خنده و سایر خطوط ایجادشده در نواحی دور دهان و بینی
  • کاهش ظاهر اسکارها، جای جوش‌ها، فرورفتگی‌ها و بافت‌های ناهموار پوست صورت
به پوستت جون تازه بده

مراحل کانتورینگ صورت چگونه انجام می‌شود؟

اولین اقدام برای انجام کانتورینگ صورت با تزریق ژل، مشورت با یک متخصص پوست و زیبایی است. در جلسه اول مشاوره، پزشک متخصص ابتدا هدف شما را از تزریق ژل به‌صورتتان می‌پرسد تا بتواند یک برنامه‌ریزی درست برای تزریق فیلر به قسمت‌های مختلف داشته باشد.

توصیه ما به شما این است که در این جلسه کاملا صادقانه انتظارات و اهداف خود را برای پزشک شرح دهید و درصورت لزوم از او بخواهید عکس قبل و بعد مراجعه‌کنندگان سابق خود را به شما نشان دهد.

پزشک یقینا در این مرحله از شما می‌خواهد چند آزمایش ساده برای اطمینان حاصل‌کردن از سلامتی جسمانی انجام دهید. درصورت‌داشتن بیماری و مصرف داروی خاص، باید پزشک خود را در جریان بگذارید، زیرا گاهی ممکن است داروهای شما در روند تزریق ژل و اثرگذاری آن اختلالی ایجاد کند که پزشک باید پیش از شروع مراحل اصلی از شما بخواهد مصرف آن‌ها را با مشورت با درمانگر خود قطع کنید و یا نحوه مصرف آن‌ها را تغییر دهید. سرانجام بعد از انجام تمام این مراحل، پزشک اطلاعات کلی در رابطه با نحوه انجام عمل به شما داده و مراقبت‌های پیش از عمل را برایتان شرح می‌دهد.

در روز عمل بعد از حضور در کلینیک، پزشک متخصص ابتدا قسمت‌های موردنظر برای تزریق ژل را روی صورت شما علامت‌گذاری کرده و سپس با استفاده از داروهای بی‌حسی موضعی، ناحیه‌ تحت‌درمان را بی‌حس کرده و شما را مهیای تزریق ژل می‌کند.

این کار برای تحمل درد تزریق بسیار کمک‌ خواهد کرد. در نهایت هم با استفاده از سرنگ‌های ظریف، استریل‌شده و مخصوص، مقدار مشخصی از ژل را به نواحی مختلف صورتتان تزریق می‌کند.

پزشک یقینا در این مرحله از شما می‌خواهد چند آزمایش ساده برای اطمینان حاصل‌کردن از سلامتی جسمانی انجام دهید.

مزایای کانتورینگ صورت چیست؟

قطعا تزریق ژل مزایای زیادی را به همراه دارد. اساسا زیبایی و جذابیت بصری و ظاهری برای افراد اهمیت بسیاری دارد و زیبایی فک، بینی، گونه، لب‌ها و…، بخش مهمی از جلوه صورت را شامل می‌شوند. ژل‌های پوستی قادرند حجم از دست رفته گونه‌ها، شقیقه‌ها و… را افزایش داده و با این کار زیبایی چهره شما را دوچندان کنند.

در دنیای مد امروز زوایای صورت، خصوصا زاویه فک اهمیت بسیاری پیدا کرده و خیل عظیمی از افراد با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی در پی این هستند به نواحی مختلف صورتشان زاویه بدهند. هر چند با استفاده از لوازم آرایشی هم می‌توان به این زاویه‌سازی رسید، اما نتیجه آن کوتاه‌مدت بوده و نهایتا هر بار تنها چند ساعت بتوانید از زیبایی آرایش خود بهره ببرید.

کانتور صورت با ژل، خصوصا در نواحی گونه، فک و شقیقه، موجب لیفت قسمت‌های پایینی صورت شده و باز‌شدن نواحی اطراف چشم و ابرو را به همراه دارد. بنابراین پزشک با این روش نه تنها زوایای ظریف صورت شما را نمایان می‌کند، بلکه نوعی لیفت غیرجراحی و غیرتهاجمی را نیز انجام می‌دهد.

اسکین اسکرابر، درما اف
اسکین اسکرابر، جعبه ابزار پوست

همین تغییرات کوچک و ظریف، چهره شما را چندین برابر زیبا‌تر، شاداب‌تر و جوان‌تر نشان خواهد داد. از مزایای کانتور صورت با ژل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود ظاهر فک و زاویه‌‌دادن به آن
  • جوان‌سازی پوست و شاداب‌شدن صورت
  • طبیعی‌بودن نتیجه نهایی نسبت به دیگر روش‌های درمانی
  • انجام‌شدن کلیه مراحل بدون درد، خونریزی و بخیه
  • ماندگاری نسبتا بالا و ترمیم آسان
  • کوتاه‌بودن مدت زمان دوره نقاهت پس از تزریق
  • ریسک عفونت پایین و نزدیک به صفر
  • قطعی‌بودن نتیجه و عدم امکان پاسخ‌ندادن صورت به ژل‌های تزریقی
  • عوارض جانبی کم و کنترل‌شده

کانتور صورت با ژل برای چه کسانی مناسب است؟

همان‌طور که گفتیم، کانتور صورت با ژل یک روش ایمن و بسیار موثر برای جوان‌سازی و زاویه‌سازی صورت است. در پاسخ به سوال «کانتور صورت با ژل برای چه کسانی مناسب است»، باید بگوییم اساسا همه کسانی که از سلامت عمومی برخوردارند، می‌توانند بدون هیچ نگرانی خاصی از روش تزریق ژل استفاده کنند. بااین‌حال در ادامه لیستی شامل افرادی که بهترین و کم‌ریسک‌ترین گزینه برای انجام تزریق فیلر هستند را آماده کرده‌ایم:

  • افرادی که چانه پهن و دشتی دارند
  • افرادی که فک آن‌ها به‌شکل دایره‌ای یا مربعی است
  • افرادی که گونه‌های تپل و بدون حالت یا گونه‌های لاغر و فرورفته‌ای دارند
  • افرادی که دوست دارند زاویه فک نمایانی داشته باشند

کانتورینگ صورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

در بخش پیشین اشاره کردیم اساسا تزریق ژل خطر خاصی برای کسی ندارد و افراد مختلف می‌توانند برای زیبایی و جوان‌سازی صورت خود از آن استفاده کنند. اما در این بین گروه‌هایی وجود دارند که بهتر است تا زمان رسیدن به شرایط سلامت عمومی، تزریق ژل را به تعویق بیندازند. این افراد عبارتند از:

  • افرادی که سیگار و دخانیات را استفاده می‌کنند
  • افرادی که نوشیدنی‌های الکلی مصرف می‌کنند
  • کسانی که زخم باز روی صورتشان دارند
  • زنان باردار و شیرده

هزینه کانتور صورت با ژل چقدر است؟

هزینه کانتورینگ صورت با تزریق ژل ثابت نیست و به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. همان‌طور که اشاره کردیم، اقدام اول برای کانتور صورت، مراجعه به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی است. در جلسه مشاوره، شما هدف خود از کانتور صورت را برای پزشک شرح می‌دهید. پزشک متخصص با توجه به انتظارات شما نواحی مورد نیاز برای تزریق ژل را مشخص می‌کند. این نواحی مشخص‌شده یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین هزینه تزریق است.

همچنین نوع فیلری که قرار است به‌صورت شما تزریق شود، در هزینه نهایی تاثیر زیادی دارد. کلینیک میزبان برای انجام این فرایند درمانی نیز مهم است. توصیه ما به شما این است که به معتبرترین کلینیک‌ها برای انجام کانتورینگ صورت مراجعه کنید، زیرا کوچک‌ترین اشتباهی در روند درمان یا استفاده از لوازم نامناسب و غیراستریل می‌تواند شرایط جبران‌ناپذیری را برای شما به وجود بیاورد.

هزینه انجام تزریق توسط پزشک، تعداد سرنگ‌های مورد نیاز، شدت افتادگی پوست و میزان چین‌وچروک‌های ایجادشده نیز از فاکتورهای اثرگذار در قیمت نهایی هستند. در جلسه مشاوره پزشک متخصص می‌تواند با توجه به اهداف شما و دیگر فاکتورها، یک برآورد هزینه کلی به شما بدهد تا بتوانید بهترین تصمیم متناسب با شرایط خود را برای انجام تزریق بگیرید.

زیرا کوچک‌ترین اشتباهی در روند درمان یا استفاده از لوازم نامناسب و غیراستریل می‌تواند شرایط جبران‌ناپذیری را برای شما به وجود بیاورد.

مراقبت‌های پیش از انجام کانتور صورت با ژل

مراقبت‌های پیش و پس از انجام تزریق ژل در کیفیت نتیجه نهایی این عمل تاثیر بسزایی دارد. اگر در جلسات مشاوره درمانی حضور پیدا کنید، پزشک متخصص یا مشاور عمل توصیه‌های مهمی برای گرفتن بهترین نتیجه از تزریق را به شما می‌کنند که با رعایت آن‌ها علاوه بر مشاهده سریع نتیجه، می‌توانید عوارض جانبی را نیز کاهش دهید. از جمله مهم‌ترین مراقبت‌های پیش از کانتور صورت با ژل عبارتند از:

  • حداقل ۱۰ روز پیش از انجام عمل، از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و انواع مکمل‌های گیاهی پرهیز کنید.
  • درصورت مصرف داروی خاصی، حتما پزشک خود را مطلع سازید و به دستورات جدید او برای مصرف دارو توجه کنید.
  • حداقل از چند هفته پیش از تزریق ژل، از مصرف الکل، سیگار و دخانیات جدا خودداری فرمایید تا دوران نقاهتتان کوتاه‌تر شود.
  • بهتر است چند روز پیش از انجام عمل درمعرض تابش مستقیم نورخورشید قرار نگیرید تا پوستتان دچار آفتاب‌سوختگی نشود.
  • حتما با نوشیدن آب کافی بدن خود را هیدراته نگه دارید.

مراقبت‌های پس از انجام کانتور صورت با ژل

بعد از انجام کانتورینگ صورت هم مانند پیش از عمل پوست، شما نیاز به انجام مراقبت‌هایی دارید تا بتوانید به سرعت خود را مجددا بازیابی کنید. این مراقبت‌های ویژه عبارتند از:

  • تا دو هفته پس از انجام تزریق، از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری نمایید.
  • تا چند روز پس از عمل، از انجام فعالیت‌های سنگین و فعالیت‌های ورزشی پرهیز کنید.
  • بهتر است تا بازسازی مجدد پوستتان، درمعرض تابش نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و درصورت لزوم هنگام خروج از منزل، حتما از کرم ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.
  • تا ۱۵ روز پس از کانتورینگ صورت، از مصرف نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات پرهیز نمایید.
  • طی این دوره، رژیم غذایی متعادلی داشته باشید تا دوران نقاهتتان کوتاه‌تر شود.
بعد از انجام کانتورینگ صورت هم مانند پیش از عمل پوست، شما نیاز به انجام مراقبت‌هایی دارید تا بتوانید به سرعت خود را مجددا بازیابی کنید.

میزان ماندگاری کانتور صورت با ژل چقدر است؟

میزان ماندگاری کانتور صورت با ژل به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. نوع ژل تزریق‌شده، نواحی تحت درمان، جنس پوست، انجام مراقبت‌های پوستی بعد از عمل و همچنین نحوه مکانیسم بازیابی بدن فرد، از مهم‌ترین عواملی است که روی میزان ماندگاری نتیجه کانتورینگ صورت تاثیرگذار است.

به‌طور متوسط هر بار تزریق ژل جهت کانتورینگ صورت، می‌تواند بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری داشته باشد و پس از آن جذب صورت می‌شود. البته شما با مشورت با پزشک متخصص خود می‌توانید کانتور صورت خود را مجددا تمدید کنید و مدت زمان بیشتری از نتایج آن بهره ببرید.

دوران نقاهت کانتور صورت با ژل چقدر است؟

زاویه‌سازی صورت از طریق تزریق ژل عوارض خاصی ندارد و شما می‌توانید هر زمان که بخواهید این عمل را انجام دهید. همچنین دوران نقاهت بعد از زاویه‌سازی صورت بسیار کوتاه است و به هیچ وجه محدودیتی برای شما به وجود نمی‌آورد. چه بسا که با رعایت اقداماتی این دوران را کوتاه‌تر هم می‌شود.

شما پس از انجام تزریق ژل می‌توانید به‌راحتی به منزل خود بازگردید و با همان کیفیت سابق به انجام امورات روزمره خود بپردازید. مطمئن باشید اگر مراقبت‌های پیش و پس از تزریق را انجام دهید، هم نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد و هم دوران نقاهت کوتاهی خواهید داشت.

آیا کانتور صورت با ژل عوارض جانبی دارد؟

زاویه‌دار‌کردن صورت می‌تواند توسط پرکننده‌های مختلفی انجام شود. برای انتخاب مناسب‌ترین پرکننده می‌توانید با مراجعه به پزشک و مشورت با او بهترین ماده را انتخاب کنید و اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه انجام این تزریق به دست بیاورید. مهم‌ترین پرکننده‌ای که برای زاویه‌سازی صورت مورد توجه پزشکان و مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد، اسید هیالورونیک است.

این ماده مزایای بسیار زیادی دارد و به منظور جوان‌سازی، افزایش لطافت و شادبی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت اسید هیالورونیک به‌شکل طبیعی در بدن همه موجودات زنده تولید شده، به کلاژن‌سازی پوست کمک شایانی کرده و از این طریق مانع از ایجاد ضایعات پوستی در افراد می‌شود.

زاویه‌دار‌کردن صورت می‌تواند توسط پرکننده‌های مختلفی انجام شود.

متاسفانه در برخی از مواقع و به دلایل خاصی این ماده به مقداری که باید در بدن فرد تولید نمی‌شود و نیاز است که به‌صورت مصنوعی تزریق شود. با تزریق این ماده شما می‌توانید در نواحی مختلف صورت خود زوایای ظریفی را ایجاد کرده و فرایند کانتورینگ صورت را انجام دهید. با توجه به مزایای اسید هیالورونیک و طبیعی‌بودن آن، به شما اطمینان می‌دهیم نباید نگرانی خاصی در این رابطه داشته باشید.

مطمئن باشید پس از انجام تزریق هیچ مشکل جدی شما را تهدید نخواهد کرد و حتی با انجام مراقبت‌هایی می‌توانید عوارض طبیعی و معمولی ایجادشده را کاهش دهید. به هر حال این عمل هم مانند جراحی‌های دیگر عوارض جزئی را به همراه دارد. این عوارض جانبی کوچک در برخی از موارد باعث کبودی، تورم و التهاب پوست شما خواهد شد. به همین علت لازم است مراقبت‌هایی را در چند روز اول دوران نقاهت خود انجام دهید تا این عوارض به حداقل ممکن خود برسد و پس از مدت کوتاهی از بین برود.

چگونه می‌توان از ایجاد عوارض پس از کانتور صورت با ژل جلوگیری کرد ؟

انجام مراقبت‌های پس از تزریق ژل یک توصیه ساده نیست، بلکه یک مسئولیت مهم است که باید به آن توجه شود. یقینا پس از انجام هر عمل جراحی باید اقداماتی را رعایت کرد تا هم نتیجه بهتری مشاهده شود و هم عوارض جانبی کاهش پیدا کند.

بخشی از مهم‌ترین مراقبت‌های پس از تزریق ژل را در بخش‌های پیشین شرح دادیم. در ادامه اقدامات مهمی که باید برای کاهش عوارض جانبی به آن‌ها توجه کنید را می‌خوانید. پزشک یا مشاور تزریق شما قطعا این آموزش‌ها را به شما خواهد داد.

  • پس از تزریق ژل و کانتورینگ صورت مانند هر فرایند درمانی دیگری باید کمی استراحت کنید تا ماده تزریق‌شده بتواند به بافت‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کند. این بدان منظور نیست که دوران نقاهت سختی را در پیش دارید. همان‌طور که گفتیم دوران نقاهت این جراحی بسیار کوتاه است و می‌توانید به انجام امورات روزمره خود بپردازید. تنها نیاز است تا چند روز برخی اقدامات را انجام ندهید.
  • خوابیدن به پشت در چند روز اول بعد از کانتورینگ صورت می‌تواند از ایجاد فشار در نواحی تحت درمان جلوگیری کند. بهتر است برای استراحت این پوزیشن را انتخاب کنید تا عوارض جانبی را کاهش دهید.
  • دستکاری نواحی تزریق‌شده، اثر ماده پرکننده را کاملاً از بین برده و تقارن صورت را بر هم می‌زند. مشخصا باید از ماساژ‌دادن صورت یا دستکاری آن پرهیز کنید تا بتوانید نتیجه زاویه‌سازی را آن‌طور که باید مشاهده نمایید.
  • برای پیشگیری از بروز التهابات یا عفونت‌های احتمالی که در درصد پایینی از مراجعه‌کنندگان اتفاق می‌افتد، پزشک آنتی‌بیوتیک‌های ساده‌ای را تجویز می‌کند. توصیه می‌کنیم تا پایان طول درمان مصرف این آنتی‌بیوتیک‌ها را در اولویت خود قرار دهید.
  • از انجام کلیه کارهای سنگین تا چند روز خودداری کنید، زیرا تحرک و تعریق باعث حرکت ماده زیر پوست شما شده و فرم صورت را بر هم می‌زند.

بیشتر بخوانید: کانتورینگ صورت؛ 

عوارض جانبی پس از کانتور صورت با ژل چیست؟

همان‌طور که گفتیم، کانتور صورت با ژل مانند هر اقدام درمانی دیگری دارای عوارض جانبی است که البته با رعایت مراقبت‌های خاصی می‌توانید آن‌ها را کاهش دهید. بدون شک عوارض جانبی کانتورینگ با تزریق ژل بسیار کمتر از روش‌های تهاجمی مانند جراحی فک و صورت است.

مشکلاتی که جراحی فک و صورت به همراه دارد می‌تواند برای روزها، هفته‌ها و حتی ماه‌ها شما را از کار و زندگی روزمره دور نگه دارد و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای برای انجام کوچک‌ترین کارهای شخصی خود مانند غذا خوردن داشته باشید.

بدون شک عوارض جانبی کانتورینگ با تزریق ژل بسیار کمتر از روش‌های تهاجمی مانند جراحی فک و صورت است.

به همین علت بسیاری از افراد روش تزریق ژل را انتخاب می‌کنند تا با کمترین عوارض جانبی ممکن بتوانند بهترین نتیجه را مشاهده کنند. همان‌طور که در بخش‌های اول اشاره کردیم، این روش درمانی تنها در یک جلسه انجام می‌شود و پس از آن درصورت لزوم نیاز است برای تمدید ژل به پزشک خود مراجعه کنید. بااین‌حال ممکن است عوارض جانبی کمی را پس از تزریق مشاهده نمایید. شایع‌ترین عوارض جانبی این فرایند درمانی عبارتند از:

  • ایجاد کبودی جزئی در نواحی تحت تزریق ژل
  • خارش و سوزش در ناحیه تحت درمان
  • بروز التهابات پوستی و تورم
  • ایجاد درد در ناحیه تزریق و نواحی اطراف
  • جابهجایی ماده تزریق‌شده درصورت عدم رعایت نکات مراقبتی
  • ایجاد عفونت‌های زیر پوستی (از عوارض نادر)
  • پاره‌شدن رگ‌های خونی نواحی مختلف صورت (از عوارض نادر)
به همین علت بسیاری از افراد روش تزریق ژل را انتخاب می‌کنند تا با کمترین عوارض جانبی ممکن بتوانند بهترین نتیجه را مشاهده کنند.

چه عواملی ریسک بروز عوارض پس از تزریق را افزایش می‌دهد؟

مشخص است اگر کانتور صورت با ژل به‌درستی و با ابزار مناسب انجام نشود، می‌تواند مشکلات مختلفی را ایجاد نماید. بنابراین نیاز است پیش از انتخاب پزشک و کلینیک مورد نظر، موارد ایمنی و بهداشتی مختلفی را بررسی کنید تا هیچ یک از عوارض گفته‌شده را تجربه نکنید. عواملی که می‌توانند باعث ایجاد مشکل در دوران نقاهت شما و حتی پس از آن شود، عبارتند از:

  • عدم تجربه و مهارت پزشک: کانتور صورت با ژل اگر توسط پزشک بی‌تجربه و نامناسبی انجام شود، باعث تشدید عوارض جانبی شده و در نهایت هم نتیجه دلخواه خود از تزریق را مشاهده نخواهید کرد.
  • کلینیک نامعتبر: کلینیکی که در این زمینه مجوزهای لازم را نداشته و به‌شکل غیرقانونی در این حوزه مشغول به فعالیت شده باشد، باعث به وجود‌آمدن مشکلات جبران‌ناپذیری برای شما خواهد شد. توصیه می‌کنیم در انتخاب کلینیک نهایت دقت را به عمل بیاورید تا بهترین و باتجربه‌ترین پرسنل پوست و زیبایی با مناسب‌ترین لوازم و وسایل ممکن روند درمانی شما را انجام دهند.
  • عدم رعایت مراقبت‌های پیش و پس از تزریق: همان‌طور که گفتیم مراقبت‌های پیش و پس از کانتور صورت به اندازه خود تزریق اهمیت دارد و اگر از کنار آن‌ها به‌سادگی رد شوید و اهمیتی به انجامشان ندهید، نه تنها نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت که عوارض شدیدی را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: کانتورینگ صورت گرد و تپل

با نحوه انجام کانتور صورت با ژل آشنا شدید. همان‌طور که خواندید، این روش درمانی نتایج بسیار جذابی روی صورت شما باقی می‌گذارد و در عین‌حال کمترین عوارض جانبی ممکن را دارد که با رعایت مراقبت‌های پیش و پس از انجام عمل می‌توانید این عوارض را به صفر برسانید.

منبع +++++

کانتورینگ صورت چیست؟

کانتورینگ صورت یک روش پزشکی تاییدشده برای جوان‌سازی، زیباسازی و زاویه‌سازی صورت است. مشخصا زاویه‌های صورت می‌توانند ظرافت و زیبایی بی‌نظیری به چهره شما ببخشند. همان‌طور که بسیاری از افراد به‌شکل ژنتیکی صورتشان دارای زاویه است، برخی از افراد هم از ابتدا صورتی بدون زاویه و گرد دارند.

مزایای کانتورینگ صورت چیست؟

1. بهبود ظاهر فک و زاویه‌‌دادن به آن 2. جوان‌سازی پوست و شاداب‌شدن صورت 3. طبیعی‌بودن نتیجه نهایی نسبت به دیگر روش‌های درمانی 4. انجام‌شدن کلیه مراحل بدون درد، خونریزی و بخیه 5. ماندگاری نسبتا بالا و ترمیم آسان 6. کوتاه‌بودن مدت زمان دوره نقاهت پس از تزریق

هزینه کانتور صورت با ژل چقدر است؟

هزینه کانتورینگ صورت با تزریق ژل ثابت نیست و به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. همان‌طور که اشاره کردیم، اقدام اول برای کانتور صورت، مراجعه به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی است. در جلسه مشاوره، شما هدف خود از کانتور صورت را برای پزشک شرح می‌دهید. پزشک متخصص با توجه به انتظارات شما نواحی مورد نیاز برای تزریق ژل را مشخص می‌کند. این نواحی مشخص‌شده یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین هزینه تزریق است.

۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۷ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی