جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲ دیدگاه zohre.kh

جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ بررسی تفاوت تزریق پروفایلو و جالپرو

به این مطلب امتیاز دهید

در صورتی‌که به‌دنبال افزایش درخشندگی، تقویت جوانی، شادابی و همچنین رفع مشکلات پوستی خود هستید، استفاده از روش‌های درمانی تقویت‌کننده پوست می‌تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. یکی از رایج‌ترین این روش‌های درمانی، تزریق ژل جالپرو و پروفایلو است. اما سوال این است که جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ پاسخ به ‌این سوال به ‌نوع پوست، مشکلی که با آن مواجه هستید و نوع تشخیص متخصص پوست بستگی دارد. باید بدانید که جالپرو و پروفایلو، هدف‌های درمانی مشابه ‌و یکسانی دارند. این روش‌ها به‌دنبال کاهش چین‌وچروک و کمک به‌ جوانسازی و استحکام پوست شما هستند. برای درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ در این مطلب به‌ بررسی کامل هر دو روش، تفاوت‎ها، معایب و مزایای هرکدام از آن‎ها می‌پردازیم.

معرفی جالپرو

برای درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ بهتر است با تزریق ژل جالپرو آشنا شوید. مزوژل جالپرو حاوی انواع آمینواسیدهای ضروری و هیالورونیک اسید قابل تزریق و استریل است. این محصول که ساخت کشور سوییس بوده، به‌راحتی توسط پوست جذب شده و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

باید بدانید که جالپرو و پروفایلو، هدف‌های درمانی مشابه ‌و یکسانی دارند.

بهبود بافت پوست، کاهش و رفع خطوط ریز پوست و انواع چین‌وچروک و بهبود ظاهر پوست، از جمله اصلی‌ترین عملکردهای جالپرو است. هالورونیک موجود در این محصول، دارای خاصیت آبرسانی بوده که بافت پیوندی پوست را به‌طور طبیعی بهبود می‌بخشد. همچنین آمینواسیدهای ضروری جالپرو با قابلیت پروتئین‌سازی بالا، در ساخت و ترمیم بافت پیوندی و حفظ سلامت سلول‌های پوست مفید است.

انواع جالپرو

شما می‌توانید از انواع محصولات تزریقی جالپرو برای حفظ زیبایی و سلامت پوست خود استفاده کنید. به‌طورکلی در معرفی انواع جالپرو، می‌توان به ‌دو محصول زیر اشاره کرد:

جالپرو کلاسیک: این محصول بیشتر برای آن دسته از افراد جوانی که به‌تازگی با انواع خطوط ریز پوست و چین‌وچروک مواجه هستند، مناسب است. در روش جالپرو کلاسیک، به‌ سه جلسه درمان با فاصله زمانی 10 روز نیاز است.

جالپرو HMW (اچ ام دبلیو): این روش برای افرادی که بالای 45 سال سن دارند، کاربرد بهتری دارد. در روش جالپرو اچ ام دبلیو، علائم و خطوط پوستی که حاصل بالارفتن سن است، به‌خوبی درمان می‌شود، زیرا این محصول حاوی مقادیر بیشتری از هیالورونیک اسید است. وجود هیالورونیک اسید بالا، عامل مهمی در ترمیم فیروپلاست‌هایی است که وظیفه اصلی آن‌ها تولید کلاژن بیشتر و آلاستین است.

کاربرد جالپرو

آشنایی با کاربردهای جالپرو به ‌شما در درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو کمک می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، با تزریق جالپرو می‌توان به ‌تغذیه پوست، آبرسانی، لطافت و صافی آن کمک کرد. این محصول در جوانسازی و افزایش درخشندگی و شادابی پوست نیز موثر است. همچنین از مهم‌ترین کاربرد جالپرو می‌توان به ‌درمان انواع مشکلات پوستی اشاره کرد. برخی از رایج‌ترین این مشکلات پوستی عبارت است از:

  • درمان پوست‌های خشک و کم‌آب و کمک به‌رطوبت رسانی به آن‌ها
  • درمان چین‌وچروک‌های ناشی از خشکی پوست
  • درمان چین‌وچروک‌های ناشی از افزایش سن
  • درمان انواع علائم پیری پوست و کمک به‌ بازگشت جوانی پوست
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • درمان تیرگی و کدری پوست و افزایش درخشندگی آن

مزایای جالپرو

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن شما را در اقدام برای تزریق ژل جالپرو به‌خود مشغول می‌کند، آشنایی با مزایای جالپرو است. دانستن این موضوع که با تزریق جالپرو چه مزایا و فوایدی نصیب شما می‌شود، بسیار مهم است. برخی از مهم‌ترین فواید جالپرو شامل موارد زیر است:

  • بهبود و افزایش کیفیت بافت‌های پیوندی زیر و سطح پوست
  • رفع شلی و افزایش سفتی و الاستیسیته پوست
  • افزایش درخشندگی و زیبایی پوست و مشاهده نتیجه آن بعد از یک جلسه تزریق
  • رفع خطوط ریز یا عمیق پوستی و بهبود سلامت آن
  • رفع چروک‌های پوستی ناشی از عادات و حرکات خاص و اضافی صورت
  • کمک به ‌حفظ سفتی و استحکام پوست با تداوم درمان
  • کمک به ‌جوانسازی پوست با کمترین ریسک و عوارض جانبی
  • کمک به‌ کاهش خطر تخریب الاستین
  • کمک به ‌حذف انواع ترک‌های پوستی، آکنه، اسکارهای ناشی از جوش و آکنه
یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن شما را در اقدام برای تزریق ژل جالپرو به‌خود مشغول می‌کند، آشنایی با مزایای جالپرو است

بیشتر بخوانید: ایجاد چال گونه؛ 

نواحی تزریق جالپرو

با توجه‌ به ‌عملکرد عالی ژل جالپرو در بهبود بافت پوست، علاوه‌بر ناحیه صورت، در برخی نواحی و نقاط مختلف بدن نیز کاربرد دارد. برخی از رایج‌ترین نواحی تزریق جالپرو عبارت است از:

  • دکلته
  • گردن
  • زیر بغل
  • دست‌ها
  • قسمت داخلی ران
  • شکم
  • ناحیه زانو
به پوستت جون تازه بده

معرفی پروفایلو

ژل پروفایلو درواقع یک درمان تخصصی برای بهبود و بازسازی پوست محسوب می‌شود. پروفایلو این کار را با کمک به‌تحریک کلاژن و الاستین پوست و از طریق آزادسازی تدریجی هیالورونیک اسید انجام می‌دهد. در این روش با افزایش آبرسانی، استحکام و قوام پوست، به ‌کاهش چروک‌های ریز پوستی و افزایش درخشندگی و صافی آن کمک می‌شود.

نحوه عملکرد پروفایلو

برای درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، بهتر است با نحوه عملکرد پروفایلو نیز آشنا شوید. با توجه به‌ هدف درمانی ژل پروفایلو، نوع ترکیبات آن و وجود مقادیر زیادی از هیالورونیک اسید، حفظ رطوبت و جوانی پوست آسان‌تر شده است.

نحوه عملکرد پروفایلو به‌گونه‌ای است که با تحریک کلاژن و کمک به‌بهبود عملکرد الاستین موجود در پوست، به‌درمان پوست‌های پیر و چروک کمک می‌کند. همچنین آبرسانی موثر به‌ زیر و سطح پوست در روش پروفایلو، عامل مهمی در حفظ حجم و سفتی پوست محسوب می‌شود.

مزایای پروفایلو

در صورتی که قصد دارید برای درمان پیری پوست، چروک‌ها و مشکلات آن اقدامی انجام دهید، بهتر است ابتدا با مزایای روش‌های مختلف آشنا شده و مناسب‌ترین گزینه درمانی را متناسب با ویژگی‌های پوست خود انتخاب کنید. برخی از مهم‌ترین مزایای پروفایلو در حفظ زیبایی و جوانی پوست، شامل موارد زیر است:

  • حذف یا کاهش چروک‌های پوستی و کمک به‌حفظ جوانی آن در درازمدت
  • لیفت و کشیدن پوست صورت
  • کمک به‌سفتی و جلوگیری از شلی و افتادگی پوست
  • افزایش شفافیت و صافی پوست
  • افزایش رطوبت پوست
  • تحریک تولید کلاژن برای رفع خطوط ریز پوست
  • کمک به ‌داشتن پوستی زیبا، لطیف، سالم و باطراوت

بیشتر بخوانید: پروفایلو یا هایفو؛

تفاوت جالپرو و پروفایلو

روش‌های تزریق ژل جالپرو و پروفایلو، هر دو هدف یکسانی در درمان‌های پوستی دارند و آن هم شامل کمک به‌ تحریک کلاژن‌سازی پوست، افزایش استحکام و سفتی و درنتیجه کاهش بسیاری از مشکلات پوستی است. این روش‌ها به‌هیچ‌عنوان در حجم‌دهی صورت و اندام‌های آن نقشی ندارند. بعد از معرفی و آشنایی با هر دو روش، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ برای انتخاب هرکدام از این دو روش برای پوست خود باید توجه داشته باشید که در برخی موارد مانند ترکیبات آن‌ها و جزئیات اثرگذاری ناشی از هرکدام از روش‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. برای پاسخگویی به ‌این سوال که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، به ‌برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها توجه کنید.

این روش‌ها به‌هیچ‌عنوان در حجم‌دهی صورت و اندام‌های آن نقشی ندارند.

ازنظر نقاط تزریق، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

در بررسی این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، بهتر است ابتدا بررسی کنید که کدام ناحیه از صورت شما به‌ تزریق احتیاج داشته و کدام روش بهترین تاثیرگذاری را برای مشکل پوستی شما به‌همراه دارد.

  • پروفایلو دارای 32 میلی‌گرم هیالورونیک اسید بوده که در بین محصولات مختلف در این گروه، دارای بیشترین مقدار از این ماده در ترکیبات خود است. همچنین از این محصول می‌توان در 5 نقطه مشخص و اصلی صورت تزریق انجام داد. پروفایلو بیشترین تاثیر را در لیفت و کشیدگی پوست داشته و برای نقاطی از پوست که در اثر افزایش سن دچار افتادگی و شلی ناشی از کاهش کلاژن و آلاستین شده، بسیار کاربرد دارد.
  • در بررسی این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو باید گفت، جالپرو در ترکیبات خود از هالورونیک اسید کمتری نسبت‌به‌ پروفایلو برخوردار است. در این محصول 4 نوع اسیدآمینه ضروری پوست وجود دارد که برای تحریک کلاژن‌سازی و افزایش الاستین پوست درنظر گرفته شده است. از جالپرو می‌توانید برای حذف هرنوع گودی و چین‌وچروک پوست در قسمت‌های خاص، مانند خط خنده، اطراف چشم، خطوط ماریونت و قسمت‌های تحتانی صورت بهره ببرید.
  • برای دانستن این موضوع که برای پوست شما جالپرو بهتر است یا پروفایلو، بهتر است به ‌تعداد جلسات هرکدام از آن‌ها نیز توجه داشته باشید. به‌طور کلی برای جالپرو 4 جلسه درمان با فاصله دو هفته و برای پروفایلو 2 جلسه درمان با فاصله زمانی چهار هفته مناسب است.

از نظرنوع ترکیبات، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بررسی این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، توجه به ‌نوع ترکیبات به‌کاررفته در ساخت هرکدام از این دو محصول است. باید بدانید که:

  • ژل پروفایلو از اسید هیالورونیک با درصد غلظت و مقدار بالا تشکیل شده است.
  • ژل جالپرو از اسید هیالورونیک با غلظت کم و اسیدآمینه‌های ضروری ساخته شده است.
ژل پروفایلو از اسید هیالورونیک با درصد غلظت و مقدار بالا تشکیل شده است.

ازنظر نوع عملکرد، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

نوع مشکل پوستی شما و نوع عملکرد هرکدام از روش‌های درمانی تزریق ژل، این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو را تعیین می‌کند. برای اینکه کار تصمیم‌گیری و انتخاب بین این دو روش برای شما آسان شود، بهتر است به‌ نوع عملکرد آن‌ها توجه کنید.

  • هر دو روش جالپرو و پروفایلو برای کمک به‌جوان‌سازی و رفع چروک پوست با تحریک کلاژن و الاستین پوست انجام می‌شود. اما پروفایلو این کار را با آزادسازی آهسته و تدریجی هیالورونیک اسید انجام می‌دهد. در حالی که جالپرو از طریق فعالیت سلول‌های فیبروبلاست موجود در زیر سطح پوست، کمک به‌پروتئین‌سازی و کلاژن‌سازی به‌ سفتی و استحکام پوست می‌پردازد.
  • نتایج عملکرد پروفایلو، ظرف چند روز بعد از اولین تزریق قابل مشاهده بوده و تاثیر نهایی آن بعد از گذشت چهار الی شش هفته قابل مشاهده خواهد بود.
  • نتایج عملکرد جالپر،و بلافاصله بعد از انجام تزریق مشخص شده و ظرف شش ماه کامل می‌شود.

ازنظر تعداد جلسات، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

 برای درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو می‌توان به ‌تعداد جلسات و فاصله بین هر جلسه از آن‌ها نیز توجه داشت، چراکه برخی از افراد زمان کافی برای مراجعه مداوم به ‌مراکز درمانی و تخصصی پوست را ندارند و رسیدن به‌ بهترین نتیجه با صرف کمترین زمان و هزینه برای آن‌ها مناسب‌تر است.

  • پروفایلو در اکثر مواقع با دو جلسه تزریق به ‌پایان می‌رسد. نتایج نهایی آن نیز بعد از گذشت چهار هفته از زمان اولین تزریق به‌خوبی مشخص می‌شود.
  • جالپرو کلاسیک به‌طورکلی در 3 جلسه با فاصله زمانی دو تا چهار هفته انجام می‌شود.
  • جالپرو اچ ام دبلیو نیز در 2 جلسه با فاصله زمانی بیست روز به‌ پایان می‌رسد.
میکرودرم خانگی رویت
میکرودرم خانگی رویت، پوستتو احیا کن

ازنظر مراقبت‌های بعد از تزریق، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است، نوع و میزان مراقبت‌های بعد از درمان روش‌های ذکر شده است. این موضوع برای برخی آنقدر مهم است که در تعیین این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو نقش مهمی را ایفا می‌کند. تفاوت جالپرو و پروفایلو از نظر مراقبت‌های بعد از تزریق، شامل موارد زیر است:

  • بعد از تزریق پروفایلو از قرارگرفتن در معرض نورخورشید خودداری کنید. این درحالی است که بعد از تزریق جالپرو، قرارگرفتن در معرض نورخورشید مانعی ندارد، به‌این دلیل که یکی از کاربردهای مهم تزریق جالپرو بهبود پوست آفتاب‌سوخته است.
  • در هر دو روش احتمال بروز تورم، قرمزی و کبودی در ناحیه تزریق وجود دارد.
  • توجه داشته باشید که بعد از تزریق، از لمس نواحی تحت درمان خودداری کنید.
  • به‌مدت 24 ساعت بعد از تزریق از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین مانند ورزش اجتناب کنید.
  • برای کاهش تورم و التهاب پوستی ناشی از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • به‌خاطر داشته باشید که مصرف نمک و الکل، تورم و التهابات پوستی را افزایش می‌دهد.

ازنظر آمادگی قبل از انجام درمان، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

باتوجه به‌ این موضوع که روش‌های جالپرو و پروفایلو از برخی جهات متفاوت هستند، اما مراقبت‌های قبل از درمان هر دو روش مشابه ‌هم است. البته ممکن است پزشک یا متخصصی که تزریق را انجام می‌دهد، تجویزهای ویژه‌ای را برای شما ارائه دهد. قبل از اقدام برای تزریق ژل جالپرو و پروفایلو این نکات را رعایت کنید:

  • تا چند روز قبل از درمان، از مصرف داروهایی مانند اسپیرین و قرص‌های ضدالتهابی استروئیدی خودداری کنید.
  • 24 ساعت قبل از درمان از نوشیدن الکل اجتناب کنید.
  • داشتن هرگونه حساسیت، آلرژی و سابقه بیماری را به ‌پزشک خود اطلاع دهید.
پروفایلو بیشتر برای نقاطی چون گردن، صورت، بالای سینه، دست و بازو مناسب است.

ازنظر نواحی بدن، جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

بعد از بررسی کامل تفاوت‌های موجود در روش‌های جالپرو و پروفایلو، این نکته که هرکدام از این روش‌ها برای کدام ناحیه از بدن مناسب است نیز در تعیین این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو موثر است. نواحی مناسب برای تزریق جالپرو و پروفایلو به ‌شرح زیر است:

  • پروفایلو بیشتر برای نقاطی چون گردن، صورت، بالای سینه، دست و بازو مناسب است.
  • جالپرو برای نواحی خاصی از بدن، از جمله زیربغل، گردن، دست، بالای سینه، ران داخلی، نواحی زانو و شکم کاربرد بیشتری دارد.

تفاوت کاربرد جالپرو و پروفایلو

علاوه‌بر تفاوت‌های ذکر شده، تفاوت کاربرد جالپرو و پروفایلو نیز ازاهمیت زیادی برخوردار است؛ تاجایی که بسیاری از افراد در تشخیص این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، بیشتر به‌نوع کاربرد آن‌ها برای مشکلات پوستی خود توجه دارند. در این قسمت به‌بررسی کاربردهای مشترک و مجزا این دو روش می‌پردازیم.

رایج‌ترین کاربردهای مشابه‌جالپرو و پروفایلو عبارت است از:

  • کاهش و حذف چین‌وچروک
  • افزایش شفافیت و صافی پوست
  • افزایش استحکام و سفتی پوست
  • کاهش و حذف ترک‌های پوستی
  • آبرسانی پوست و افزایش رطوبت پوست‌های خشک و کم آب
  • از هر دو روش برای تکمیل روش‌های دیگر جراحی می‌توان بهره برد.

 رایج‌ترین تفاوت‌های جالپرو و پروفایلو از نظر کاربرد به ‌شرح زیر است:

  • جالپرو قابلیت ترکیب با بوتاکس را دارد.
  • جالپرو برای کاهش و رفع سیاهی دورچشم مفید است.
  • افراد دارای استرچ مارک می‌توانند از ژل جالپرو برای درمان استفاده کنند.
  • جالپرو برای آن دسته از افرادی که به‌ بوتاکس حساسیت دارند، جایگزین مناسبی محسوب می‌شود.
علاوه‌بر تفاوت‌های ذکر شده، تفاوت کاربرد جالپرو و پروفایلو نیز ازاهمیت زیادی برخوردار است؛

مقایسه عوارض جالپرو و پروفایلو

هر روش درمانی در کنار مزایای مختلفی که دارد، ممکن است شما را درگیر برخی عوارض و مشکلات جانبی نیز کند. این یک امر طبیعی است، اما باید توجه داشته باشید که میزان این عوارض و مشکلاتی که به‌همراه دارد تا چه اندازه است. برای درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، بهتر است به‌عوارض جانبی هرکدام از آن‌ها توجه داشته باشید.

عوارض جالپرو

مواد تشکیل‌دهنده ژل جالپرو طبیعی بوده و در بدن انسان نیز یافت می‌شود. به‌همین خاطر عوارض خاصی را برای شما به‌همراه ندارد. اما در حالت کلی تزریق ژل جالپرو برخی عوارض جزیی و خفیف داشته که با گذشت کمتر از یک هفته پس از تزریق محو می‌شود. رایج‌ترین عوارض جالپرو عبارت است از:

  • کبودی
  • تورم
  • قرمزی
  • خارش
  • حساسیت
  • عفونت (عوارض نادر)

عوارض پروفایلو

ژل پروفایلو نیز مانند دیگر روش‌های درمانی زیبایی، برخی عوارض جانبی را ایجاد کرده که جای نگرانی ندارد. پس از تزریق ژل پروفایلو، روزبه‌روز شاهد کاهش عوارض آن خواهید بود تاجایی که با گذشت مدت زمان کوتاهی به‌طور کامل برطرف می‌شود. رایج‌ترین عوارض پروفایلو به‌شرح زیر است:

  • قرمزی
  • تورم
  • کبودی
  • سوزش در محل تزریق


درصورتی‌که پس از تزریق ژل جالپرو یا پروفایلو با موارد زیر مواجه شدید، حتما به‌پزشک خود اطلاع دهید:

  • افزایش درد به‌مرور زمان
  • زیاد‌شدن ورم به‌مرور زمان
  • احساس گرما در ناحیه مورد تزریق
  • سفیدشدن پوست
  • تغییر رنگ در قسمت‌هایی از اطراف ناحیه موردنظر

مزیت تزریق پروفایلو نسبت به‌جالپرو

بنابر مواردی که ذکر شد، شما می‌توانید به‌راحتی متوجه شوید که جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ به‌این معنی که شما با آگاهی از هر دو روش، عملکرد و مزایا و معایب آن‌ها و همچنین شناخت نوع پوست و مشکلی که با آن درگیر هستید، متوجه خواهید شد که یکی از این دو روش مزیت بیشتری برای شما به‌همراه خواهد داشت.

جالپرو و پروفایلو هر دو دارای کاربرد مشابه‌ بوده و نتایج یکسانی به‌همراه دارند، اما برای برخی از افراد جالپرو و برای برخی دیگر پروفایلو انتخاب بهتری خواهد بود. بنابراین برای بررسی مزیت تزریق پروفایلو نسبت به‌جالپرو، بهتر است ابتدا با پزشک و فرد متخصص مشورت کنید و به‌این‌شکل به‌ نتایج مطلوب خود برسید.

جالپرو و پروفایلو هر دو دارای کاربرد مشابه‌ بوده و نتایج یکسانی به‌همراه دارند، اما برای برخی از افراد جالپرو و برای برخی دیگر پروفایلو انتخاب بهتری خواهد بود.

انتخاب درست بین تزریق جالپرو و پروفایلو

برای انتخاب درست بین تزریق جالپرو و پروفایلو و درک این موضوع که جالپرو بهتر است یا پروفایلو، ابتدا باید مشکل پوستی شما توسط پزشک و فرد متخصص بررسی شده تا مناسب‌ترین روش برای شما انتخاب شود. برای این کار توصیه می‌شود به ‌مراکز درمانی و کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید، چراکه نوع تشخیص، نوع تزریق و توصیه‌های درمانی، به‌ شما در رسیدن به‌ بهترین نتیجه درمانی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پروفایلو چیست؟ 

امروزه بسیاری از روش‌های درمانی برای کاهش چروک‌های پوستی و افزایش صافی و شفافیت آن وجود دارد. یکی از رایج‌ترین این روش‌ها، تزریق ژل جالپرو و پورفایلو است. اما از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در انتخاب بین این دو روش درمانی این است که جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟ برای درک این موضوع و افزایش آگاهی شما از این دو روش درمانی، به‌بررسی کامل تفاوت‌ها، کاربردها، مزایا و معایب روش تزریق جالپرو و پروفایلو پرداختیم. توصیه می‌شود برای انجام این کار به‌مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

منبع ++

عملکرد جالپرو چیست؟

بهبود بافت پوست، کاهش و رفع خطوط ریز پوست و انواع چین‌وچروک و بهبود ظاهر پوست، از جمله اصلی‌ترین عملکردهای جالپرو است. هالورونیک موجود در این محصول، دارای خاصیت آبرسانی بوده که بافت پیوندی پوست را به‌طور طبیعی بهبود می‌بخشد. همچنین آمینواسیدهای ضروری جالپرو با قابلیت پروتئین‌سازی بالا، در ساخت و ترمیم بافت پیوندی و حفظ سلامت سلول‌های پوست مفید است.

پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو درواقع یک درمان تخصصی برای بهبود و بازسازی پوست محسوب می‌شود. پروفایلو این کار را با کمک به‌تحریک کلاژن و الاستین پوست و از طریق آزادسازی تدریجی هیالورونیک اسید انجام می‌دهد. در این روش با افزایش آبرسانی، استحکام و قوام پوست، به ‌کاهش چروک‌های ریز پوستی و افزایش درخشندگی و صافی آن کمک می‌شود.

رایج‌ترین کاربردهای مشابه‌جالپرو و پروفایلو چیست؟

1. کاهش و حذف چین‌وچروک 2. افزایش شفافیت و صافی پوست 3. افزایش استحکام و سفتی پوست 4. کاهش و حذف ترک‌های پوستی 5. آبرسانی پوست و افزایش رطوبت پوست‌های خشک و کم آب

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی