راز زیبایی اسکارلت جوهانسون
۲ آذر ۱۴۰۱ ۰ دیدگاه sahar.fard

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ آرایش، زیبایی و رژیم غذایی

به این مطلب امتیاز دهید

FHM در سال ۲۰۱۰، اسکارلت جوهانسون را به‌ عنوان زیباترین زن برگزیده است! این عنوان فقط نمایانگر ظاهر او نبود بلکه کل شخصیت او را به تصویر می‌کشید! زیبایی فقط به ظاهر مربوط نمی‌شود بلکه از اعتماد به‌ نفسی که فرد دارد می‌آید. هر حرکتی که شخص انجام می‌دهد و عادت‌هایی که روزانه دنبال می‌کند این واقعیت را تأیید می‌کند که زیبایی از درون می‌آید. راز این زیبایی در سلامتی و عقل سالم است! اگر می‌خواهید از راز زیبایی اسکارلت جوهانسون سردر بیاورید تا پایان مقاله با کیوت مگ همراه باشید.

اسرار اسکارلت جوهانسون؛ آرایش، زیبایی و رژیم غذایی!

در این بخش برخی از اسرار زیبایی شگفت‌انگیز اسکارلت جوهانسون را با هم مرور می‌کنیم:

  • اسکارلت جوهانسون و نکات مراقبت از پوست: اگر پوست حساسی دارید رعایت نکات مراقبت از پوست جوهانسون ایده خوبی برای شما خواهد بود! پوست او بسیار حساس و مستعد ابتلا به جوش است. به این دلیل پاک کردن آرایش قبل از خواب را در سلامت پوست خود بسیار ضروری می‌داند. او برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود از محصولات مراقبت از پوست فاقد عطر و بو استفاده می‌کند و یکی از محصولاتی که روی آن قسم می‌خورد “Cetaphil” است.
  • آرایش، زیبایی و رژیم غذایی هم‌چنین اعتراف کرده است که معمولاً از هیچ مرطوب‌کننده‌ای استفاده نمی‌کند! شما هم امتحان کنید شاید پوست خیلی خشکی ندارید و ممکن است به هیچ مرطوب‌کننده‌ای نیاز نداشته باشید. او با تمام احتیاط‌هایی که دارد حداقل هفته‌ای یک‌بار از انواع ماسک برای مراقبت از پوست خود استفاده می‌کند. ماسک پاک‌کننده ارگانیک جورلیک(jurlique) و ماسک کرمی آبرسان کلارینس(Clarins) از ماسک‌های موردعلاقه او هستند.

بیشتر بخوانید: روتین صبحگاهی پوست؛

رژیم غذایی اسکارلت جوهانسون
  • رژیم غذایی اسکارلت جوهانسون: او بارها و بارها تأکید کرده است که داشتن یک رژیم غذایی سالم در زیباتر دیده شدن زنان نقش بسیار مهمی دارد! شاید گمان کنید که راز زیبایی اسکارلت جوهانسون در رژیم‌های سخت و تمرینات طاقت‌فرسا نهفته است اما باید بگویم که بهتر است این تصور غلط را دور بیندازید! راز اندام ساعت شنی او فقط و فقط اعتدال و کنترل است. اما او اعتراف کرده است که به پنیر اعتیاد دارد و در برابر چیزبرگر هم نمی‌تواند مقاومت کند! اگر چه ممکن است هرچند وقت یک‌بار در خوردن افراط کند اما تضمین می‌کند که تمام وعده‌های غذایی او سالم هستند. او استرس خود را با استراحت و خواب کافی کنترل می‌کند.
شاید گمان کنید که راز زیبایی اسکارلت جوهانسون در رژیم‌های سخت و تمرینات طاقت‌فرسا نهفته است اما باید بگویم که بهتر است این تصور غلط را دور بیندازید!

بیشتر بخوانید: رژیم غذایی ضد جوش؛

یکی از ارزشمندترین پیشنهادات وی مصرف چربی است البته تأکید می‌کند که چربی‌های سالم از چربی‌های ترانس و اشباع‌شده ناسالم جدا شوند. چربی‌های سالم و اشباع‌نشده برای سلامت بدن ضروری هستند. او برای حفظ سلامت خود از چربی‌های سالم و کربوهیدرات با شاخص گلیسمی(GI) پایین که توسط مواد غذایی مانند روغن زیتون بکر، آووکادو و کینوا تأمین می‌شود، استفاده می‌کند.

  • لباس پوشیدن به سبک اسکارلت جوهانسون: روی بهترین دارایی خود تمرکز کنید این دقیقاً همان چیزی است که جوهانسون انجام می‌دهد و اندام ساعت شنی خود را به رخ می‌کشد! لباس‌هایی که می‌پوشد از دهه 1940 الهام گرفته شده که زنانگی او را به نمایش می‌گذارند و هرگز پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه‌های بلند و نازک را کنار نگذاشته است. برند مورد علاقه او برای کفش christian louboutin است اگرچه برندهای دولچه گابانا( Dolce & Gabbana) و Alexander Wang را نیز دوست دارد.
آرایش به سبک اسکارلت جوهانسون
  • آرایش کردن به سبک اسکارلت جوهانسون: او همیشه پاک کننده آرایش چشم خود از برند لانکوم(Lancome) که هم پاک کننده و هم نرم کننده است را به‌عنوان یک محصول نجات‌بخش همراه خود دارد! جوهانسون برای مراقبت از پوست خود از کرم روز با خاصیت ضد پیری jurlique با SPF15 استفاده می‌کند. او فاش کرده است که بعد از 16 ساعت کار زیر نور داغ پروژکتور، از پاک کننده EVE Lom با حوله داغ برای تمیز کردن پوست خود استفاده می‌کند.

سایه چشم مورد علاقه جوهانسون از برند دولچه گابانا است و راز لب‌های درخشان او نیز خط لب و رژ لب یاقوتی رنگ همین برند است. او عاشق آرایش کردن با محصولات آرایشی دولچه گابانا است زیرا در عین اینکه براق هستند چسبناک نیستند و رژلب‌های آن نیز لب‌ها را خشک نمی‌کنند.

دانستن راز زیبایی افراد مشهور همواره برای ما جالب بوده است، به این دلیل هربار که رژیم غذایی یا روتین مراقبت از پوست خود را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارند فکر می‌کنیم که سر از یک گنج مدفون‌شده درآورده‌ایم! اما راز زیبایی اسکارلت جوهانسون این نکته را مجدداً برای ما تکرار کرد که زیبایی به رژیم و تمرینات سخت و طاقت‌فرسا نیست بلکه کافی است کمی اعتدال داشته باشیم و محصولات مراقبتی مناسب پوستمان را بشناسیم!

او چگونه به پوست خود اهمیت میدهد؟

اگر پوست حساسی دارید رعایت نکات مراقبت از پوست جوهانسون ایده خوبی برای شما خواهد بود! پوست او بسیار حساس و مستعد ابتلا به جوش است. به این دلیل پاک کردن آرایش قبل از خواب را در سلامت پوست خود بسیار ضروری می‌داند.

آرایش کردن به سبک اسکارلت جوهانسون چگونه است؟

او همیشه پاک کننده آرایش چشم خود از برند لانکوم(Lancome) که هم پاک کننده و هم نرم کننده است را به‌عنوان یک محصول نجات‌بخش همراه خود دارد! جوهانسون برای مراقبت از پوست خود از کرم روز با خاصیت ضد پیری jurlique با SPF15 استفاده می‌کند. او فاش کرده است که بعد از 16 ساعت کار زیر نور داغ پروژکتور، از پاک کننده EVE Lom با حوله داغ برای تمیز کردن پوست خود استفاده می‌کند.

رژیم غذایی اسکارلت جوهانسون چگونه است؟

او بارها و بارها تأکید کرده است که داشتن یک رژیم غذایی سالم در زیباتر دیده شدن زنان نقش بسیار مهمی دارد! شاید گمان کنید که راز زیبایی اسکارلت جوهانسون در رژیم‌های سخت و تمرینات طاقت‌فرسا نهفته است اما باید بگویم که بهتر است این تصور غلط را دور بیندازید! راز اندام ساعت شنی او فقط و فقط اعتدال و کنترل است.

۲ آذر ۱۴۰۱ ۰ دیدگاه
اشتراک گذاری

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی