۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

مزایای استفاده از اسکین اسکرابر

به این مطلب امتیاز دهید

اسکین اسکرابر یا اسکرابر پوست (به این دستگاه اتوی صورت نیز گفته می‌شود) یک دستگاه پاکسازی پوست بر پایه آب است که برای از بین بردن چربی‌ها، پوست مرده، جوش‌های سرسیاه و سایر آلودگی‌ها محیطی از سطح پوست صورت استفاده می‌شود.

این دستگاه با استفاده از امواج اولتراسوند (امواج فرا صوتی) لرزش مناسب را توسط تیغه استیل به سطح پوست مرطوب انتقال داده و با لرزش مناسب به راحتی تمام چربی‌های اضافه، جوش سرسیاه و سایر آلودگی‌ها را از نواحی مختلف صورت به خصوص نواحی اطراف بینی و چانه به راحتی خارج نموده وباعث پاکسازی و شادابی و روشن شدن پوست می‌گردد. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و بسیار مناسب پاکسازی انواع پوست‌  به خصوص پوست‌های حساس می‌باشد.

لازم به ذکر است لبه دستگاه که با پوست در تماس است بسیار صاف بوده و باعث هیچ‌گونه درد، کبودی، سوزش و خراش در سطح پوست نمی‌گردد.

استفاده مداوم از دستگاه اسکین اسکرابر می‌تواند برخی مشکلات پوستی مانند چربی زائد پوست، منافذ باز پوستی، خشکی بیش از اندازه پوست، جوش‌های سر سفید ریز، جوش‌های سرسیاه و حتی بافت کدر پوستی را به طور کامل درمان کند.

روش استفاده از اسکین اسکرابر( اتوی صورت)

برای گرفتن بهترین نتیجه از اسکین اسکرابر باید حتما روش و زاویه درست استفاده از دستگاه را بدانید. زاویه مناسب دستگاه با سطح پوست ۴۵ درجه است. اما نحوه در دست گرفتن و حرکت دستگاه بستگی به استفاده و نتیجه مورد نظر شما دارد.

حرکت دادن دستگاه به یک جهت روی پوست به طور مداوم باعث لایه برداری از پوستتان می‎شود و چربی و آلودگی‌ها را از پوست جدا می‌کند. حرکت دادن دستگاه اسکین اسکرابر به سمت بالا (از پشت تیغه دستگاه) باعث افزایش جذب لوسیون‌ها و کرم‌های پوستی به بافت پوستتان می‌‎شود. بعد از چند بار استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر متوجه لطافت و نرمی پوستتان نسبت به قبل خواهید شد.

استفاده از اسکین اسکرابر
حرکت دادن دستگاه به یک جهت روی پوست به طور مداوم باعث لایه برداری از پوستتان می‎شود و چربی و آلودگی‌ها را از پوست جدا می‌کند.

حین استفاده از اسکین اسکرابر آن را برای مدت طولانی روی یک ناحیه از پوست نگه ندارید و دائما دست در حال حرکت باشد. ثابت نگه داشتن طولانی دستگاه روی یک نقطه از پوست ممکن است موجب قرمزی آن ناحیه از پوست شود. استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر به افرادی که پوست خیلی خشک و حساسی دارند پیشنهاد می‌شود. افراد با پوست حساس و خشک ممکن است نتوانند هر روشی را برای لایه برداری پوستشان امتحان کنند. ولی دستگاه اسکین اسکرابر با لایه برداری بر پایه آب برای این افراد خیلی مناسب و کارآمد می‌باشد.

فواید اصلی اسکین اسکرابر (اسکرابر پوست)

استفاده راحت و بهداشتی:

برخلاف سایر دستگاه‌‎های لایه بردار و شوینده که با روش‌های تهاجمی به پوست حمله می‌کنند و یا ممکن است محل تجمع باکتری باشند. این دستگاه استفاده‌ای به شدت راحت دارد. بعد از هر بار مصرف با استفاده از دستمال یا پنبه و الکل تیغه دستگاه را تمیز کنید تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

افزایش شدید جذب و تاثیرگذاری کرم‌های پوستی

کرم‌ها، سرم‎‌ها و محصولات مراقبت پوستی شامل مواد تقویت پوستی زیادی هستند. هزینه زیادی هم صرف خریداری این محصولات می‌شود. پس بهترین کار این است که از جذب این مواد مفید توسط پوستمان تا حداکثر میزان ممکن مطمئن شویم. در بعضی موارد افراد بدون شستشو و لایه برداری پوست از کرم‌ها و محصولات مراقبت پوستی استفاده می‌کنند، شاید بعد از مدتی از کرم‌ها نا راضی باشند و تصورشان این باشد که تغییری در کیفیت پوستشان ایجاد نشده. دلیل این موضوع این است که در این حالت کرم‌ها فقط روی سطح پوست می‌‎نشینند و هیچ نفوذی به بافت‌های پوستی صورت نگرفته. پس بهتر است قبل از استفاده از این محصولات ابتدا سطح پوست را کاملا تمیز و پاکسازی نمایید.

اسکین اسکرابر
کرم‌ها، سرم‎‌ها و محصولات مراقبت پوستی شامل مواد تقویت پوستی زیادی هستند.

همچنین دستگاه اسکین اسکرابر (اتوی صورت)دارای حالت Nutrition یا تغذیه پوست می‌باشند که در این حالت بار یون‌های منفی به سطح پوست جاری شده و باعث جذب چند برابری محصولات مراقبت از پوست می‌‌شود. اگر بخواهید بییشتر راجع به این موضوع بدانید باید توضیح دهیم که غشای سلولی سطح زیرین پوست دارای بار الکتریکی مثبت می‌باشد زمانی که سطح پوست به محصولات مراقبتی آغشته شود در صورت باردار شدن این محصولات با یون‌های منفی قابلیت جذب آن‌ها توسط سلول‌های زیرین پوست چند برابر شده و این دقیقا همان کاری است که آیون ماساژورها انجام می‌دهند. استفاده از دستگاه‌های آیون ماساژور یا اسکین اسکرابر‌هایی که این قابلیت را دارا می‌باشند علاوه بر کاهش هزینه‌های مراقبت از پوست اثر بخشی انواع کرم‌ها را نیز افزایش می‌دهند.

کاهش هزینه‌های مراقب از پوست:

استفاده از دستگاه اسکین اسکرابر هزینه‌های مراقبت از پوست را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد به طوری که تقریبا به دستگاه دیگری برای لایه برداری و استعمال کرم‌ها احتیاج نخواهد بود. نگه داری از این دستگاه آسان است و عموما دارای باطری قابل شارژ می‌باشند و نیازی به خریداری و جایگزین کردن سری یا قطعه‌ای از دستگاه نخواهید داشت.

مناسب پوست‌های حساس:

افراد با پوست حساس عمده‌ترین گروه مصرف کننده از این دستگاه محسوب می‌‎شوند. بر خلاف سایر دستگاه‌های لایه بردار‎ی به صورت  تهاجمی و میکرودرم، میزان فشار و لایه برداری این دستگاه بر پوستتان توسط دست خودتان کنترل می‎شود. در هنگام استفاده از دستگاه باید به زاویه مناسب تیغه اسکرابر با صورت توجه نمود و تقریبا در زاویه 45 درجه باشد و حتما در از اسکرابر بر روی سطح خیس و مرطوب استفاده نمود. با رعایت این موارد می‌توان از این دستگاه برای لایه برداری پوست‌های حساس بدون هیچ گونه آسیب و نگرانی استفاده نمود.

نکات ایمنی استفاده از اسکین اسکرابر (اسکرابر پوست):

از اسکین اسکرابر (اتوی صورت) روی پوست‌های آسیب دیده و پوسته پوسته شده استفاده نشود:

همان طور که گفته شد برای استفاده از دستگاه باید پوستتان مرطوب یا خیس باشد. پوستی که پوسته پوسته شده باشد به شدت خشک و بی‌آب است. در این صورت با استفاده از تونر‎های فاقد الکل رطوبت لازم را به پوست بدهید و بعد از آن می‌‎توانید از این دستگاه برای لایه برداری استفاده کنید.

اتوی صورت
پوستی که پوسته پوسته شده باشد به شدت خشک و بی‌آب است.

برای خرید این محصول مراقبت از پوست هیجان‌انگیز وارد فروشگاه کیوت اسکین شوید.

دستگاه مناسب استفاده روزانه نیست:

با اینکه لایه برداری دستگاه بسیار ملایم است و ار انواع تهاجمی لایه برداری پوست نمی‎باشد، باید توجه کنید لایه برداری روزانه موجب لایه برداری بیش از اندازه از پوست می‎شود. پوست شما بعد از لایه برداری احتیاج به زمانی برای بازسازی دارد. بهترین میزان استفاده از این دستگاه حدود یک تا بار در هفته می‎باشد.

۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی