عوارض استفاده از قرص‌های چاقی
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶ دیدگاه admin

عوارض استفاده از قرص های چاقی برای پوست و مو

3.5/5 - (2 امتیاز)

 قرص‌های چاق کننده یکی دیگر از قرص‌هایی می‌باشد که بسیاری از افراد در مورد عوارض استفاده از قرصهای چاقی اطلاعاتی ندارند و به همین دلیل کسانی که به دنبال اندامی زیبا هستند از این قرص‌ها استفاده می‌کنند. افراد زیادی وجود دارند که بیش از اندازه لاغر می‌باشند و به همین دلیل به دنبال راهکاری هستند تا اندام خود را زیباتر کنند و مقداری چاق‌تر شوند، این دسته از افراد از قرص چاقی استفاده می‌کنند تا به اندام ایده آل خود برسند، آن‌ها اگر عوارض استفاده از قرص‌ افزایش وزن را بدانند بدون شک از این کار منصرف می‌شوند و ترجیح می‌دهند برای چاق شدن به نزد پزشکی که تجربه بیشتری در این مورد دارد بروند تا دچار عوارض قرص‌های چاقی نشوند.

قرص‌ چاقی چیست و چگونه کار می‌کنند؟

قرص‌های چاقی یا “قرص‌های افزایش وزن”، معمولاً شامل ترکیباتی هستند که به شما کمک می‌کنند وزن بیشتری بگیرید. این ترکیبات معمولاً شامل موادی هستند که مصرف غذای شما را افزایش می‌دهند، مانند کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها.

قرص افزایش وزن
این محصولات اشتهای افراد را بسیار بیشتر می‌کند و به همین دلیل موجب می‌شود که افراد وزن بیشتری داشته باشند.

برخی از این قرص‌ها شامل ترکیباتی هستند که افزایش اشتها را به شما می‌دهند و برخی دیگر از ترکیباتی که باعث افزایش متابولیسم شما می‌شوند. با این حال، این قرص‌ها نباید به عنوان راه‌حلی برای افزایش وزن استفاده شوند، مگر در مواردی که نیاز به افزایش وزن وجود دارد و تنها با مشورت پزشک استفاده شود

قرص‌ چاقی یکی از محصولات بسیار جدیدی می‌باشد که امروزه به وسیله برخی از شرکت‌های داروساز تولید می‌شود و برای اینکه وزن افراد را زیادتر کنند این محصول را بسیار تبلیغ می‌نمایند. این محصولات اشتهای افراد را بسیار بیشتر می‌کند و به همین دلیل موجب می‌شود که افراد وزن بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تاثیر چاقی بر پوست؛ 

یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید عوارض قرص‌های چاقی می‌باشد، چرا که عوارض استفاده از قرص‌های چاقی جبران ناپذیر می‌باشد و اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از این قرص‌ها استفاده می‌کنید باید به خوبی با عوارض قرص‌ افزایش وزن آشنایی داشته باشید.

برای اینکه اطلاعات شما در مورد عوارض استفاده از قرص‌های چاقی بیشتر شود در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می‌دهیم تا در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید.

قرص‌های چاقی یا “قرص‌های افزایش وزن”، معمولاً شامل ترکیباتی هستند که به شما کمک می‌کنند وزن بیشتری بگیرید.

قرص‌های چاقی مورد تأیید وزارت بهداشت نیستند و مسئولیت نظارت بر این مکمل ها به عهده سازمان دارو و غذا است. شما علاوه بر اینکه زمان انتخاب باید مطمئن شوید قرص های چاقی مورد تأیید سازمان دارو و غذا هستند، باید در مورد مواد تشکیل دهنده این قرص‌ها نیز اطلاعات کافی کسب کنید.

هم اکنون هیچ فهرستی از قرص های چاقی مورد تأیید وزارت بهداشت وجود ندارد و به همین خاطر شما باید از طریق داروخانه از قرص های چاقی مورد تأیید سازمان دارو و غذا اطلاعات کسب کنید.

داروها و قرص‌ها را بدون تجویز پزشک مصرف نکنید

در ابتدای امر ما توصیه می‌کنیم هیچ کدام از داروها و قرص‌های مربوط به زیبائی را بدون تجویز پزشک مصرف نکنید، زیرا وجود عوارض می‌تواند برای شما باعث به وجود آمدن مشکلات و ناگواری‌های بسیار شود.

در صورتی ‌که پزشک مصرف آن‌ها را برای شما تعیین کرده باشد، قادر به استفاده از آن‌ها هستید. هرچند که اگر آگاهی بیشتری در زمینه عوارض قرص چاقی صورت داشته باشید، آن را با احتیاط از آن مصرف خواهید کرد.

به پوستت جون تازه بده

آیا بهترین قرص چاقی در افزایش وزن مؤثر است؟

امروزه به دلیل اینکه بازار از محصولاتی که به‌صورت بی‌کیفیت و تقلبی اشباع شده است پیداکردن بهترین قرص چاقی برای افزایش وزن کمی دشوار است. بهترین قرص چاقی را می‌توان مکمل تقویت‌کننده اشتها  دانست که پروتئین، مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند و در نهایت پیام‌هایی را برای تحریک عضلات و اندام‌های می‌فرستد تا افزایش وزن صورت بگیرد.

معرفی عوارض استفاده از قرص‌های چاقی 

همانطوری که بیان کردیم عوارض استفاده از قرص‌های چاقی جبران ناپذیر می‌باشد و افرادی که از آنها استفاده می‌کنند بدون شک از مصرف آنها بعد از مدتی پشیمان می‌شوند. ترکیباتی که در این قرص‌ها وجود دارد موجب می‌شود که فرد اشتهای بیشتری به دست آورد و مواد غذایی بیشتری را به بدن خود برساند.

استفاده کردن از این قرص‌ها برای کسانی که تنها می‌خواهند نقطه خاصی از بدن خود را چاق کنند اصلا مناسب نمی‌باشد و به همین دلیل بهتر است از آنها استفاده نکنند.

همچنین یکی از مهمترین عوارض قرص‌های چاقی این است که بدن شما به خوردن غذای زیاد عادت ندارد و زمانی که شما غذای زیادی را به بدن می‌رسانید بدن تعجب می‌کند و واکنش‌های جبران ناپذیری را نشان می‌دهد. برخی از مهمترین عوارض استفاده از قرص‌های چاقی عبارت می‌باشد از :

استفاده کردن از این قرص‌ها برای کسانی که تنها می‌خواهند نقطه خاصی از بدن خود را چاق کنند اصلا مناسب نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست در میانسالی و پیری

۱. افزایش حجم چربی‌های بدن 

یکی از مهمترین عوارض استفاده از قرص‌های چاقی این است که بدن شما چربی‌های زیادی را تولید می‌کند و این چربی‌ها شاید هرگز دیگر از بین نروند. ترکیباتی که در این قرص‌ها وجود دارد بسیار قوی می‌باشد و به همین دلیل موجب می‌شود چربی‌های زیادی در بدن تولید شود.

زمانی که چربی‌های بدن افزایش پیدا کند بدون شک کبد شما دچار مشکل خواهد شد و اختلالاتی در آن به وجود می‌آید، بر این اساس شما باید به طور مداوم به درمان کبد خود بپردازید. کبدهای چرب بیماری‌های دیگری را هم برای افراد همراه دارند که موجب می‌شود سیستم کلی و عمومی بدن دچار اشکال شود و سلامتی فرد در خطر بیفتد. 

۲. تورم 

اگر به دنبال دیگر عوارض استفاده از قرص‌های چاقی می‌باشید باید بدانید که این قرص‌ها موجب می‌شوند فرد دچار تورم شود و خودش بر این باور باشد که چاق‌تر شده است. تورم یکی دیگر از مهمترین عوارض قرص‌ افزایش وزن می‌باشد که به آن باید دقت بسیاری داشته باشید تا دچار نشوید.

کورتون‌هایی که در این قرص‌ها وجود دارد سدیم بسیاری را جذب می‌کند و پتاسیم بدن را دفع می‌کند، به همین دلیل استفاده کردن از نمک موجب می‌شود که فرد بیش از اندازه تورم داشته باشد.

۳. پوک استخوان 

همانطوری که بیان کردیم قرص‌های لاغری کورتون بسیاری دارند و به همین دلیل از جمله مهمترین عوارض استفاده از قرص‌های چاقی این می‌باشد که کورتون بسیاری به بدن وارد می‌شود.

زمانی که کورتون وارد بدن شود از فعالیت های سلول‌هایی که در استخوان سازی نقش دارند جلوگیری می‌کند و به همین دلیل کلسیم‌هایی که در استخوان‌ها وجود دارد برداشته می‌شود، همچنین باید بدانید در روده هم کلسیم وجود دارد که از جذب آن در روده هم جلوگیری می‌نماید. بر این اساس باید بدانید کورتون یکی از مهم‌ترین عوارض قرص‌های چاقی به شمار می‌رود که بسیار باید مراقبت آن باشید.

عوارض استفاده از قرص‌های چاقی
بر این اساس باید بدانید کورتون یکی از مهم‌ترین عوارض قرص‌های چاقی به شمار می‌رود که بسیار باید مراقبت آن باشید.

عوارض استفاده از قرص‌های چاقی کورتون بدن را بسیار بیشتر می‌کند و کورتون یکی از مهمترین قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد این است که از حضور کلسیم در استخوان‌ها و روده جلوگیری می‌کند، به همین دلیل کلسیم بدن در خون جریان پیدا می‌کند و این دو فرایند موجب می‌شوند که فرد دچار پوکی استخوان شود، بنابراین باید بدانید بسیاری از افرادی که دچار پوکی استخوان شده‌اند به دلیل عدم جذب کلسیم کافی در بدن به این درد دچار شده‌اند و کورتون یکی از عوامل مهم در نرسیدن کلسیم به بدن می‌باشد، و در دسته بندی عوارض استفاده از قرص‌های چاقی این مورد وجود دارد.

۴. مشکلات چشمی

یکی دیگر از عوارض استفاده از قرص‌ افزایش وزن به دلیل کورتون که درون آنها وجود دارد این است که، موجب آب مروارید در چشم می‌شود. بر این اساس باید بدانید که کورتون یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این قرص‌ها می باشد که بسیار ضرر دارد و نه تنها از حضور کلسیم در بدن جلوگیری می‌کند، بلکه فرد را دچار مشکلات چشمی و آب مروارید هم می‌نماید.

عوارض استفاده از قرص‌های چاقی
یکی دیگر از عوارض استفاده از قرص‌ افزایش وزن به دلیل کورتون که درون آنها وجود دارد این است که، موجب آب مروارید در چشم می‌شود.

۴. تاخیر در رشد کودکان

بسیاری از خانواده‌ها اشتباه بزرگی انجام می‌دهند و می‌خواهند به کودکان خود که لاغر هستند از این قرص‍ها بدهند تا آنها مقداری چاق‌تر شوند، این دسته از خانواده‌ها باید بدانند این قرص‌ها نه تنها کودکان آنها را چاق‌تر نمی‌کند، بلکه بدن آنها را بسیار ضعیف‌تر می‌کند و به همین دلیل در برابر هر بیماری مقاومتی نشان نمی‌دهند و سریعا بیمار می‌شوند، همچنین باید بدانید رشد آنها به سختی انجام می‌شود و در قد، ذهن و … رشد نمی‌کنند.

به همین دلیل بسیار باید مراقب این عوارض استفاده از قرص‌های چاقی باشید و آنها را به هیچ وجه به کودکان و نوجوانان خود ندهید، چرا که مصرف آنها بیش از اندازه خطرناک می‌باشد و عوارض جبران ناپذیری در عوارض استفاده از قرص چاقی برای کودکان وجود دارد.

۵.اختلال حافظه 

به دلیل وجود کورتون در قرص‌ افزایش وزن ، فعالیت‌هایی که مربوط به یادگیری و استعداد ذهنی می‌باشد به خوبی انجام نمی‌شود و افرادی که از این قرص‌های لاغری استفاده می‌کنند به اختلال حافظه دچار می‌شوند. بسیاری از افراد در مورد عوارض قرص‌های لاغری در این مورد اطلاعاتی ندارند و به همین دلیل از آنها مصرف می‌کنند، در صورتی که شما باید بدانید هر قرصی عوارض دارد و عوارض استفاده از قرص‌های چاقی هم زیاد می‌باشد و به همین دلیل باید از خوردن آنها خودداری کنید.

بی خوابی

برخی از قرص‌های چاقی ممکن است باعث اختلال در خواب شود. این عوارض می‌تواند تأثیری بر سلامت کلی شخص داشته باشد و باعث کاهش کیفیت زندگی شخص می‌شود.

در اکثر قرص های چاقی، مقدار زیادی کافئین و افدرین وجود دارد که با تاثیر بر افزایش ضربان قلب، سبب افزایش چربی سوزی خواهند شد. این مواد اما سبب ایجاد بی‌خوابی در افراد می‌شود. کم خوابی در افراد، عوارض گوناگونی را به وجود می‌آورد و خود عاملی بر ایجاد افزایش وزن خواهد بود.

بی‌خوابی همچنین سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد که در طی آن، بیماری های مزمنی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا به سراغ افراد می‌آیند.

بی‌خوابی همچنین سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد که در طی آن، بیماری های مزمنی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا به سراغ افراد می‌آیند.

افزایش خطر بروز عفونت‌ها

مصرف قرص‌های چاقی ممکن است باعث افزایش خطر بروز عفونت‌ها شود، به خصوص در مواردی که ایمنی شما ضعیف است.

راه‌های پیشگیری از عوارض قرص‌های چاقی

مشورت با پزشک:

قبل از شروع هر نوع قرصی برای افزایش وزن، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما می‌تواند شما را راهنمایی کند که آیا استفاده از قرص‌های چاقی برای شما مناسب است یا خیر. اگر شما قرص‌های چاقی بدون مشورت با پزشک مصرف کنید، ممکن است عوارض جانبی جدی داشته باشید. بهتر است هرگز قرص‌های چاقی را بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید.

استفاده از قرص‌هایی با مواد طبیعی:

اگر شما تصمیم به مصرف قرص‌های چاقی گرفته‌اید، بهتر است از قرص‌هایی با مواد طبیعی استفاده کنید. این قرص‌ها معمولاً از موادی مانند گیاهان طبیعی ساخته شده‌اند و عوارض کمتری دارند.

بیشتر بخوانید: راهکار چاق شدن صورت؛ 

تغذیه‌ی سالم:

بهترین راه برای افزایش وزن، تغذیه‌ی سالم است. بهتر است در تغذیه‌ی خود به مصرف مواد غذایی سالم توجه کنید. مصرف مواد غذاییی مانند میوه‌ها، سبزیجات، ماهی و گوشت سفید، در کنار ورزش منظم، می‌تواند به افزایش وزن کمک کند.

بسیاری از اوقات برای رسیدن به وزن ایده‌آل‌تان باید از یک برنامه غذایی برای چاق شدن پیروی کنید. اگر می‌خواهید وزن اضافه کنید، بسیار مهم است که این کار را به درستی انجام دهید و از یک برنامه غذایی برای چاق شدن پیروی کنید. مصرف نوشابه و دونات و بستنی و فست فودها ممکن است شما را «چاق» کند؛ اما در عین حال می‌تواند شما را «بیمار» هم بکند.

اگر می‌خواهید وزن اضافه کنید، بسیار مهم است که این کار را به درستی انجام دهید و از یک برنامه غذایی برای چاق شدن پیروی کنید.

استفاده از تمرینات ورزشی:

ورزش‌های منظم می‌توانند به شما کمک کنند که وزن خود را به‌صورت سالم و طبیعی افزایش دهید. بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و تمریناتی را که برای شما مناسب است، شروع کنید. ورزش منظم یکی از مهم‌ترین مراحل برای افزایش وزن است. اما مانند کاهش وزن، افزایش وزن نیز باید بخشی از یک برنامه جامع باشد.

بهترین راه افزایش وزن یا «چاق شدن» داشتن یک برنامه ورزشی مناسب است. شاید این موضوع در ابتدا مثل یک پارادوکس (تناقض) به نظر برسد؛ چراکه ورزش کالری سوزی دارد و همیشه انتخابی برای لاغر شدن است، اما حقیقت این است که برنامه ورزشی برای چاق شدن به شما کمک زیادی خواهد کرد.

دقت داشته باشید که راه سالم‌تر و منطقی برای افزایش وزن استفاده از رژیم غذایی است.در نهایت، با توجه به عوارض جانبی و خطراتی که با استفاده از قرص‌های چاقی همراه است، بهتر است قبل از شروع هر نوع درمان، با پزشک خود مشورت کنید. به دنبال رژیم غذایی سالم و ترک عادت‌های نامناسب و افزایش فعالیت بدنی، می‌تواند به شما کمک کند تا به طور طبیعی و بدون عوارض جانبی وزن خود را کنترل کنید.

قرص‌های چاقی چیست؟

قرص‌های چاقی یا “قرص‌های افزایش وزن”، معمولاً شامل ترکیباتی هستند که به شما کمک می‌کنند وزن بیشتری بگیرید. این ترکیبات معمولاً شامل موادی هستند که مصرف غذای شما را افزایش می‌دهند، مانند کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها. برخی از این قرص‌ها شامل ترکیباتی هستند که افزایش اشتها را به شما می‌دهند و برخی دیگر از ترکیباتی که باعث افزایش متابولیسم شما می‌شوند.

آیا قرص های چاقی موجب مشکلات چشمی میشود؟

یکی دیگر از عوارض استفاده از قرص‌ افزایش وزن به دلیل کورتون که درون آنها وجود دارد این است که، موجب آب مروارید در چشم می‌شود. بر این اساس باید بدانید که کورتون یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این قرص‌ها می باشد که بسیار ضرر دارد و نه تنها از حضور کلسیم در بدن جلوگیری می‌کند، بلکه فرد را دچار مشکلات چشمی و آب مروارید هم می‌نماید.

آیا برنامه ورزشی موجب چاقی میشود؟

بهترین راه افزایش وزن یا «چاق شدن» داشتن یک برنامه ورزشی مناسب است. شاید این موضوع در ابتدا مثل یک پارادوکس (تناقض) به نظر برسد؛ چراکه ورزش کالری سوزی دارد و همیشه انتخابی برای لاغر شدن است، اما حقیقت این است که برنامه ورزشی برای چاق شدن به شما کمک زیادی خواهد کرد.

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

16 دیدگاه برای عوارض استفاده از قرص های چاقی برای پوست و مو

اولا تشکر از معلومات مفید تان …من دو سال پیش از قرص های چاقی استفاده می کردم وقتی که از اضرارش باخبر شدم دیگر ازش استفاده نکردم … تاثیرات این دوا تا چی مدت در بدنم میمانه؟؟؟؟؟

اصلا توصیه نمیکنم من خوردم ۴ کیلو اضافه کردم ولی زانو درد شدید و استخون درد شدید گرفتم الانم میگن کلیه ام سنگ یا شن داره قبل از خوردن این قرص سالم سالم بودم .اصلا نخورید نمی ارزه

منم قرص چاقی صورت استفاده کردم وقتی گذاشتم کنار زانو درد شدیدی گرفتم که هنوزم درگیرشم

منم قرص چاقی صورت استفاده کردم وقتی گذاشتم کنار زانو درد شدیدی گرفتم که هنوزم درگیرشم

کامنتی ک میزارم واستون حداقل یکسال و نیم از تجربه استفاده از قرص های چاقی هستش ،
من حدود یکسال از قرص های پاور سیستم که آمریکایی هستش و تو بازار هم به عنوان بهترین حجم دهنده ها ((قرص های چاقی)) معرف حضور هست خوردم ، ک اون موقع یعنی پارسال((۱۴۰۰)) بسته‌ای ۶۰ عددی به قیمت ۴۲۰ هزار تومن بود ، و باشگاه هم میرفتم و بکوب هم ورزش میکردم ، ولی متاسفانه تا قرصا رو میخوردی اشتها داشتی و چاق بودی ۱ هفته ۱۰ روز ک نمی خوردی دیگ اشتها نداشتی گشنت نمیشد ، اگ چیزیی میخواستی بخوری زیر. دلت میزد ، نکته دوم اینکه این قرص ها فقط شکم گنده میکنن یعنی بازو این چیزا اصلا فقط شکم و کون ، و نکته دیگ اینکه به صورت عجیب غریب لپ در میارید و صورتتون یهو یچیز عجیب میشع حتی واسه خودتون ، در نهایت اینکه سعی کنید از این چیزا نخورید ، بجاش با ویتامین و اینجوری چیزا وزن بگیرید و یا از برنامه غذایی و شربت های اشتها آوری ک دارو خونه ها میفروشند استفاده کنید ،

.. . بنظر میرسد بشر یکبار و در حدود صد سال پیش در باره ی مواد مخدر و محرک تحقیق کرده و آن را به حال خود واگذار کرده .. ! چرا که اکثر اطلاعاتی که از پیشرفته ترین سایتها جستجو میکنیم همان چیزهاییست که پدربزرگ‌ها و قدیمی ها که تحصیلاتی هم نداشتند عنوان می‌شود اینکه باعث لاغر شدن می‌شود و باید بیشتر آب و غذا خورد ..و اطلاعات سنتی که در همه ی ده کوره ها وجود داردو آنچه در فوق تخصص های این جریان شنیده می‌شود واحد است خود نوعی فرایند قابل ذکر و تعمل برانگیز است … امیدوارم با آزمایشات و تحلیل‌ها و بررسی های آگاهانه و بدور از چرندیات ناآگاهانه که متاسفانه در کشور ما مراکز و کمپین‌های کنترل و ترک اینگونه مواد را به دست دارند بشود نگاهی تازه و معلوماتی جدید به جهت کاهش عوارض مصرف در خود فرد و خانواده و اجتماع به دست آورد تا در کنترل این جریان بتوانیم الگو باشیم .. شاید بدلیل تجربه ی طولانی خودم در این فرایند بتوانم مطالب جدیدتر و عنوان نشده و قابل استفاده تری برای جوانان و مصرف کنندگان این مواد ارائه کنم .

دوستان من ۷ ساله درگیر قرص چاقی افزایش وزن بودم هیچی نسیبم نشد هیچ عفونت کلیه و زخم معده گرفتم فقط از من به شما نصیحت نکنید به جای قرص چاقی هر روز صبحانه شیر با یه قاشق غذا خوری خاک شیر رو با عسل شیرین کنید معجزه میکنه واسه چاقی سریم وزن میگیرید

سلام.منم چند سال پیش از قرص چاق کننده استفاده کردم میگفتن عالیه هم برای صورت هم بدن…ولی متاسفانه فقط و فقط شکم آوردم و الان بعد چند سال هنوز شکمم آب نشده ..و پشیمونم.تمام این تبلیغات ک میکنن ضرری ک داره بیش از منفعتشه..من ک چاق نشد بدنم فقط شکم آوردم…دوستمم استفاده کرد چاق شد و شکم آورد .یعنی این شکم آوردن با خوردن این قرصای چاق کننده از هر نوع مارکی ردخور نداره…استفاده نکنید.

ناشتو میشه خورد وزن گرفت

اصلا از قرص های چاقی استفاده نکنید من حدود دو ماه استفاده کردم تقریبا۴،۵کیلو وزنم بیشتر شد ولی وقتی دیگه استفاده نکردم از قبلا وزنم کمتر شد تا یک ماه همش حالت تهوع داشتم وهیچ چیزی نمیتونستم بخورم، از همون موقع ریزش موی شدید گرفتم وشبا هم اصلا خواب راحتی ندارم و توی پاهام احساس سستی پ بی قراری میکنم

من 5سال استفاده کردم والان نمی‌خورم ودرکیرم حالت تهوع شکم وکلیه درد پوست پوست شدن صورتم پذیرش موی سرم وبی اشتهایی غیرقابل بیان وبی حالی وسستی پا

سلام من قرص گین اپ مصرف میکنم الان چن روزی هست درد معده دارم‌،بنظرتون کنار بزارم ؟؟

عزیزم بهتره حتما با پزشک متخصص مشورت کنید

سلام .من یه مدت طولانی از قرص های چاقی مصرف کردم الان حالم خیلی بده آزمایش دادم اندسکوپی گرفتم همش میگن هیچیت نیست و فقط ویتامین بدنت کمه ولی من از داخل داغونم کرده چیزی نمیتونم بخورم سیگاری بودم نمیتونم سیگارم بکشم همیشه حالت تهوع دارم .درد شدید پاهام .کلا فک کنم بمیرم .یه لطفی بکنین کسی راه چاره ای داره بهم بگه که چیکار کنم من سر کار هستم و خیلی دورم فعلا نمیتونم برگردم برم دکتر

داداش برو دکتر ارتوپد براش توضیح بده چی خوردی یه دکتر داخلی هم برو منم درد شمارو داشتم نمردم ولی واقعا پشیمونی رو لمس کردم

سلام من عوارض این داروها روبعد یک سال دارم پوکی استخوان وپوسته پوسته شدن صورت خواهش میکنم استفاده نکنید یه وقت متوجه میشد که فایده نداره

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی