۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ۰ دیدگاه admin

صورت تمیز، کاهش ریسک ابتلا به کرونا

به این مطلب امتیاز دهید

در آشفته احوال بیماری کرونا همواره تأکید بر این مورد است که از لمس صورت پرهیز شود اما این موضوع چگونه امکان‌پذیر است؟ واضح است که بیش از 90 درصد ارتباط دست با صورت به خاطر خاراندن نواحی مختلف آن است و اگر بتوان از خارش لحظه‌ای صورت کم کرد می‌توان میزان لمس آن را کاهش داد که این خود سبب پایین آمدن شانس مبتلا شدن به این بیماری منحوس می‌شود. اما سؤال اصلی این است که چگونه می‌توان از خارش‌های صورت کم کرد؟ بدون شک تمیز بودن پوست صورت و تداوم این پاکیزگی موجب می‌شود تا بسیاری از خارش‌های لحظه‌ای به وجود نیایند. اما مهم‌ترین نکته، تداوم پاکیزگی پوست است که در ادامه به صورت مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم.

  • بررسی عوامل تحریک کننده لمس صورت

  • راهکاری ساده برای تمیز کردن پوست صورت بدون لمس آن!
    کرونا

بررسی عوامل تحریک کننده لمس صورت

عوامل تحریک کننده مختلفی در روز باعث می‌شود تا شما به صورت و یا اجزای آن دست بزنید. اکثر این تماس‌ها به دلیل کثیفی پوست است که در ظاهر صورت دیده نمی‌شود اما در لایه‌های زیرین سبب خارش آن می‌گردد. به طور مثال یکی از بیشترین جاهایی که با دست لمس می‌شود کناره‌های بینی است چون کمتر به طور صحیح مورد شست‌وشو قرار می‌گیرد و جزء نقاطی است که بیشترین تماس دست را دارد. یکی دیگر از عوامل تحریک کننده که موجب لمس صورت می‌شود عادت است، بسیاری از افراد عادت دارند در هنگام صحبت کردن دست خود را روی صورت خود بگذارند.

طبق نظر پزشکان، استفاده از دستکش به خاطر جلوگیری از لمس صورت توصیه می‌شود اما هر چقدر هم این موضوع بازدارنده باشد اما به دلیل تکرار خارش‌ها این امکان وجود دارد که به صورت ناخودآگاه دست خود را به صورت بزنید. پس می‌توان این‌گونه بیان کرد که تمیز کردن پوست صورت می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده دست زدن به صورت باشد. بهتر است به این نکته توجه شود که منظور از صورت تمیز صورتی است که تداوم پاکیزگی در آن همواره برقرار باشد، در واقع با یک شست‌وشو ساده در روز نمی‌توان این انتظار را داشت که صورت همواره تمیز باشد و احساس خارش در آن به وجود نیاید.

[su_panels panels_color=”#ededfa” border_color=”#22304b”]

تصور کنید شما به راحتی و روزانه پوست صورت خود را با دستگاه فیس براش تمیز کنید آنگاه چند درصد امکان دارد که صورت شما به خارش‌های لحظه‌ای دچار شود؟ مسلماً مقدار آن بسیار کمتر از گذشته خواهد بود و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر از هر زمانی به صورت خود دست نزنید و احتمال ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهید.

[/su_panels]

یکی از بهترین راه‌ها برای تمیز کردن پوست به صورت مداوم و مؤثر استفاده از دستگاه‌های خانگی پاک‌سازی پوست است. این دستگاه‌ها باعث می‌شود تا پوست صورت، به صورت کامل و مؤثر مورد شست‌وشو و پاک‌سازی قرار گیرند و از طرفی این پاک‌سازی تداوم بیشتری هم داشته باشد. در ادامه بیشتر در مورد مزایای این دستگاه‌ها و ارتباط آن با کاهش ریسک ابتلا به کرونا صحبت می‌کنیم.

به پوستت جون تازه بده

راهکاری برای تمیز کردن پوست صورت بدون لمس صورت

بهترین دستگاه کمکی برای پاک‌سازی پوست دستگاه فیس براش است زیرا باعث می‌شود تا دست به صورت مستقیم با پوست صورت برخورد نداشته باشد، این موضوع در این برهه از زمان که درگیر بیماری کرونا هستیم بسیار حیاتی است. از طرفی دستگاه فیس براش می‌تواند نقاط ریز و نهان در صورت را که نمی‌توان با دست به خوبی آن‌ها را مورد شست‌وشو قرار داد پاک‌سازی کند. دستگاه فیس براش راهکاری ساده برای تمیز کردن پوست است که مانع از برخورد دست با صورت می‌شود از طرفی سهولت انجام پاک‌سازی با این دستگاه یک عامل مؤثر دیگر در انجام پاک‌سازی روزانه پوست می‌باشد.

 لحظه‌ای درنگ

تصور کنید شما به راحتی و روزانه پوست صورت خود را با دستگاه فیس براش تمیز کنید آنگاه چند درصد امکان دارد که صورت شما به خارش‌های لحظه‌ای دچار شود؟ مسلماً مقدار آن بسیار کمتر از گذشته خواهد بود و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر از هر زمانی به صورت خود دست نزنید و احتمال ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهید.

کرونا

همیشه کارهایی وجود دارند که به صورت غیرمستقیم به شما کمک می‌کنند تا عوامل به وجود آورنده یک بیماری را از بین ببرید و یا میزان آن‌ها را به صورت قابل توجهی کاهش دهید. تمیزی پوست صورت و پاک‌سازی صورت یکی از کارهایی است که به صورت غیرمستقیم باعث می‌شود تا شما به صورت خود کمتر دست بزنید و در نتیجه همین موضوع ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کمتر می‌کند. اگر برایتان مهم است که کمتر به صورت خود دست بزنید و این حرکت غیرارادی را تا میزان زیادی کاهش دهید بهتر است عوامل ایجاد آن را از بین ببرید. دستگاه فیس براش به شما کمک می‌کند تا پاک‌سازی صورت خود را به بهترین شکل انجام دهید و بسیاری از عواملی که سبب می‌شود تا شما به صورت خود دست بزنید را در نطفه از بین ببرید.

پیج اینستاگرام کیوت اسکین را دنبال کنید

۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ۰ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی