بهترین روش لیفتینگ صورت
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

بهترین روش لیفتینگ صورت چیست؟

به این مطلب امتیاز دهید

لیفت صورت غیرجراحی ازجمله روش‌های رایج و پرطرفدار در درمان مشکلات پوستی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. تعداد این روش‌های درمانی بسیار زیاد است و شما می‌توانید با تجویز پزشک خود، بهترین روش لیفتینگ صورت را انتخاب کنید. حذف چین‌وچروک و خطوط اضافی، درمان شلی و افتادگی پوست و کمک‌به تقویت و احیاء طبیعی پوست، ازجمله مزیت‌های مهم این روش‌های درمانی زیبایی محسوب می‌شود. همچنین در روش‌های مختلف لیفت صورت بدون نیازبه جراحی، از خطرات و عوارض ناشی‌از بیهوشی و برش‌های عمیق در پوست خلاص می‌شوید. باتوجه‌به رواج بی‌سابقه لیفتینگ صورت بین زنان و مردان سراسر دنیا، در این مطلب به بررسی کامل لیفت صورت، انواع روش‌های لیفت صورت بدون جراحی، مزایا و نتایج آن و همچنین مراقبت‌های بعد از لیفت صورت می‌پردازیم.

لیفت صورت غیرجراحی چیست؟

 لیفت صورت با روش‌های غیرجراحی در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه قرار گرفته است. به این دلیل که علاوه‌بر رسیدن‌به نتایج دلخواه در جوانسازی صورت، ایمن و مؤثر نیز هستند. درواقع لیفت صورت غیرجراحی ترکیبی از روش‌های کم تهاجمی و غیرجراحی است که برای جوان‌سازی و شادابی ظاهر پوست طراحی شده است.

حذف چین‌وچروک و خطوط اضافی، درمان شلی و افتادگی پوست و کمک‌به تقویت و احیاء طبیعی پوست، ازجمله مزیت‌های مهم این روش‌های درمانی زیبایی محسوب می‌شود.

در مقایسه‌با لیفت صورت جراحی، این تکنیک‌ها نیازی‌به برش‌های بزرگ، بیهوشی عمومی یا بستری‌شدن در بیمارستان را ندارند. درصورت انتخاب بهترین روش لیفتینگ صورت متناسب‌با ویژگی‌های پوست خود، می‌توانید با کمترین ناراحتی و عوارض پس‌از عمل و حداقل زمان استراحت و بهبودی به نتایج ایده‌آل خود برسید. توجه داشته باشید روش لیفتینگ مناسب برای ساختار پوست شما و میزان افتادگی و شلی آن را، پزشک متخصص تشخیص خواهد داد.

به پوستت جون تازه بده

مزایای لیفت صورت غیرجراحی

  • درمانی سریع
  • حداقل عوارض
  • بدون بیهوشی عمومی
  • مقرون‌به‌صرفه نسبت‌به روش‌های جراحی

روش‌های لیفت صورت بدون جراحی

روش‌های لیفت صورت بدون نیازبه جراحی، بسیار متنوع هستند که پزشک با‌توجه‌به نوع و میزان مشکل پوست شما، ازجمله چین‌وچروک، شلی و افتادگی، یک یا چند روش درمانی را به شما پیشنهاد می‌کند. بهترین روش لیفتینگ صورت که می‌تواند شما را در رسیدن‌به ظاهری جوان و شاداب کمک کند، شامل موارد زیر است:

روش‌های لیفت صورت بدون نیازبه جراحی، بسیار متنوع هستند که پزشک با‌توجه‌به نوع و میزان مشکل پوست شما، ازجمله چین‌وچروک، شلی و افتادگی، یک یا چند روش درمانی را به شما پیشنهاد می‌کند.

تزریق بهترین روش لیفتینگ صورت

تزریق‌ها که به‌عنوان پرکننده‌های پوستی نیز شناخته می‌شوند، به پرکردن خطوط و چین‌وچروک‌ها کمک می‌کنند. این روش درمانی زیبایی، می‌تواند پوست را حجیم کرده و ظاهری جوان‌تر بدون داشتن هرگونه افتادگی یا فرورفتگی را به شما هدیه دهد.

به‌عنوان مثال، پرکننده‌هایی مانند Juvéderm مملواز اسید هیالورونیک هستند که به نواحی موردنظر صورت حجم داده، گونه‌ها را بلند و برجسته کرده و خطوط پرانتز کنار لب (خط لبخند) را پر می‌کند. باید بدانید نتایج حاصل از این روش، هم ظریف و هم طولانی‌مدت است.

اولتراپی

در اولتراپی به‌عنوان بهترین روش لیفتینگ صورت، از فناوری اولتراسوند استفاده می‌شود. درواقع اولتراپی تنها روش غیرتهاجمی و تاییدشده توسط FDA است که پوست را لیفت، یکدست و سفت می‌کند. این روش درمانی به پزشک اجازه می‌دهد تا با دقت لایه‌های بافتی پوست که هدف درمان هستند را ببیند و ارزیابی کند.

به این شکل می‌توان با اطمینان، انرژی و درمان را در جایی که بیشترین سود و نتیجه را دارد، اعمال کرد. این درمان می‌تواند بسیار مؤثر باشد، زیرا عامل مهمی در شروع یک فرآیند طبیعی برای تولید کلاژن تازه و جدید در پوست محسوب می‌شود.

تونینگ بهترین روش لیفتینگ صورت

تونینگ یک روش درمانی غیرجراحی است که با جریان میکرو به لیفت صورت و پوست می‌پردازد. این روش به‌عنوان یکی از بهترین روش لیفتینگ صورت محسوب می‌شود، زیرا جریان میکرو اثر لیفتینگ چشمگیری روی عضلات صورت و خطوط اضافی پوست دارد.

درواقع جریان میکرو فورا خطوط و چین‌وچروک‌های عمیق را پر می‌کند و باعث بهبودی پوست و همچنین، تولید کلاژن و الاستین می‌شود. درطول این روش، تمام 32 عضله صورت، با استفاده‌از میله‌های پنبه‌ای نرم که تکانه‌های الکتریکی خفیف را منتقل می‌کنند، به‌صورت فیزیکی دستکاری می‌شوند. این روش لیفتینگ بدون جراحی، درمانی بدون درد و با نتایج فوری را ارائه می‌دهد.

اسکین اسکرابر کیوت اسکین، درما اف
اسکین اسکرابر، جعبه ابزار پوست

بیشتر بخوانید: لیفتینگ صورت چیست؟

کرایولیفت بهترین روش لیفتینگ صورت

 این روش کاملاً جدید است و طرفداران زیادی دارد. کرایولیفت یک روش درمانی غیرجراحی برای جوانسازی پوست است که:

  • اسیدهیالورونیک و دی‌اکسیدکربن را مستقیماً به پوست می‌رساند.
  • دمای پوست را کاهش می‌دهد.
  • باعث تندشدن سطح گردش خون (اکسیژن‌سازی واقعی) در زیرپوست می‌شود.
  • منافذ منقبض و منبسط را با استفاده‌از اسیدهیالورونیک تنظیم می‌کند.
  • کم‌آبی پوست را درمان می‌کند.
  • التهاب پوست را کاهش می‌دهد.
  • صافی، جوانی و درخشندگی کلی پوست را به ارمغان می‌آورد.
  • برای انواع پوست، ایده‌آل است.
  • کمترین عوارض را به‌همراه دارد.

لیزر بهترین روش لیفتینگ صورت

لیزردرمانی نیز یکی از بهترین روش لیفتینگ صورت است که روشی غیرجراحی و ایمن محسوب می‌شود. لیزرهای کلاژن‌ساز به عمق پوست، در لایه بازسازی نفوذ کرده و به تقویت و شادابی آن کمک می‌کنند. درواقع این روش درمانی زیبایی با گرم‌کردن ملایم کلاژن زیر سطح پوست عمل کرده و به این شکل، تولید و گسترش کلاژن را افزایش می‌دهد. درنتیجه این فرآیند، پوست سفت‌تر شده و مویرگ‌های شکسته کوچک می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد این روش تاثیر کمتری در لیفت صورت نسبت‌به سایر درمان‌های غیرجراحی دارد.

پرکننده‌های پوستی بهترین روش لیفتینگ صورت

 فیلرهای پوستی سنگ‌بنای لیفت صورت غیرجراحی هستند. این ژل‌های تزریقی، بلافاصله حجم را به گونه‌ها، شقیقه‌ها، لب‌ها و زیرچشم بازمی‌گرداند. در این روش با پرکردن نواحی فرورفته، چین‌وچروک‌ها و سایه‌های تیره از بین می‌رود و پوست شاداب و جوان می‌شود.

پرکننده‌ها که در امتداد چین‌های نازولبیال یا خطوط ماریونت قرار می‌گیرند، می‌توانند بافت‌هایی شفاف و صاف برای ظاهری بدون چین‌وچروک ایجاد کنند. پرکننده‌های پوستی را می‌توان از چندین محصول، ازجمله اسیدهیالورونیک غنی‌از رطوبت (HA) تهیه کرد. خاصیت حجیم‌کنندگی و صاف‌کنندگی آنها می‌تواند از شش ماه تا بیش از یک سال باقی بماند.

بوتاکس بهترین روش لیفتینگ صورت

 بوتاکس یکی از بخش‌های مهم پازل لیفت صورت غیرجراحی در کاهش بی‌نظیر چین‌وچروک است. بوتاکس که اغلب برای صاف‌کردن چین‌های پیشانی، خطوط اخم و پنجه کلاغی استفاده می‌شود، روی هر چین‌وچروک پویا نیز اثر می‌گذارد. بوتاکس به‌عنوان بهترین روش لیفتینگ صورت، به‌طور موقت عضله موردنظر را شل کرده و خطوط مرتبط‌با آن را صاف می‌کند.

با وجود اینکه بوتاکس چین‌وچروک را به‌طور دائم برطرف نمی‌کند، اما بیماران طی یک تا دو هفته نتایج را مشاهده خواهند کرد. فواید بوتاکس می‌تواند سه الی شش ماه طول بکشد.

تزریق چربی

 تزریق چربی یک روش نیمه تهاجمی است که با استفاده‌از بافت چربی استخراج‌شده از طریق لیپوساکشن در ناحیه متفاوتی از بدن انجام می‌شود. این سلول‌های چربی، تمیز و پردازش شده و سپس دوباره به ناحیه موردنظر در صورت تزریق می‌شوند تا حجم صورت افزایش یابد. سلول‌های چربی زنده با بافت‌های موجود ادغام می‌شوند و خطوط جوانی را ارائه می‌کنند که تا سال‌های آینده دوام خواهند داشت.

درمان‌های بدون تزریق

 چندین روش درمانی غیرجراحی برای لیفت صورت وجود دارد که بدون هیچ‌گونه تزریقی، برای ایجاد یک چهره درخشان و جوان عمل می‌کنند. ازجمله بهترین روش لیفتینگ صورت بدون نیاز‌به تزریق، شامل لایه‌برداری شیمیایی مدرن است. این روش قابل‌اعتماد و مطمئن، به این شکل در جوانسازی پوست موثر است:

  • منافذ بزرگ را کوچک می‌کند.
  • کیفیت کلی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • درم آبریژن و میکرودرم آبریژن پوست را بازسازی و لایه‌برداری می‌کند.
  • بافت‌های خشک و آسیب‌دیده را از بین می‌برد.
  • خطوط ریز، چین‌وچروک و هایپرپیگمانتاسیون با ظاهرشدن پوست شاداب‌تر کاهش می‌یابد.
  • بافت و ظاهر پوست، در ماه‌های آینده سفت‌تر و صاف‌تر می‌شود.
 چندین روش درمانی غیرجراحی برای لیفت صورت وجود دارد که بدون هیچ‌گونه تزریقی، برای ایجاد یک چهره درخشان و جوان عمل می‌کنند.

مزایای لیفت صورت به روش غیرجراحی

لیفت صورت غیرجراحی مزایای ذاتی زیادی را به‌همراه دارد، به همین خاطر افراد زیادی از این روش‌ها برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. مزایای بهترین روش لیفتینگ صورت شامل موارد زیر است:

  • هزینه: لیفت صورت با روش‌های غیر جراحی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های جراحی است. بنابراین می‌توانید با هزینه کمتری از این درمان‌های شگفت‌انگیز بهره‌مند شوید.
  • بدون درد: یکی از مزایای مهم در مورد لیفت صورت غیرجراحی این است که حداقل ناراحتی و درد درطول درمان وجود دارد. همچنین پس‌از درمان نیز کمترین درد و دوره بهبودی را خواهید داشت.
  • حداقل زمان درمان: از آنجایی که نیازی‌به آماده‌سازی طولانی‌مدت با داروهای بیهوشی و سایر داروها نیست، لیفت صورت غیرجراحی معمولاً در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. البته باید توجه داشت زمان جلسه درمانی باتوجه‌به شرایط بیمار و روش موردنظر می‌تواند کمی متفاوت باشد.
  • حداقل زمان بهبودی: با لیفت صورت غیرجراحی و انجام بهترین روش لیفتینگ صورت، حداقل زمان بهبودی را تجربه خواهید کرد. به این شکل می‌توانید در کمترین زمان به انجام فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.
  • مراقبت‌های بعد: مراقبت‌های بعدی موردنیاز در یک عمل غیرجراحی حداقل است و به‌طورکلی نیازی‌به مراقبت‌ها و داروهای تخصصی ندارد. ناراحتی و عوارض بعداز درمان، نسبتا کوتاه‌مدت است و اغلب با داروهای بدون نسخه قابل کنترل است.
  • خطرات کمتر: حتی بهترین عمل‌های جراحی که توسط متخصصان پزشکی انجام می‌شود، بدون خطر نیستند. عفونت و عوارض بیهوشی ازجمله شایع‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این درحالی است که لیفت صورت غیرجراحی از کم‌خطرترین و کم‌ریسک‌ترین روش‌های درمانی زیبایی برای جوانسازی پوست است.

هزینه روش های مختلف لیفت صورت

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و سوالات برای انجام لیفت صورت، هزینه روش‌های مختلف درمانی است. باتوجه‌به این موضوع که بهترین روش لیفتینگ صورت برای شما کدام است، میزان هزینه درمان شما نیز متفاوت خواهد شد. اما به‌طورکلی روش‌های لیفتینگ غیرجراحی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های لیفت صورت با جراحی است. فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لیفت صورت، عبارت است از:

  • محل زندگی و کلینیک موردنظر
  • میزان دستمزد پزشک
  • نوع روش درمانی لیفت صورت
  • میزان و شدت مشکل پوستی شما
  • وسایل و مواد موردنیاز برای درمان
  • هزینه‌های بیمارستان یا مرکز جراحی
  • نسخه‌های دارویی
  • لباس و لوزام جانبی موردنیاز برای عمل
  • آزمایش‌های پزشکی
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و سوالات برای انجام لیفت صورت، هزینه روش‌های مختلف درمانی است.

نتایج لیفتینگ صورت

همان‌طور که می‌دانید لیفت صورت می‌تواند به پوست صورت و گردن شما ظاهری جوان‌تر بدهد. این امر در جوانی و شادابی پوست شما تاثیرگذار است. اما باید بدانید نتایج لیفت صورت دائمی نیست، زیرا با افزایش سن، پوست صورت ممکن است دوباره شروع به افتادگی کند.

به‌طورکلی می‌توان انتظار داشت که نتایج لیفت صورت 10 سال باقی بماند. نتنایج اولیه بهترین روش لیفتینگ صورت به‌گونه‌ای است که اکثر افراد عرض 14-10 روز آن را مشاهده خواهند کرد.

اما نتایج کامل و بدون نقص آن (تمام عوارض ناپدید می‌شود) بعد از گذشت 2 تا 3 ماه خود را نشان خواهد داد، زیرا پوست صورت از نظر بافت، حساسیت و از دست‌دادن سفتی برای برگشتن به حالت عادی خود، به این مدت زمان نیاز دارد. برای افزایش نتایج لیفتینگ صورت بهتر است دستورالعمل‌های مراقبتی بعداز درمان را به‌خوبی رعایت کنید. مهم‌ترین این مراقبت‌ها عبارت است از:

  • محافظت روزانه از پوست دربرابر آفتاب
  • عدم ایجاد فشار به مناطق تحت‌درمان
  • پیروی‌از یک سبک زندگی سالم با ورزش، خواب کافی و تغذیه مناسب
  • استفاده‌از محصولات مراقبت‌از پوست مناسب‌با ویژگی‌ها و ساختار پوست خود
  • آبرسانی مداوم و حفظ رطوبت پوست
زیرا پوست صورت از نظر بافت، حساسیت و از دست‌دادن سفتی برای برگشتن به حالت عادی خود، به این مدت زمان نیاز دارد.

از مشاوره لیفت صورت چه انتظاری باید داشته باشم؟

توصیه می‌شود برای انتخاب بهترین روش لیفتینگ صورت، ابتدا با یک پزشک متخصص و حرفه‌ای در زمینه درمان‌های پوستی مشورت کرده تا بهترین گزینه درمانی را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید در این جلسه، ابتدا مشکل پوستی شما مطرح و بررسی می‌شود. به این صورت پزشک می‌تواند بهترین روش درمانی را برای شما تجویز کند. به‌طورکلی مشاوره لیفت صورت بین 15 تا 25 دقیقه طول می‌کشد که این زمان بستگی‌به تعداد سؤالات بیمار نیز دارد. همچنین درطول مشاوره، این موارد از شما خواسته می‌شود که بهتر است آن‌ها را به‌خوبی توضییح دهید:

  • سابقه پزشکی خانوادگی و شخصی
  • داروهایی که درحال حاضر مصرف می‌کنید.
  • موارد منع مصرف احتمالی برخی داروها
  •  هدف‌های بیمار از لیفت صورت؛ اگر بیمار به دلایل پزشکی کاندیدای لیفت صورت نباشد، جایگزین‌های مناسبی برای او ارائه می‌شود.
توصیه می‌شود برای انتخاب بهترین روش لیفتینگ صورت، ابتدا با یک پزشک متخصص و حرفه‌ای در زمینه درمان‌های پوستی مشورت کرده تا بهترین گزینه درمانی را ا

بیشتر بخوانید: لیفت صورت با نخ؛

شما با جلسه مشاوره لیفت صورت، با این موضوع که قرار است چه اتفاقی روی پوست شما رخ دهد، نتایج حاصل از درمان چگونه است و چه مناطقی از پوست به درمان احتیاج دارد، آشنا خواهید شد. درواقع یک نگاه باز و واقع‌بینانه به درمان پیدا خواهید کرد.

چین‌وچروک، شلی و افتادگی پوست ازجمله مشکلاتی است که بر ظاهر شما تاثیر زیادی می‌گذارد. عواملی چون افزایش سن، تاثیرات محیطی و سبک نادرست زندگی بر روند پیری پوست تاثیر زیادی دارد. لیفت صورت ازجمله روش‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

بهترین روش لیفتینگ صورت، شامل روش‌های غیرجراحی و ایمن است که شما را به نتایج دلخواه‌تان در رسیدن‌به پوستی صاف، جوان و زیبا می‌رساند. برای انتخاب بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی، بهتر است ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین گزینه درمانی برای شما تجویز شود. همچنین مراقبت‌های بعداز درمان، شما را در رسیدن‌به بهترین نتایج لیفتینگ صورت کمک خواهد کرد.

منبع ++++++

لیفت صورت غیرجراحی چیست؟

لیفت صورت با روش‌های غیرجراحی در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه قرار گرفته است. به این دلیل که علاوه‌بر رسیدن‌به نتایج دلخواه در جوانسازی صورت، ایمن و مؤثر نیز هستند. درواقع لیفت صورت غیرجراحی ترکیبی از روش‌های کم تهاجمی و غیرجراحی است که برای جوان‌سازی و شادابی ظاهر پوست طراحی شده است.

در اولتراپی لیفتینگ صورت چگونه است؟

در اولتراپی به‌عنوان بهترین روش لیفتینگ صورت، از فناوری اولتراسوند استفاده می‌شود. درواقع اولتراپی تنها روش غیرتهاجمی و تاییدشده توسط FDA است که پوست را لیفت، یکدست و سفت می‌کند. این روش درمانی به پزشک اجازه می‌دهد تا با دقت لایه‌های بافتی پوست که هدف درمان هستند را ببیند و ارزیابی کند.

نتایج لیفتینگ صورت دائمی است؟

همان‌طور که می‌دانید لیفت صورت می‌تواند به پوست صورت و گردن شما ظاهری جوان‌تر بدهد. این امر در جوانی و شادابی پوست شما تاثیرگذار است. اما باید بدانید نتایج لیفت صورت دائمی نیست، زیرا با افزایش سن، پوست صورت ممکن است دوباره شروع به افتادگی کند.

۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی