فیس براش چیست؟
۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۳۸ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

فیس براش چیست؟ آشنایی با انواع فیس براش و روش استفاده آن‌ها

5/5 - (1 امتیاز)

شستن صورت قبل از خواب بسیار مهم است اما تکنیک تمیز کردن اهمیت بیشتری دارد. در حالی که شستن صورت با دست کاملاً قابل قبول است، اما نمی‌تواند پوست را از همه آلودگی‌ها پاک کند. برای بهبود شیوه شست و شو و افزایش کارایی می‌توانید از وسیله‌ای به نام فیس براش استفاده کنید. اما فیس براش چیست؟

فیس براش چیست؟

فیس براش ابزار قدرتمند دنیای مراقبت از پوست است. این وسیله شست و شوی صورت را ۶ برابر بهتر از روش‌های معمول انجام می‌دهد. فیس براش نه تنها می‌تواند پوست شما را عمیق‌تر شست و شو دهد بلکه به بسته شدن منافذ، سفت شدن پوست و افزایش درخشندگی آن کمک می‌کند. فایده دیگر فیس براش این است که وقتی آلودگی و آرایش روز به طور کامل پاک ‌شود، سرم‌ها و کرم‌های مراقبت از پوست به طور مؤثرتری جذب پوست می‌شوند. فیس براش وسیله‌ای کاملا مناسب برای ماساژ صورت، ریلکس کردن عضلات زیر پوست، پاک کردن صورت از جوش‌های سرسیاه، کثیفی و جلوگیری از چین و چروک زودرس است. در این مطلب از کیوت مگ به پاسخ این سوال که فیس براش چیست؟ خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید. 

فیس براش ابزار قدرتمند دنیای مراقبت از پوست است.
فیس براش ابزار قدرتمند دنیای مراقبت از پوست است.
به پوستت جون تازه بده

دستگاه فیس براش خوبه یا بد؟

فیس براش خوبه یا بد؟ دستگاه فیس براش کیوت اسکین با شستشوی چند برابر موثرتر از شستشوی دستی، باعث افزایش گردش خون و خون‌رسانی بهتر در پوست شما می‌شود. این امر به بهبود وضعیت پوست کمک بسیار زیادی می‌کند. پوست شما پس از تنها یک هفته استفاده، شفاف‌تر خواهد شد. این دستگاه با دارا بودن براش‌های مجزا با کارایی‌های مختلف، تمام آرزوهای شما برای داشتن یک پوست سالم و شاداب را تحقق می‌بخشد.

از کاربردهای دستگاه فیس براش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی چند برابر موثرتر از شستشوی دستی
  •  افزایش گردش خون در پوست و در نتیجه شادابی و شفافیت آن 
  • جذب چند برابر کرم‌ها و محصولات مراقبت پوستی پس از استفاده از دستگاه
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  •  زیباتر کردن میکاپ و آرایش روزانه پوست 
  • استفاده منظم و مرتب از فیس براش کیوت اسکین باعث پاکسازی کامل پوست شده و شما در مدت زمان خیلی کوتاه از شر جوش‌های سرسیاه و زیرپوستی خلاص می‌شوید
  • با فیس براش کیوت اسکین، علاوه بر شستشوی روزانه می‌توانید یکبار در هفته با براش مخصوص هفتگی همراه با اسکراب، پوست خود را لایه‌برداری کنید. براش مخصوص لایه‌بردار هفتگی به شما کمک می‌کند تا از پاکسازی پوست به روش‌های پزشکی در کلینیک‌های پوست بی نیاز شوید
  •  ضد آب و قابل استفاده در حمام 
  • دارای براش‌های متعدد با کارایی‌های مختلف متناسب با جنس پوست شما
  •  داشتن برس بدن که جایگزین لیف‌های آلوده و پر از باکتری می‌شود 
  • ماساژ ملایم و خون‌رسانی
  • شفاف شدن پوست به علت پاکسازی عمقی
  •  لایه‌برداری ملایم و سطحی بدون نیاز به مراجعه به پزشک 

بیشتر بخوانید: برس پاکسازی صورت چیست؟

معایب شست و شوی دستی

در ادامه پاسخ به این سوال که فیس براش چیست؟ باید گفت با شستشو به روش دستی فقط شصت درصد آلودگی و آرایش از سطح پوست شما پاک شده و بقایای آن به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات زیر می‌شود:

  • پیری زودری
  •  کدر شدن رنگ پوست 
  • جوش‌های سرسیاه و زیر پوستی

انواع دستگاه فیس براش

فیس براش کیوت اسکین در دو مدل شارژی و باطری دار و دو قیمت متفاوت عرضه می‌شود.

هر دو دستگاه مدل باطری دار و شارژی در رنگ‌های متنوع موجود هستند. دستگاه مدل باطری دار با دو عدد باطری نیم قلم برای سی بار استفاده یک دقیقه‌ای شما طراحی شده است. مدل باطری دار دارای دو براش روزانه و لایه‌بردار هفتگی است. کیفیت هر دو مدل شارژی و باطری دار کاملا یکسان است.

فیس براش شارژی کیوت اسکینبه منظور شست و شوی عمقی و پاکسازی پوست طراحی شده است.
فیس براش شارژی کیوت اسکینبه منظور شست و شوی عمقی و پاکسازی پوست طراحی شده است.

فیس براش شارژی کیوت اسکین

فیس براش شارژی کیوت اسکینبه منظور شست و شوی عمقی و پاکسازی پوست طراحی شده است. مشخصات دستگاه فیس براش شارژی به شرح زیر می‌باشد:

  • چرخشی
  • دارای دو سرعت کم و زیاد
  •  دارای پنج براش مجزا با کارایی‌های متفاوت 
  • طراحی ارگونومیک و سبک
  •  ضدآب و قابل استفاده زیر دوش 
  • تنوع رنگ

چرا استفاده از فیس براش کیوت اسکین را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

فیس براش کیوت اسکین مزایای متعددی دارد که به تمام نیازهای شما پاسخ داده و هیچگاه از خرید آن پشیمان نخواهید شد. برخی از مزایای این دستگاه عبارتند از:

  • تنوع محصول از نظر مدل، رنگ و قیمت
  •  گارانتی یکساله تعویض اکسیر سلامت 
  • مشاوره دقیق قبل و بعد فروش
  • به روز بودن محصول مانند برندهای برتر دنیا
  •  جدیدترین تکنولوژی ساخت و طراحی 
  • داشتن براش‌های متعدد با کارایی‌های مختلف از قبیل براش‌ شستشو، براش لایه‌بردار، براش بدن، براش میکاپ و…
فیس براش آیلو، بهترین انتخاب برای هر نوع پوست
برش پاکسازی آیلو، بهترین انتخاب برای هر نوع پوست

روش استفاده از شوینده‌ها همراه با دستگاه فیس براش

ابتدا صورت خود را خیس کنید. سپس برای شستشوی روزانه به مقدار لازم از شوینده مناسب پوستتون است، روی صورت خود بریزید. ژل شستشوی روزانه باید با براش زرد یا سفید آبی دستگاه استفاده شود.

بیشتر بخوانید: کهیر عصبی چیست؟  

برای شستشوی هفتگی از اسکراب هفتگی، استفاده نمایید. ابتدا صورت خود را خیس کرده و بعد از شوینده به میزان لازم روی صورت خود بریزید. این شوینده که اسکراب هفتگی میباشد باید با براش سفید مشکی دستگاه و فقط یکبار در هفته استفاده شود. 

بعد از زدن شوینده‌ها به صورت، فیس براش خود را روشن کرده کمی براش را خیس کرده و به مدت یک دقیقه عمل شستشو را انجام دهید. سپس صورت خود را با آب ترجیحاً خنک بشویید. پس از اتمام کار، براش را از بدنه دستگاه جدا کرده، با آب گرم و صابون بدون بو به خوبی شسته و در جای غیر مرطوب قرار دهید تا خشک شود و برای استفاده بعدی آماده باشد.

توجه به بهداشت و تمیزی براش اهمیت بسیار زیادی دارد. سر براش باید بعد از هر بار استفاده تمیز شود وگرنه در معرض خطر ورود باکتری به پوست قرار می‌گیرید. اطمینان حاصل کنید که قبل از نگهداری سر براش خشک باشد. همچنین ایده خوبی است که هفته‌ای یکبار فیش براش خود را با مالیدن الکل ضدعفونی کنید تا باکتری‌های باقی مانده از بین بروند. سر براش شما باید حداقل هر سه ماه یکبار عوض شود.

توضیحات تکمیلی: فقط دقت داشته باشید که به هیچ وجه از اسکراب قوی هفتگی به صورت روزانه استفاده ننمایید چون باعث خشکی بیش از حد پوست شما خواهد شد.

افزودن دستگاه فیس براش به روتین مراقبت از پوست، کار بسیار ساده‌ای است.
افزودن دستگاه فیس براش به روتین مراقبت از پوست، کار بسیار ساده‌ای است.

روش و روتین مراقبت از پوست با استفاده از فیس براش چیست؟

افزودن دستگاه فیس براش به روتین مراقبت از پوست، کار بسیار ساده‌ای است. با پاک کردن آرایش خود شروع کنید. ممکن است تمیز کردن آرایش سنگین یا ضخیم با برس تمیز کننده صورت اندکی دشوار باشد و این احتمال وجود دارد که هنگام تمیز کردن، مواد آرایشی به داخل منافذ پوست شما وارد شوند. بنابراین بهتر است قبل از استفاده از فیس براش، از پاک کننده و پنبه برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید.

ابتدا روی ناحیه T (بینی، چانه، پیشانی) صورت تمرکز کنید، زیرا عموماً جایی است که چربی و آلودگی در آن تجمع می‌کند. مراقب باشید که زیاد فشار ندهید و همچنین در محدوده زمانی توصیه شده از براش استفاده کنید.

به هیچ عنوان لازم نیست از فیس براش روی ناحیه چشم خود استفاده کنید. پوست اطراف چشم بسیار ظریف است و دستگاه پاک کننده صورت برای این ناحیه بسیار خشن عمل می‌کند. در صورت استفاده از برس در این ناحیه، به پوست ظریف نواحی دور چشم آسیب جدی وارد می‌شود. هنگامی که برای اولین بار از فیس براش استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که پوست شما در چند هفته اول استفاده دچار جوش و التهاب می‌شود. این امر کاملا طبیعی است.

واکنش‌های اولیه پوست به دلیل مسدود شدن منافذ است. تعداد زیادی سلول مرده روی پوست شما وجود دارد که فیس براش آن‌ها را از بین می‌برد. این سلول‌ها به منافذ پوست راه پیدا کرده، آن‌ها را مسدود می‌کنند و باعث ایجاد جوش می‌شوند. هنگامی‌که پوست شما به این روند عادت کرد و از تجمع سلول‌های مرده خلاص شدید، پوست شما دوباره صاف می‌شود و احتمال جوش زدن کمتر می‌شود. 

اگر صورت شما مستعد آکنه است، قبل از استفاده از فیس براش، از یک شستشودهنده صورت برای درمان آکنه استفاده کنید. پاک کننده‌ای را انتخاب کنید که حاوی اسید سالیسیلیک یا اسید گلیکولیک باشد. همانطور که گفته شد، بعضی افراد هفته‌های اول استفاده از فیس براش، آکنه را تجربه می‌کنند که به مرور زمان و سازگاری پوست، مشکل برطرف می‌شود. این ترکیبات به کاهش این دوره کمک می‌کنند. 

در صورتی که پوست حساسی دارید، با چند بار استفاده از فیس براش در هفته شروع کنید سپس می‌توانید به آرامی تعداد آن را افزایش دهید. اگر از داروهای موضعی آکنه استفاده می‌کنید، آن‌ها را بعد از تمیز کردن صورت خود با فیس براش بر روی پوست بمالید. همانطور که قبلاً اشاره شد، عامل لایه‌برداری براش باعث می‌شود که داروها عمیق‌تر به داخل منافذ نفوذ کنند.

به صورت تهاجمی صورت خود را پاکسازی نکنید. ممکن است در اثر فشار زیاد یا مالش شدید با سوختگی درجه یک مواجه شوید. اگر حین براش احساس ناراحتی کردید، فشارهایی که وارد می‌کنید را کاهش دهید. در پاسخ به این سوال که فیس براش چیست؟ باید تاکید کنیم که هرگز فیس براش خود را با شخص دیگری شریک نشوید. همانطور که نباید حوله یا مسواک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، دستگاه فیس براش شما هم باید به عنوان یک وسیله شخصی در نظر گرفته شود.

اهمیت پاکسازی پوست قبل از خواب

حتما پس از برگشتن از جشن و مهمانی‌ها آرایش خود را پاک کنید. تاکید می‌کنیم حتی اگر خسته‌اید کمی درباره مضرات خوابیدن با آرایش تامل کنید و به این فکر کنید که ارزش چند دقیقه وقت گذاشتن برای پاک کردن پوست بیش از اینها است. خوابیدن با آرایش و پاک نکردن آن باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود.

اگر منافذ پوستی بسته بماند چه اتفاقی می‌افتد؟ چربی و عرق ترشح شده نمی‌تواند از منافذ خارج ‌شود و فشار ناشی از خروج آن‌ها باعث باز شدن منافذ می‌شود و روزنه‌های باز به‌تدریج باعث چروکیدگی پوست می‌شوند

از سوی دیگر، وقتی پوست شسته نمی‌شود، آلودگی‌هایی که در طول روز روی آن نشسته در کنار ترکیب مواد آرایشی، محیط مناسبی برای رشد باکتری‌ها ایجاد می‌کند که می‌تواند عامل بسیاری از بیماری‌های پوستی از جمله جوش، حساسیت و اگزما باشد.

اگر پوست شما حساس است، سیلیکون ممکن است گزینه بهتری باشد زیرا بسیار نرم‌تر از مو است.
اگر پوست شما حساس است، سیلیکون ممکن است گزینه بهتری باشد زیرا بسیار نرم‌تر از مو است.

دستگاه فیس براش سیلیکونی

در پاسخ به این سوال که فیس براش چیست؟ گفتیم که دستگاه فیس براش شما می‌تواند به جای مو دارای برجستگی‌های سیلیکونی باشد. انتخاب آن به طور کلی یک ترجیح شخصی یا بر اساس نوع پوست شما است. اگر پوست شما حساس است، سیلیکون ممکن است گزینه بهتری باشد زیرا بسیار نرم‌تر از مو است. سر برس‌های مویی سفت‌تر است؛ اما با استفاده منظم، برخی از آن‌ها سفتی خود را از دست می‌دهند. اگر مراقب فشاری که هنگام تمیز کردن وارد می‌شود باشید، می‌توانید از هر دو روی پوست حساس استفاده کنید. 

موها لایه‌برداری عمیق‌تری نسبت به نوک‌های سیلیکونی ارائه می‌دهند. موهای سفت می‌توانند به عمق منافذ پوست برسند و لایه‌برداری قوی‌تری انجام دهند. اما این بدان معنا نیست که برس سیلیکونی خاک و چربی پوست شما را پاک نمی‌کند، قطعاً این کار را انجام می‌دهد. با این حال ممکن است تمیز کردن عمیق‌تری نسبت به برس مویی ایجاد نکند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای انتخاب برس سیلیکونی مقاومت بیشتر آن در برابر باکتری‌ها است. برس مویی اگر بعد از هر بار استفاده به دقت تمیز نشود به راحتی می‌تواند باکتری‌ها را جمع کند. اگرچه شما همچنان باید براش سیلیکونی خود را به دقت تمیز کنید، اما طولانی شدن زمان خشک شدن در براش سیلیکونی به اندازه براش مویی خطرناک نیست. افزایش زمان خشک شدن می‌تواند منجر به رشد باکتری یا حتی کپک زدن شود.

بیشتر بخوانید: راهکارهای جوان سازی پوست

خرید دستگاه فیس براش

کیوت اسکین به شما پوستی زیبا به لطافت گل‌های بهاری هدیه می‌دهد. بنابراین زمان را از دست ندهید و از همین حالا به فکر سلامت پوستتان باشید. برای مشاهده قیمت دستگاه فیس براش و خرید محصول کلیک کنید.

فیس براش چیست؟

فیس براش ابزار قدرتمند دنیای مراقبت از پوست است. این وسیله شست و شوی صورت را ۶ برابر بهتر از روش‌های معمول انجام می‌دهد. فیس براش نه تنها می‌تواند پوست شما را عمیق‌تر شست و شو دهد بلکه به بسته شدن منافذ، سفت شدن پوست و افزایش درخشندگی آن کمک می‌کند.

فواید فیس براش برای صورت چیست؟

فایده دیگر فیس براش این است که وقتی آلودگی و آرایش روز به طور کامل پاک ‌شود، سرم‌ها و کرم‌های مراقبت از پوست به طور مؤثرتری جذب پوست می‌شوند. فیس براش وسیله‌ای کاملا مناسب برای ماساژ صورت، ریلکس کردن عضلات زیر پوست، پاک کردن صورت از جوش‌های سرسیاه، کثیفی و جلوگیری از چین و چروک زودرس است.

روش استفاده از شوینده‌ها همراه با دستگاه فیس براش چگونه است؟

بعد از زدن شوینده‌ها به صورت، فیس براش خود را روشن کرده کمی براش را خیس کرده و به مدت یک دقیقه عمل شستشو را انجام دهید. سپس صورت خود را با آب ترجیحاً خنک بشویید. پس از اتمام کار، براش را از بدنه دستگاه جدا کرده، با آب گرم و صابون بدون بو به خوبی شسته و در جای غیر مرطوب قرار دهید تا خشک شود و برای استفاده بعدی آماده باشد.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۳۸ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی