بی بی کرم چیست؟
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸ دیدگاه admin

بی بی کرم چیست؟ فواید BB کرم و روش استفاده صحیح

به این مطلب امتیاز دهید

BB کرم یکی از کرم های آرایشی می‌باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند، این محصول مانند ضد آفتاب می‌باشد که هم پو‌ست تان را بسیار زیابتر می‌کند و همچنین از پوست بسیار مراقبت می‌کند، امروزه بی بی کرم در انواع متعددی تولید می‌شود و در بازار وجود دارد، ولی شما باید یکی از مناسب ترین آنها را که با پوست تان سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید. BB کرم در واقع یکی از کرم‌های ترکیبی به شمار ‌می‌‌رود که آن را از ترکیب کرم های متفاوتی تولید می‌نمایند. در انتخاب کردن بی بی کرم ها باید به فاکتورهای بسیار متنوعی دقت داشته باشید تا بر اساس آنها بهترین کرم را برای پوست خود انتخاب کنید. این کرم پایه بسیار مناسبی دارد و زمانی که شما از آن استفاده کنید دیگر نیازی ندارید که از کرم های دیگری مانند کرم پودر و یا کانسیلر استفاده نمایید. بر همین اساس بهترین نوع BB کرم را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید، و بهترین آن بستگی به نوع پوست شما دارد. در ادامه عواملی را که در انتخاب بهترین نوع این کرم وجود دارد را بیان می‌کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

عوامل موثر در انتخاب BB کرم

همانطوری که بیان نمودیم BB کرم یکی از بهترین کرم‌هایی به شمار می‌رود که شما از آنها در هر شرایطی می‌توانید استفاده کنید، ولی به عواملی که در انتخاب آن تاثیر دارد نیز باید توجه داشته باشید که آنها عبارت است از:

در انتخاب کردن بی بی کرم ها باید به فاکتورهای بسیار متنوعی دقت داشته باشید تا بر اساس آنها بهترین کرم را برای پوست خود انتخاب کنید.
  1. نوع پوست

هر پوستی نیازهای متفاوتی دارد و زمانی که BB کرم می‌خواهد زیبایی شما را کامل تر کند، باید بهترین و مناسب‌ترین کرم را برای پوست خود انتخاب کنید و این مسئله در واقع بسیار مهم است. اگر پوست شما از آن دسته پوست های خشک به شمار می‎رود باید نوع انتخاب شده کرم شما به گونه‌ا‌ی باشد که آبرسانی پوست شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

کرم‌هایی که برای پوست خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند فرمول نرم کننده هم باید داشته باشند تا از این طریق رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نمایند. زمانی که شما از BB کرم استفاده کنید مواد آرایشی دیگر روی پوست شما به خوبی حفظ می‌شود و بعد از اینکه آنها را استفاده کنید پوست بسیار نرم تر و شفاف تر می‌شود.

بی بی کرم
اگر پوست شما از جمله پوست‌های چرب می‌باشد و یا اینکه ترکیبی است باید به دنبال BB کرم مخصوص باشید تا از این طریق میزان چربی پوست شما به خوبی کنترل شود.

اگر پوست شما از جمله پوست‌های چرب می‌باشد و یا اینکه ترکیبی است باید به دنبال BB کرم مخصوص باشید تا از این طریق میزان چربی پوست شما به خوبی کنترل شود. محصولاتی که بدون چربی است برای پوست شما بسیار مناسب تر می‌باشد و به همین دلیل باید با پزشک مشورت کنید تا بهترین نوع آن را برای پوست شما معرفی کند.

محصولات این کرم که برای پوست چرب توصیه می‌شود از براق شدن پوست شما جلوگیری می‌کند و ظاهری مات را به پوست شما می‌دهد. جوش‌های صورت و منافذی که در صورت وجود دارد به وسیله BB کرم به خوبی پوشانده می‌شود و رنگ پوست را یکسان می‌سازد.

  1. درجه بندی و SPF

هر یک از انواع بی بی کرم که شما خریداری و تهیه می‌کنید دارای SPF می‌باشد. این ویژگی که در کرم ها وجود دارد موجب می‌شود شما بتوانید از آنها در برنامه روزانه خود استفاده کنید. در واقع با این برنامه ریزی شما می‌توانید از لوازم‌های آرایشی و کرم‌های ضد آفتاب خود به طور جداگانه استفاده نمایید، چرا که بی‌بی کرم ها یکی از کرم‌های زیبایی چند منظوره به شمار می‌رود.

همچنین باید بدانید نواقصی که در پوست شما وجود دارد با این کرم ها به خوبی پوشانده می‌شود. اگر پوست شما روشن است باید از کرم‌هایی که SPF آنها بالای 30 استفاده کنید و اگر پوست شما تیره می‌باشد باید از کرم هایی که SPF آنها 15 است استفاده کنید تا از پسر شدن پوست شما جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار؛ 

  1. رنگ پوست

یکی از عوامل مهمی دیگری که در انتخاب BB کرم بسیار مهم است رنگ پوست شما می‌باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید برای زیبایی صورت خود به کرم مناسبی که با رنگ پوست تان هماهنگی داشته باشد نیاز دارید.

بر همین اساس است که تولید کنندگان bbکرم این کرم ها را در رنگ های متنوع تولید می‌کنند و پوست به هر یک از رنگ‌های آن که نیاز داشته باشد باید استفاده کند.

BB کرم
یکی از ویژگی‌های مهمی که در این کرم ها وجود دارد این است که قدرت پوشانندگی آنها بسیار بالا می‌باشد، و به راحتی روی پوست می‌خوابد

یکی از ویژگی‌های مهمی که در این کرم ها وجود دارد این است که قدرت پوشانندگی آنها بسیار بالا می‌باشد، و به راحتی روی پوست می‌خوابد. نواقص پوستی در هر رنگی که باشد با BB کرم به خوبی از بین می‌رود. در نهایت با استفاده کردن از این کرم پوست شما شفافیت و یکدستی بی نظیری را به دست می‌آورد، به همین دلیل باید یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید که با پوست شما سازگاری بیشتری داشته باشد.

طرز استفاده از بی بی کرم

همانطوری که بیان نمودیم BB کرم پوشش دهی بسیار مناسب و عالی دارد و در واقع به دلیل یکدست کردن پوست صورت از آن استفاده بسیار زیادی می‌شود. به طور مثال باید بدانید زمانی که پوست‌تان دارای جوش و یا آکنه ای می‌شود، استفاده از یک کرم که بتواند تمامی قسمت‌های صورت شما را یکرنگ سازد بسیار ضروری است.

در واقع رنگ جوش ها و آکنه‎ها با پوست متفاوت هستند و به همین دلیل باید از کرم مناسبی استفاده کنید تا رنگ پوست شما با آن جوش ها یکسان شود. استفاده از بی بی کرم تنها در آن قسمت از پوست که رنگ متفاوت دارد نمی‌باشد، بلکه باید آن را به تمامی نواحی پوست خود بزنید و سپس آرایش کنید تا پوست شما درخشان تر شود.

bb کرم
شما باید BB کرم را به وسیله برس آرایشی به خوبی در سطح پوست خود پخش کنید، البته با انگشتان خود هم می‌توانید این کرم را روی صورت خود پخش کنید.

شما باید BB کرم را به وسیله برس آرایشی به خوبی در سطح پوست خود پخش کنید، البته با انگشتان خود هم می‌توانید این کرم را روی صورت خود پخش کنید. شما باید بدانید برس آرایشی برای اینکه این کرم به خوبی روی پوست شما بخوابد بهترین انتخابی می‌باشد که می‌توانید داشته باشید، چرا که این برس ها به خوبی می‌توانند کرم را در سطح پوست پخش کنند.

برخی از افراد که از دست برای پخش کردن این کرم استفاده می‌کنند، در این کار بسیار ماهر هستند، ولی باید بدانید استفاده از کرم مزیت‌های بسیار بیشتری دارد. اگر می‌خواهید بی بی کرم خود را با برس روی پوست خود بزنید، باید هفته ای یکبار آن برس را به خوبی شستشو دهید، چرا که میکروب‌های زیادی در این برس ها جمع آوری می شوند و با شستشو باید آنها را از بین ببرید.

به پوستت جون تازه بده

چه زمانی باید از بی بی کرم استفاده کنید؟

  • زمانی که قصد سفر دارید

گفتیم که BB کرم برای محافظت در برابر آفتاب، پوشش‌دهی و مرطوب‌کنندگی استفاده می‌شود. پس در زمان‌هایی که قصد سفر دارید و می‌خواهید وسایل کمتری را همراه خود ببرید، انتخاب این کرم بهترین راه حل خواهد بود.

  • وقتی از قرمزی صورت کلافه هستید

BB کرم‌ها در طیف متنوعی از رنگ‌ها موجود هستند. استفاده از کرم‌های حاوی تن رنگ سبز، رنگ پوست شما را یکدست و قرمزی صورت را می‌پوشانند.

فیس براش آیلو پرو
یک دستگاه با دو قابلیت: شستشوی پوست و ماساژ صورت
  • مواقعی که نمی‌خواهید از کرم‌پودر استفاده کنید

زیرسازهای آرایشی از جمله کرم‌پودرها بافت بسیار سنگینی دارند، منافذ پوستی را مسدود می‌کنند و باعث بروز جوش می‌شوند. بنابراین استفاده از BB کرم به پوست شما استراحت می‌دهد و در عین حال پوشش مناسبی برای آن ایجاد می‌کند.

  • وقتی عجله دارید

اگر فرصت این را ندارید که از پرایمر، مرطوب کننده و پودرهای آرایشی استفاده کنید، BB کرم به سرعت به شما کمک می‌کند تا ظاهری آراسته داشته باشید.

به طور کلی اگر شما می خواهید از بی بی کرم استفاده کنید باید بدانید از آن در هر زمان و شرایطی می‌شود استفاده کنید. البته یکی از نکاتی که در مورد این کرم ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه زیادی داشته باشید این است که، اگر شما آرایش سنگینی روی صورت ندارید و یا نمی‌خواهید تمامی مراحل آرایش را انجام دهید، نباید از این کرم‌ها استفاده کنید، چرا که در این صورت برای پوست شما مناسب نمی‌باشد.

زمانی که شما از این کرم استفاده کنید، دیگر نیازی نیست از کرم‌های دیگری مانند پرایمر و یا مرطوب کننده هم استفاده نمایید. این محصول قدرت زیادی در از بین بردن اشعه آفتاب ندارد، به همین دلیل شما باید در کنار استفاده کردن از این کرم استفاده از ضد آفتاب ار هم فراموش نکنید .

ضد آفتاب
با این حال هنگام انتخاب بین این دو محصول مهم است که نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

بی بی کرم‌ها برای چه پوستی مناسب هستند؟

بی بی کرم‌ها برای همه پوست‌ها از جمله پوست‌های چرب و خشک مناسب هستند. این نوع کرم پوشش دهی طبیعی‌تری نسبت به کرم پودر به وجود می‌آورد. طیف رنگی بی بی کرم‌ها خیلی محدود تر از طیف رنگی کرم پودر هستند.

به علت اینکه بی بی کرم‌ها تخصص زیادی ندارند پس نمی‌توانید فقط از این نوع کرم برای درمان مشکلات پوست خود استفاده کنید. اگر پوست شما دارای آکنه، جوش و لک است و دور چشم شما حالت تیرگی دارد بهتر است از کرم پودرها و محصولات آرایشی قوی‌تر جهت رفع این مشکلات استفاده کنید.

تفاوت بی‌بی و سی‌سی کرم‌ها 

 تنها تفاوت واقعی در بافت و جلوه‌ی نهایی آنها است. با این حال هنگام انتخاب بین این دو محصول مهم است که نوع پوست خود را در نظر بگیرید. در ادامه به مواردی که باید با توجه به نوع پوستتان برای خرید این کرم‌ها در نظر بگیرید اشاره خواهیم کرد.

پوست چرب

‌سی‌سی کرم بهترین انتخاب برای این نوع پوست است. به لطف بافت مات و پوشش مناسب‌تر به راحتی روی پوست پخش می‌شود، در حالی که بی‌بی کرم ممکن است جلوه‌ای چرب یا درخشان به پوست شما دهد. هنگام انتخاب سی‌سی کرم برای  پوست چرب به دنبال ترکیباتی مانند سیلیس، خاک رس و زغال باشید که خاصیت مات‌کنندگی دارند.

بیشتر بخوانید: CC کرم چیست ؟

پوست خشک

بی‌بی کرم‌ها اغلب دارای خاصیت آبرسانی هستند، بنابراین بهترین گزینه برای پوست خشک به حساب می آیند. اگر در ترکیبات بی بی کرم ها موادی مانند سرامید‌ها، اسید هیالورونیک، گلیسیرین و پانتول وجود دارند محصول مناسب برای پوست خشک هستند.

به لطف بافت مات و پوشش مناسب‌تر به راحتی روی پوست پخش می‌شود، در حالی که بی‌بی کرم ممکن است جلوه‌ای چرب یا درخشان به پوست شما دهد.

آیا مصرف بی بی کرم عوارض جانبی دارد؟

به طور کلی این کرم‌ها انتخابی عالی برای افرادی می‌باشند که خواهان کرم پودر با فوایدی بیشتر از کرم پودر های دیگر هستند. با این حال، برخی از معایب وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از خرید این محصول در نظر بگیرید:

این کرم ممکن است پوست را روشن کنند، در واقع برخی از محصولات BB کرم بایودرما پوست را روشن می‌کنند، بنابراین مصرف‌کنندگان باید بسته‌بندی محصول را قبل از خرید مطالعه کنند تا بفهمند ویژگی های کرم انتخاب شده چیست. انتخاب محصول نادرست می تواند پوست را رنگ پریده یا خاکستری نشان دهد.

در نظر داشته باشید که SPF موجود در این کرم ممکن است برای جلوگیری از آسیب اشعه های مضر خورشید بر پوست کافی نباشد. اگرچه BB کرم‌ها دارای SPF هستند، اما محافظت کافی از پوست را به عمل نمی آورند.

همچنین بیشتر خانم ها از هیچ محصول دارای SPF روی صورت خود استفاده نمی‌کنند تا در برابر اشعه های مضر خورشیدی از پوست خود محافظت کافی را به عمل آورند. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود که هنگام بیرون رفتن از ضد آفتاب دارای SPF استفاده کنید.

مزایای مرطوب کنندگی این کرم ممکن است برای پوست خشک کافی نباشد. مصرف کنندگانی که پوست خشکی دارند ممکن است انتظار داشته باشند که اثرات مرطوب کننده BB کرم بایودرما به اندازه کافی پوست آنها را مرطوب کند اما در موارد زیادی یک مرطوب کننده اضافی مورد نیاز است. برای رفع این مشکل، یک مرطوب کننده را قبل از BB کرم بایودرما استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که SPF موجود در این کرم ممکن است برای جلوگیری از آسیب اشعه های مضر خورشید بر پوست کافی نباشد.

همانطوری که بیان نمودیم شما به خوبی با ویژگی‎های بی بی کرم آشنایی لازم را به دست آوردید، به همین دلیل می‌توانید بهترین نوع این کرم ها را باید انتخاب نماید. اگر می‌خواهید یکی از انواع این کرم مناسب را برای پوست خود انتخاب کنید باید با پزشک مشورت کنید تا یکی از بهترین انواع آن را که برای پوست تان بسیار مناسب می‌باشد را انتخاب نمایید.

در واقع پزشکان در شناخت این کرم ها تخصص بیشتری دارند و بهتر می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا یکی از بهترین و مناسب ترین انواع این کرم را برای پوست خود مورد استفاده قرار دهید و از آن استفاده کنید.

گنجاندن BBکرم در برنامه روزانه مراقبت از پوست یک روش ساده و در عین حال مؤثر برای رنگ بخشیدن به پوست و در عین حال رطوبت‌رسانی و محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر فرابنفش است. البته باز هم تکرار می‌کنیم که برای یافتن BB کرم متناسب با نوع و رنگ پوست‌تان، بهتر است با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. شما بی بی کرم را به چه منظوری استفاده می‌کنید؟ 

منابع: + +

بی بی کرم چیست؟

BB کرم یکی از کرم های آرایشی می‌باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند، این محصول مانند ضد آفتاب می‌باشد که هم پو‌ست تان را بسیار زیابتر می‌کند و همچنین از پوست بسیار مراقبت می‌کند، امروزه بی بی کرم در انواع متعددی تولید می‌شود و در بازار وجود دارد، ولی شما باید یکی از مناسب ترین آنها را که با پوست تان سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید.

آیا نوع پوست در انتخاب بی بی کرم تاثیر دارد؟

هر پوستی نیازهای متفاوتی دارد و زمانی که BB کرم می‌خواهد زیبایی شما را کامل تر کند، باید بهترین و مناسب‌ترین کرم را برای پوست خود انتخاب کنید و این مسئله در واقع بسیار مهم است. اگر پوست شما از آن دسته پوست های خشک به شمار می‎رود باید نوع انتخاب شده کرم شما به گونه‌ا‌ی باشد که آبرسانی پوست شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. کرم‌هایی که برای پوست خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند فرمول نرم کننده هم باید داشته باشند تا از این طریق رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نمایند.

آیا SPF موجود در بی بی کرم برای جلوگیری از اشعه آفتاب مناسب است؟

 SPF موجود در این کرم ممکن است برای جلوگیری از آسیب اشعه های مضر خورشید بر پوست کافی نباشد. اگرچه BB کرم‌ها دارای SPF هستند، اما محافظت کافی از پوست را به عمل نمی آورند. همچنین بیشتر خانم ها از هیچ محصول دارای SPF روی صورت خود استفاده نمی‌کنند تا در برابر اشعه های مضر خورشیدی از پوست خود محافظت کافی را به عمل آورند. برای رفع این مشکل توصیه می‌شود که هنگام بیرون رفتن از ضد آفتاب دارای SPF استفاده کنید.

۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

18 دیدگاه برای بی بی کرم چیست؟ فواید BB کرم و روش استفاده صحیح

اره خوبه بود Cc BB

خوب عالی بود CCBB

کرم BBاستفاده کردم psعالی هست

من پنج شنبه از ماهواره که تبلیغ میکرد سفارش دادم چیزی که بدستم رسیده یه چیز دیگه ست من psBB خواستم اما برام یه تیوپ ۵۰میلیpA…..bbفرستارن با یه آرایش پاک کن که آبه ایرانیه چطور میتونن سر آدم کلاه بزارن ۱۸۰هزار تومان اونم منت که تخفیف داره هر چه قدر هم زنگ میزنم جواب نمیدن .

از کجا سفارش دادین

عزیزم بعد اینهمه سال اثبات کلاهبرداری در تبلیغات ماهواره ای چطور بازم جرات میکنید ازشون خرید کنید آخه؟

ارتباط با مشتری بسیار پایین است
فروش اغاز راست………
( هیچ نوع ارتباطی با مرکز قابل انجام نیست)

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی