چک لیست ابزار آرایش صورت و گریم
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۵ دیدگاه admin

چک لیست ابزار آرایش صورت و گریم

به این مطلب امتیاز دهید

 بسیاری از خانم‌هایی که آرایش می‌کنند باید در مورد ابزار آرایش صورت اطلاعات بیشتری داشته باشند تا به بهترین نحو ممکن آرایش صورت خود را انجام دهند. برخی از ابزار آرایش صورت بسیار ضروری می‌باشد و برای اینکه شما زیبایی بیشتری در چهره خود داشته باشید باید از این ابزار استفاده کنید. از آنجایی که این ابزار بسیار زیاد است و شما از همه آنها شاید نتوانید استفاده کنید، در ادامه برخی از مهمترین و ضروری‌ترین آنها را معرفی می‌کنیم تا شما آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

چک لیست ابزار آرایش صورت و گریم

همانطوری که بیان کردیم ابزار آرایش صورت بسیار زیاد می‌باشد و به همین دلیل امکان استفاده از تمامی آنها شاید برای شما مقدور نباشد، بر همین اساس شما باید در مورد ضروری‌ترین آنها اطلاعات خود را بیشتر کنید. برخی از ضروری‌ترین و مهمترین آنها عبارت می‌باشد از:

ابزار آرایش صورت
اثراتی که این وسیله آرایشی بر روی صورت دارد می‌تواند متفاوت باشد، ولی به صورت کلی با استفاده از آن پوست بسیار صاف تر می‌شود و آرایش شما در کل طول روز تکان نمی‌خورد.
  1. پرایمرها 

بسیاری از افراد استفاده کردن از پرایمرها را به عنوان ضروری‌ترین ابزار آرایش صورت نمی‌شناسند و به همین دلیل شاید از آن استفاده نکنند، این دسته از افراد باید بدانند که قدم اصلی و اساسی برای آرایش صورت همین پرایمرها می‌باشد. بسیاری از گریمورهای حرفه‌ای در ابتدای  آرایش خود از این وسیله آرایشی استفاده می‌کنند تا زیبایی چهره را بیشتر کنند.

اثراتی که این وسیله آرایشی بر روی صورت دارد می‌تواند متفاوت باشد، ولی به صورت کلی با استفاده از آن پوست بسیار صاف تر می‌شود و آرایش شما در کل طول روز تکان نمی‌خورد.

استفاده کردن از این ابزار آرایش صورت به نوع پوست شما به هیچ عنوان بستگی ندارد، بر این اساس اگر شما می‌خواهید این وسیله آرایشی را بر اساس تنظیم چربی صورت خود و یا خشکی صورت خود خریداری کنید، باید بدانید که این عوامل اصلا مهم نمی‌باشد. بر این اساس در زمان خرید به نوع آن توجه زیادی نکنید ولی تلاش کنید برند معتبر آن را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: باورهای غلط آرایشی؛

  1. کرم پودر

کرم پودرها یکی از مهمترین ابزار آرایش صورت به شمار می‌روند، و یکی از نکاتی که در انتخاب کردن آنها بسیار اهمیت دارد و باید به خوبی با این موضوع آشنایی داشته باشید نوع صورت شما می‌باشد. برخی از افرادی که پوست چرب دارند باید کرم پودر مخصوص پوست چرب را خریداری کنند و یا اگر پوست خشک دارند باید کرم پودر مخصوص پوست خشک را انتخاب کنند.

اگر شما در مورد بهترین نوع آن برای پوست خود اطلاعاتی ندارید بهتر است از آرایشگرهایی که در این زمینه حرفه‌ای می‌باشند راهنمای‌های لازم را دریافت کنید، آنها از آنجایی که به خوبی با این مواد آشنایی دارند بهترین نوع را برای پوست شما معرفی می‌کنند.

کرم پودرها به عنوان اصلی‌ترین ابزار آرایش صورت در انواع گوناگونی تولید می‌شوند، برخی از آنها جامد هستند و برخی دیگر از آنها مایع می‌باشند. آنهایی که مایع هستند بدون شک از نوع جامد آن سبک تر می‌باشند. اگر شما می‌خواهید در مورد نوع پوشش دهی آن اطلاعات بیشتری داشته باشید و به خوبی بدانید که قدرت پوشش دهی آن چه میزان است باید به برند آن توجه داشته باشید.

  1. کانسیلر

کانسیلر ها به عنوان یکی از ابزار آرایش صورت که هر نوع تیرگی و یا لک بر روی صورت را از بین می‌برند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. قدرت پوشش دهی این وسیله آرایشی بسیار زیاد می‌باشد و برندهای مختلف آرایشی این وسیله و ابزار مهم را در گروه محصولات خود دارند.

اگر شما می‌خواهید از این ابزار آرایش صورت استفاده کنید باید به رنگ کرم پودر خود توجه بسیاری داشته باشید و رنگ آن را بر اساس رنگ کرم خود بر روی صورت خود بزنید تا حالت طبیعی‌تری داشته باشد. رنگ بندی این محصول آرایشی بسیار متنوع است و شما می‌توانید هر یک از رنگ های آن را که بیشتر استفاده می‌کنید خریداری کنید.

  1. رژگونه

استفاده کردن از رژگونه که به عنوان یکی دیگر ابزار آرایش صورت شناخته می‌شود، بسیار مهم است. تاثیری که این وسیله آرایشی بر روی صورت دارد بسیار زیاد می‌باشد و ظاهر زیباتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر شما از کرم پودر ما بر روی صورت خود استفاده کرده‌اید، باید بر روی آن رژگونه ای را بزنید که پوست شما را صاف‌تر نشان دهد. شما در زمان انتخاب کردن این وسیله آرایشی باید یکی از آنها را که پوست شما را طبیعی‌تر نشان می‌دهد انتخاب کنید و دقت داشته باشید که بیش از حد صورت خود را روشن تر ننمایید.

فیس براش آیلو پرو
یک دستگاه با دو قابلیت: شستشوی پوست و ماساژ صورت
  1. هایلایتر

یکی دیگر از ابزار آرایش صورت که بسیاری از کسانی که می‌خواهند برخی از اعضای صورت خود مانند گونه‌ها را برجسته‌تر سازند از آن استفاده می‌کنند، هایلایتر می‌باشد. ماننند بسیاری از وسیله‌های آرایشی دیگری که تولید می‌شود این وسیله آرایشی هم انواع گوناگونی دارد و به صورت پودری، کرمی، مایع و ترکیبی آن را تولید می‌کنند تا افراد از آنها استفاده نمایند.

هر یک از انواع آن مزیت‌های بسیاری دارد، اما برای کسانی که در صنعت آرایشگری تا حدودی مبتدی می‌باشند نوع پودری آن بسیار مناسب‌تر است. استفاده کردن از آن بر روی بینی، گونه و زیر ابروها می‌باشد، البته بسیاری از افراد از آن به عنوان سایه هم استفاده می‌کنند.

ابزار آرایش صورت
هر یک از انواع آن مزیت‌های بسیاری دارد، اما برای کسانی که در صنعت آرایشگری تا حدودی مبتدی می‌باشند نوع پودری آن بسیار مناسب‌تر است.
  1. ریمل

یکی از مهمترین ابزار آرایش صورت که بسیاری از خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند، تا چشمانی زیباتر داشته باشند ریمل می‌باشد، این وسیله آرایشی برای بیشتر افراد در هر سنی که باشند مناسب است و با استفاده کردن از آنها حالت چشم‌های شما بسیار زیباتر خواهد شد.

برندهای تولید کننده ریمل بسیار زیاد است و شما هر یک از آنها را که بهتر است و کیفیت مناسبی دارد را باید خریداری کنید تا به چشمانتان آسیبی وارد نشود.

ابزار آرایش صورت
برندهای تولید کننده ریمل بسیار زیاد است و شما هر یک از آنها را که بهتر است و کیفیت مناسبی دارد را باید خریداری کنید تا به چشمانتان آسیبی وارد نشود.

بیشتر بخوانید: آرایش شب؛

  1. خط چشم

خط چشم هم مانند ابزار آرایش صورت دیگری مانند ریمل که معرفی کردیم، زیبایی بسیاری را به چشمان شما می‌بخشد. برخی از افراد مایل هستند از خط چشم‌های ضخیم استفاده کنند، ولی برخی دیر مایل هستند که از خط چشم‌های نازک تری استفاده کنند، که هر یک از آنها در برندهای مختلف آرایشی وجود دارد و شما می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین آنها را خریداری کنید.

  1. رژ لب

رژ لب به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزار آرایش صورت به شمار می‌رود که بسیاری از افراد در گذشته هم از آن استفاده می‌کرده‌اند. رنگ بندی این ابزار آرایش صورت بسیار متنوع می‌باشد و شما هر یک از رنگ های آن را که بیشتر می‌پسندید را می‌توانید انتخاب کنید.

استفاده کردن از این وسیله آرایشی شدیدا به نوع و سبک آرایش شما بستگی دارد، در واقع اگر شما آرایش مات دارید بهتر است از رژهایی که هماهنگی بیشتری با آرایش شما دارند استفاده کنید. استفاده از رنگ بندی آنها بسیار مهم می‌باشد و اگر در این زمینه اطلاعات زیادی ندارید می‌توانید از آرایشگران حرفه ای که تخصص بیشتری در این زمینه دارند کمک بگیرید.

آیا پرایمر به عنوان ابزار آرایش مهم است؟

بسیاری از افراد استفاده کردن از پرایمرها را به عنوان ضروری‌ترین ابزار آرایش صورت نمی‌شناسند و به همین دلیل شاید از آن استفاده نکنند، این دسته از افراد باید بدانند که قدم اصلی و اساسی برای آرایش صورت همین پرایمرها می‌باشد. بسیاری از گریمورهای حرفه‌ای در ابتدای آرایش خود از این وسیله آرایشی استفاده می‌کنند تا زیبایی چهره را بیشتر کنند.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر ها به عنوان یکی از ابزار آرایش صورت که هر نوع تیرگی و یا لک بر روی صورت را از بین می‌برند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. قدرت پوشش دهی این وسیله آرایشی بسیار زیاد می‌باشد و برندهای مختلف آرایشی این وسیله و ابزار مهم را در گروه محصولات خود دارند

هایلایتر برای چه کسانی مناسب است؟

یکی دیگر از ابزار آرایش صورت که بسیاری از کسانی که می‌خواهند برخی از اعضای صورت خود مانند گونه‌ها را برجسته‌تر سازند از آن استفاده می‌کنند، هایلایتر می‌باشد. ماننند بسیاری از وسیله‌های آرایشی دیگری که تولید می‌شود این وسیله آرایشی هم انواع گوناگونی دارد و به صورت پودری، کرمی، مایع و ترکیبی آن را تولید می‌کنند تا افراد از آنها استفاده نمایند.

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۵ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی