شخصیت شناسی با گروه های خونی
۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۴ دیدگاه admin

شخصیت شناسی با گروه های خونی ?

3/5 - (1 امتیاز)

اگر شما بخواهید به طور کلی با انواع گروه های خونی آشنایی بیشتری داشته باشید، باید بدانید که گروه های خونی در دسته بندی‌های متنوع قرار می‌گیرند و هر یک از آنها هم دارای ویژگی‌های متفاوتی می‌باشند. از جمله اصلی‌ترین آنها A-B-AB-O می‌باشد. بر اساس تحقیقات بسیار زیادی که روی گروه‌های خونی انجام شده است بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده‌اند که بیشتر افراد دارای گروه خونی A هستند. دومین گروه خونی که  بسیار رایج است و B می باشد، و همچنین باید بدانید از جمله بهترین اهداکنندگان خون افرادی به شمار می‌روند که دارای گروه خونی AB هستند. شما برای اینکه به خوبی با انواع گروه های خونی و ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشید باید در ابتدا در مورد نحوه شکل گیری آنها اطلاعات خود را بسیار بیشتر کنید، بر همین اساس در ادامه به علت شکل گیری گروه خونی می‌پردازیم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

چه چیزی موجب به وجود آمدن گروه های خونی  می‌شود؟

خونی که در بدن شما وجود دارد تشکیل شده از پلاسما و یک مایع زرد رنگ می‌باشد، شما باید به خوبی بدانید که گروه های خونی بسته به اینکه چه موادی در آنها وجود دارد و آنها را تشکیل داده است با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.

گروه های خونی
بسیاری از آنتی ژن‌ها که در گروه های خونی متفاوت وجود دارند مولکول‌های پروتئینی و گلبول‌های قرمز می‌باشند.

دو سیستم اصلی در تشکیل دادن گروه خونی نقش مهمی را بر عهده دارند، یکی از آنها آنتی ژن و دیگری رزوس است. از جمله مهمترین موادی که آنتی ژن‌ها را حمل می‌کنند ویروس و باکتری‌ها هستند و زمانی که یک عفونت به وجود آید آنتی ژن آن عفونت و عامل ورودی را یک بیگانه به شمار می‌آورد.

بسیاری از آنتی ژن‌ها که در گروه های خونی متفاوت وجود دارند مولکول‌های پروتئینی و گلبول‌های قرمز می‌باشند. همچنین شما باید بدانید گلبول‌های سفید که در خون وجود دارد به عنوان یک آنتی بیوتیک از خون و بدن در برابر باکتری‌هایی که به آن حمله می‌کند دفاع می‌کند و آنها را از بین می‌برد.

به پوستت جون تازه بده

شخصیت شناسی با گروه های خونی:

بدون شک شاید شما اطلاعات زیادی در مورد گروه های خونی و ویژگی های آن داشته باشید، به همین دلیل در ادامه می‌خواهیم در مورد شخصیت افرادی که در هر گروه خونی قرار می‌گیرند اطلاعات بیشتری به شما بدهیم و شما آشنایی بیشتری با هر یک از انواع گروه خونی و ویژگی‌های شخصیتی افرادی که آن گروه خونی را دارند داشته باشید.

بر این اساس شما باید بدانید که آنها عبارت هستند از:

گروه خونی
اگر یکی از آنها به استانداردهای جهانی اهمیت می‌دهد، به هیچ عنوان از قوانین آن نمی‌گذرد و نمی‌گذارد فرد دیگری هم این اقدام را انجام دهد.

شخصیت افراد گروه خونی A 

به طور معمول افرادی که دارای گروه های خونی A هستند حساس، باهوش، اجتماعی، مشارکتی، صبور، وفادار، عاشق صلح و پرشور هستند. این دسته از افراد در برخی از موارد بسیار حساس می‌باشند و به همین دلیل باید به باورهای آنها اهمیت بسیاری دارد و روی مواردی که حساس هستند خط نکشید.

به عنوان مثال اگر یکی از آنها به استانداردهای جهانی اهمیت می‌دهد، به هیچ عنوان از قوانین آن نمی‌گذرد و نمی‌گذارد فرد دیگری هم این اقدام را انجام دهد.

افرادی که دارای این نوع از گروه های خونی هستند از جمله بهترین تصمیم گیرندگان به شمار می‌روند و به همین دلیل به زمانی که دارند بسیار اهمیت می‌دهند تا تصمیم گیری درستی داشته باشند.

گروه های خونی
آنها به اینکه همه چیز درست و دقیق در سر جای خودش باشد اهمیت بسیار زیادی می‌دهند، و در مورد کاری که انجام می‌دهند هماهنگی و جدیت زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: ارتباط گروه خونی و پوست سالم

از جمله ویژگی‌های دیگر آنها این است که نمی‌توانند چندین کار را با یکدیگر انجام دهند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که یک کار را به درستی انجام دهند. سازمان گرا بودن از جمله ویژگی های دیگر شخصیتی این نوع از گروه های خونی است و اینکه اقدامات بی وقفه ای را انجام دهند آزارشان می‌دهد.

آنها به اینکه همه چیز درست و دقیق در سر جای خودش باشد اهمیت بسیار زیادی می‌دهند، و در مورد کاری که انجام می‌دهند هماهنگی و جدیت زیادی دارند. استرس یکی از مواردی می‌باشد که به آسان آنها را در بر می‌گیرد، چرا که آنها مبارزه را دوست ندارند.

شخصیت گروه خونی B

افرادی که در بین انواع گروه های خونی دارای گروهی خونی B هستند به خلاقیت شهرت بسیاری دارند. این دسته از افراد در کمترین زمان تصمیم می‌گیرند، ولی برای اینکه سفارشات و مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهند چندان عالی نیستند. اگر آنها به چیزی تمرکز داشته باشند، هدفشان را پیدا می‌کنند و برای اینکه به آن برسند اشتیاق بسیاری دارند.

افرادی که دارای این گروه خونی هستند مضطرب می‌باشند و زیادی فکر می‌کنند. این دسته از افراد در این دسته بندی گروه های خونی به خوبی می‌توانند افراد را بشناسند ولی از اینکه آنها را به چالش بکشانند لذت نمی‌برند.

از آنجایی که آنها دوست دارند همیشه تنها باشند خودشان را از دیگران کنار می‌کشند برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های شخصیتی این نوع از گروه های خونی، این است که بسیار شاداب، بی رحم، صبور، خلاق، ماجراجو، برون گرا، ناسازگار و غیر قابل پیش بینی بودن می‌باشد. همچنین باید بدانید این دسته از افراد بسیار بلند پرواز هستند و به دنبال رویاهای خودشان می‌روند.

شخصیت گروه خونی AB 

ترکیبی از شخصیت گروه های خونی A و  B در این دسته از افراد قرار دارد. بسیاری از افرادی که با این دسته از افراد که دارای گروه های خونی AB می باشند در ارتباط هستند بیان داشته اند که آنها بسیار پیچیده می‌باشند.

به عنوان مثال اگر در گروه خونی B برون گرا بودن وجود دارد آنها خجالتی بودن گروه خونی A را هم دریافت کرده اند. شما باید بدانید نادرترین گروه خونی دنیا این گروه خونی در بین انواع گروه های خونی می‌باشد.

گروه خونی
بیشتر کسانی که با این نوع از گروه‌های خونی آشنایی دارند بیان داشته اند که آنها بیش از حد انسان گرا هستند و مهارت‌های تحلیل و منطقی بسیار زیادی دارند.

افرادی که دارای این گروه خونی می‌باشند بسیار دوست داشتی هستند و به همین دلیل بسیار سریع می‌توانند با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنند و با آنها دوست شوند.

اگر شما با این افراد در یک مکان کار کنید هرگز خسته نمی‌شوید و از بودن با آنها بدون شک لذت خواهید برد. یکی از ویژگی‌های اصلی آنها این است که بسیار مضطرب هستند و برای اینکه با دیگران برخورد صمیمی داشته باشند احتیاط زیادی دارند.

بیشتر کسانی که با این نوع از گروه‌های خونی آشنایی دارند بیان داشته اند که آنها بیش از حد انسان گرا هستند و مهارت‌های تحلیل و منطقی بسیار زیادی دارند.

برخی از مهمترین ویژگی های شخصیتی که در بین انواع گروه های خونی در این گروه خونی وجود دارد، مستقل بودن، خلاق بودن، مراقبت بیش از حد، بی مبالاتی کردن  و … از جمله مهمترین خصوصیات آنها به شمار می‌رود.

شخصیت گروه خونی O

یکی از دیگر انواع گروه های خونی که تا حدودی نادر می‌باشد گروه خونی O است. این دسته از افراد که دارای این گروه خونی هستند بسیار جسور و زرنگ می‌باشند.  به همین دلیل استانداردهای بسیار بالایی را برای خودشان تعیین می‌کنند و برای اینکه به آنها برسند تلاش زیادی از خودشان نشان می‌دهند.

این دسته از افراد یکی از توانایی‌های اصلی که دارند رهبری کردن است و در این امر بسیار موفق می‌باشند. آنها به چیزهایی که بسیار کوچک و جزئی می‌باشد عکس العملی نشان نمی‌دهند و به همین دلیل در بین شخصیت انواع گروه‌های خونی به آنها خودخواه ترین نیز می‌گویند.

این دسته از افراد زمانی که در موقعیت‌های مختلف قرار بگیرند به خوبی می‌توانند از خود بهترین رفتار و عملکرد را نشان دهند.

گروه های خونی
این دسته از افراد تا حد بسیار زیادی پایدار و قوی هستند و به همین دلیل است که بسیاری از آپنی‌ها به آنها سلحشور می‌گویند.

بیشتر بخوانید: سرکه سیب و فشار خون؛ 

برخی از اصلی ترین صفات شخصیتی این دسته از افراد در بین انواع گروه‌های خونی این است که خوش بین، خود رای، وفادار، خونسرد، انعطاف پذیر، صبور، کنجکاو، مستقل، بی خیال و حامی صلح می‌باشند. همچنین شما باید بدانید آنها بسیار غیر قابل پیش بینی، حسود، بی ادب، خود محور و سنگدل هم می‌باشند.

این دسته از افراد تا حد بسیار زیادی پایدار و قوی هستند و به همین دلیل است که بسیاری از آپنی‌ها به آنها سلحشور می‌گویند. این دسته از افراد در بین انواع گروه های خونی بسیار راستگو می‌باشند و از اینکه فردی به آنها دروغ بگوید و یا حقیقت را پنهان کند بسیار بیزار هستند.

افراد دارای گروه های خونی A دارای چه ویژگی هستند؟

به طور معمول افرادی که دارای گروه های خونی A هستند حساس، باهوش، اجتماعی، مشارکتی، صبور، وفادار، عاشق صلح و پرشور هستند. این دسته از افراد در برخی از موارد بسیار حساس می‌باشند و به همین دلیل باید به باورهای آنها اهمیت بسیاری دارد و روی مواردی که حساس هستند خط نکشید.

افراد دارای گروه خونی B چگونه هستند؟

افرادی که در بین انواع گروه های خونی دارای گروهی خونی B هستند به خلاقیت شهرت بسیاری دارند. این دسته از افراد در کمترین زمان تصمیم می‌گیرند، ولی برای اینکه سفارشات و مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهند چندان عالی نیستند. اگر آنها به چیزی تمرکز داشته باشند، هدفشان را پیدا می‌کنند و برای اینکه به آن برسند اشتیاق بسیاری دارند.

کدام گروه خونی نادر است؟

یکی از دیگر انواع گروه های خونی که تا حدودی نادر می‌باشد گروه خونی O است. این دسته از افراد که دارای این گروه خونی هستند بسیار جسور و زرنگ می‌باشند. به همین دلیل استانداردهای بسیار بالایی را برای خودشان تعیین می‌کنند و برای اینکه به آنها برسند تلاش زیادی از خودشان نشان می‌دهند.

۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۴ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

4 دیدگاه برای شخصیت شناسی با گروه های خونی ?

من مامانم A+??بابامB+??من شدمAB+??

سلام من اصلا این مامانم نبوده گروه خونش آ یا ب بوده بابام oبوده خودم شدم AB+ و البته بگم یکی از همکارهام از من خواست گروه خون پدر مادرم را چند سال پیش بپرسم و هنوز یادم‌نیومده بود این کفتار مادرم نیست تلفن کردم مادرم گفت آیا بی و پدرم گفت o و اصلا می دونستم پدرم از اول o منفی بوده خون گیرش نمی اومده بعد این همکارم شیطون نگو پیشینه منو می دانسته و می خواسته لو بده که اون مادر من نبوده و بعد هم لو رفت پدر هم تازه شاید عمو دایی یا داداشم باشه اما من گروه ها را خوندم هیچ کدام از فامیل ما اخلاقشون مثل این گروه هاشون نبود اما پدرم کهo بوده تا حدی شبیه گروهش بود اما من مثل گروه خونم آ ب مثبت با استعداد هستم بعد یادم اومد من تو عروسی یکی از این باباها بودم و این زنیکه را گرفت که یک عمر منو شکنجه کرد نگو اون کلک شیطون می خواسته لو بره اون مادرم نیست گفت معمولا نمیشه از گروه خون B و o خون Ab مثبت بیرون بیاد و ….

استباه نوشتید گروه خونه o نادر نیست

گروه خونی O+ بیشترین گروه خونی در جهانه ۴۵ درصد
A چهل درصد ۴۰
B یازده درصد ۱۱

بقیه منفیا ۱ تا ۳ درصد

+ABگروه خونی پدرم بود جز اینکه بسیار زیبا چشم سبز و بلوند بود شخصیت خارق العاده ای داشت مهربان و پر شور بود و کشتی گیر یک منطقه بدون باخت حیف عکسشو نمیشه قرار داد آدرس چهره سیب از وسط دو نیم شدش البته به جز قد بازیگر ترک کیوانچ تات ک پدرم هم ترک اصیل بود بگذریم واقعا نوشته ها درسته بسیار خلاق جمع که دوس داشتن باهاشون باشند و بدی هاش ترسیدن از بعضی چیز ها که اخرای عمرش بر اثر سرطان هیچکس باورش نمیشد از اون آدم هایی که میگن رفت و جواب این آدم اصلا رفتنی نبود و میشنوی میگفت و احساسم اینه شما که گروه خونیتون یجوری اگر تدس از اتفاقی بعد عملکردتان در موردی دارید شجاعترین قدم بردارید

فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی