شستشوی صورت به روش صحیح
۵ آبان ۱۴۰۰ ۳۱ دیدگاه یاسمن شایگان فرد

شستشوی صورت به روش صحیح را بیاموزید! آشنایی با روش‌های نوین شستن صورت

به این مطلب امتیاز دهید

فیس براش یکی از روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود که بسیاری از افراد شاید در این مورد اطلاعات زیادی نداشته باشند و به همین دلیل از این روش شستشو استفاده نکنند. برای اینکه شما در مورد این روش که یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود اطلاعات بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. پاکسازی نمودن پوست با این روش‌های نوین شستشو بسیار عالی و بی نقص انجام می‌شود، چرا که در این روش تمامی نقاط پوست به خوبی پاکسازی می‌شود و از آنجایی که پوست صورت یکی از حساس‌ترین نقاط بدن به شمار می‌رود در تولید این وسیله آرایشی دقت بسیاری نموده‌اند.

شستشوی صورت به روش صحیح

به طور کلی شما باید بدانید برای خرید وسیله بهداشتی مانند فیس براش که یکی از بهترین و ایده آل‌ترین روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود، باید به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید، چرا که بسیاری از افراد سوء استفاده گر تقلبی این محصول را در بازار به فروش می‌رسانند که استفاده کردن از آن برای پوست شما هیچ یک از مزیت‌هایی را که در بالا بیان کردیم را ندارد، به همین دلیل شما باید در هنگام خرید خود به اصلی بودن این محصول و روش‌های نوین شستشو توجه و دقت بسیاری داشته باشید.

شستشوی صورت با فیس‌براش
فیس براش یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود

شما بعد از اینکه مواد آرایشی را به صورت خود زدید باید از بهترین روش برای شستشوی آن استفاده کنید تا تمامی آلودگی‌ها و مواد چربی را از پوست خود پاک کنید، فیس براش یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود که به خوبی می‌تواند صورت شما را تمیز کند. باقی ماندن لوازم آرایشی روی پوست بسیار ضرر دارد و موجب می‌شود که آن مواد آرایشی به درون منافذ پوست نفوذ پیدا کنند، به همین دلیل سعی کنید این مواد آرایشی را از پوست خود پاک کنید تا پوست شما دچار آسیب نگردد.

کاربرد و ویژگی‌های فیش براش، یکی از روش‌های نوین شستشو

یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو که در بین بسیاری از خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارد، فیس براش می‌باشد. این وسیله برای شستشوی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر خانمی در هر سنی می‌تواند از آن استفاده کند، چرا که در مصرف آن هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد.  به طور کلی این وسیله بهداشتی ضد آب می‌باشد و به راحتی می‌توانید آنها را شستشو دهید. بسیاری از خانم‌هایی که تمایل دارند از آنها در حمام استفاده کنند هم ایرادی ندارد و می‌توانند آن را با خود به حمام ببرند، چرا که برخی از آن‌ها دارای برس بدن می‌باشند که آن‌ها را می‌توانید جایگزین لیف‌های حمام خود کنید. 

فیس براش تاچ بیوتی
استفاده کردن از این وسیله بهداشتی به صورت دورانی کمک می‌کند تا گردش خون در پوست شما بسیار بیشتر شود

پاکسازی کردن پوست امروزه نسبت به گذشته اهمیت بسیاری دارد، چرا که آلودگی هوا نسبت به گذشته‌ها بسیار بیشتر شده است و همچنین بسیاری از خانم‌ها روزانه آرایش می‌کنند. فیس براش به عنوان یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو می‌تواند به شما در زمینه از بین بردن سلول‌های مرده پوست و پاکسازی پوست کمک کند تا شما از این طریق پوستی تمیز و زیبا داشته باشید. استفاده کردن از این وسیله بهداشتی به صورت دورانی کمک می‌کند تا گردش خون در پوست شما بسیار بیشتر شود و همچنین جوانی و شادابی را برای پوست شما به ارمغان بیاورد.

مزیت‌های فیس براش؛ روش‌های نوین شستشو

همانطوری که بیان کردیم فیس براش به عنوان یکی از بهترین و ایده آل‌ترین روش‌های نوین شستشو در بین بسیاری از خانم‌ها شناخته شده است و به همین دلیل امروزه از آن استفاده گسترده‌ای می‌شود. مزیت‌های استفاده از آن بسیار زیاد است و به همین دلیل است که طرفداران بسیار زیاد دارد، برخی از مهمترین مزیت‌های استفاده از آن عبارت می‌باشد از :

۱. شستشو با فیس براش تاثیر بسیار بیشتری نسبت به شستشو با دست دارد، چرا که شما با دست برخی از نقاط صورت خودتان را فراموش می‌کنید شستشو دهید ولی فیس براش به صورت عمقی می‌تواند بیشتر نقاط صورت را شستشو دهد.

۲. پاکسازی عمیق و کامل پوست یکی از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود، از آنجایی که بسیاری از پزشکان و متخصصان به پاکسازی کردن پوست اهمیت بسیاری می‌دهند، استفاده کردن از این وسیله بهداشتی را هم بسیار توصیه می‌کنند، چرا که به خوبی پوست را پاکسازی می‌کند

بیشتر بخوانید:11 نکته شستشوی صورت آرایش شده؛ روش صحیح شستن صورت آرایش شده را بیاموزید

۳. جوش‌های زیر پوستی و سرسیاه از جمله مهمترین دغدغه‌هایی می‌باشد که بسیاری از خانم‌ها با آن مواجه شده‌اند. فیس براش به عنوان یکی از روش‌های نوین شستشو به خوبی می‌تواند جوش‌های سرسیاه و زیرپوستی را از بین ببرد، به همین دلیل اگر شما جوش‌های سرسیاه و زیرپوستی زیادی دارید با این وسیله آرایشی می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید.

۴. پوست صورت هم مانند بسیاری از نقاط دیگر بدن به گردش خون نیاز دارد، به همین دلیل شما باید به این مورد اهمیت بسیاری دهید. فیس براش یکی‌دیگر از مهمترین مزیت‌هایی که دارد این است که گردش خون را در پوست صورت بسیار افزایش می‌دهد. به همین دلیل شما می‌توانید از این وسیله بهداشتی برای بهبود گردش خون در صورت و پوست خود استفاده کنید، شما باید بدانید زمانی که گردش خون در پوست صورت بیشتر شود شادابی و شفافیت آن هم بیشتر می‌شود.

۵. شما بدون شک در طول روز کرم‌ها و ضد آفتاب مخصوصی را به پوست خود می‌زنید، اگر شما با فیس براش صورت خود را شستشو دهید آلودگی‌هایی که در منافذ پوست شما وجود دارد به طور کلی از بین می‌رود و به همین دلیل سریعا این کرم‌ها و ضد آفتاب‌ها بر روی پوست شما می‌خواید.

فیس براش آیلو پرو
یک دستگاه با دو قابلیت: شستشوی پوست و ماساژ صورت

۶. فیش علاوه بر اینکه به عنوان یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود خون رسانی و ماساژ ملایمی را برای پوست انجام می‌دهد که بسیاری از افراد به این ویژگی علاقه زیادی دارند و در واقع به دلیل همین ویژگی این وسیله بهداشتی را خریداری می‌نمایند.

۷. پیری زودرس یکی از دغدغه‌هایی می‌باشد که بسیاری از افراد شاید با این مشکل مواجه باشند و این دغدغه را در وجود خود داشته باشند، استفاده کردن از فیس براش به دلیل مزیت‌هایی که در بالا بیان کردیم و یکی از آن‌ها جوان سازی پوست بود، برای عدم پیری زودرس بسیار توصیه می‌شود. بر این اساس اگر شما از این وسیله بهداشتی استفاده کنید بدون شک پوست زیباتر و جوان‌تری خواهید داشت، به همین دلیل باید استفاده از آن را جدی‌تر بگیرید.

۸. کرم‌ها و لایه بردارهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد که افراد بسیاری از این کرم‌ها و لایه بردارها استفاده می‌کنند تا آلاینده‌ها و جوش‌های زیرپوستی و سرسیاه خود را از بین ببرند، فیس برای به عنوان یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو قابلیت دیگری هم دارد، که آن این است که به عنوان یکی از بهترین لایه بردارهای صورت اقدام می‌کند. در واقع با استفاده از این وسیله بهداشتی دیگر نیازی نیست از کرم‌های لایه بردار استفاده کنید، چرا که می‌توانید از روش‌های نوین شستشو استفاده کنید

پوست یکی از حساس‌ترین اجزای بدن می‌باشد. به طور معمول پوست را به دسته‌های خشک، معمولی، حساس، زبر، متورم، مستعد جوش و اکنه، چرب و …  تقسیم می‌شود و به دلیل تنوع بالای انواع نوع پوست می‌بایست برای شستشوی آن دقت زیادی به خرج داد.

پوست صورت که حساس‌ترین پوست می‌باشد نیز مستثنی از این قضیه نیست و می‌بایست برای شستشوی صورت به نکات بسیاری توجه کرد و اطلاعات بیشتری را در رابطه با انواع مواد شستشو مخصوص پوست صورت بدست آورد و تنها به بهترین مارک شوینده صورت توجه نکرد زیرا ممکن است که شما بهترین مارک‌ها را انتخاب کنید اما آن محصول متناسب با نوع و جنس پوست شما نباشد. از آنجایی که زیبایی و سلامت پوست شما برای ما بسیار مهم است، در این مقاله به معرفی چند نوع از روش‌های شستشو پرداخته‌ایم.

با روش‌های شستشوی صورت بیشتر آشنا شوید

شستشوی صورت در دنیای امروزه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. به دلیل تنوعی که در روش‌ها و نوع پوست در افراد مختلف وجود دارد، نمی‌توان پاسخ مناسب و کاملی به سوالاتی مانند صورت را با چه بشوییم و یا بهترین روش شستن آرایش صورت چیست، داد  و همانطور که گفته شد به دلیل اینکه استفاده نادرست می‌تواند باعث ایجاد خشکی، چربی بیش از حد، جوش و آکنه، لکه و … شود، بهتر است با اطلاعاتی، کامل مناسب‌ترین روش شستشوی صورت را انتخاب کرد.

با روش‌های شستشوی صورت بیشتر آشنا شوید
شستشوی صورت در دنیای امروزه با روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

بسیاری از افراد از روش‌های غیر متعارفی مانند شستن صورت با مایع دستشویی، شستن صورت با لیف و … استفاده می‌کنند که ممکن است این روش‌ها به صورت ظاهری ضرری به پوست آن‌ها وارد نکند اما در استفاده طولانی مدت باعث از بین رفتن زیبایی پوست می‌شوند؛

پس بهتر است برای شستشوی صورت از روش‌هایی مانند استفاده از تونر، فوم، شستشوی صورت با صابون، ژل شستشوی صورت، شیر پاک کن، شستشوی صورت با شامپوی بچه و … اشاره کرد که مخصوص تمیز کردن پوست صورت می‌باشد و به صورت علمی بر روی آن‌ها کار شده است و افراد می‌توانند با توجه به نوع پوست صورتشان هر کدام از این روش‌ها را که با پوست آن‌ها سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنند. ما در زیر تعدادی از این روش‌ها را به صورت اختصار برای شما معرفی کرده‌ایم.

شستشوی صورت با تونر

یکی از پرطرفدارترین روش شستشوی صورت استفاده از تونر می‌باشد. این ماده که برای پوست‌هایی با شرایط مختلف تولید شده است می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در پاکیزگی و زیبایی پوست شما داشته باشد. شما می‌توانید با ریختن چند قطره از تونر بر روی پنبه به سادگی هر کثیفی و چربی اضافی که بر روی پوست صورتتان می‌باشد را از بین ببرید البته اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای پوستی چرب و مستعد جوش و آکنه می‌باشد بهتر است قبل از استفاده از تونر صورت خود را با استفاده از آب و یک ژل و یا صابون شستشوی صورت با دقت بشورید و سپس از تونر استفاده کنید.

تونر می‌تواند با توجه به نوع پوست شما مزایا و فواید زیادی برای شما داشته باشد به این صورت که شما می‌توانید به سادگی با استفاده از تونر از شر منافذ بر روی صورت خود خلاص شوید و زیبایی و نشاط را به پوست صورت خود هدیه بدهید و یا اگر که دارای پوستی خشک و حساس می‌باشید در کمترین زمان و بدون دردسر‌های اضافی رطوبت از دست رفته‌ی پوست خود را برگردانید زیرا تونر، ph متناسب با پوست شما خواهد داشت و از، ازبین رفتن چربی‌های پوست شما جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:6 پاک کننده طبیعی برای شستشوی صورت که در خانه همه یافت می‌شود!

شستشوی صورت با فوم

یکی دیگر از روش‌های شستشوی پوست صورت استفاده از فوم می‌باشد. این روش بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که دارای پوستی چربی و مستعد جوش و آکنه هستند. شستشو با فوم  برخلاف تونر از آن دسته روش‌هایی می‌باشد که حتما نیاز به آبکشی دارد و پس از استفاده ممکن است باعث ایجاد مقداری خشکی در پوست شود که افراد می‌توانند به سادگی با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و یا آبرسان متناسب با پوستشان، خشکی را از بین ببرند و نرمی را به پوست خود برگردانند همچنین افراد می‌توانند با کم کردن مدت زمان شستشو با فوم خشکی پوست را نیز بسیار کمتر کنند.

افرادی که آرایش غلیظ می‌کنند و یا در محیط‌هایی هستند که آلودگی هوا زیاد می‌باشد می‌توانند با استفاده از فوم به راحتی تمام آرایش و آلودگی‌هایی را که بر روی پوستشان قرار دارد را از بین ببرند و پوست خود را پاکیزه نگه دارند. همچنین این افراد می‌توانند برای پاکیزه نگه داشتن بیشتر پوست خود روزی دو مرتبه صورت خود را با فوم بشورند اما باید حتما توجه کنند که به دلیل قدرت فوم در تمیز کردن صورت و همچنین خشکی که ایجاد می‌کند بهتر است از فوم برای پاکیزه کردن آرایش‌های چشم استفاده نکنند و برای این نواحی از پاک کننده مخصوص چشم استفاده کنند.

شستشوی صورت با فوم
یکی دیگر از روش‌های محبوب شستشوی پوست صورت استفاده از ژل مخصوص می‌باشد.

ژل شستشوی صورت

یکی دیگر از روش‌های محبوب شستشوی پوست صورت استفاده از ژل مخصوص می‌باشد. ژل‌ها نیز مانند دیگر مواد پاک کننده برای پوست‌هایی با شرایط مختلف در بازار وجود دارند اما این روش بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می‌گیرد که پوست چربی دارند و یا می‌خواهند جوش‌های خود را از بین ببرند. 

ژل‌ها نیز مانند فوم‌ها آلودگی‌ها و چربی‌های موجود بر روی پوست را به صورت عمقی تمیز می‌کنند و بعد از استفاده نیاز به آبکشی دارند البته ممکن است ژل نیز در بعضی از افراد باعث ایجاد خشکی شود؛ پس، استفاده از مرطوب‌کننده بعد از شستشو فراموش نشود زیرا خشکی پوست در طولانی مدت باعث ایجاد چروک‌هایی ریز بر روی پوست افراد می‌شود که همین امر باعث پیری زودرس در پوست می‌شود.

ژل‌ها با خواص و ساختارهای مختلفی وجود دارند و بعضی از ژل‌ها تنها به عنوان ماده‌ای پاک‌کننده برای صورت استفاده نمی‌شوند و می‌توانند جای جوش و یا لکه‌های روی پوست افراد را درمان کنند. نکته‌ای که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد این است که اگر علاوه بر پاکیزگی به دنبال درمان می‌باشید حتما به سراغ پزشکی متخصص بروید تا مناسب‌ترین محصولات را به شما معرفی کنند.

بیشتر بخوانید:۵ اشتباه در شستن صورت؛ حین شستشوی صورت مراقب پوست خود باشید!

منبع: +

شستشوی صورت به روش صحیح چگونه است؟

به طور کلی شما باید بدانید برای خرید وسیله بهداشتی مانند فیس براش که یکی از بهترین و ایده آل‌ترین روش‌های نوین شستشو به شمار می‌رود، باید به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید، چرا که بسیاری از افراد سوء استفاده گر تقلبی این محصول را در بازار به فروش می‌رسانند که استفاده کردن از آن برای پوست شما هیچ یک از مزیت‌هایی را که در بالا بیان کردیم را ندارد.

کاربرد و ویژگی‌های فیش براش چیست؟

یکی از بهترین روش‌های نوین شستشو که در بین بسیاری از خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارد، فیس براش می‌باشد. این وسیله برای شستشوی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر خانمی در هر سنی می‌تواند از آن استفاده کند، چرا که در مصرف آن هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد. به طور کلی این وسیله بهداشتی ضد آب می‌باشد و به راحتی می‌توانید آنها را شستشو دهید.

مزیت‌ فیس براش نسبت به شستشو با دست چیست؟

شستشو با فیس براش تاثیر بسیار بیشتری نسبت به شستشو با دست دارد، چرا که شما با دست برخی از نقاط صورت خودتان را فراموش می‌کنید شستشو دهید ولی فیس براش به صورت عمقی می‌تواند بیشتر نقاط صورت را شستشو دهد

۵ آبان ۱۴۰۰ ۳۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

دیدگاه کاربران

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.
فوتر موبایلی

کیوت اسکین، فروشگاهی برای مراقبت از پوست کافیه شماره‌ات رو برامون وارد کنی تا از تخفیف‌ و هدیه‌ها جا نمونی